Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-1.031-0006-C01
Наименование на проекта Енергийна ефективност за чист въздух в гр. Силистра
Бенефициент 000565537 ОБЩИНА СИЛИСТРА
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 12.10.2018
Дата на стартиране 12.10.2018
Дата на приключване 01.04.2022
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северен централен (BG32), Силистра (BG325), Силистра, гр.Силистра

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение е насочено към внедряване на  мерки за енергийна ефективност в шест многофамилни жилищни сгради в град Силистра, определени след подаване на заявления за интерес и финансова помощ  от сдруженията на собствениците. Проектът предвижда инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор), извършен на база на изводите и препоръките, направени в техническо обследване на сградите, както и на мерките предписани в обследване за енергийна ефективност. На изготвените проекти ще бъде извършена оценка за съответствие със съществените изисквания към строежите, оценка за съответствие с изискванията за енергийна ефективност, топлосъхранение и икономия на енергия на инвестиционен проект на сгради /чл.169, ал.1, т.6 от Закона за устройство на територията и чл.15 от Закона за енергийната ефективност/. По време на строителството мониторинг и текущ контрол ще се осъществява от избран независим строителен надзор, представители на общината и от определеното от сдружението на собствениците техническо лице.  За организация и управление на проекта ще бъде определен екип от експерти, който да организира навременното протичане на дейностите и администриране на проекта. Ще бъдат изпълнени мерки за информация и публичност съгласно Единния наръчник на бенефициента зa прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. След приключване на всички дейности ще бъде извършен независим финансов одит. 
С реализацията на проекта се цели подобряване на енергийната ефективност на сградите, намаляване на крайното потребление на енергия и удължаване на експлоатационния им живот. В проекта са включени следните многофамилни жилищни сгради с административни адреси: 
жилищна сграда на ул. "Симеон Велики" № 4; 
жилищна сграда на ул. "Симеон Велики" № 6; 
жилищна сграда на ул. "Симеон Велики" № 8; 
жилищна сграда на ул. "Симеон Велики" № 15; 
жилищна сграда на ул. "Христо Ботев" № 6, вх. А и вх. Б;
жилищна сграда на ул. "Добрич" № 35;
Дейности
  • Дейност: Организация и управление: За изпълнение на проекта Община Силистра ще сформира екип от експерти, отговарящи за изпълнение, управление и координация на проектните дейности, който ще започне работа през първия месец от сключването на договора и работата му ще продължи до 30 месец. За целта ще се издаде заповед на Кмета на Общината за сформиране на екипа. Експертите ще работят в работно време, поради което ще бъдат издадени индивидуални заповеди за всеки член на екипа за определяне на задълженията и отговорностите му. Основните отговорности на екипа ще са свързани със спазване на клаузите на подписания договор, спазване на процедурите и изискванията на Управляващия орган на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. и нормативната уредба на Р. България. Екипът на проекта ще организира и контролира провеждането на процедурите за избор на изпълнители по реда на Закон за обществените поръчки, ще осъществява контрол при изпълнението на дейностите, заложени в проекта и провеждането на дейностите по информация и комуникация сред широката общественост. Задачите на екипа ще бъдат следните: - Срещи на екипа - Екипът на проекта ще провежда срещи за разпределение на задачите при изпълнение на дейностите, осъществяване на постоянен контрол за спазване на времевия график, целесъобразното разходване на средствата и отчитане на резултатите от вече проведените дейности. По време на срещите ще се отчитат резултатите от изпълнението на дейностите и ще се отбелязва напредъка на проекта; - Организация и контрол на процедурите за избор на изпълнители - Екипът на проекта ще се придържа към изискванията на подписания договор за БФП и Закон за обществени поръчки; - Организация и контрол на строителните и ремонтни работи - по време на строителните работи екипът, заедно с представители на сдруженията на собственици, ще осъществява контрол за качеството им, за качеството на вложените материали, за спазване на сроковете и др. - Отчитане на проекта - Изготвяне на технически и финансови отчети, подаване на документи за верифициране на разходите. Отчитането на проекта ще се извърши в съответствие с изискванията на Управляващия орган на Оперативна програма "Региони в растеж“ 2014-2020 г. Възнагражденията на членовете на екипа са определени съгласно ПМС 189 от 28 юли 2016 год. и са съобразени с часовите ставки и определен брой часове положен труд. Предвидената стойност в бюджета е в размер на 26 376.29 лева. Допустимият размер съгласно насоките за кандидатстване е 2% от преките допустими разходи и определената сума отговаря на изискването. Изчислена е на база сформиран екип от служители на бенефициента за съответните дейности за управление и изпълнение на проекта, като са предвидени броя часове за ангажираност и съответната часова ставка, както следва: Ръководител: 934 часа х 6,96 часова ставка = 6 500.64 лв. Координатор: 1 234 часа х 4,74 часова ставка =5 849.16 лв. Счетоводител: 464 часа х 11,87 часова ставка = 5 507.68 лв. Експерт "Строителство": 1 234 часа х 4,74 часова ставка = 5 849,16 лв. Експерт "Обществени поръчки": 535 часа х 4,99 часова ставка =2 669.65 лв. Дейността е основополагаща за изпълнението на заложените в проекта цели. Вътрешната организация и контрола на екипа гарантира точното и качествено изпълнение на всяка от дейностите, с което се подпомага изпълнението на целите на Оперативната програма ,,Региони в растеж“ 2014-2020 г. , Договорена стойност: 26 376.29 , Отчетена стойност: 20 997.90
  • Дейност: Извършване на инженеринг – проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР/СРР на многофамилни жилищни сгради : Дейността ще стартира след провеждане на процедурата за избор на изпълнители за проектиране и авторски надзор и СМР и сключване на договори с тях в 13 месец от договора за БФП и ще продължи 14 месеца. В обхвата на инженеринга ще бъдат включени: 1. Проектиране – екипът на проекта ще предаде на изпълнителите изходни данни за проектиране. То ще се извърши във фаза Работен проект съгласно ЗУТ , Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба в зависимост от допустимите и одобрените за финансиране дейности. След приключване на проектирането ще стартира съгласуване и одобрение на работните проекти и издаване на разрешения за строеж на сградите. 2. Строителство – след издаване на разрешенията за строеж на шестте сгради ще започне строителството с подписване на Протокол обр. 2 за откриване на строителна площадка. Дейностите в пет от многофамилните жилищни сгради, които постигат под 60 % енергийни спестявания ще включват: -изпълнение на енергоспестяващите мерки, предписани като задължителни в обследванията за енергийна ефективност на сградите; - изпълнение на мерките за конструктивно възстановяване/ усилване, предписани като задължителни в техническото обследване на сградите - изпълнение на мерки свързани с подобряване на достъпа за хора с увреждания до сградите; - изпълнение на съпътстващи СМР, свързани с изпълнението на мерките за енергийна ефективност и възстановяване на първоначалното състояние, нарушено в резултат на обновяването; В една от многофамилните жилищни сгради, която постига над 60 % енергийни спестявания - на ул. "Христо Ботев"№6, освен гореизброените дейности ще се извърши и ремонт на стълбищните клетки, площадки и коридори и др. 3. Авторски надзор – по време на изпълнение на СМР ще се осъществява авторски надзор, съгласно чл. 162, ал.2 от ЗУТ. Той ще стартира с откриване на строителните площадки и ще приключи до въвеждането на обектите в експлоатация. Дейността включва:Изпълнение на цялостен авторски /архитектурен и инженерен/ контрол върху изпълнението на СМР и съответствие с изготвените проекти; Координиране на работата на инженерните специалности; Приемане на завършени етапи от СМР; Корекция и съгласуване на архитектурни детайли в процеса на строителството, даване на устни и писмени указания (в заповедната книга) на строителя при възникнали неясноти, несъответствия с проектите възникнали по време на строителството; Съдействие на Възложителя при въвеждане в експлоатация на обекта; при необходимост - участие в приемателната комисия; Изготвя екзекутивна документация. Съгласно Архитектурните заснемания РЗП на сградите е: за пет сгради под 60 % спестявания - 8 200 кв.м., а за сградата на ул. "Христо Ботев" № 6 над 60% е 1 855 кв.м. Предвидената стойност за инженеринг включва разходите за проектиране, СМР и авторски надзор. Разходът за проектиране и авторски надзор е предвиден в рамките на Референтни стойности за допустими дейности при изпълнение на Националната програма за енергийна ефективност на МЖС към 25.01.2016 г. в размер на 8 лв./кв.м. Разходът за СМР е съгласно окрупнени Количествено - стойностни сметки изготвени на база предвидените задължителни мерки в Обследвания за енергийна ефективност и Техническите паспорти на сградите. Разходът за кв.м е в рамките на Референтни стойности за допустими дейности при изпълнение на Националната програма за енергийна ефективност на МЖС към 25.01.2016 г. Стойността на тази дейност включва и разходите за съгласувателни процедури в размер на 6 000 лв. - по 1 000 лв. на сграда. По подробно формирането на заложените разходи е разяснено във Финансова обосновка към Електронно прикачените документи. , Договорена стойност: 1 249 640.53 , Отчетена стойност: 1 305 373.03
  • Дейност: Извършване на Оценка за съответствие на работните проекти и упражняване на независим строителен надзор : Дейността е планирана да започне през 16-тия месец от изпълнението на проекта и ще продължи 13 месеца. Преди стартиране на дейността ще бъдат проведени процедурите за избор на изпълнители и ще бъдат сключени договори с тях. Дейността обхваща следните основни етапи: 1. Изготвяне на оценки за съответствие на проектите: Реалното изпълнение на дейността ще започне след изготвяне и съгласуване на работните проекти. Изпълнителите ще трябва да изготвят следните документи: - комплексен доклад за съществените изисквания по чл. 169, ал. 1, т. 1-5 от ЗУТ, при спазване на изискванията на чл. 142, ал. 5 от ЗУТ; - оценка за съответствието на част „Конструктивна“, съгласно чл. 142, ал. 10 от ЗУТ; - оценка за съответствието на инвестиционните проекти в част Енергийна ефективност съгласно изискванията на чл. 169, ал. 1, т. 6, при спазване на изискванията на чл. 142, ал. 11 от ЗУТ на Закона за устройство на територията, Закона за енергийната ефективност и наредба № 7 от 15.12.2004 г. за топлосъхранение и икономия на енергия в сградите. С приемо-предавателен протокол ще бъде предоставена цялата документация, необходима за изготвянето на оценките. След изготвянето им Главният архитект на Община Силистра ще одобри инвестиционните проекти и ще издаде разрешения за строеж. 2. Упражняване на независим строителен надзор – дейността ще стартира с подписване на Протокола за откриване на строителна площадка и определяне на строителната линия и ниво (Акт Образец № 2 съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) за всеки един от обектите и ще приключи с въвеждане в експлоатация въз основа на разрешение за ползване, издадено от органите на Дирекцията за национален строителен контрол, при условия и по ред, определени в Наредба на министъра на регионалното развитие и благоустройството. По време на целия строителен процес изпълнителите ще трябва да: - Осъществяват постоянен контрол върху количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали в СМР, съгласно работните проекти и изискванията на нормативните актове; - Законосъобразно започване на строежа; - Пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - Изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията; - Спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - Годността на строежа за въвеждане в експлоатация; - Оценката за достъпност на строежа от лица с увреждания. Съгласно Архитектурните заснемания РЗП на сградите е: 10 055 кв.м. Предвидената стойност за изработване на оценки за съответствието и упражняване на строителен надзор е в размер на 3,48 лв./кв.м. Община Силистра има сключени договори за изготвяне на оценки на съответствието и упражняване на авторски надзор на стойност 3,28 лв./кв.м и 3,67 лв./кв.м. За определяне на заложената стойност в бюджета е взета предвид средната стойност по вече сключени договори, а именно 3,48 лв./кв.м. Съобразно Референтни стойности за допустими дейности при изпълнение на Националната програма за енергийна ефективност на МЖС към 25.01.2016 г. и съгласно писмо на УО на ОПРР изх. № 99-00-6-4019/28.10.2016 г. - "За обществени поръчки за избор на изпълнител на строителни и монтажни дейности, открити до 31.12.2015 г., се прилагат публикуваните към 26.10.2015 г. референтни стойности, а за всички обществени поръчки, обявени след 31.12.2015 г., следва да се спазват референтните стойности, публикувани към 25.01.2016 г.". Съгласно тези изисквания на УО цената за извършване на Оценка за съответствие на работните проекти и упражняване на независим строителен надзор е до 3,75 лв./кв.м . По подробно формирането на заложените разходи е разяснено във Финансова обосновка към Електронно прикачените документи. , Договорена стойност: 34 991.40 , Отчетена стойност: 13 864.80
  • Дейност: Въвеждане на обектите в експлоатация: След приключване на строително – монтажните работи на обектите съгласно Закона за устройство на територията и подзаконовата нормативна база, ще се пристъпи към подавания на искания за издаване на Разрешения за ползване от РДНСК. Към тях ще се приложат изготвените окончателни доклади от лицата, упражняващи строителен надзор, Констативен акт за установяване годността на строежа образец 15 към чл. 7, ал. 3, т. 15 от Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителство както и др. документи съгласно изискванията за въвеждане в експлоатация на строежите. Дейността включва дължимите държавни такси за въвеждане на обекта в експлоатация в ДНСК- в размер на 6 000 лева за шестте многофамилни жилищни сгради. Държавните такси са проучени предварително към момента на кандидатстване и са предвидени съгласно съответните нормативни документи. , Договорена стойност: 6 000.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Извършване на независим финансов одит: Одит на проекта ще бъде извършен от външен, независим и регистриран одитор. Одиторски доклад ще бъде приложен към окончателното искане за плащане по проекта, в съответствие с изискванията на процедурата. Одиторът ще получи достъп до всички документи и информация, която счита за необходима, вкл. тази, която е създадена и съхранявана в електронен формат. Одиторът ще проверява дали декларираните разходи са действително направени, точни и допустими в съответствие с договора и ще изготви доклад за заверка на разходите по образец, представен от Управляващия орган. При окончателното искане за плащане одиторът на проекта ще завери финансовия отчет. Целта на дейността е да се оцени дали всички извършени разходи отговарят на изискванията за допустимост, регламентирани във всички европейски и национални нормативни документи. Дейността ще осигури адекватна проследимост на разходите, които са извършени от бенефициента и установи тяхната законосъобразност. Ще бъде извършен одит съгласно изискванията на програмата и приложимите указания с цел осигуряване на прозрачност, законосъобразност и целесъобразност на разходите по проекта. Стойността, предвидена в бюджета на проекта е 3 900 лв. без ДДС и при определянето и са взети предвид данни от проведени обществени поръчки със сходен предмет и е определена приблизителна пазарна цена. При изпълнение на проект "Зелена и достъпна градска среда" Община Силистра има сключен договор за извършване на независим финансов одит на стойност 3 600 лв. без ДДС. При изпълнение на проект "Внедряване на мерки за енергийна ефективност в образователна инфраструктура в Община Силистра" Община Силистра има сключен договор за извършване на независим финансов одит на стойност 4 200 лв. без ДДС. За определяне на заложената в бюджета цена е взета средноаритметичната стойност на горепосочените договори. Приложени са договорите с изпълнителите. По подробно формирането на заложените разходи е разяснено във Финансова обосновка към Електронно прикачените документи. , Договорена стойност: 3 900.00 , Отчетена стойност: 4 680.00
  • Дейност: Информация и комуникация : При изпълнението на проекта ще бъде осигурена неговата публичност, като всички дейности ще бъдат съобразени с правилата на ЕС за комуникация и визуализация, както и с Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.. Ще бъде информирана широката общественост за получената финансова подкрепа от ОПРР чрез ЕФРР. За целта са предвидени следните мерки: - Изработване на 2 бр. билборд с информация за проекта - Ще бъдат поставени на работната площадка на обекта и ще са с размери 400/300 см. Билбордовете ще бъдат отстранени не по-късно от 3 месеца след приключване на работите по проекта и ще се поставят постоянни обяснителни табели; - Изработване на 6 бр. постоянни обяснителни табели– Табелите ще бъдат поставени на фасадите на шестте многофамилните жилищни сгради най-късно 3 месеца след приключване работите по проекта. Монтажът ще се извърши в рамките на една седмица след датата на отстраняване на билбордовете. Управляващият орган на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г. ще бъде уведомен за дизайна на табелите. Минималният размер на табелата е 50/70 см.; - Изработване на 1 банер, който ще се използва при различни събития по повод проекта и ще се поставя в залите, където се провеждат публичните събития; - Отпечатване на 300 бр. информационни брошури - брошурите ще съдържат информация за етапите на изпълнение на проекта и резултатите от него. Ще се разпространяват в сградата на общината и Областен информационен център, като целта е да достигнат до максимален брой посетители, за да се постигне по-широка публичност на проекта; - Провеждане на 2 бр. публични събития – пресконференции в началото и в края на проекта. Първата пресконференция ще отбележи стартирането на проекта и ще даде най-обща информация за него. Ще се проведе церемония "Първа копка" за откриване на обекта. Втората ще бъде с фокус постигнатите резултати с финансовата помощ на ЕФРР. На събитията ще бъдат поканени местни и национални медии, които да отразят събитията. Пакет информационни материали за популяризиране на дейностите по проекта, който ще включва изработване и доставка на следните продукти: - Изработка и доставка на 100 бр. магнитен уред за почистване на прозорци; - Изработка и доставка на 100 бр. чадъри - с ръчно отваряне, 23-инча, 8 панела, изработен от PVC с печат; - Изработка и доставка на 100 бр. флаш памет 16G; - Изработка и доставка на 100 бр. календари -с индивидуален дизайн 50/70 см., пълноцветен едностранен печат, 7 листа; Пакетът ще има за цел да осигури популяризирането на дейностите по проекта и възможностите за финансиране на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. и в частност Европейския фонд за регионално развитие. Това ще спомогне за повишаване на доверието на обществото относно действията по инвестиране на средствата от ЕФРР и ще изгради увереност в непосредствените резултати за хората. Стойността, предвидена в бюджета за тази дейност е в размер на 12 549,03 лв. без ДДС. Формирането на цените на билбордовете, постоянните табели, информационните брошури и банера е на база извършени обществени поръчки от Община Силистра и сключени договори с избрани изпълнители. Информация за проведени такива поръчки е представена в Таблица за проведени процедури по проекти. В таблица „Многофамилни жилищни сгради 26.02.2018 г.“ са поместени линкове за цените на пакета информационни материали. , Договорена стойност: 12 549.03 , Отчетена стойност: 6 610.80

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ТОП ДИЗАЙН БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 12 232.00 , Отчетена стойност**: 5 344.80
  • Изпълнител: Весела, Договорена стойност по проекта*: 6 500.64 , Отчетена стойност**: 4 100.63
  • Изпълнител: Татяна, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 862.22
  • Изпълнител: АКРИБИЯ ОДИТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 680.00 , Отчетена стойност**: 4 680.00
  • Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 266.00 , Отчетена стойност**: 1 266.00
  • Изпълнител: Пламен, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 5 277.52
  • Изпълнител: Марси Консултинг ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 22 079.88 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: СЕТАТЕХ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 311 468.72 , Отчетена стойност**: 335 333.12
  • Изпълнител: КИЛТЕКС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 322 920.00 , Отчетена стойност**: 395 041.02
  • Изпълнител: ЕС-ЕНЕРДЖИ ПРОЕКТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 14 343.63 , Отчетена стойност**: 15 060.80
  • Изпълнител: ГАЛАКСИ СТРОЙ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 160 561.60 , Отчетена стойност**: 230 796.81
  • Изпълнител: ДРЪСТЪР ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 492 684.60 , Отчетена стойност**: 512 664.45
  • Изпълнител: Гергана, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 891.32
  • Изпълнител: ОБЕДИНЕНИЕ "ЕНЕРДЖИКОНСУЛТ" ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 13 864.80 , Отчетена стойност**: 13 864.80
  • Изпълнител: Анелия, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 5 961.17
Подизпълнители
  • Подизпълнител: ВИВА ПРОЕКТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 7 860.00
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Енергийна ефективност: Брой домакинства, преминали в по-горен клас на енергопотребление, Мерна единица: домакинства, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 92.00 , Достигната стойност: 91.00
Индикатор 2 Намаляване на емисиите на парникови газове: Очаквано годишно намаляване на емисиите на парникови газове, Мерна единица: тонове CO2 екв., Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 180.26 , Достигната стойност: 671.93
Индикатор 3 Енергийна ефективност: Брой обновени сгради, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 6.00 , Достигната стойност: 6.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 1 033 589.96 BGN
БФП 1 033 589.96 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 1 086 217.31 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 266.74 0.00 266.74 ЕС-ЕНЕРДЖИ ПРОЕКТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 236.87 0.00 236.87 ЕС-ЕНЕРДЖИ ПРОЕКТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 213.57 0.00 213.57 ЕС-ЕНЕРДЖИ ПРОЕКТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 74 992.67 0.00 74 992.67 ДРЪСТЪР ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 40 140.40 0.00 40 140.40 ГАЛАКСИ СТРОЙ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 39 993.78 0.00 39 993.78 СЕТАТЕХ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 37 873.41 0.00 37 873.41 СЕТАТЕХ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 80 730.00 0.00 80 730.00 КИЛТЕКС ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 48 178.48 0.00 48 178.48 ДРЪСТЪР ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
Липса на добро финансово управление 52 627.35 0.00 52 627.35 Финансова корекция на ниво проект

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Екип по проекта, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Весела Димитрова Тодорова
    Изпълнител: Весела
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 500.64
  • Обособена позиция 2: Татяна Енчева Стоянова
    Изпълнител: Татяна
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 3: Пламен Стоянов Петров
    Изпълнител: Пламен
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 4: Гергана Недкова Тодорова
    Изпълнител: Гергана
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 5: Анелия Петрова Василева
    Изпълнител: Анелия
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за установяване на технически характеристики, изготвяне на технически паспорти и обследвания за енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради по ул. "Симеон Велики", гр. Силистра, Прогнозна стойност: 11 953.02
  • Обособена позиция 1: МЖС с административен адрес: гр.Силистра, ул.„Симеон Велики“№4;МЖС с административен адрес: гр.Силистра, ул „Симеон Велики“ №6
    Изпълнител: ЕС-ЕНЕРДЖИ ПРОЕКТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 334.84
  • Обособена позиция 2: МЖС с административен адрес: гр.Силистра, ул.„Симеон Велики“ №8;МЖС с административен адрес: гр.Силистра, ул.„Христо Ботев“ №6
    Изпълнител: ЕС-ЕНЕРДЖИ ПРОЕКТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 737.41
  • Обособена позиция 3: МЖС с административен адрес: гр.Силистра, ул.„Симеон Велики“ №15;МЖС с административен адрес: гр. Силистра, ул. „Добрич“ № 35
    Изпълнител: ЕС-ЕНЕРДЖИ ПРОЕКТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 271.38
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Извършване на инженеринг – проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР/СРР на многофамилни жилищни сгради , Прогнозна стойност: 1 243 640.53
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 2- Изпълнение на инженеринг за енергийно обновяване на сграда с административен адрес: гр. Силистра, ул. „Симеон Велики” № 6;
    Изпълнител: ГАЛАКСИ СТРОЙ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 160 561.60
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 3 – Изпълнение на инженеринг за енергийно обновяване на сграда с административен адрес: гр. Силистра, ул. „Симеон Велики” № 8,
    Изпълнител: СЕТАТЕХ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 159 975.10
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция № 4 – Изпълнение на инженеринг за енергийно обновяване на сграда с административен адрес: гр. Силистра, ул. „Симеон Велики” № 15;
    Изпълнител: СЕТАТЕХ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 151 493.62
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция № 5– Изпълнение на инженеринг за енергийно обновяване на сграда с административен адрес:гр. Силистра, ул. „Христо Ботев” № 6;
    Изпълнител: КИЛТЕКС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 322 920.00
  • Обособена позиция 5: Обособена позиция № 6 – Изпълнение на инженеринг за енергийно обновяване на сграда с административен адрес:гр. Силистра, ул. „Добрич” № 35.
    Изпълнител: ДРЪСТЪР ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 192 713.92
  • Обособена позиция 6: Обособена позиция № 1- Изпълнение на инженеринг за енергийно обновяване на сграда с административен адрес: гр. Силистра, ул. „Симеон Велики” № 4;
    Изпълнител: ДРЪСТЪР ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 299 970.68
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Извършване на независим финансов одит по проект "Енергийна ефективност за чист въздух в гр. Силистра", Прогнозна стойност: 3 900.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на независим финансов одит по проект "Енергийна ефективност за чист въздух в гр. Силистра"
    Изпълнител: АКРИБИЯ ОДИТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 680.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Извършване на оценка за съответствие на работните проекти и упражняване на независим строителен надзор по време на изпълнение на СМР на многофамилните жилищни сгради , Прогнозна стойност: 34 991.40
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: 1.1 Многофамилна жилищна сграда с административен адрес: ул. "Симеон Велики" № 4; 1.2 Многофамилна жилищна сграда с административен адрес: гр. Силистра, ул. "Симеон Велики" № 6; 1.3 Многофамилна жилищна сграда с административен адрес: гр. Силистра, ул. "Добрич" № 35;
    Изпълнител: Марси Консултинг ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 720.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2: 2.1 Многофамилна жилищна сграда с административен адрес: ул. "Симеон Велики" № 8; 2.2 Многофамилна жилищна сграда с административен адрес: гр. Силистра, ул. "Христо Ботев" № 6; 2.3 Многофамилна жилищна сграда с административен адрес р. Силистра, ул. "Симеон Велики" № 15; Процедурата ще се обяви по реда чл. 18, ал.1, т. 12 от ЗОП.
    Изпълнител: Марси Консултинг ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 000.12
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 1: 1.1 Многофамилна жилищна сграда с административен адрес: ул. "Симеон Велики" № 4; 1.2 Многофамилна жилищна сграда с административен адрес: гр. Силистра, ул. "Симеон Велики" № 6; 1.3 Многофамилна жилищна сграда с административен адрес: гр. Силистра, ул. "Добрич" № 35;
    Изпълнител: Марси Консултинг ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 359.96
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция 2: 2.1 Многофамилна жилищна сграда с административен адрес: ул. "Симеон Велики" № 8; 2.2 Многофамилна жилищна сграда с административен адрес: гр. Силистра, ул. "Христо Ботев" № 6; 2.3 Многофамилна жилищна сграда с административен адрес р. Силистра, ул. "Симеон Велики" № 15; Процедурата ще се обяви по реда чл. 18, ал.1, т. 12 от ЗОП.
    Изпълнител: Марси Консултинг ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 999.80
  • Обособена позиция 5: Обособена позиция 1: 1.1 Многофамилна жилищна сграда с административен адрес: ул. "Симеон Велики" № 4; 1.2 Многофамилна жилищна сграда с административен адрес: гр. Силистра, ул. "Симеон Велики" № 6; 1.3 Многофамилна жилищна сграда с административен адрес: гр. Силистра, ул. "Добрич" № 35;
    Изпълнител: ОБЕДИНЕНИЕ "ЕНЕРДЖИКОНСУЛТ" ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 532.40
  • Обособена позиция 6: Обособена позиция 2: 2.1 Многофамилна жилищна сграда с административен адрес: ул. "Симеон Велики" № 8; 2.2 Многофамилна жилищна сграда с административен адрес: гр. Силистра, ул. "Христо Ботев" № 6; 2.3 Многофамилна жилищна сграда с административен адрес р. Силистра, ул. "Симеон Велики" № 15; Процедурата ще се обяви по реда чл. 18, ал.1, т. 12 от ЗОП.
    Изпълнител: ОБЕДИНЕНИЕ "ЕНЕРДЖИКОНСУЛТ" ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 141.20
  • Обособена позиция 7: Обособена позиция 1: 1.1 Многофамилна жилищна сграда с административен адрес: ул. "Симеон Велики" № 4; 1.2 Многофамилна жилищна сграда с административен адрес: гр. Силистра, ул. "Симеон Велики" № 6; 1.3 Многофамилна жилищна сграда с административен адрес: гр. Силистра, ул. "Добрич" № 35;
    Изпълнител: ОБЕДИНЕНИЕ "ЕНЕРДЖИКОНСУЛТ" ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 600.00
  • Обособена позиция 8: Обособена позиция 2: 2.1 Многофамилна жилищна сграда с административен адрес: ул. "Симеон Велики" № 8; 2.2 Многофамилна жилищна сграда с административен адрес: гр. Силистра, ул. "Христо Ботев" № 6; 2.3 Многофамилна жилищна сграда с административен адрес р. Силистра, ул. "Симеон Велики" № 15; Процедурата ще се обяви по реда чл. 18, ал.1, т. 12 от ЗОП.
    Изпълнител: ОБЕДИНЕНИЕ "ЕНЕРДЖИКОНСУЛТ" ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 591.20
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на дейности за информация и комуникация по проект "Енергийна ефективност за чист въздух в гр. Силистра", Прогнозна стойност: 12 549.03
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1 – „Изработка и доставка на рекламни и информационни материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществени поръчки“
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 266.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2 – „Изработка и доставка на рекламни и информационни материали, извън списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществени поръчки“
    Изпълнител: ТОП ДИЗАЙН БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 232.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN