Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-0740-C02
Наименование на проекта Създаване на нови работни места в ЕТ „Д-р Магдалена Иванова – АИППМП“
Бенефициент 113510100 ЕТ "Д-Р МАГДАЛЕНА ИВАНОВА - АМБУЛАТОРИЯ ЗА ИНДИВИДУАЛНА ПРАКТИКА ЗА ПЪРВИЧНА МЕДИЦИНСКА ПОМОЩ"
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 19.08.2016
Дата на стартиране 01.09.2016
Дата на приключване 01.11.2017
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), Перник (BG414), Земен

Описание

Кратко описание на проекта
Интеграцията на едни от най-уязвимите групи на пазара на труда – младежите до 29 г. вкл. и продължително безработните/неактивни лица над тази възраст, е едно от най-големите предизвикателства за работната сила в нашето съвремие - равнището на безработица в страната продължава да бъде над средното за ЕС-28 (10.0%). Целите на настоящия проект адресират основния проблем на тези групи – липсата на висококвалифицирани и ресурсно осигурени работни места на пазара на труда, предлагащи възможности за устойчиво и дългосрочно развитие.
Целева група на настоящия проект са: 2 продължително безработни и неактивни лица, 1 безработно лице на възраст над 54 г., 2 безработни младежи до 29 г. вкл. 
Общата цел на проектното предложение е създаване на устойчиви работни места за 5 безработни и неактивни лица. Специфичните цели са:
- Интеграция на представителите на целевата група на пазара на труда, чрез наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца;
- Ресурсно осигуряване на 5 квалифицирани работни места, чрез закупване на офис обзавеждане и компютърно оборудване;
- Осигуряване на устойчива заетост на новозаетите лица от целевата група след приключването на проекта, чрез запазване на новосъздадените работни места за минимум 12 месеца на минимум 50 % от тях.
Очаквани резултати:
- Осигурена заетост на 5 лица от целевите групи за период от 12 месеца;
- Ресурсно осигурени 5 работни места;
- Увеличен човешки ресурс и осигурена устойчива заетост в компанията след приключването на проекта.
Основни дейности:
Дейност 1: Организация и управление на проекта;
Дейност 2: Закупуване на оборудване, обзавеждане и ДНА, свързани със създаването на нови работни места;
Дейност 3: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца;
Дейност 4: Информиране и публичност.
Дейности
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Целта на дейността е успешната и навременна реализация на проекта. Един от най-важните фактори за успешното осъществяване на проекта е обезпечеността му с квалифициран човешки ресурс, притежаващ необходимата практика и опит в администрирането и отчитането на проектни дейности. За целта дейността ще бъде възложена на външна организация - изпълнител с опит в управлението на проекти по ОП РЧР и други европейски и национални програми. Дейността включва: • Сключване на договор с външен изпълнител за предоставяне на услуги по управление на проекта; • Изготвяне на отчети за отработено време по проекта; • Изготвяне на детайлен план-график за изпълнение на проекта; • Изготвяне на регулярни доклади за напредъка; • Подготовка на документация, обявяване и провеждане на тръжни процедури, изготвяне на междинни и заключителен технически доклади и искания за плащане. Изпълнението на настоящия проект може да се раздели най-общо на три етапа: Етап 1 – Подготвителен, включващ: • Сключване на договор с външен изпълнител, определяне на екип за управление на проекта, работни срещи за стартиране на проекта и разпределяне на отговорностите и задачите; • Избор и възлагане на външни изпълнители на дейности в рамките на проекта. Етап 2 – Етап на изпълнение, включващ: • Изпълнение на договорите с външни изпълнители по проекта; • Координация и управление на проекта, отчитане на напредъка, организация на плащанията, вътрешен мониторинг и контрол на изпълнението; • Дейности по информация и публичност; Етап 3 – Заключителен етап, включващ: • Генериране на окончателни технически доклад и финансов отчет, даващи информация за постигнатите цели, използваните ресурси и получените резултати. , Договорена стойност: 5 000.00 , Отчетена стойност: 5 000.00
  • Дейност: Закупуване на оборудване, обзавеждане и ДНА, свързани със създаването на нови работни места.: Дейността има за цел да осигури необходимото оборудване/обзавеждане за обезпечаване на новите работни места. Дейността включва: - Доставка на 4 бр. бюра (за ресурсно осигуряване на работата на административните специалисти и медицинските сестри); - 4 бр. работни столове (за ресурсно осигуряване на работата на административните специалисти и медицинските сестри); - 5 бр. служебни мобилни телефона (за ресурсно осигуряване на работата на всички новонаети служители) ; - 2 бр. лаптопа (за ресурсно осигуряване на работата на административните специалисти); - 2 бр. Microsoft Office пакета (за закупените лаптопи); - 2 бр. шкафове; - 2 бр. гардероби. Етапи на изпълнение: Предвид спецификите на оборудването / ДНА, обект на доставка, както и стойността им, неизискваща провеждане на тръжна процедура (избор с публична покана) съгласно разпоредбите на ПМС № 118 / 20.05.2014 г., дейността ще бъде реализирана в първия подготвителен месец: 1) Етап 1 – Подготвителен (месец 1): Директно възлагане на дейността за изпълнение на външни изпълнители съгласно разпоредбите на ПМС № 118/20.05.2014 г. и УО. Сключване на договори с изпълнителите. 2) Етап 2 – Етап на изпълнение (месец 1): Доставка и монтаж на закупеното оборудване и обзавеждане. 3) Етап 3 – Заключителен етап (месец 1): Отчетност – маркиране на закупените активи с информационни стикери, изготвяне на съпътстващи разходо-оправдателни документи – приемателно-предавателни протоколи, снимки, гаранционни карти, лицензии, други приложими. Закупуването на посоченото оборудване е необходимо за създаването на новите работни места за представителите от целевата група. Оборудването ще бъде запазено за срок от минимум 5 години след приключване на проекта. , Договорена стойност: 11 710.00 , Отчетена стойност: 11 606.00
  • Дейност: Наемане на 5 лица за период от 12 месеца на длъжностите от групата професии: - 2263 Специалисти по медицински екология, хигиена и здравословни условия на труд: 2 лица; - 832 Водачи на леки автомобили и мотоциклет: 1 лице; - 242 Административни специалисти: 2 лица. : Целта на дейността е да бъдат предоставени средства в размер на минималния осигурителен доход за съответната основна икономическа дейност и квалификационна група професии за съответната година, както и дължимите от работодателя осигурителни плащания към които се отнася разкритото работно място за период от 12 месеца. ЕТ „Д-р Магдалена Иванова – АИППМП“ ще осигури заетост за период от 12 месеца на 5 лица от целевите групи, попадащи в категориите: - Продължително безработни и неактивни лица: 2 лица; - Безработни лица на възраст над 54 г.: 1 лице; - Безработни младежи до 29 г. вкл.: 2 лица. Лицата ще бъдат наети по трудово правоотношение на длъжностите от групата професии съгласно НКПД: - 22636005 Експерт, здравословни и безопасни условия на работа: 2 лица (1 лице до 29 г. и 1 продължително безработно или неактивно лице); - 832 Водачи на леки автомобили и мотоциклет: 1 продължително безработно или неактивно лице; - 242 Административни специалисти: 2 лица ( 1 лице над 54 г. и 1 продължително безработно или неактивно лице). Етапи на дейността: 1) Подготвителен (месец 1): Ще бъде извършен подбор на лицата, които ще бъдат включени в дейността. 100 % от целевата група влиза в една от следните специфични категории по процедура BG05M9OP001-1.003 „НОВО РАБОТНО МЯСТО 2015“: - Продължително безработни и неактивни лица; - Безработни лица на възраст над 54 г.; - Безработни младежи до 29 г. вкл. Селекцията ще се осъществи анализ на индивидуалните профили на лицата от целевата група и провеждане на интервюта. 2) Етап 2 – Етап на изпълнение (месеци 2-14) - Сключване на срочни трудови договори (пълен работен ден) по Чл. 68, ал. 1, т. 1 КТ с представителите от целевата група, преминали успешно интервю и избрани в рамките на селекцията в подготвителния етап. Включване на целевата група в субсидирана заетост за период от 12 месеца. - Предоставяне на дейности по трудова медицина: консултация на работодателя за прилагане на превантивните подходи за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд; наблюдение и оценка на здравното състояние на работещите; оценка на риска. 3) Етап 3 – Заключителен етап (месец 14): Прекратяване на субсидираната заетост и попълване на анкетни карти от целевата група. Осъществяване на обратна връзка и последващ мониторинг на развитието на лицата от целевата група. Запазване на новосъздадените работни места за минимум 12 месеца на минимум 50 % от наетите по проекта лица, след приключване на договора за безвъзмездна помощ. , Договорена стойност: 39 453.12 , Отчетена стойност: 43 346.82
  • Дейност: Информиране и публичност: Изпълнението на дейността предвижда осигуряване на мерки по информация и публичност за проекта, съгласно условията и изискванията на „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020.“ Целта на дейността е популяризиране на проекта и финансовата помощ, предоставена по ОП „Развитие на човешките ресурси“, съфинансирана от ЕСФ на Европейския съюз. Дейността включва: - Поставяне на 10 бр. плакати (минимален размер А3) на видно за обществеността място; - Поставяне на 19 бр. информационни стикери на подходящо място на повърхността на оборудването. - Поставяне на 1 бр. банер (стойка и винил) - Изготвяне на 100 бр. флаери. Етапи на изпълнение: 1) Етап 1 – Подготвителен: (месец 1): - избор на външен изпълнител по ПМС № 118/20.05.2014г.; - изготвяне на техническо задание и спецификации за информационните материали, проект на договор и приемателни протоколи. 2) Етап 2 – Етап на изпълнение: Информиране на обществеността (месеци 2-14) чрез разпространение на информационните материали. , Договорена стойност: 528.00 , Отчетена стойност: 528.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: “САУТ-УЕСТ ДИСТРИКТ ЛАБС“ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 110.00 , Отчетена стойност**: 3 110.00
  • Изпълнител: КРАСИМИР, Договорена стойност по проекта*: 1 890.00 , Отчетена стойност**: 1 890.00
  • Изпълнител: ЧИВАС 2007 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 426.00 , Отчетена стойност**: 3 426.00
  • Изпълнител: ВЕЛАМИ ГРУП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 468.00 , Отчетена стойност**: 5 468.00
  • Изпълнител: ЗДРАВЕ-СТМ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 300.00 , Отчетена стойност**: 300.00
  • Изпълнител: МАРТИ ФИЕСТА - МАРТИН ПЕТКОВ ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 3 240.00 , Отчетена стойност**: 3 240.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 5.00 , Достигната стойност: 5.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 5.00 , Достигната стойност: 5.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 56 691.12 BGN
БФП 56 691.12 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 56 526.91 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Изготвяне на информационни материали в рамките на Дейност 4 „Информиране и публичност“ – Изготвяне и поставяне на 1 бр. информационен банер. Изготвяне на 10 бр. плакати; Изготвяне на 19 бр. стикери; Изготвяне и печат на 100 бр. флаери., Прогнозна стойност: 528.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1: „Изготвяне на информационни материали в рамките на Дейност 4 „Информиране и публичност“ – Изготвяне и поставяне на 1 бр. информационен банер. Изготвяне на 10 бр. плакати; Изготвяне на 19 бр. стикери; Изготвяне и печат на 100 бр. флаери.“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на доставки в рамките на Дейност 2: „Закупуване на оборудване, обзавеждане и ДНА, свързани със създаването на нови работни места“, Прогнозна стойност: 11 710.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1: „Доставка на 4 бр. бюра, 4 бр. работни столове, 2 бр. шкафове и 2 бр. гардероби“ .
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2: „Доставка на 5 бр. служебни мобилни телефона“.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция № 3: „Доставка на 2 бр. лаптопи“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция № 4: „Доставка на 2 бр. Microsoft Office пакети“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на услуги по трудова медицина за срок от 12 месеца на лицата от целевата група по проекта, Прогнозна стойност: 360.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1: „Предоставяне на услуги по трудова медицина за срок от 12 месеца на лицата от целевата група по проекта“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на услуги по управление на проекта в рамките на Дейност 1 „Организация и управление на проекта“, Прогнозна стойност: 3 110.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1: „Предоставяне на услуги по управление на проекта в рамките на Дейност 1 „Организация и управление на проекта“.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN