Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-3.002-0013-C01
Наименование на проекта Създаване на условия за качествено професионално образование чрез подобряване на сградния фонд и материалната база на ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр. Хасково
Бенефициент 000903946 ОБЩИНА ХАСКОВО
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 08.12.2016
Дата на стартиране 08.12.2016
Дата на приключване 20.07.2020
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Хасково, Хасково, гр.Хасково

Описание

Кратко описание на проекта
Проект "Създаване на условия за качествено професионално образование чрез подобряване на сградния фонд и материалната база на ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр. Хасково" е част от провежданата политика на Община Хасково, в която подобряването на образователната инфраструктура и създаването на условия за модерни образователни услуги са поставени като основни приоритети. Дейностите, които ще се изпълняват в рамките на проекта са : 
- Организация, управление и вътрешен мониторинг на проекта;
- Изготвяне на документация за възлагане на обществени поръчки по ЗОП и провеждане на процедури за избор на изпълнител;  
- Строително-монтажни и ремонтни дейности. Предвижда се реконструкция, обновяване и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в два под- обекта към ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр. Хасково- обект "Корпус 2- Общежитие" и обект "Работилница". Основните дейности, които ще бъдат изпълнени по видове работи са: ремонт и укрепване на покрив, подмяна на ВИК и електро инсталация, газификация и отоплителна инсталация на сградите; 
- Надзор на проекта. По време на изпълнение на строителните дейности ще бъде осъществяван непрекъснат строителен и авторски надзор на обектите до получаване на Разрешение за ползване на обектите/ Удостоверение за въвеждане в експлоатация; 
- Осигуряване на мерки за информация и публичност на проекта с цел информиране на широката общественост за финансовия принос на ЕФРР; 
- Финансов одит на проекта. Ще бъде извършен независим финансов одит на разходите направени от дейностите на проекта, включително и провеждането на обществените поръчки.
Дейности
  • Дейност: Организация, управление и вътрешен мониторинг на проекта.: Тази въвеждаща дейност цели да осигури подходяща среда за гладко изпълнение, добър мениджмънт и координация на проектните дейности, както и да се постигне максимално ефективно и прозрачно разходване на средствата. Добрата организация и компетентното управление е предпоставка за положителния резултат от изпълнението на проекта и постигане на заложените индикатори. Настоящата дейност включва следните задачи: - сформиране на екип по проекта и определяна на индивидуални задължения и отговорности; - утвърждаване на принципи за вътрешна и външна комуникация, координация и мониторинг върху изпълнението на дейностите и разходване на средствата; - организиране на регулярни срещи на членовете на екипа за осъществяване на контрол върху техническия и финансов напредък на проекта, отчитане на постигнатите резултати и разрешаване на проблеми, възникнали в процеса на изпълнение; - поддържане на постоянна комуникация с УО на ОПРР, с цел осигуряване на прозрачност на проекта, докладване на нередности и разрешаване на проблеми, изискващи намесата на финансиращият орган; - изготвяне на междинни и окончателен технически и финансови доклади, искания за плащане; - приключване на проекта и архивиране; - управление и наблюдение на под-изпълнителите като биват използвани общи техники за скрийнинг като: редовни срещи, посещения на място, задържане на плащанията при незадоволителна работа или забавяне във времето. През целият период на изпълнение на проектните дейности, Община Хасково ще се стреми да осигури ясно и прозрачно изпълнение на проекта, както и да измери качеството на постигнатите резултати и ефекта от неговото въздействие., Договорена стойност: 22 785.00 , Отчетена стойност: 22 173.26
  • Дейност: Изготвяне на документация за възлагане на обществени поръчки по ЗОП и провеждане на процедури за избор на изпълнители.: Важно предусловие за изпълнение на проектните дейности е своевременното и качествено изготвяне и провеждане на обществени поръчки съгласно българското законодателство в областта на обществените поръчки– ЗОП и ППЗОП, като по този начин ще се гарантира спазването на принципите на прозрачност и публичност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация. В рамките на проекта, ще бъдат проведени обществени поръчки със следния предмет на изпълнение: • Строително- монтажни работи за подобряване на сградния фонд и материалната база на ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр. Хасково /по обособени позиции/; • Авторски надзор; • Строителен надзор; • Осигуряване на мерки за информация и публичност на проекта; • Одит на проекта. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Строително- монтажни работи за подобряване на сградния фонд и материалната база на ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр. Хасково: Реализацията на проекта е свързана с изпълнението на реконструкция/обновяване/ въвеждане на мерки за енергийна ефективност и газифициране в сградите на ПГДС "Цар Иван Асен II"-Работилница по дървообработване, разположена на ул. „Стефан Стамболов“ № 2, УПИ VII за обществено и делово обслужване, кв. 80, град Хасково и Корпус 2- Общежитие, находящ се на ул. Пловдивска 37, УПИ II, кв. 20, град Хасково. Сградата на работилницата изпълнява две различни функции – обслужваща (административни помещения, работилници, обслужващи и санитарни помещения) и учебна, състояща се от класни стаи, специализирани кабинети и хранилища. Обекта се състои от два корпуса свързани функционално. Учебната сграда е двуетажна постройка със сутерен, масивна, построена и въведена в експлоатация през 1936 г. Работилницата е едноетажна постройка със сутерен, построена и въведена в екплоатация през 1972 г. В сутеренните нива на двете сгради са складови помещения и котелно. Сградите са масивни, построени по стандартния монолитен начин, с носеща скелетна конструкция от стоманобетон. В инвестиционния проект са включени: 1. всички задължителни енергоспестяващи мерки, предписани в обследването за енергийна ефективност, в т.ч. мерки за оползотворяване на възобновяеми енергийни източници (при доказана техническа осъществимост и икономическа целесъобразност); 2. всички задължителни мерки, предписани в техническото обследване; 3. най-ефективният пакет от енергоспестяващи мерки за сградата, с който се постигат нормативните изисквания за енергийна ефективност - най-малко клас „С“ енергопотребление; 4. всички необходими мерки за осигуряване на достъпна архитектурна среда съгласно действащата нормативна уредба, в т. ч. и Наредба № 4 от 1 юли 2009 г. за преструктуриране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хора с увреждания. , Договорена стойност: 1 110 012.20 , Отчетена стойност: 1 004 107.80
  • Дейност: Авторски надзор по проекта: През целия строителен процес ще се извършва авторски надзор. Целта на дейността е осъществяването на авторски надзор на обекта съгласно изискванията на чл. 162 от ЗУТ с цел осигуряване на успешно изпълнение на проекта и подписване на актове и протоколи от Проектанта за изпълнение на етапи от строителството съгласно изискванията на Наредба № 3/ 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и Наредба № 2/ 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти и съгласуване на екзекутивите – изготвени от строителя. Успешното реализиране на проект "Създаване на условия за качествено професионално образование чрез подобряване на сградния фонд и материалната база на ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр. Хасково се гарантира с издаване на Разрешение за ползване на обекта или въвеждането на строежа в експлоатация. За целта е необходимо през целия период на строителството и до неговото завършване да се осъществи координация между строител, надзорник и проектант, изразяващо се не само в проследяване и контролиране на изпълнението на строително-монтажните работи, но и в съвместно подписване на строителната документация (протоколи, актове, Заповедни книга, екзекутивна документация и т.н.), включително и при нужда промяна в работните проекти, което може да се осъществи само от проектанта на обекта. При изпълнение на договора за авторски надзор, ще се съблюдава спазването на изискванията на: A) Българското законодателство и в частност на: • Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове по неговото прилагане - Наредба № 2/31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти (Обн. ДВ. бр.72 от 15 Август 2003г., изм. ДВ. бр.49 от 14 Юни 2005г., изм. и доп. ДВ. бр.98 от 11 Декември 2012г.), Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, и др.; • Законодателството в областта на околната среда; B) Български, европейски и международни норми и стандарти, свързани с проектирането, изграждането и експлоатацията на съоръженията, предмет на договорите за строителство в обхвата на проекта; C) Инструкциите и указанията на одобряващите и съгласуващи органи, когато са приложими., Договорена стойност: 8 000.00 , Отчетена стойност: 8 262.00
  • Дейност: Строителен надзор по проекта: Българското законодателство изисква назначаването на независим строителен надзор за изпълнението на строителните дейности. Съгласно работния план на проекта се предвижда процедура по възлагане на договор за услуги за строителен надзор. Основната задача на фирмата, която ще бъде избрана да извършва услугата, ще бъде да представлява и защитава интересите на Възложителя през целия инвестиционен процес. Тя ще бъде отговорна за изпълнението на всички изисквания на българското законодателство свързано с надзора на строителни дейности, а също така ще проверява дали строителната фирма извършва строителните дейности в съответствие с техническите норми и изисквания на законодателството свързано със строителството. Дейността ще бъде изпълнена в съответствие с разпоредбите на ЗУТ и ще включва осигуряване законосъобразно започване на СМР, контрол по отношение на пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на изпълнението на СМР, контрол при изпълнението на СМР, съгласно одобрения проект , контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд, недопускане увреждане на трети лица и имоти вследствие на СМР, контрол за качеството на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност, своевременно съставяне и подписване на всички актове, протоколи и документи, необходими за оценка на строително- монтажните и ремонтни дейности относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, осигуряване на законосъобразно завършване на СМР и въвеждането в експлоатация и др. След приключване на СМР на обекта с подписан констативен акт за установяване годността за приемане на строежа – образец 15, ще бъде извършено геодезическо заснемане с цел предоставяне на данните от заснемането на Агенцията по кадастър за отразяване в регистрите. След издаване на необходимото удостоверение се подписва Приложение 16 и се издава Разрешение за ползване на обектите/ Удостоверение за въвеждане в експлоатация., Договорена стойност: 10 000.00 , Отчетена стойност: 5 880.00
  • Дейност: Осигуряване на мерки за информация и публичност на проекта: Дейността се изразява в популяризиране на получената финансова подкрепа по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г. чрез Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) в съответствие с правилата на ЕС за информация и комуникация предвидени в Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013г. за определяне на общо приложими разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд , Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони и Европейския фонд за морско дело и рибарство и Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията от 28 юли 2014г. При изпълнението на проекта се цели постигане на широка информираност на обществеността за целите и резултатите на проекта, както и подчертаване ролята на Общността за реализацията на проекта и обществените ползи от него. Прозрачност и широка информираност при изпълнение на проектните дейности, както и за популяризиране помощта на Общността ще бъдат постигнати посредством изпълнението на следните мерки: 1. Встъпителна пресконференция по проекта- 1 бр.; 2. Официална церемония за ефективния старт на проекта "първа копка"- 1 бр.; 3. Изработване и монтаж на временни билбордове - 2 бр.; 4. Публикуване на информация за проекта на официалната страница на Бенефициента - периодично; 5. Публикации в медиите - 3 бр.; 6. Рекламни и промоционални материали- химикали (500 бр.), ранички (500 бр.), значки (1000 бр.); 7. Банер за многократна употреба с олекотена метална сгъваема стойка и калъф/куфар за пренасяне за целите на медийните събития- 1 бр. 8. Брошури на български език, представящи проекта и финансовата помощ от ЕФРР, Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 – 1000 бр.; 9. Изработване и монтаж на постоянни разяснителни табели -2 бр.; 10. Официална церемония за приключване и приемане на обектите- 1 бр.; 11. Заключителна пресконференция по проекта- 1 бр., Договорена стойност: 10 000.00 , Отчетена стойност: 9 960.00
  • Дейност: Финансов одит на проекта : С оглед предоставяне на допълнителна увереност по отношение на законосъобразността на разходите, ефективното и ефикасно изпълнение на дейностите по проекта и спазването на специфичните нормативни изисквания на ЕС, ще бъде осъществен одит от регистриран одитор, член на Института на дипломираните експерт-счетоводители или от фирма за одит, които ще осъществяват контрол върху разходването на средства през целия период на проекта. Одиторският доклад ще бъде приложен към окончателния финансов отчет. В последния месец от изпълнението на проекта ще се изготвят финални одиторски доклади – т.нар. „Доклад за фактически констатации по проекта” по образец на Договарящия орган. С изготвянето му одиторите ще предоставят мнение относно: - дали дейностите по Проекта са осъществени в съответствие с принципите за добро финансово управление; - дали изборът на изпълнител по договорите, чрез които се изпълнява проекта, е проведен в съответствие с изискванията на националното законодателство; - дали всички декларирани разходи са действително извършени/платени и допустими, в съответствие с изискванията на регламентите на ЕС и националното законодателство и дали дейностите (строителство, доставки, услуги) са действително изпълнени; - дали първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и пр.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни, т.е. не са дописвани, поправяни, подменяни; - дали бенефициентът е извършвал 100% проверка на първо ниво – верификация на разходите от изпълнители, проверки на място; - дали са спазени изискванията по отношение на поддържането на адекватна одитна пътека; - дали всички дейности по съответния проект са надлежно документирани като всички документи за разходите се съхраняват и са на разположение на националните и европейските контролни органи при поискване; - дали слабостите, констатирани при извършени одити са адресирани по подходящ начин; - дали исканията за средства, подадени от бенефициентите са точни, пълни и са във формат, изискван от УО; - дали неправомерно изплатените суми са възстановени по надлежния ред (ако има такива); - счетоводните системи и осчетоводяванията; - отсъствието на двойно финансиране; - мерките за информация и публичност. , Договорена стойност: 3 000.00 , Отчетена стойност: 786.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: "НАТМАР ПРОЕКТ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 468.00 , Отчетена стойност**: 390.00
  • Изпълнител: Славка, Договорена стойност по проекта*: 2 560.35 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: " БРЕЙН СТОРМ КОНСУЛТ - ОД" ООД, Договорена стойност по проекта*: 786.00 , Отчетена стойност**: 786.00
  • Изпълнител: РУМЕЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 600.00 , Отчетена стойност**: 600.00
  • Изпълнител: ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА АБ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 9 960.00 , Отчетена стойност**: 9 960.00
  • Изпълнител: ТЕПРО ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 280.00 , Отчетена стойност**: 1 900.00
  • Изпълнител: "ЕЛ - ПРОЕКТ 2016" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 883.20 , Отчетена стойност**: 736.00
  • Изпълнител: ТЕХНОТЕРМ-ИНЖЕНЕРИНГ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 2 376.00 , Отчетена стойност**: 2 376.00
  • Изпълнител: СТРОЙКОМ ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 300.00 , Отчетена стойност**: 1 300.00
  • Изпълнител: Валери, Договорена стойност по проекта*: 954.85 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Стилян, Договорена стойност по проекта*: 3 663.30 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Стоян, Договорена стойност по проекта*: 959.28 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Даяна, Договорена стойност по проекта*: 4 760.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: КОНСОРЦИУМ ОБРАЗОВАТЕЛНА ИНФРАСТРУКТУРА ХАСКОВО-2017, Договорена стойност по проекта*: 1 003 060.87 , Отчетена стойност**: 1 004 107.80
  • Изпълнител: ПРОИНВЕСТ-2007 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 960.00 , Отчетена стойност**: 960.00
  • Изпълнител: Мария, Договорена стойност по проекта*: 2 261.22 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Красимир, Договорена стойност по проекта*: 954.85 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: РАДЕВ -06 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 880.00 , Отчетена стойност**: 5 880.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение
  • Член на обединение: ИЗОГЛАС СТРОЙ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ЗДРАВКО ГЪЛЪБОВ ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 0.00

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Представители на маргинализирани групи, включително роми, облагодетелствани от модернизирана образователна инфраструктура, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 152.00 , Достигната стойност: 153.00
Индикатор 2 Брой на модернизираните образователни институции, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 Грижи за децата и образование: Капацитет на подпомогнатата инфраструктура, предназначена за грижи за децата или образование, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 624.00 , Достигната стойност: 624.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 1 399 199.64 BGN
БФП 1 399 199.64 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 914 766.46 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 100 306.09 0.00 100 306.09 КОНСОРЦИУМ ОБРАЗОВАТЕЛНА ИНФРАСТРУКТУРА ХАСКОВО-2017
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 594.00 0.00 594.00 ТЕХНОТЕРМ-ИНЖЕНЕРИНГ ЕАД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 220.80 0.00 220.80 "ЕЛ - ПРОЕКТ 2016" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 240.00 0.00 240.00 ПРОИНВЕСТ-2007 ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 330.00 0.00 330.00 ТЕПРО ООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Възлагане на обществена поръчка за услуга с предмет "Авторски надзор за обект "Извършване на строително- монтажни работи за подобряване на сградния фонд и материалната база на ПГДС „Цар Иван Асен ІІ, гр. Хасково"-ВТОРА ПРОЦЕДУРА, Прогнозна стойност: 5 000.00
  • Обособена позиция 1: Обществена поръчка №2-Първа обособена позиция: Обект: "Прилагане на мерки за енергийна ефективност в ПГДС "Цар Иван Асен II", гр. Хасково Работилници по дървообработване, Част: "Електро"; Обект:"Прилагане на мерки за енергийна ефективност в ПГДС "Цар Иван Асен II", гр. Хасково" "Корпус 2-Общежитие: Реконструкция на вътрешни сградни инсталации-електро, ВиК, ОВ с котелно, пожароизвестителна инсталация, хидроизолация на покрив" Част : "Електро"
    Изпълнител: "ЕЛ - ПРОЕКТ 2016" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 883.20
  • Обособена позиция 2: Обществена поръчка №2-Втора обособена позиция: Обект: "Прилагане на мерки за енергийна ефективност в ПГДС "Цар Иван Асен II", гр. Хасково Работилници по дървообработване, Част: "ВиК"; Обект:"Прилагане на мерки за енергийна ефективност в ПГДС "Цар Иван Асен II", гр. Хасково" "Корпус 2-Общежитие: Реконструкция на вътрешни сградни инсталации-електро, ВиК, ОВ с котелно, пожароизвестителна инсталация, хидроизолация на покрив" Част : "ВиК"
    Изпълнител: ТЕПРО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 960.00
  • Обособена позиция 3: Обществена поръчка №2-Трета обособена позиция: Обект: "Прилагане на мерки за енергийна ефективност в ПГДС "Цар Иван Асен II", гр. Хасково Работилници по дървообработване, Части: "ОВ" "Енергийна ефективност"; Обект:"Прилагане на мерки за енергийна ефективност в ПГДС "Цар Иван Асен II", гр. Хасково" "Корпус 2-Общежитие: Реконструкция на вътрешни сградни инсталации-електро, ВиК, ОВ с котелно, пожароизвестителна инсталация, хидроизолация на покрив" Части : "ОВ" "Енергийна ефективност"
    Изпълнител: ПРОИНВЕСТ-2007 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 960.00
  • Обособена позиция 4: Обществена поръчка №2-Четвърта обособена позиция: Обект: "Прилагане на мерки за енергийна ефективност в ПГДС "Цар Иван Асен II", гр. Хасково Работилници по дървообработване, Част: "Пожароизвестяване"; Обект:"Прилагане на мерки за енергийна ефективност в ПГДС "Цар Иван Асен II", гр. Хасково" "Корпус 2-Общежитие: Реконструкция на вътрешни сградни инсталации-електро, ВиК, ОВ с котелно, пожароизвестителна инсталация, хидроизолация на покрив" Част : "Пожароизвестяване"
    Изпълнител: РУМЕЛ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 600.00
  • Обособена позиция 5: Обществена поръчка №2-Пета обособена позиция: Обект: "Газификация на котелно към работилница по дървообработване" Части: "Машинно-технологична", "Електро, КИП и А", "Пожарна безопасност", "ПБЗ"; Обект: "Газификация на ПГДС "Цар Иван АсенII", гр. Хасково(площадков газопровод за захранване с природен газ и газификация на котелни на "Учебен корпус" и "Общежитие")Части: -За "Площадков газопровод: "Машинно-технологична", "Геодезия, Трасировъчен план", "ПБЗ"; -За котелно на учебен корпус: "Машинно-технологична", "Електро, КИП и А", "Пожарна безопасност", "ПБЗ"; -За котелно на Общежитие: "Машинно-технологична", "Електро, КИП и А", "Пожарна безопасност", "ПБЗ"
    Изпълнител: ТЕХНОТЕРМ-ИНЖЕНЕРИНГ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 376.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Възлагане на обществена поръчка за услуга с предмет "Авторски надзор за обект "Извършване на строително- монтажни работи за подобряване на сградния фонд и материалната база на ПГДС „Цар Иван Асен ІІ, гр. Хасково"-ПЪРВА ПРОЦЕДУРА, Прогнозна стойност: 8 000.00
  • Обособена позиция 1: Обществена поръчка №1-Първа обособена позиция: Обект: „Прилагане на мерки за енергийна ефективност в ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр.Хасково“ Работилници по дървообработване Части: „Архитектурна“, „Конструктивно становище“, „Пожарна безопасност “ Обект : „Прилагане на мерки за енергийна ефективност в ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр.Хасково“ „Корпус 2 – Общежитие : Реконструкция на вътрешни сградни инсталации – електро, ВиК, ОВ с котелно, пожароизвестителна инсталация, хидроизолация на покрив“ Части: „Архитектурна“ и „Конструктивно становище“
    Изпълнител: ТЕПРО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 320.00
  • Обособена позиция 2: Обществена поръчка №1-Втора обособена позиция: Обект: „Прилагане на мерки за енергийна ефективност в ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр.Хасково“ Работилници по дървообработване Части: „Конструктивна“, „ПБЗ“, „ПУСО“ Обект : „Прилагане на мерки за енергийна ефективност в ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр.Хасково“ „Корпус 2 – Общежитие : Реконструкция на вътрешни сградни инсталации – електро, ВиК, ОВ с котелно, пожароизвестителна инсталация, хидроизолация на покрив“ Части: „ПБЗ“, „ПУСО“ Обект: „Газификация на котелно към работилница по дървообработване“ Част: „ПУСО“ Обект : „Газификация на ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр.Хасково“ ( площадков газопровод за захранване с природен газ и газификация на котелни на „Учебен корпус“ и „Общежитие“ ) Част: „ПУСО“
    Изпълнител: СТРОЙКОМ ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 300.00
  • Обособена позиция 3: Обществена поръчка №1 -Трета обособена позиция: Обект: „Прилагане на мерки за енергийна ефективност в ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр.Хасково“ Работилници по дървообработване Част: „Електро“ Обект : „Прилагане на мерки за енергийна ефективност в ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр.Хасково“ „Корпус 2 – Общежитие : Реконструкция на вътрешни сградни инсталации – електро, ВиК, ОВ с котелно, пожароизвестителна инсталация, хидроизолация на покрив“ Част: „Електро“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 4: Обществена поръчка №1-Четвърта обособена позиция: Обект: „Прилагане на мерки за енергийна ефективност в ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр.Хасково“ Работилници по дървообработване Част: „ВиК“ Обект : „Прилагане на мерки за енергийна ефективност в ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр.Хасково“ „Корпус 2 – Общежитие : Реконструкция на вътрешни сградни инсталации – електро, ВиК, ОВ с котелно, пожароизвестителна инсталация, хидроизолация на покрив“ Част: „ВиК“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 5: Обществена поръчка №1-Пета обособена позиция: Обект: „Прилагане на мерки за енергийна ефективност в ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр.Хасково“ Работилници по дървообработване Части: „ОВ“, „Енергийна ефективност“ Обект : „Прилагане на мерки за енергийна ефективност в ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр.Хасково“ „Корпус 2 – Общежитие : Реконструкция на вътрешни сградни инсталации – електро, ВиК, ОВ с котелно, пожароизвестителна инсталация, хидроизолация на покрив“ Части: „ОВ“ „ Енергийна ефективност“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 6: Обществена поръчка №1-Шеста обособена позиция: Обект: „Прилагане на мерки за енергийна ефективност в ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр.Хасково“ Работилници по дървообработване Част: „Пожароизвестяване“ Обект : „Прилагане на мерки за енергийна ефективност в ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр.Хасково“ „Корпус 2 – Общежитие : Реконструкция на вътрешни сградни инсталации – електро, ВиК, ОВ с котелно, пожароизвестителна инсталация, хидроизолация на покрив“ Част: „Пожароизвестяване“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 7: Обществена поръчка №1-Седма обособена позиция: Обект : „Прилагане на мерки за енергийна ефективност в ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр.Хасково“ „Корпус 2 – Общежитие : Реконструкция на вътрешни сградни инсталации – електро, ВиК, ОВ с котелно, пожароизвестителна инсталация, хидроизолация на покрив“ Част: „Пожарна безопасност“
    Изпълнител: "НАТМАР ПРОЕКТ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 468.00
  • Обособена позиция 8: Обществена поръчка №1-Осма обособена позиция: Обект: „Газификация на котелно към работилница по дървообработване“ Части: „Машинно-технологична“, „ Електро, КИП и А“, „ Пожарна безопасност“, „ПБЗ“ Обект : „Газификация на ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр.Хасково“ ( площадков газопровод за захранване с природен газ и газификация на котелни на „Учебен корпус“ и „Общежитие“ ) Части : - за „ Площадков газопровод“: „„Машинно-технологична“,“ Геодезия, Трасировъчен план“, „ПБЗ“ - за котелно на учебен корпус: „Машинно-технологична“, „ Електро, КИП и А“, „ Пожарна безопасност“,”ПБЗ“ - за котелно на Общежитие ;„Машинно-технологична“, „ Електро, КИП и А“, „ Пожарна безопасност“,“ПБЗ“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Възлагане на обществена поръчка за услуга с предмет "Осигуряване на мерки за информация и публичност на проекта", Прогнозна стойност: 10 000.00
  • Обособена позиция 1: Договор за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Дейности по осигуряване на публичност, информация и визуализация на проекти със средства от европейските структурни и инвестиционни фондове по обособени позиции" По обособена позиция №2 "Публичност, информация и визуализация по проект "Създаване на условия за качествено професионално образование чрез подобряване на сградния фонд и материалната база на ПГДС "Цар Иван Асен II", гр. Хасково"
    Изпълнител: ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА АБ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 960.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Възлагане на обществена поръчка за услуга с предмет "Строителен надзор на обект "Извършване на строително- монтажни работи за подобряване на сградния фонд и материалната база на ПГДС „Цар Иван Асен ІІ, гр. Хасково", Прогнозна стойност: 10 000.00
  • Обособена позиция 1: Строителен надзор
    Изпълнител: РАДЕВ -06 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 880.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Възлагане на обществена поръчка за услуга с предмет: "Финансов одит на изпълнение на дейностите по проект "Създаване на условия за качествено професионално образование чрез подобряване на сградния фонд и материалната база на ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр. Хасково", Прогнозна стойност: 3 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 3" Независим финансов одит по проект" Създаване на условия за качествено професионално образование чрез подобряване на сградния фонд и материалната база на ПГДС"Цар Иван Асен II" , гр. Хасково"", Приоритетна ос 3" Регионална образователна инфраструктура", Процедура" BG16RFOP001-3.002
    Изпълнител: " БРЕЙН СТОРМ КОНСУЛТ - ОД" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 786.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Екип по проекта, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Даяна Георгиева Добрикова - Ръководител проект
    Изпълнител: Даяна
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 760.00
  • Обособена позиция 2: Красимир Иванов Герджиков - Експерт ВиК
    Изпълнител: Красимир
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 954.85
  • Обособена позиция 3: Валери Бисеров Милков - Есперт ЕЛ
    Изпълнител: Валери
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 954.85
  • Обособена позиция 4: Мария Иванова Спилкова - Технически сътрудник
    Изпълнител: Мария
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 261.22
  • Обособена позиция 5: Славка Георгиева Миткова - Финансов експерт
    Изпълнител: Славка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 560.35
  • Обособена позиция 6: Стилян Георгиев Парапанов - Експерт ЕЕГ
    Изпълнител: Стилян
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 915.30
  • Обособена позиция 7: Стоян Людмилов Арабаджиев-Технически сътрудник
    Изпълнител: Стоян
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 959.28
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: избор на експерт" ОВК", Прогнозна стойност: 2 748.00
  • Обособена позиция 1: Стилян Парапанов - Експерт ОВК
    Изпълнител: Стилян
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 748.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Извършване на строително- монтажни работи за подобряване на сградния фонд и материалната база на ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр. Хасково по обособени позиции., Прогнозна стойност: 1 110 012.20
  • Обособена позиция 1: СМР
    Изпълнител: КОНСОРЦИУМ ОБРАЗОВАТЕЛНА ИНФРАСТРУКТУРА ХАСКОВО-2017
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 003 060.87

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN