Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-2.004-0066-C04
Наименование на проекта Подкрепено детско развитие
Бенефициент 000852754 ОБЩИНА КРУШАРИ
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 23.08.2016
Дата на стартиране 01.09.2016
Дата на приключване 15.11.2022
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Добрич, Крушари, с.Крушари

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение надгражда реализираните до момента дейности, свързани с превенция на социалното изключване на деца до 7 години и техните родители. Заложените дейности  изцяло кореспондират с основната цел на процедурата „Услуги за ранно детско развитие“ за подкрепа на деца и техните семейства чрез подобряване на достъпа до здравна грижа, формиране на родителски умения, подобряване на семейната среда, повишаване на училищната готовност на децата , както и предотвратяване на настаняването на деца в специализирани институции. 
Проектът включва: 
- Дейности за индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания;
- Предоставяне на психологическа подкрепа и консултации на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения; 
- Семейни консултации и подкрепа за повишаване на родителския капацитет;
- Индивидуална и групова работа с деца и родители за промяна в нагласите относно участието им в образователния процес;
- Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция за заболяванията
- Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище;
- Публичност и информираност.
Очакваните резултати са:
- 10 деца с увреждания, получили индивидуална педагогическа подкрепа;
-  Предоставена психологическа подкрепа и консултации на 30 семейства за формиране и развитие на родителски умения; 
- Проведени 36 групови семейни консултации за повишаване на родителския капацитет,  както и сесии за индивидуална и групова работа с деца и родители за насърчаване и активно включване в образователиня процес още в ранна детска възраст;
- Осигурена здравна детска консултация на 150 деца в община Крушари
- Проведена допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на 30 деца за период от 2 г.
- Осигурена подходяща информационна среда, даваща достатъчна информация за целите на проекта, целевите групи, източниците на финансиране и др.
Дейности
  • Дейност: Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания – капацитет 10 деца: Изпълнението на дейността предвижда включване на деца с увреждания на възраст от 2 до 7 години, отглеждани в семейна среда. Целта на дейността е чрез предоставяне на индивидуална педагогическа подкрепа на деца с увреждания, да бъде осигурен плавен преход на детето от грижа в семейството към подходяща образователна и обучителна среда в детска градина и последващо записване в първи клас. От регистрираните деца с увреждания в базата данни на Дирекция „Социално подпомагане“ ще бъдат подбрани 10 деца с увреждания, които да бъдат включени в изпълнението на дейността. Подборът на децата ще се извърши по предварително изготвени критерии от специалиста-педагог с помощта на персонала, нает за предоставянето на услугите. Дейността предвижда индивидуална работа с всяко дете във връзка с неговата социализация и по-лесната адаптация към предстоящата промяна и непозната среда при започването на първи клас. Ще се организира индивидуално обучение за преодоляване на дефицити, придобиване на социални умения, преодоляване на езикова бариера и др. Етапите от изпълнението на дейността са: • Оценка на нуждите на децата от подкрепа; • Индивидуална работа (изслушване, информиране и учене) за оказване на помощ на децата при усвояването на знанията и уменията, формиране на навици, необходими за нормално общуване с връстниците им при постъпване в първи клас; • Наблюдение на процеса на адаптация на детето и неговото индивидуално развитие през първата година в училище; • Групова работа с деца и родители в семейна среда и изнесена работа в Комплекса за услуги за подкрепа при изграждането на социални умения във външна среда. Необходими специалисти за изпълнението на дейността са специален педагог (договор за услуга, 720 часа годишно), медиатор (трудов договор, 540 часа годишно) и социален работник (трудов договор, 200 часа годишно). Те ще бъдат назначени за целия период на проекта, съгласно действащото българско законодателство. Изплащаните възнаграждения са определени спрямо възнагражденията от проект "Социално включване". При необходимост детето ще се насочва към консултиране с други специалисти – детски психолог, логопед, медицински специалист и други. Дейността е с продължителност 61 месеца. Дейността (услугата) ще се предоставя в зависимост от състоянието на детето - в домовете на децата с увреждания, в общинските детски градини, в общинските училища, в Комлекса за социални услуги за деца от 0 до 7 години и техните родители., Договорена стойност: 26 696.67 , Отчетена стойност: 25 827.91
  • Дейност: Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения : Дейността включва индивидуална и групова работа с родители от целевата група. Фокусът на интервенция е насочен към повишаване на знанията и подобряване на уменията на родителите за отглеждане и възпитание на деца от 0 до 3 години. Услугата е адресирана към стимулиране на родителите за осигуряване на подходяща семейна и общностна среда за отглеждане на дете. Родителите ще бъдат консултирани относно мрежата от услуги за подкрепа (социални, здравни, за заетост и други), ролята им в развитието на детето, както и ролята на подкрепа на общността. В процеса на консултиране на родителите ще се създават и родителски групи за взаимопомощ, ще се проведат инициативи за създаване на такава общностна среда, която да благоприятства по-доброто ранно развитие на децата. Родителите на деца, които не са преки бенефициенти по проекта, ще бъдат поканени да участват и да споделят своя опит на срещите. Индивидуалните консултации ще са насочени към идентифициране на проблемите в отделните семейства, като услугата ще се предоставя два пъти месечно в Комплекс за социални услуги за деца от 0 до 7г. и техните родители. За нейната реализация ще бъдат ангажирани следните специалисти – 1 педиатър (договор за услуга, 50 часа годишно), 1 акушерка (договор за услуга, 200 часа годишно), 1 психолог (договор за услуга, 240 часа годишно), 1 медиатор (трудов договор, 960 часа годишно) и 1 социален работник (трудов договор, 960 часа годишно). Специалистите, наети за изпълнението на тази дейност ще предоставят пакет от комплексни консултации на настоящите и бъдещи родители на деца от 0 до 3 години. Ролята на медиатора е ключова за изпълнение на дейността, предвид спецификата на целевата група, културните особености на общността, в която те се вписват. да подпомага дейността на специалистите при осъществяване на контакт с бенефициентите. За отчетността, проследимостта на изпълнението на поддейностите е необходимо да се планират средства за материално обезпечаване на работата на специалистите. Планира се и закупуване на материали и консумативи, свързани с пряката работа с потребителите на услугите, като образователно-здравни материали. Родителите от целевата група ще бъдат включени в 24 групови консултации. Планираната продължителността на всяка консултация е до 90 минути. Дейността ще е с продължителност от 61 месеца. , Договорена стойност: 97 119.52 , Отчетена стойност: 94 779.93
  • Дейност: Семейно консултиране и подкрепа и индивидуална и групова работа с деца и родители, с цел посещаване на детска градина: Консултирането и подкрепата (индивидуална или групова) са насочени към идентифицирането на децата и семействата в риск чрез провеждане на семейните консултации в рамките на общността. Ще се оказва подкрепа за овладяване на потенциални конфликти в семейството и предотвратяване процеса на неглижиране на грижите за детето. При необходимост бенефициентите могат да бъдат насочени към други услуги по проекта или други социални, образователни и здравни услуги и услуги за заетост. Идентифицираните бременни жени и майки в риск, могат ще бъдат насочнвани към специализирана помощ, предоставяна от здравната система. Дейността цели: формиране на ранни родителски умения и повишени знания сред общностите в риск; подкрепа на детското развитие, съобразно индивидуалните потребности; разширяване възможностите за социално включване; подобряване на социалните умения на настоящи и бъдещи родители. Тази услуга ще улесни достъпа на уязвими групи до различни услуги и институции. Подкрепата на семействата в отглеждането и възпитанието на децата, както и при справяне със семейни проблеми ще допринесе за развитие на умения и разширяване на възможностите за пълноценно социално включване и реализация. Ще се подобри семейното планиране, чрез предоставяне на информация по въпроси като репродуктивното здраве, методите за контрацепция, болестите, предавани по полов път и др. Ще се работи с уязвими семейства, родители на деца с увреждания, родители с ниско ниво на образование, както и с родители не полагащи достатъчни грижи за децата си. Дейността ще се осъществява индивидуално и групово. Индивидуалните сесии ще бъдат провеждани при възникване на необходимост от външна намеса в семейнота система. Те ще бъдат провеждани в домовете на бенефициентите, каро продължителността на една консултация ще е 40 минути. Груповите сесии ще се провеждат по предварително посочени теми ежемесечно за групи от по 8-10 души. Продължителността на всяка консултация е до 90 минути. Груповото консултиране ще се осъществява в Комплекс за социални услуги за деца от 0 до 7г. и техните родители. Освен това се предвиждат и индивидуални и групови сесии с родители и деца, с цел посещаване на детска градина. Целта им е преодоляване недоверието у родителите, че техните деца се чувстват добре в новата среда и поддържане на мотивацията у родителите за участие на децата в учебния процес, както и намаляване на стреса и по-бърза адаптация на децата към новата среда, индивидуално обучение за преодоляване на дефицити – социални умения, езикова бариера и други. Заниманията ще бъдат насочени към изграждане на умения за работа в екип, постигане на толерантно отношение към различията, преодоляване на отрицателни стереотипи и мотивация за учене. Работата с децата ще се извършва два пъти месечно в групите в детските градини. Срещите ще се провеждат в детските градини на община Крушари. Предвидено е продължителността на дейността да е 62 месеца. При реализирането и ще вземат участие следните специалисти – психолог, социален работник, медиатор. За изпълнение на дейността ще бъдат закупени следните материали – компютър, мултимедия, екран за мултимедия, флипчарт, офис консумативи, дидактически материали, материали за рисуване. , Договорена стойност: 66 565.31 , Отчетена стойност: 64 676.62
  • Дейност: Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията : Дейността е насочена към редовното наблюдение на здравното, физическото и психомоторното развитие на децата от 0 до 7 години, както и превенция на детската заболеваемост, смъртност, неглижиране на проблемите на детското здраве в семейството и други рискове в ранна детска възраст. Целева група, към която е насочена услугата са уязвими семейства и техните деца. Идеята на предоставяната услуга е бенефициентите, които получават подкрепа да изградят навик за посещение при лекар и получаване на здравни услуги, както и навременното откриване на заболявания при техните деца с цел намаляване на детската заболеваемост. Предлаганите услуги ще бъдат съобразени с нуждите на децата от медицински прегледи и преценка на здравното им състояние. Ще се извършват прегледи даващи оценка за физическото и психологическото състояние на децата от 0 до 7 години, за проверка относно наследствени болести, както и за заболявания в процеса на растеж. За децата от 0 до 7 години са предвидени прегледи, които ще дадат оценка на физическото им състояние и ще се направи преценка на показателите за растеж и развитие – измерване на височината и теглото на детето, скорост на растеж, пропорции на тялото (на главата, на гръдния кош, килограми на детето). Ще се проверява здравното състояние и ще се следи изпълнението на графика за имунизации и прегледи. Освен това са предвидени прегледи за оценка на моториката на децата – говор, очен преглед, контакт с околните, концентрация. При откриване на отклонения лекарите ще насочват родителите и техните деца към съответния специалист (логопед, очен лекар и други), с цел диагностика на проблема и справяне с него. Прегледите са предвидени да се извършват ежемесечно през първата година на децата и на тримесечие през втората и третата година. За децата от 4 до 7 годишна възраст консултациите ще се извършват на всяко шестмесечие. Макар прегледите да са планирани веднъж месечно, за най-малките деца се предвижда 5 процента от тях да получат последващи консултации при открити заболявания или по преценка на лекаря. При наличие на смущение в храненето на детето се предвиждат консултации с лекаря, чиято цел е насърчаване на кърменето, измерване на бебето с цел установяване на количеството кърма, което бебето приема при хранене и други. За децата, които имат проблем с теглото (много пълни или много слаби) лекарите ще предлагат обучение по здравословно хранене, съответстващо на възрастта и индивидуалните нужди на детето. За децата от 3 до 7 години са предвидени прегледи свързани със скелетното им развитие и проверка за плоскостъпие, наличие на гръбначни изкривявания. При наличие на такива проблеми на децата ще бъдат предписвани специални упражнения, рехабилитация или кинезитерапия. Освен това се предвиждат еднократни прегледи на децата за наследствени болести и алергии. Към здравните прегледи се предвиждат също и прегледи при стоматолог. Много често при уязвимите семейства и деца липсата на здравна култура и развитието на болести при децата е свързано с липсата на посещение при личен лекар. Заради това към услугата се предвижда преглеждащия лекар да насочва и да съдейства на родителите за регистрация при общопрактикуващ лекар, като с това се цели изграждане на навик за посещение на личен лекар и превенция на детските заболявания. , Договорена стойност: 83 645.37 , Отчетена стойност: 82 282.01
  • Дейност: Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище: Целева група на дейността са деца от уязвими семейства от затворени общности и деца с увреждания, на които предстои да постъпят в първи клас. Настоящата дейност е насочена към повишаване мотивацията и увеличаване готовността на децата от целевата група за равен старт с техните връстници при постъпването им в първи клас. Услугата „Допълнителна подготовка за равен старт в училище“ цели чрез създаване на летни групи/училища, по време на които да се доразвият или да се съхранят придобитите когнитивни и социални умения в предучилищното образование преди постъпването в училище. В летните групи, образователните елементи ще се комбинират с игри и дейности, обогатяващи познанията на децата за обкръжаващия свят с акцент върху усвояването на български език за деца със затруднения в общуването. Услугата ще се предоставя в сътрудничество с детските градини и училищата. Предвидено е дейността да се провежда в продължение на два месеца през лятото през две летни ваканции в рамките на изпълнението на проекта. Дейността ще се провежда в сградата на Центъра за социална рехабилитация и интеграция и ангажираността на децата ще бъде в рамкита на 4 до 5 часа, дневно. За осъществяването на дейността ще се наемат следните специалисти – 1 педагог (договор за услуга, 105 часа, за един месец през годината),1 медиатор (трудов договор, 120 часа, за един месец годината). Услугата ще се предоставя общо на 30 потребителя за двете години, по една група от 15 деца за 1 месец за всяка от годините по изпълнение на проекта. Предвид броя на децата, които следва да постъпят в първи клас, не е възможно формирането на две групи с различни потребители през двата месеца на изпълнението на дейността. За предоставяне на качествена образователни услуги е необходимо да бъдат закупени консумативи (тетрадки, химикали, цветни моливи, образователни материали, игрови материали и други). Предвидено е също така и предоставянето на пакетирана храна за децата в летните групи. , Договорена стойност: 9 602.85 , Отчетена стойност: 9 105.04
  • Дейност: Управление и функциониране на услугите: Успешната реализация на целия проект зависи в изключителна степен от формирания екип за управление и функциониране на услугата. Отговорността на екипа е свързана преди всичко със създаването на максимално точна и гъвкава система за почасово предоставяне на услугите във всички планирани дейности. В офиса на проекта, разположен в кабинета на екипни срещи на Комплекса за социални услуги за деца от 0 до 7 години и техните родители, ще се съхранява цялата документация, създадена в хода на изпълнението на проектните дейности. Част от работата на екипа ще е свързана с изготвянето на вътрешната документация за функционирането на услугата - проекти на Правилник за вътрешния ред, договор с потребител за предоставяне на социалната услуга, регистър на потребителите, социални оценки, доклади и др. документи. Друга характеристика на тази дейност е изработването на условия и ред за ползване на социалните услуги, като се има предвид критериите за изборна представители от целевите групи. Като ангажимент на екипа ще бъдат вменени задълженията по сформирането групи за посещения и предоставяне на услугите; графиците за посещения на специалисти, контрол върху работата на наетите специалисти. Минимум веднъж в месеца ще бъдат провеждани работни срещи на екипа. По време на тези срещи ще се обсъжда хода на изпълнение на предстоящите дейности, ще бъдат набелязвани конкретни задачи за текущия период, ще се отчита извършеното от всеки един от членовете на екипа. Ще бъдат съставяни отчети от всяка такава среща. Екипът ще бъде пряко ангажиран с организация на видовете дейности - педагогическа подкрепа за деца; психологическа подкрепа и консултация на настоящи и бъдещи родители; обучителни дейности за потребители (придобиване на родителски умения, психомоторни занятия, рисуване и приложни дейности); Рехабилитация – медицинска и социална рехабилитация; Предоставяне на бебешка храна и памперси. За осъществяване на услугата ще бъдат назначени – ръководител, счетоводител/домакин и шофьор. Дейността ще се извършва в сградата на Комплекс за социални услуги за деца от 0 до 7г. и техните родители. , Договорена стойност: 70 647.40 , Отчетена стойност: 76 145.97
  • Дейност: Дейности по информиране и публичност: Основната цел на тази дейност е да информира обществеността за случващото се по проекта, неговите цели и мисия да достигнат до по–голяма част от заинтересованите страни. Дейността е необходима за да се постигне максимална прозрачност и публичност при изпълнението на дейностите на проекта. Всички проектни резултати ще са съобразени с изискванията за публичност и информация. Дейността е изцяло в синхрон с изискванията на ОП РЧР за информация и публичност. Ще бъдат осъществени инициативи, които в максимална степен, бързо, навременно и обективно да информират всички заинтересовани страни за целите, дейностите и резултатите по проекта, като провеждане на информационно събитие за информиране на обществеността за постигнатите резултати по проекта, разработване и разпространение на информационни материали, публикуване на информация за хода на проектните дейности на Интернет страницата на Кандидата, 2 радио предавания и заснемане и излъчване на видеорепортаж. Дейността ще бъде възложена на изпълнител. Ще се изготвят критерии за избор на външен изпълнител, спазвайки законовите разпоредби за възлагане. , Договорена стойност: 3 528.00 , Отчетена стойност: 3 328.00
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Целта на настоящата дейност е да се организира и оптимизира процеса по изпълнение на проектните дейности така, че да се постигне пълно съответствие между планиране, изпълнение и отчитане на проекта. Тази част от дейностите по проекта включва: сформиране на екип, организиране на екипни срещи, избор на изпълнител, мониторинг на дейностите по време на целия проект, както и изготвянето на месечни и окончателни отчети. При управлението на проекта ще се спазват принципи на екипност, прозрачност, оперативност, ясно формулиране на целите. Ще бъдат изготвени индивидуални задания на членовете на екипа в зависимост от спецификата на трудово – правните им отношения и ще се сключат договори. Ще се провеждат регулярни екипни срещи. Ще се съблюдава навременното и коректно подаване на отчетна информация към Договарящия орган. Дейността е необходима, за да се осигури съгласуваност, структурираност и качествена подготовка и изпълнение на планираните дейности. За нормалното протичане на дейността ще бъдат закупени необходимите канцеларски материали и консумативи., Договорена стойност: 39 756.13 , Отчетена стойност: 36 085.77

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Ирина, Договорена стойност по проекта*: 3 360.00 , Отчетена стойност**: 2 191.37
  • Изпълнител: ЕТ "Валдес", Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 50.00
  • Изпълнител: ДОБРУДЖА ПРЕС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 000.00
  • Изпълнител: СТУДИО ТАЙМ 08 ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 360.00
  • Изпълнител: Руска, Договорена стойност по проекта*: 18 810.00 , Отчетена стойност**: 20 183.87
  • Изпълнител: Диана, Договорена стойност по проекта*: 9 600.00 , Отчетена стойност**: 4 008.66
  • Изпълнител: ПАНДА-76 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 60.00
  • Изпълнител: Наталия, Договорена стойност по проекта*: 11 900.00 , Отчетена стойност**: 12 842.03
  • Изпълнител: Ваня, Договорена стойност по проекта*: 8 568.00 , Отчетена стойност**: 7 812.00
  • Изпълнител: ДЮКСОФТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 8 071.00 , Отчетена стойност**: 8 071.00
  • Изпълнител: ХЕРМЕС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 647.28
  • Изпълнител: Валентина, Договорена стойност по проекта*: 5 060.00 , Отчетена стойност**: 490.36
  • Изпълнител: Жанета, Договорена стойност по проекта*: 6 720.00 , Отчетена стойност**: 3 586.91
  • Изпълнител: ВИСТА ОЙЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 25 200.00 , Отчетена стойност**: 1 138.93
  • Изпълнител: ДОБРУДЖА СПЕКТЪР ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 968.00 , Отчетена стойност**: 1 968.00
  • Изпълнител: ПЕТРАНКА, Договорена стойност по проекта*: 846.00 , Отчетена стойност**: 846.00
  • Изпълнител: Емилия, Договорена стойност по проекта*: 2 835.00 , Отчетена стойност**: 3 167.42
  • Изпълнител: "Кремена 73" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 4 157.26
  • Изпълнител: ОФИС В ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 9 538.58
  • Изпълнител: "Силвия Илиева 0474" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 154.00
  • Изпълнител: МОБИЛТЕЛ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 904.66
  • Изпълнител: Марияна, Договорена стойност по проекта*: 22 568.00 , Отчетена стойност**: 21 892.00
  • Изпълнител: БУЛШУУС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 60.00
  • Изпълнител: ТЕЛЕНОР БЪЛГАРИЯ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 091.19
  • Изпълнител: ТРИАДА - ГТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 30 444.58 , Отчетена стойност**: 39 955.76
  • Изпълнител: ЕЛПАК ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 319.94 , Отчетена стойност**: 1 319.94
  • Изпълнител: НУРТЕН, Договорена стойност по проекта*: 756.00 , Отчетена стойност**: 845.71
  • Изпълнител: Севгюл, Договорена стойност по проекта*: 7 500.00 , Отчетена стойност**: 8 106.02
  • Изпълнител: ГАЛ - ГАЛИНА КАТЕЛИЕВА ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 150.00
  • Изпълнител: ИВАНЕЛИ 77 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 190.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой доставчици на услуги за социално включване, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Брой деца, получили подкрепа чрез услугите, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 150.00 , Достигната стойност: 242.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 388 297.85 BGN
БФП 388 297.85 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 388 297.85 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на детски хуманизирани храни и детски пюрета за нуждите на проект „Подкрепено детско развитие“, финансиран по договор № BG05M9OP001-2.004-0066-C001 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014-2020г.“ по обособени позиции, както следва: обособена позиция №1: „ Доставка на детски хуманизирани храни” обособена позиция №2: „ Доставка на детски пюрета” обособена позиция №3: „Доставка на пакетирани кроасани”, Прогнозна стойност: 12 900.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на детски хуманизирани храни
    Изпълнител: ТРИАДА - ГТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 086.40
  • Обособена позиция 2: Доставка на детски пюрета
    Изпълнител: ТРИАДА - ГТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 998.18
  • Обособена позиция 3: Доставка на пакетирани кроасани
    Изпълнител: ТРИАДА - ГТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 360.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN