Идентификация

Номер от ИСУН BG05FMOP001-3.002-0177-C08
Наименование на проекта Топъл обяд в Община Мъглиж
Бенефициент 000817867 ОБЩИНА МЪГЛИЖ
Източник на финансиране ФЕПНЛ ==> Храни
Дата на сключване на договора/заповедта 23.11.2016
Дата на стартиране 01.11.2016
Дата на приключване 30.04.2020
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Стара Загора, Мъглиж

Описание

Кратко описание на проекта
Проект "Топъл обяд в община Мъглиж" е насочен към лица и семейства от община Мъглиж, които са крайно нуждаещи и отговарят на следните условия:. Лица и семейства месечно подпомагани по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане; Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от Дирекция "Социално подпомагане" – Мъглиж;	Самотно живеещи лица, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст, за инвалидност, наследствени пенсии, пенсии несвързани с трудова дейност.
Дейностите по предоставяне на топъл обяд ще се реализират от две трапезарии:
Трапезария №1 -  Услугата по предоставяне на топъл обяд на територията на Община Мъглиж ще се извършва от Домашен социален патронаж с. Ягода, който се помещава в сграда собственост на общината с адрес с. Ягода, общ. Мъглиж, ул. „Трети март” № 7. Ще се предоставя на 30 потребители -общо 125 работни дни.
Трапезария №2 - Община Мъглиж с адрес гр. Мъглиж, ул. "Иван Вазов"№10-ДЦВ"Зорница", като сключи договор с изпълнител съгласно чл.20, ал.4, т.2 от ЗОП, който ще предоставя храна на 370 (триста и седемдесет ) потребители. Услугата стартира от 03.01.2017 г. до 31.12.2017г. - 248 работни дни. От 01.01.2018г. община Мъглиж предоставя услугата топъл обяд на 400 потребителя до 30.04.2020г.  Приготвената храна ще бъде съобразена с нуждите на съответната целева група, ще бъде разнообразна и ще отговаря на изискванията на съответните контролиращи органи. Ще се изготвя седмично меню.
От 03.01.2017г. до 30.04.2017г.  -81 работни дни -    370 потребители           
от 01.05.2017г. - до 31.12.2017г. -  167 работни дни -  400 потребители
От 01.01.2018г. - до 31.12.2018г. - 249 работни дни - 400 потребители
От 01.01.2019г. - до 31.12.2019г. - 249 работни дни - 400 потребители
От 01.01.2020г. до 30.04.2020г. - 84 работни дни  - 400 потребители
Дейности
  • Дейност: Определяне на целевите групи: Община Мъглиж предоставя услугата топъл обяд от 01.11.2016гт. както следва: 01.11.2016г. - 30.04.2017г. - на 30 лица и семейства от общината в Трапезария 1,с. Ягода 03.01.2017г. до 30.04.2017г. - на 370 лица и семейства от общината в Трапезария 2 И от 01.05.2017 до 31.12.2018г. услугата ще се предоставя на 400 лица само в Трапезария 2 Лицата отговарят на следните критерии - Лица и семейства месечно подпомагани по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане; - Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от Дирекция "Социално подпомагане" - Мъглиж; - Самотно живеещи лица, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст, за инвалидност, наследствени пенсии, пенсии несвързани с трудова дейност. Ще бъдат обхванати най-нуждаещите се лица и семейства от основаната целева група според социалната експертиза и преценка на служителите от Дирекция "Социално подпомагане" – Мъглиж. Поради големия брой подадени заявления от желаещи лица бяха проверени от Дирекция"СП"и включени в резервен списък. Община Мъглиж взе решение за разкриване на Трапезария-2, като услугата ще се предоставя от изпълнител, съгласно проведена процедура по ЗОП на 370 потребители от 03.01.2017г. до 30.04.2017г. само в Трапезария 2 от 01.05.02017г. до 31.12.2018г. на 400 потребителя., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Закупуване на хранителни продукти - Трапезария 1 : Закупуването на хранителните продукти за приготвянето на топлия обяд ще се извършва в съответствие с изискванията на националното законодателство, по прозрачен начин и при гарантиране спазването на принципите за икономичност, ефикасност и ефективност на разходването на средствата. , Договорена стойност: 8 556.00 , Отчетена стойност: 8 556.00
  • Дейност: Закупуване на хранителни продукти - Трапезария 2: Втората трапезария ще бъде определена чрез провеждане на избор на външен изпълнител за доставка на готова храна( топъл обяд). Сключен е договор с „ТОПЛОКОНТАКТ – СЛИВЕН” ЕООД, със седалище и адрес на управление гр. Сливен, ул. „Константин Константинов” № 13, регистрирано в ТР с ЕИК 119106730, представлявано от Управителя МИНКО ДИНЕВ ВЪЛЕВ, /Удостоверение за регистрация на обект за производство на храни № 3195/ 23.10.2013 г., издадено от ОДБХ гр. Сливен/. Ще бъдат обхванати 400 лица и семейства от целевите групи, с минимални доходи, живеещи в риск и/.или материално лишение, както следва : от 03.01.2017 г.до 30.04.2017 г. -за 370 лица- * 81раб.дни = 68 931,00лв. от 01.05.2017г.до 31.12.2017г. - за 400 лица *167 раб.дни =167 000,00лв. от 01.01.2018г.до 31.12.2018г.за 400 лица *249 раб.дни= 249000,00лв. Общо а храна - 484931,00лв. Проведена е процедура - Обществена поръчка по реда на чл.182, ал.1, т.5 от ЗОП Пряко договаряне с предмет "Приготвяне и предоставяне на топла пакетирана храна ". Съгласно Заповед № РД-09-375/08.12.2017г. на Кмета на Община Мъглиж и сключен Договор № 161-17/28.12.2017г. с избрания изпълнител фирма « Алфа сървиз 3 « ЕООД с.Юлиево, регистрирано в ТР с ЕИК 200954519, /Удостоверение за регистрация на обект за производство на храни № 101/ 31828 04.12.2017г., издадено от ОДБХ гр. Стара Загора/. Направена е и промяна в бюджета на услугата - топъл обяд която ще се предоставя в работни дни от седмицата както следва: от 03.01.2017 г.до 30.04.2017 г. - за 370 лица* 81раб.дни = 57017,00лв. от 01.05.2017г.до 31.12.2017г. - за 400 лица *167раб.дни =167 000,00лв. от 01.01.2018г.до 31.12.2018г. за 400 лица * 249раб.дни =249000,00лв. от 01.01.2019г.до 31.12.2019г. за 400 лица * 249раб.дни =249000,00лв. от 01.01.2020г. до 30.04.2020г. за 400 лица * 84 раб.дни = 84 000,00лв. Общо а храна - 749 000,00лв., Договорена стойност: 805 017.00 , Отчетена стойност: 57 017.00
  • Дейност: Осигуряване на топъл обяд: Община Мъглиж ще изпълнява проекта, като използва Трапезария 1 - възможностите на Домашен социален патронаж (ДСП), който се помещава в сграда собсвеност на общината с адрес с. Ягода, общ. Мъглиж, ул. „Трети март” № 7. Състои се от кухненски блок, който е оборудван с необходимата хладилна техника, кухненско оборудване и достатъчни складови помещения, както и необходимите човешки ресурси, които ще бъдат ангажирани в изпълнението на дейностите по проекта за 30 бр.потребители. Период за предоставяне на топъл обяд в Трапезария 1 е от 01.11.2016 до 30.04.2017 г.- общо 124 хранодни, в т.ч. за 30 потребители. Трапезария 2 - Изпълнителят реализира дейности по приготвяне и предоставяне на топла пакетирана храна, отговаряща на изискванията на ЗХ, с транспорт за собствена сметка/до трапезария 2/, отговарящ на изискванията на ЗХ, във връзка с предоставяната от Община Мъглиж социална услуга „Обществена трапезария” на територията на Община Мъглиж, по процедура за директно предоставяне на БФП BG05FMOP001-3.002 „Осигуряване на топъл обяд – 2016 - 2020”. Приготвянето на храната за лица, ползващи услугата „Топъл обяд” на територията на община Мъглиж, се извършва по примерни седмични менюта, имайки предвид, че дневното меню на всеки от потребителите следва да включва супа, основно ястие, хляб, а при направени икономии и десерт. Проведена е процедура - Обществена поръчка по реда на чл.182, ал.1, т.5 от ЗОП Пряко договаряне с предмет "Приготвяне и предоставяне на топла пакетирана храна ". Съгласно Заповед № РД-09-375/08.12.2017г. на Кмета на Община Мъглиж и сключен Договор № 161-17/28.12.2017г. с избрания изпълнител фирма « Алфа сървиз 3 « ЕООД с.Юлиево, регистрирано в ТР с ЕИК 200954519, /Удостоверение за регистрация на обект за производство на храни № 101/ 31828 04.12.2017г., издадено от ОДБХ гр. Стара Загора/.Топъл обяд ще се предоставя в работните дни от седмицата, както следва: от 01.05.2017г.до 31.12.2017г. за 400 лица * 167раб.дни * 2,50лв. единица продукт - топъл обяд = 167 000,00лв. от 01.01.2018г.до 31.12.2018г. за 400 лица * 249раб.дни* 2,50лв. единица продукт - топъл обяд = 249 000,00лв. от 01.01.2019г. до 31.12.2019г. за 400 лица* 249 раб.дни *2,50лв. единица продукт топъл обяд = 249 000,00лв. от 01.01.2020г. до 30.04.2020г. за 400 лица *84 раб.дни * 2,50лв. единица продукт топъл обяд = 84 000,00лв., Договорена стойност: 40 678.65 , Отчетена стойност: 740 278.65
  • Дейност: Предоставяне на съпътстващи мерки: Община Мъглиж има опит в предоставянето на съпътстващи услуги в областта на здравни и образователни услуги, социално консултирани и предоставяне на социална подкрепа, както и с квалифициран персонал. Съпътстващите мерки ще се реализират ежемесечно през целия период на реализиране на дейността "Осигуряване на топъл обяд" в отговор на установени конкретни нужди и породили се проблеми. Предоставянето на съпътстващи мерки ще се изразява в: - съдействие и подаване на документи пред Дирекция "Социално подпомагане"; - консултация, съдействие и снабдяване с необходимите помощни средства при инвалидност или тежко заболяване; - консултиране и съдействие за получаване на административни общински услуги; информиране., Договорена стойност: 40 678.65 , Отчетена стойност: 34 328.65

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ЛИЛЯНА - ХРИСТО РАЧЕВ ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "Топлоконтакт - Сливен" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 152 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 лица, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 400.00 , Достигната стойност: 923.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 894 930.30 BGN
БФП 894 930.30 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 894 930.30 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на хранителни продукти, Прогнозна стойност: 474 733.08
  • Обособена позиция 1: Мляко и млечни продукти
    Изпълнител: ЛИЛЯНА - ХРИСТО РАЧЕВ ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 2: Месо и месни продукти
    Изпълнител: ЛИЛЯНА - ХРИСТО РАЧЕВ ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 3: Риба,рибни продукти и др.морски храни
    Изпълнител: ЛИЛЯНА - ХРИСТО РАЧЕВ ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 4: Яйца и яйчни продукти
    Изпълнител: ЛИЛЯНА - ХРИСТО РАЧЕВ ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 5: Масла и мазнини
    Изпълнител: ЛИЛЯНА - ХРИСТО РАЧЕВ ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 6: Зърнени храни и храни на зърнена основа
    Изпълнител: ЛИЛЯНА - ХРИСТО РАЧЕВ ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 7: картофи и кореноплодни
    Изпълнител: ЛИЛЯНА - ХРИСТО РАЧЕВ ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 8: варива
    Изпълнител: ЛИЛЯНА - ХРИСТО РАЧЕВ ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 9: Зеленчуци-пресни,замразени или консервирани
    Изпълнител: ЛИЛЯНА - ХРИСТО РАЧЕВ ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 10: плодове-пресни,замразени и консервирани
    Изпълнител: ЛИЛЯНА - ХРИСТО РАЧЕВ ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 11: Захар,захарни изделия и шоколадови изделия
    Изпълнител: ЛИЛЯНА - ХРИСТО РАЧЕВ ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 12: подправки-пресни и сушени
    Изпълнител: ЛИЛЯНА - ХРИСТО РАЧЕВ ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 13: други храни
    Изпълнител: ЛИЛЯНА - ХРИСТО РАЧЕВ ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN