Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-2.001-1325-C01
Наименование на проекта Подобряване на производствения капацитет в „КОНФОРМИТИ КОНСУЛТИНГ“ ООД
Бенефициент 200590250 КОНФОРМИТИ КОНСУЛТИНГ ООД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 20.06.2016
Дата на стартиране 20.06.2016
Дата на приключване 26.01.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Пловдив, Пловдив, гр.Пловдив

Описание

Кратко описание на проекта
КОНФОРМИТИ КОНСУЛТИНГ ООД е създадена през 2009 г. Дейността на дружеството е в сферата на информационните технологии. Основните продукти и услуги, които дружеството предлага включват:
•	Консултиране, проектиране, разработка, внедряване и поддръжка на софтуерни и уеб приложения
•	Изграждане, поддръжка и диагностика на мрежи
•	Доставка и поддръжка на хардуер, консултантски услуги.
Планираните дейности по проекта включват подобряване на производствените процеси и внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност, и ще бъдат реализирани посредством доставката и въвеждане в експлоатация на оборудване за диагностика и тестване на мрежи – Автоматизирана еднофазна система за тестване и откриване на повреди по кабели средно и ниско напрежение, Уред за точно определяне на мястото на повредата по акустичен метод, Уред за трасиране и определяне на местоположението на положени кабели и Уред за селекция на кабел от сноп кабели. Предвиденото оборудване е високотехнологично и нито една фирма на територията на страната към момента не разполага с такъв тип технологии за изграждане, поддръжка, настройки, обновяване и подобряване на характеристиките на работа за всички видове мрежи - от малки до цялостна информационна система, включително защита на информационната инфраструктура срещу неоторизиран достъп. Предвиденото оборудване е иновационна технология, която прецизно локализира повреди и слаби места по мрежата, като спестява време и средства и същевременно е щадящо за околната среда, тъй като предотвратява премахването на вече положени метални кабели. Предвиденото за закупуване оборудване за диагностика на мрежи ще ни даде осезаеми конкурентни предимства, като ни предостави възможност да обслужваме бързо и прецизно както малки, така и големи компании, чиито проблеми ще бъдат разрешавани за часове.
В рамките на проекта са предвидени и подходящи мерки за публичност и информираност съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013
Дейности
  • Дейност: Дейност за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Автоматизирана еднофазна система за тестване и откриване на повреди по кабели средно и ниско напрежение-1 бр, Уред за точно определяне на мястото на повредата по акустичен метод-1 бр, Уред за трасиране и определяне на местоположението на положени кабели-1 бр и Уред за селекция на кабел от сноп кабели-1 бр): Предвижда се в рамките на дейността да бъде закупена и въведена в експлоатация: 1. Автоматизирана еднофазна система за тестване и откриване на повреди по кабели средно и ниско напрежение–1 брой 2. Уред за точно определяне на мястото на повредата по акустичен метод-1 брой 3. Уред за трасиране и определяне на местоположението на положени кабели-1 брой 4. Уред за селекция на кабел от сноп кабели-1 брой Дейността ще допринесе за подобряване на производствените процеси и за подобряване на услугите чрез увеличен технологичен капацитет посредством Aвтоматизирана система за тестване и откриване на повреди и уредите към нея, като дейността ще стартира непосредствено след подписване на Договора за безвъзмездна финансова помощ, като още на етап изготвяне на проекта е определен екип, който ще има ангажименти за изготвяне на график и проект на тръжна документация за провеждането на процедури за избор на изпълнители /доставчици/ на предвиденото оборудване в съответствие с ПМС № 118. Реализацията на дейността ще премине през следните етапи: 1.Съгласуване и одобрение на проекта на тръжната процедура (от 1-ви до 3-ти месец) 2.Публикуване на публичната покана и провеждане на процедура за избор на изпълнител/и, в съответствие с приложимото законодателство и указанията на УО (от 3-ти до 4-ти месец) 3.Одобрение на протокола от дейността на комисията за разглеждане, оценка и класиране на получените оферти от страна на експертите на УО и представяне на изискуемите документи от страна на класирания/ите на първо място кандидат/и (от 4-ти до 5-ти месец) 4.Подписване на договор с избрания/те изпълнител/и (от 5-ти до 6-ти месец) 5.Доставка на договореното оборудване и подписване на приемо-предавателен протокол за доставки (от 8-ми до 14 месец) 6.Инсталиране, тестване и въвеждане в експлоатация на договореното оборудване, съчетано с обучения за безопасна работа и правилното му използване от персонала. Подписване на финален приемо-предавателен протокол за доставки (от 9-ми до 16-ти месец). 7.Поставяне на стикери върху активите, закупени по проекта, включващи информация за финансовия принос на ЕС чрез ОПИК, както и други дейности за визуализация в съответствие с Регламент 1303/2013 за мерки за комуникация и информация. Предвиденото оборудване е високотехнологично и представлява иновационна технология, която прецизно локализира повреди и слаби места по мрежата, като спестява време и средства и същевременно е щадящо за околната среда, тъй като предотвратява премахването на вече положени метални кабели. Проектът и планираните дейности се отнасят до областта Информатика и ИКТ на актуализираната Иновационната стратегия за интелигентна специализация. Аргументите в подкрепа на изложеното са заложени в самия проект, който представлява подкрепа за ускорено усвояване на технологии, методи и др. подобряващи ресурсната ефективност и прилагането на ИКТ в предприятието-Иновационното оборудване превъзхожда всички познати досега технологии за локализиране на повреди в мрежи. Информационните и комуникационни технологии (ИКТ) са един от основните двигатели за изграждането на конкурентоспособна икономика, основана на знанието и иновациите, а целите и дейностите на проекта са в пълен унисон с целите на ИСИС-инвестиции във високотехнологични области. КОНФОРМИТИ КОНСУЛТИНГ ООД и дейностите й са в приложното поле на Информатика и ИКТ, а предвиденото оборудване е върхова технология както в бранша, така и ИКТ, в резултат на което се получават много ниски експлоатационни разходи. Областите за приложение на ИКТ са неограничени и водят пряко до подобряване на ефективността на бизнеса. , Договорена стойност: 343 900.00 , Отчетена стойност: 343 900.00
  • Дейност: Дейност за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес(ще бъде изпълнена чрез закупуването на Автоматизирана система за тестване и откриване на повреди по кабели-1бр, Уред за точно определяне на мястото на повредата-1бр, Уред за трасиране и определяне на местоположението на кабели-1бр и Уред за селекция на кабел от сноп кабели-1бр): Предвижда се в рамките на дейността да бъде закупена и въведена в експлоатация: 1. Автоматизирана еднофазна система за тестване и откриване на повреди по кабели средно и ниско напрежение–1 брой 2. Уред за точно определяне на мястото на повредата по акустичен метод-1 брой 3. Уред за трасиране и определяне на местоположението на положени кабели-1 брой 4. Уред за селекция на кабел от сноп кабели-1 брой Дейността ще допринесе за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес и конкретно на технология, която щади околната среда. Дейността ще стартира непосредствено след подписване на Договора за безвъзмездна финансова помощ, като още на етап изготвяне на проекта е определен екип, който ще има ангажименти за изготвяне на график и проект на тръжна документация за провеждането на процедура за избор на изпълнители /доставчици/ на предвиденото оборудване в съответствие с ПМС № 118. Реализацията на дейността ще премине през следните етапи: 1.Съгласуване и одобрение на проекта на тръжната процедура (от 1-ви до 3-ти месец) 2.Публикуване на публичната покана и провеждане на процедура за избор на изпълнител/и, в съответствие с приложимото законодателство и указанията на УО (от 3-ти до 4-ти месец) 3.Одобрение на протокола от дейността на комисията за разглеждане, оценка и класиране на получените оферти от страна на експертите на УО и представяне на изискуемите документи от страна на класирания/ите на първо място кандидат/и (от 4-ти до 5-ти месец) 4.Подписване на договор с избрания/те изпълнител/и (от 5-ти до 6-ти месец) 5.Доставка на договореното оборудване и подписване на приемо-предавателен протокол за доставки (от 8-ми до 14 месец) 6.Инсталиране, тестване и въвеждане в експлоатация на договореното оборудване, съчетано с обучения за безопасна работа и правилното му използване от персонала. Подписване на финален приемо-предавателен протокол за доставки (от 9-ми до 16-ти месец). 7.Поставяне на стикери върху активите, закупени по проекта, включващи информация за финансовия принос на ЕС чрез ОПИК, както и други дейности за визуализация в съответствие с Регламент 1303/2013 за мерки за комуникация и информация. Оборудването е отнесено към дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес поради високите диагностични възможности на предвиденото оборудване, което чрез прилагането на върхови технологии подобрява ресурсната ефективност и ефикасност в множество направления. Посредством използването на Aвтоматизираната система за тестване и откриване на повреди и уредите към нея само за период от една година може да бъде предотвратено бракуването на: 640 метра кабели със сечение 10 /мм2/ или 115,20 кг. метални отпадъци от тях; 1440 метра кабели със сечение 16 /мм2/ или 367,20 кг. метални отпадъци от тях; 720 метра кабели със сечение 25 /мм2/ или 252 кг. метални отпадъци от тях. В следствие на внедряването на Aвтоматизираната система за тестване и откриване на повреди и уредите към нея само за период от една година ще бъде предотвратено бракуването на 734,40 килограма метални отпадъци от кабели, които биват медни, алуминиеви или композитни., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: "АВАЛ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 240 730.00 , Отчетена стойност**: 343 900.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Намаляване на количеството отпадъци, предвидени за депониране – количества генерирани отпадъци на годишна база преди/след изпълнение на проекта в тонове годишно., Мерна единица: т./год., Базова стойност: 0.73 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 Повишаване на ефективността на производствените разходи, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 46.61 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 3 Производствени инвестиции Частни инвестиции, допълващи публичната подкрепа за предприятията (безвъзмездни средства), Мерна единица: евро, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 52 749.98 , Достигната стойност: 52 750.79
Индикатор 4 Нарастване на производителността, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 28.05 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 5 Вътрешна норма на възвръщаемост, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 15.04 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 6 Производствени инвестиции: Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 7 Производствени инвестиции: Брой предприятия, получаващи подкрепа, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 8 Изменение на средните генерирани приходи от износ вследствие на инвестицията по проекта, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 25.01 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 9 Брой проекти с дейности за подобряване на ресурсната ефективност, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 343 900.00 BGN
БФП 240 730.00 BGN
Собствено финансиране 103 170.00 BGN
Общо реално изплатени суми 240 730.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на: 1. Автоматизирана еднофазна система за тестване и откриване на повреди по кабели средно и ниско напрежение–1 брой 2. Уред за точно определяне на мястото на повредата по акустичен метод-1 брой 3. Уред за трасиране и определяне на местоположението на положени кабели-1 брой 4. Уред за селекция на кабел от сноп кабели-1 брой, Прогнозна стойност: 343 900.00
  • Обособена позиция 1: Доставка и въвеждане в експлоатация на: 1. Автоматизирана еднофазна система за тестване и откриване на повреди по кабели средно и ниско напрежение- 1 брой; 2. Уред за точно определяне на мястото на повредата по акустичен метод- 1 брой; 3. Уред за трасиране и определяне на местоположението на положени кабели- 1 брой; 4. Уред за селекция на кабел от сноп кабели- 1 брой.
    Изпълнител: "АВАЛ" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 240 730.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN