Идентификация

Номер от ИСУН BG05SFOP001-4.001-0012-C01
Наименование на проекта Функциониране на Областен информационен център - Монтана
Бенефициент 000320872 ОБЩИНА МОНТАНА
Източник на финансиране ЕСФ ==> Добро управление
Дата на сключване на договора/заповедта 26.02.2016
Дата на стартиране 13.12.2015
Дата на приключване 14.10.2021
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Монтана

Описание

Кратко описание на проекта
С настоящия проект Община Монтана ще продължи ефективното функциониране на Областен информационен център - Монтана, като част от изградената вече Мрежа от 27 областни информационни центъра. По този начин ще бъде изпълнен ангажиментът на България, като държава-членка на ЕС, да осигури предоставянето на навременна и достоверна информация за възможностите по отделните процедури, мерки и схеми, да повиши познаваемостта и популяризира европейските фондове, програмите, съфинансирани от ЕСИФ, реализираните проекти и добрите практики. Това ще стане чрез предоставяне на експертна информация на място в офиса, по телефона или електронната поща, както и по време на организираните публични събития, включително и такива в сътрудничество с управляващите органи. Така ще бъдат изпълнени и общите цели на Националната комуникационна стратегия за периода 2014 - 2020 год., свързани с популяризирането на ЕС и Споразумението за партньорство, информиране за възможностите на програмите, съфинансирани от ЕСИФ и др. ОИЦ-Монтана ще продължи изграденото сътрудничество на местно ниво с администрации, бюра по труда, образователни институции, медии, управляващите органи и други мрежи. Функционирането на Центъра ще удовлетвори идентифицираната вече потребност на потенциалните кандидати и бенефициенти на местно ниво от получаването на точна и ясна информация за актуалните възможности по оперативните програми. Реализирането на проекта ще бъде постигнато чрез 4 взаимосвързани дейности - текуща издръжка на офиса на ОИЦ; поддръжка на офиса на ОИЦ; функциониране на ОИЦ и публичност и визуализация на проекта. В резултат на реализирането на тези дейности ще бъдат организирани публични събития във всички общини от областта, предоставени експертни отговори, популяризирани успешни проекти на местно ниво, изработени печатни информационни и рекламни материали за повишаване на информираността и ангажираността на различни целеви групи към възможностите, които предлагат програмите, съфинансирани от ЕСИФ.
Дейности
  • Дейност: Текуща издръжка на офиса на ОИЦ : Дейността обхваща цялостната издръжка на офиса на ОИЦ-Монтана, намиращ се на ул. "Иван Аврамов" №10, бл. "Аврора" 3. Тя включва ежемесечните разходи за канцеларски материали (хартия, пликове за писма, химикалки, дискове, папки, джобове, телчета за телбод, кламери и др.) и консумативи (тонер касети), включени в т. 4 от бюджета; за ел. енергия, вода, СОТ, куриерски и пощенски услуги, почистване на офиса и осигуряване на необходимите хигиенни материали за това, телефон и интернет, уред за топла и студена вода за пиене и осигуряване на минерална вода за него, необходим за посетителите на офиса и за организирани групи в по-малък формат, заложени в т. 5 от бюджета. В тази дейност са и ежемесечните разходи за възнаграждения и за задължителни осигуровки за сметка на работодателя за трима служители на ОИЦ-Монтана, заложени в т. 1 от бюджета. Размерът на заплатите и броят на служителите са съобразени с посочените максимални изисквания за тези два показателя в насоките за кандидатстване по процедура „Осигуряване функционирането на националната мрежа от 27 областни информационни центрове“ по ОПДУ 2014 – 2020 год. Предвидени са и разходи, чиято необходимост може да възникне при конкретни обстоятелства, като поддръжка и ремонт на оборудването и обзавеждането в офиса на ОИЦ, заложени в т. 6 от бюджета; поддръжка и ремонт на закупения по ОП "Техническа помощ" 2007 - 2013 год. лек автомобил, включени в т. 7.1. от бюджета. В дейността е предвиден и еднократният разход за брандиране на офиса и колата на ОИЦ, необходим с цел спазване на изискванията в Концепцията за брандинг и визия на Мрежата от 28 информационни центъра за популяризиране на Европейските структурни и инвестиционни фондове, заложен в т. 9 от бюджета. С цел обезпечаване на ефективното изпълнение на основните дейности на ОИЦ-Монтана ще бъдат сключени договори с трима служители - управител, експерт "комуникация, информация и логистика" и експерт "информационно обслужване и услуги", които са и допустима целева група по проекта. С включените в тази дейност разходи ще бъдат посрещнати основните им нужди за успешното изпълнение на ежедневните им работни задачи, както и ще им бъдат осигурени всички необходими материали и консумативи за предоставяне на информация и провеждане на срещи с потенциални бенефициенти в офиса. Техните отговорности, задължения и изисквания за професионални умения и опит трябва да отговарят на заложените такива в Процедурния наръчник за работа на Мрежата от 28 информационни центъра за популяризиране на ЕСИФ в България. Включените в тази дейност разходи ще подпомогнат и безпроблемното реализиране на целите на проекта в областта на информирането и популяризирането на ЕСИФ и постигане на заложените цели за по-широка разпознаваемост на програмите, съфинансирани от ЕСИФ и на техния ефект на местно ниво. Планираните услуги и предвиденият ресурс за тях са на база идентифицирана необходимост от изпълнението на дейностите по проекта на ОИЦ от периода 2011-2015 год. по ОП "Техническа помощ" 2007 – 2013 год. , Договорена стойност: 187 845.00 , Отчетена стойност: 174 570.18
  • Дейност: Поддръжка на офиса на ОИЦ: Тази дейност е свързана с поддържане на офиса на ОИЦ-Монтана в подходящо, обезпечено от техническа гледна точка, естетически издържано и отговарящо на изискванията, заложени в Концепцията за брандинг и визия на Мрежата от 28 информационни центъра и осигуряващо здравословни и безопасни условия както за екипа, така и за посетителите на Центъра. Изпълнението й включва разходи за текущ ремонт на ВиК инсталация, ремонт на таван, освежаване на офиса, заложени в т. 11.1. от бюджета, и разходи за закупуване на оборудване и обзавеждане, включени в т. 12.1. от бюджета. Необходимостта от текущ ремонт на таван и ВиК произтича от корозирала ВиК тръба, която преминава в таванската част на офиса на ОИЦ и образува влага, нужна е подмяна и замяна на паната и металната конструкция на тавана с нова. С цел качествено изпълнение на основната дейност на ОИЦ в разхода за закупуване на офис оборудване е предвидено осигуряването на 3 бр. стационарни компютъра за тримата експерти в офиса на ОИЦ. В момента ОИЦ разполага с 3 бр. лаптопи, предоставени от ЦИКО, които се използват за текущата работа на екипа и при провеждането на информационни срещи, кампании, участия в събития на УО, обучения. Лаптопите осигуряват по-мобилно, гъвкаво и бързо техническо обезпечаване на работата на експертите по време на събитията. При ангажираност на двама служители със събития в общините се използват служебните лаптопи, а в офиса не остава налична техника и се нарушава вътрешната мрежа на ОИЦ за обмен на текуща (все още не архивирана) информация и документи. По-качествено, сигурно и ефективно е текущата документация да се съхранява на стационарни компютри, която да може да бъде разгледана и използвана по всяко време, а лаптопите да се използват при срещи в общините от областта. Като офис обзавеждане е предвидено закупуване на шкаф за съхранение на рекламни и информационни материали. Към настоящия момент ОИЦ разполага с брошури, флаери, справочна литература за периода 2007 - 2013 г. и за 2014 - 2020 г., с рекламни материали от ЦИКО, с банери, ролбанери, шатра с маса и столове, промо щанд, метални рекламни пана за външна изложба, колажи с добри практики, за които е нужно допълнително място, както и такова за предстоящи рекламни и информационни материали. Офисът на ОИЦ не разполага с отделен склад, а е едно общо пространство с кът за пресконференции и посетители и обособена територия, в която са разположени бюрата на управителя и двамата експерта. Реализирането на тази дейност засяга качественото изпълнение на служебните задължения на екипа на ОИЦ, целева група по проекта, има отношение и към кандидатите, бенефициентите и обществеността, също целева група по проекта, които ще получат достъпни услуги от ОИЦ. Дейността е насочена и към управляващите органи и междинните звена на програмите, съфинансирани от ЕСИФ, които могат да използват съвременната техническа обезпеченост на Центъра при събития на местно ниво с тяхно участие, съгласно процедура 9 от Процедурния наръчник за работа на Мрежата от 28 информационни центъра., Договорена стойност: 8 840.00 , Отчетена стойност: 9 154.64
  • Дейност: Функциониране на ОИЦ: С тази дейност се постига основната задача на ОИЦ-Монтана, свързана с предоставянето на експертни услуги, запознаващи с възможностите за финансиране и кандидатстване по програмите, съфинансирани от ЕСИФ. Потребители на тези услуги ще продължат да бъдат общински и местни администрации, фирми, НПО, училища, граждани, медии, широка общественост. Всички те са целева група по проекта и така ще бъде удовлетворена нуждата им от специфична информация. Експертните услуги се предоставят от трима служители - управител, експерт "комуникация, информация и логистика" и експерт "информационно обслужване и услуги", чиито отговорности и задължения са посочени в Процедурния наръчник на Мрежата. Те ще работят като обслужват потенциалните бенефициенти и заинтересовани лица на принципа на "едно гише" и предоставят информация на място в офиса, по телефона или електронната поща. На база на средния брой посетители на месец в офиса на ОИЦ-Монтана за периода 2012 - 2015 г. залагаме получени и предоставени 1000 отговора/консултации за 37 месеца. Служителите на ОИЦ организират и провеждат национални кампании на Мрежата, срещи за проактивна работа с медиите и публични събития, включително и такива в сътрудничество с управляващите органи. За 37 месеца ще се проведат 66 информационни срещи в общините, 33 публични събития в рамките на 3 национални кампании и 6 срещи за проактивна работа с медиите. В т. 14.1. от бюджета е посочен разход от 24 900 лв., предвиден за наем на зали, кетъринг, командировки за двама служители, гориво за служебната кола, заплащане на лектори. С цел обезпечаване на събитията с печатни информационни материали предвиждаме отпечатването на три вида брошури (тираж 1000 бр. за вид) и два вида флаери (тираж 1500 бр. за вид), включени в т. 8.1. от бюджета. Конкретното съдържание на брошурите и флаерите ще бъде уточнявано в зависимост от планираната тема и идентифицирана необходимост. С цел обезпечаване на инфосрещите с рекламни материали предвиждаме изработването на 1700 тефтера, 2000 папки и 2240 химикалки, заложени в т. 8.2. от бюджета. В т. 14.2. от бюджета е посочен разход от 34 300 лв., предвиден за наем на зали, кетъринг, командировки за двама служители, гориво за служебната кола, рекламни материали и логистика за 3-те национални кампании. Рекламните материали за общите инициативи индикативно включват чадъри, бизнес чанти, шапки, тениски, термочаши, USB памет, рекламни торбички, луксозен комплект от химикал и автоматичен молив в кожена кутия, ключодържатели, чанта – сгъваема, тип портмоне. В т. 14.3. от бюджета е посочен разход от 516 лв., предвиден за кетъринг за проактивна работа с медиите, самите срещи с медиите се провеждат в офиса на ОИЦ. В рамките на проекта е предвиден и допълнителен ресурс за още 60 командировки (командировъчно и гориво) в областта за 2-ма служители за срещи с потенциални бенефициенти, посещения на добри практики, участия в събития на партньори и др., който е включен в т. 3.1. от бюджета. Така общият брой планирани командировки в областта за 37 месеца става 240 за двама служители. За участия на екипа на ОИЦ в събития на управляващите органи, ЦКЗ, МОСВ и др. ОИЦ са заложени в т. 2.1. от бюджета 60 командировки извън областта за тримата служители за три години. Дейността е насочена към всички целеви групи по настоящата процедура, а именно: служителите на ОИЦ, които ще предоставят информация, ще участват в допълнителни срещи и обучения за повишаване на своите знания и компетентност; потенциалните кандидати, бенефициентите и широката общественост, които ще могат да получат от Центъра точна и навременна информация за програмите, съфинансирани от ЕСИФ и управляващите органи, които ще получат логистична подкрепа на място и ще са запознати с интереса на различни целеви групи към програмите., Договорена стойност: 89 026.00 , Отчетена стойност: 63 754.10
  • Дейност: Публичност и визуализация на проекта: Тази дейност предвижда няколко конкретни поддейности, свързани с публичността и визуализацията на проекта, които са съобразени със заложените изисквания и характеристики в "Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020 година". За да се спазят тези изисквания ще бъдат изпълнение следните поддейности: Поддейност 1 - 4 бр. плакати. Изработване и поставяне в сградата на Община Монтана и в офиса на ОИЦ - Монтана на по 2 бр. плакати, които ще включват емблемата на ЕС и името на финансиращия фонд, логото за периода 2014 - 2020 год. с името на финансиращата оперативна програма. Плакатите са необходими, тъй като ще бъдат поставени на достъпни и видими места и ще дават основната информация за проекта - име на проекта, цел, стойност, период на реализиране, финансиращ фонд и програма, и по този начин гражданите ще бъдат информирани за значението, важността и обхвата на самия проект. Поддейност 2 - 3 бр. пресконференции. Организиране и провеждане от екипа за управление на проекта на три пресконференции с представители на регионалните и националните медии, служители на общината и представители на институциите на местно ниво. Предвиждаме в рамките на една пресконференция да участват до 20 души. Тези пресконференции са различни от проактивната работа с медиите, които ще организира и провежда екипът на ОИЦ, в рамките на дейност "Функциониране на ОИЦ" от настоящото проектно предложение. Поддейност 3 - 3 бр. платени публикации. Подготвени и публикувани 3 бр. платени публикации в медиите за отразяване на изпълнението на проекта, достигане до по-широк кръг граждани, популяризиране на целите на проекта, оперативната програма и финансиращия фонд. Поддейност 4 - 2 бр. банери. Дизайн и изработка на 2 бр. банери, които ще се използват от бенефициента и ОИЦ - Монтана при провеждането на публични събития с цел спазване на изискването за информиране на широката общественост за проекта, неговите дейности, цели, средства и финансиращи фонд и програма. Тези разходи са включени в т. 16.1. от бюджета на проекта., Договорена стойност: 3 080.00 , Отчетена стойност: 3 055.82

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: МАЯ, Договорена стойност по проекта*: 36 283.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: РЕНИ, Договорена стойност по проекта*: 8 640.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Сдружение с дейност в частна полза"Център за развитие Монтанезиум", Договорена стойност по проекта*: 3 999.90 , Отчетена стойност**: 3 999.90
  • Изпълнител: Монтех ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 250.00 , Отчетена стойност**: 542.59
  • Изпълнител: Александрина, Договорена стойност по проекта*: 49 137.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Вася, Договорена стойност по проекта*: 1 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: БУТИЛИРАЩА КОМПАНИЯ - ГОРНА БАНЯ ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 850.00 , Отчетена стойност**: 401.56
  • Изпълнител: Мобилтел ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 3 600.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: НИНА, Договорена стойност по проекта*: 8 235.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: АРМИ СЕКЮРИТИ БГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 8 880.00 , Отчетена стойност**: 8 787.12
  • Изпълнител: „Елин ГК 2014“ АД, Договорена стойност по проекта*: 2 496.05 , Отчетена стойност**: 2 496.05
  • Изпълнител: ГОРАН, Договорена стойност по проекта*: 27 500.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Диана, Договорена стойност по проекта*: 13 495.60 , Отчетена стойност**: 8 135.07
  • Изпълнител: БЕНТ ОИЛ АД, Договорена стойност по проекта*: 3 400.00 , Отчетена стойност**: 1 066.30
  • Изпълнител: МиБМ ЕКСПРЕС ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 110.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Нина, Договорена стойност по проекта*: 11 285.00 , Отчетена стойност**: 2 099.26
  • Изпълнител: МАЯ, Договорена стойност по проекта*: 32 880.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Румен, Договорена стойност по проекта*: 43 660.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: АЛФА ТРЕЙД ООД, Договорена стойност по проекта*: 22 926.00 , Отчетена стойност**: 17 576.00
  • Изпълнител: Вера, Договорена стойност по проекта*: 12 756.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЖарКомпютърс ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 878.00 , Отчетена стойност**: 4 878.00
  • Изпълнител: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 5 550.00 , Отчетена стойност**: 1 549.63
  • Изпълнител: КОЛОР - ВЛАДИМИР ЦВЕТКОВ ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 35 021.81 , Отчетена стойност**: 17 650.80
  • Изпълнител: Рени, Договорена стойност по проекта*: 11 840.00 , Отчетена стойност**: 3 247.99
  • Изпълнител: ЧЕЗ Електро България АД, Договорена стойност по проекта*: 5 550.00 , Отчетена стойност**: 4 466.89
  • Изпълнител: ВОДОСНАБДЯВАНЕ И КАНАЛИЗАЦИЯ ООД, Договорена стойност по проекта*: 259.00 , Отчетена стойност**: 252.58
  • Изпълнител: ХЕЛИОС - ГЕОРГИ СЛАВЧЕВ ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 30 345.60 , Отчетена стойност**: 31 539.76
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой публични информационни събития, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 72.00 , Достигната стойност: 72.00
Индикатор 2 Брой служители, чиито заплати се съфинансират от техническа помощ, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 9.00
Индикатор 3 Брой консултации, предоставени по телефон, електронна поща или на място в областните информационни центрове, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1 000.00 , Достигната стойност: 1 032.00
Индикатор 4 Издадени информационни материали по вид (ръководства, наръчници, книжки, брошури и информационни листовки и др.), Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 5.00 , Достигната стойност: 5.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 257 659.69 BGN
БФП 257 659.69 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 257 659.69 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 252.00 0.00 252.00 ХЕЛИОС - ГЕОРГИ СЛАВЧЕВ ЕТ
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 180.00 0.00 180.00 ХЕЛИОС - ГЕОРГИ СЛАВЧЕВ ЕТ
Нарушения при изпълнението на сключения договор с изпълнител 0.00 49.48 0.00 49.48 ХЕЛИОС - ГЕОРГИ СЛАВЧЕВ ЕТ
Нарушения при изпълнението на сключения договор с изпълнител 73.00 0.00 73.00 ХЕЛИОС - ГЕОРГИ СЛАВЧЕВ ЕТ
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 5 231.40 0.00 5 231.40 ХЕЛИОС - ГЕОРГИ СЛАВЧЕВ ЕТ
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 5 231.40 0.00 5 231.40 ХЕЛИОС - ГЕОРГИ СЛАВЧЕВ ЕТ
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 400.00 0.00 400.00 ХЕЛИОС - ГЕОРГИ СЛАВЧЕВ ЕТ

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Договор за гориво, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на горива за автомобилите на администрацията в община Монтана чрез система за зареждане при условията на безналично плащане чрез разплащателни карти
    Изпълнител: БЕНТ ОИЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 400.00
  • Обособена позиция 2: Доставка на горива за автомобили и друга техника на общинските предприятия на община Монтана
    Изпълнител: БЕНТ ОИЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 400.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Договор за доставка на гориво, Прогнозна стойност: 0.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Договор за доставка на канцеларски материали за 2018 г., Прогнозна стойност: 70 000.00
  • Обособена позиция 1: Договор за доставка на канцеларски материали за 2018 г.
    Изпълнител: ХЕЛИОС - ГЕОРГИ СЛАВЧЕВ ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 500.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Договор за доставка на канцеларски материали и консумативи през 2017, Прогнозна стойност: 1 600.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Договор за доставка на канцеларски материали сключен през 2015 г., Прогнозна стойност: 1 800.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали 2016 г., Прогнозна стойност: 70 000.00
  • Обособена позиция 1: Договор за доставка на канцеларски материали сключен през 2016 г.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Изработване на рекламни материали по проект Функциониране на Областен информационен център – Монтана“ за 2017 и 2018 по две обособени позиции , Прогнозна стойност: 17 735.83
  • Обособена позиция 1: ОП 1 изработване на рекламни материали за 2017 г.
    Изпълнител: ХЕЛИОС - ГЕОРГИ СЛАВЧЕВ ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 20 925.60
  • Обособена позиция 2: ОП 2 изработване на рекламни материали за 2018 г.
    Изпълнител: ХЕЛИОС - ГЕОРГИ СЛАВЧЕВ ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 20 925.60
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Изработване на рекламни материали по проект Функциониране на ОИЦ Монтанана , Прогнозна стойност: 21 282.00
  • Обособена позиция 1: ОП 1 изработване на рекламни материали за 2017 г.
    Изпълнител: КОЛОР - ВЛАДИМИР ЦВЕТКОВ ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 17 371.00
  • Обособена позиция 2: ОП 2 изработване на рекламни материали за 2018 г.
    Изпълнител: КОЛОР - ВЛАДИМИР ЦВЕТКОВ ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 17 371.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN