Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-2.001-0079-C03
Наименование на проекта Повишаване на енергийната ефективност на многофамилни жилищни сгради в гр. Крумовград
Бенефициент 000235913 ОБЩИНА КРУМОВГРАД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 07.10.2016
Дата на стартиране 07.10.2016
Дата на приключване 08.03.2019
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Кърджали, Крумовград, гр.Крумовград

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение е насочено към повишаване на енергийната ефективност на многофамилни жилищни сгради в гр. Крумовград.  В проектното предложение са включени три жилищни сгради, намиращи се на ул. "Родопи" № 2, пл. "България" № 7 и ул. "Васил Левски" № 6.
Мерките за енергийна ефективност в жилищните сгради ще се изпълняват въз основа на извършено обследване за енергийна ефективност, придружено от валиден сертификат за енергийни характеристики на сградата, и обследване за установяване на техническите характеристики на сградата с изготвен технически паспорт. 
На етап реализация на проектното предложение ще бъдат изработени инвестиционни проекти, съгласно Закона за устройство на територията и Наредба 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. В инвестиционните проекти ще бъдат включени всички задължителни енергоспестяващи мерки, предписани в обследването за енергийна ефективност, в т.ч. мерки за оползотворяване на възобновяеми енергийни източници и всички задължителни мерки, предписани в техническото обследване. 
Дейностите за енергийно обновяване ще се осигурят по-добри условия на живот, топлинен комфорт и по-високо качество на жизнената среда. 
Проектите за енергийна ефективност в жилищни сгради ще допринесат за постигане на националната цел по отношение на повишаване на енергийна ефективност, а именно – достигане на по-високо ниво на енергийна ефективност и косвено – за намаляване на емисиите на парникови газове в атмосферата. 
Инвестициите в мерки за енергийна ефективност в жилищни сгради на територията на гр. Крумовград ще бъдат предпоставка за подобряване сградния им фонд с цел създаване на достъпни и атрактивни жилища. Подобряването на жилищния фонд в гр. Крумовград ще доведе до по-добро качество на въздуха и ще подобри условията за живот в тях.
Дейности
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Настоящата дейност е избрана с цел: - Осигуряване на успешно изпълнение на проекта и постигане на проектните цели; - Оптимизиране на използването на проектните ресурси; - Постигане на ефективна координация и комуникация с партньори и изпълнители; - Изготвяне на документация по проекта; - Осигуряване на прозрачност в управлението на проекта; - Осигуряване на добра отчетност и контрол върху изпълнението. Тя ще гарантира постигането на очакваните резултати от реализацията на проекта и спазването на принципите на партньорство, добро управление, отчетност и прозрачност. Проектът ще се управлява от екип в състав: ръководител, технически сътрудник - строителство, технически сътрудник - административна дейност и счетоводител. Екипът ще бъде сформиран при стартиране на проекта. Задълженията и отговорностите на членовете ще бъдат възлагани при спазване на ПМС №119/ 20.05.2014 г. Ръководителят на проекта ще бъде отговорен за ясното разпределение на отговорностите и задачите на отделните членове на екипа и възприемането на ефективна система за комуникация между тях. Той ще определи отговорник за изпълнението на всяка от заложените в проекта дейности. Членове на екипа ще провеждат ежемесечни работни срещи, на които ще бъдат отчитани извършените дейности и ще бъдат планирани предстоящите задачи. Екипът ще следи за осъществяването на план-графика, правилното разходване на средствата за постигане на проектните цели; контрол на заложените индикатори за изпълнение и резултат; осъществява връзка с лица и организации, които са свързани пряко или непряко с реализацията на проекта; анализира и обобщава информацията за напредъка на проекта в различните му етапи; осъществява връзката с Управляващия орган на програмата; осъществява вътрешния мониторинг на проекта и съдейства на Управляващия орган при провежданите на мониторинг; осъществява проверка на документите за разплащане – представени от изпълнителите по проекта; организира дейностите по осигуряване информация и публичност по проекта; изготвя междинни и финални доклади за техническо и финансово изпълнение; изготвяне на искания за верифициране на разходите, съгласно изискванията на Управляващия орган. Всички документи ще се изготвят, поддържат и използват в съответствие със Закона за защита на личните данни. Същите ще се актуализират и съхраняват подредени в определени за целта шкафове, визуализирани съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013 и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. , Договорена стойност: 19 431.00 , Отчетена стойност: 13 802.92
  • Дейност: Подготовка и провеждане на процедури по ЗОП: Дейността по подготовката и провеждането на тръжните процедури ще гарантира прилагане на законовите разпоредби по отношение на възлагането на дейности на външни изпълнители. За целта община Крумовград ще проведе процедури за избор на външни изпълнители по реда на ЗОП. Тази дейност включва изготвяне и провеждане на следните процедури: - избор на изпълнител за извършване на инженеринг (проектиране, строително - монтажни работи и авторски надзор); - избор на изпълнител за изготвяне на доклад за оценка на съответствието на проекта и извършване на независим строителен надзор; - избор на изпълнител за извършване на дейности по публичност и визуализация и информационната кампания; - избор на изпълнител за извършване на одит. При избора на изпълнители ще се спазване Закона за обществените поръчки и съответните нормативни актове по прилагането му., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 39 580.80
  • Дейност: Проектиране, строително-монтажни работи и авторски надзор: Предвижда се изготвяне на работни проекти за всеки обект, съгласно ЗУТ, Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба. Проектите ще бъдат придружени с подробни КСС по приложимите части. Работните проекти ще бъдат надлежно съгласувани с всички експлоатационни дружества и други съгласувателни органи. Съгласно чл. 142, ал. 4 и чл. 169 от ЗУТ ще бъдат изготвени доклади за оценка на съответствието на проектите, въз основа на които ще бъдат издадени разрешения за строеж. Съгласно приложените обследвания за енергийна ефективност и технически обследвания на сградите се предвижда: - изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградите в обследванията за енергийна ефективност и които водят до най-малко клас на енергопотребление „С“; - изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническите обследвания на сградите (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б „Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти“); - изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания. Строителят ще изпълнява СМР за обновяване за енергийна ефективност за обекта в съответствие с издадените строителни книжа, условията на договора и изискванията на чл. 163 и чл. 163а от ЗУТ. Във връзка с точното спазване на инвестиционните проекти при изпълнението на СМР съответният външен изпълнител посредством отделни правоспособни лица, автори на приложимата проектна документация по части, ще осъществява авторски надзор съобразно изискванията на чл. 162 от ЗУТ и договора за изпълнение. С осъществяването на надзор от проектантите - автори на отделни части на работния проект, се гарантира точното изпълнение на проекта, както и подготовката на проектната документация за въвеждане на обекта в експлоатация. Обстоятелствата, свързани със започване, изпълнение и въвеждане в експлоатация (приемане) на СМР за обновяване за енергийна ефективност, ще се удостоверяват със съставяне и подписване от участниците на съответните актове и протоколи съобразно Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството., Договорена стойност: 865 605.01 , Отчетена стойност: 1 017 546.91
  • Дейност: Изготвяне на доклад за оценка на съответствието на проекта и извършване на независим строителен надзор : Съгласно чл. 142, ал. 4 и чл. 169 от ЗУТ ще бъде изготвен доклад за оценка на съответствието на проекта, въз основа на който ще бъде издадено разрешение за строеж. По време на изпълнението на СМР за обновяване за енергийна ефективност лицензиран консултант – строителен надзор (чл. 166 от ЗУТ) въз основа на сключен договор ще упражнява строителен надзор в обхвата на договора и съобразно изискванията на чл. 168 от ЗУТ. След приключване на всички СМР се съставя окончателен доклад от лицето, упражняващо строителен надзор, като прилага необходимите документи за назначаване на държавна приемателна комисия за въвеждане на обекта в експлоатация и издаване на разрешение за ползване., Договорена стойност: 41 800.00 , Отчетена стойност: 48 835.71
  • Дейност: Публичност и визуализация на проекта: С цел информиране на обществеността за целите, обхвата и резултатите от проекта и финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж" 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие, са предвидени мерки за информация и публичност. За популяризиране на проектната инициатива, дейностите, начините за неговото осъществяване ще бъде организирана и проведена информационна кампания. Всички информационни материали ще бъдат изготвени съобразно изискванията и регламентите за визуализация на Европейския съюз. В рамките на дейността са предвидени следните мерки за публичност и визуализация: 1. Изработване и поставяне на временен билборд с големи размери за всяка сграда преди официалната церемония (първа копка), с параметри, съгласно Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. 2. Изработване и поставяне на постоянни обяснителни табели след приключване на проекта, с параметри, съгласно Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. 3. Изработване на банер с информация за параметрите на безвъзмездната финансова помощ. 4. Подготовка и отпечатване на 400 броя брошури за проекта. Ще бъдат изработени информационни материали - брошури в съответствие с насоките на ЕС, които ще информират местното население, медиите и заинтересованите лица за планираните мероприятия и графика за тяхното изпълнение. 5. Четири публикации в регионален вестник: при стартиране и финал на проекта, и преди официалните церемонии. Първата публикация ще има за цел да информира обществеността за предвидените дейности по проекта и за финансиращата организация. Втората публикация ще бъде при приключване на проекта като ще бъдат изложени резултати от проекта и индикаторите, които са постигнати. 6. Провеждане на публични събития. Ще бъдат проведени две публични събития - пресконференции: при стартиране на проекта и след приключване на инфраструктурните дейности по проекта, като на тях изрично ще се упоменава приноса на финансиращия орган. На пресконференциите ще бъде осигурена кафе-пауза и флаш памет 4 GB, надписани с логата на Европейския съюз и Оперативната програма за всеки участник. 7. Организиране и провеждане на официални церемонии за ефективния старт на проекта - "Първа копка" и за откриване на обекта. На официалните церемонии ще се осигури кетеринг. Публичните събития и официалните церемонии ще бъдат предварително анонсирани чрез разпространение на прессъобщения до средствата за масово осведомяване и/или публикуване на рекламно-информационно каре в регионална печатна медия. Предварителна информация за събитието ще се публикува на интернет страницата на община Крумовград. Предварителна информация за публичното събитие ще бъде изпратена на УО и на Областен информационен център Кърджали. 8. Периодични публикации на интернет страницата на община Крумовград. За повишаване на информираността на целевите групи – собственици в режим на етажна собственост относно необходимостта от обновяване за енергийна ефективност на сградите и да се провокира мотивацията им за предприемане на мерки за обновяване за енергийна ефективност ще се проведе информационна кампания. с параметри, съгласно Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. , Договорена стойност: 16 814.00 , Отчетена стойност: 16 104.00
  • Дейност: Одит на проекта: Съгласно насоките за кандидатстване по настоящата схема, одита на проекта е една от задължителните дейности за проекти на стойност над 200 000 лева. Докладът за одит ще се приложи към окончателния финансов отчет на проекта. Одитът на проекта ще бъде извършен от квалифициран одитор. Изборът на изпълнител за одит на проекта ще бъде осъществен при спазване на разпоредбите на Закона за обществените поръчки. Дейността е необходима с оглед осигуряване на прозрачност и законосъобразност на разходите, ефективно и ефикасно изпълнение на дейностите по проекта и спазване на специфичните нормативни правила на ЕС. При изпълнение на дейността ще бъде спазвана Инструкцията за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средства от Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС., Договорена стойност: 8 407.00 , Отчетена стойност: 9 840.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Ибрахим, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЮГСТРОЙ ООД, Договорена стойност по проекта*: 141 750.00 , Отчетена стойност**: 146 002.50
  • Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 12 720.00 , Отчетена стойност**: 12 720.00
  • Изпълнител: Габриела, Договорена стойност по проекта*: 5 122.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ДЗЗД ИНТЕРНОРМ, Договорена стойност по проекта*: 42 900.00 , Отчетена стойност**: 43 543.50
  • Изпълнител: Обединение „ГРУП КОНСУЛТ“, Договорена стойност по проекта*: 376 320.00 , Отчетена стойност**: 386 914.81
  • Изпълнител: Д33Д ,,COФT ПРОЕКТИPAHE", Договорена стойност по проекта*: 472 800.00 , Отчетена стойност**: 484 629.60
  • Изпълнител: ДЗЗД ЕКОИНЖЕНЕРИНГ - ЕЕ, Договорена стойност по проекта*: 5 214.00 , Отчетена стойност**: 5 292.21
  • Изпълнител: Мюмюне, Договорена стойност по проекта*: 4 270.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Марийка, Договорена стойност по проекта*: 7 639.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Анелия, Договорена стойност по проекта*: 4 270.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ТРАВЪЛ МЕДИА ГРУП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 384.00 , Отчетена стойност**: 3 384.00
  • Изпълнител: ЕС-ЕНЕРДЖИ ПРОЕКТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 39 580.80 , Отчетена стойност**: 39 580.80
  • Изпълнител: Абидин, Договорена стойност по проекта*: 7 639.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: СОП " Одит консулт 2004" ООД, Договорена стойност по проекта*: 9 840.00 , Отчетена стойност**: 9 840.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение
  • Член на обединение: ЕКОИНЖЕНЕРИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ТЕХНОКОНТРОЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: СОФТ-Ю ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ГЕРТ ГРУП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: РИЛА КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: Стойнорм ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ИНВЕСТИЦИОННО ПРОЕКТИРАНЕ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ИНТЕРПРОКОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Намаляване на емисиите на парникови газове: Очаквано годишно намаляване на емисиите на парникови газове, Мерна единица: тонове CO2 екв., Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 49.19 , Достигната стойност: 142.87
Индикатор 2 Енергийна ефективност: Брой домакинства, преминали в по-горен клас на енергопотребление, Мерна единица: домакинства, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 58.00 , Достигната стойност: 58.00
Индикатор 3 Енергийна ефективност: Брой обновени сгради, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 3.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 990 862.61 BGN
БФП 990 862.61 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 990 862.61 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 979.04 0.00 1 979.04 ЕС-ЕНЕРДЖИ ПРОЕКТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 23 640.00 0.00 23 640.00 Д33Д ,,COФT ПРОЕКТИPAHE"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 7 087.50 0.00 7 087.50 ЮГСТРОЙ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 18 816.00 0.00 18 816.00 Обединение „ГРУП КОНСУЛТ“
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 260.70 0.00 260.70 ДЗЗД ЕКОИНЖЕНЕРИНГ - ЕЕ
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 164.00 0.00 1 164.00 ДЗЗД ИНТЕРНОРМ
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 981.00 0.00 981.00 ДЗЗД ИНТЕРНОРМ

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Избор на изпълнител за извършване на инженеринг (проектиране, строителство, авторски надзор) на обект жилищен блок, гр. Крумовград, пл. „България“ № 7“, Прогнозна стойност: 346 880.00
  • Обособена позиция 1: „Избор на изпълнител за извършване на инженеринг (проектиране, строителство, авторски надзор) на обект жилищен блок, гр. Крумовград, пл. „България“ № 7“
    Изпълнител: Обединение „ГРУП КОНСУЛТ“
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 376 320.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Избор на изпълнител за извършване на инженеринг (проектиране, строителство, авторски надзор) на обект жилищен блок, гр. Крумовград, ул. „Васил Левски“ № 6“, Прогнозна стойност: 118 990.00
  • Обособена позиция 1: „Избор на изпълнител за извършване на инженеринг (проектиране, строителство, авторски надзор) на обект жилищен блок, гр. Крумовград, ул. „Васил Левски“ № 6“
    Изпълнител: ЮГСТРОЙ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 141 750.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: „Избор на изпълнител за извършване на инженеринг (проектиране, строителство, авторски надзор) на обект жилищен блок, гр. Крумовград, ул. Родопи № 2“, Прогнозна стойност: 394 485.00
  • Обособена позиция 1: „Избор на изпълнител за извършване на инженеринг (проектиране, строителство, авторски надзор) на обект жилищен блок, гр. Крумовград, ул. Родопи № 2“
    Изпълнител: Д33Д ,,COФT ПРОЕКТИPAHE"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 472 800.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Екип на проекта, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Марийка Тенчева Христозова - Ръководител проект
    Изпълнител: Марийка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 639.00
  • Обособена позиция 2: Габриела Николаева Николова - Технически сътрудник административна дейност
    Изпълнител: Габриела
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 122.00
  • Обособена позиция 3: Анелия Стефанова Хаджиева - Счетоводител
    Изпълнител: Анелия
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 270.00
  • Обособена позиция 4: Абидин Мехмед Хаджимехмед - Ръководител проект
    Изпълнител: Абидин
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 639.00
  • Обособена позиция 5: Мюмюне Хасан Ибрям - Счетоводител
    Изпълнител: Мюмюне
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 270.00
  • Обособена позиция 6: Ибрахим Юсеин Хабиб - Технически сътрудник - строителство
    Изпълнител: Ибрахим
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за извършване на информационна кампания и дейности по публичност и визуализация, Прогнозна стойност: 16 814.00
  • Обособена позиция 1: ОП № 1 „Изработка, доставка и монтаж на билборд и постоянна информационна табела и изработка и доставка на печатни, информационни и промоционални материали“ - запазена обществена поръчка съгласно чл. 12 от ЗОП и ОП
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 720.00
  • Обособена позиция 2: № 2 „Подготовка и провеждане на публични мероприятия и публикации в регионални вестници“
    Изпълнител: ТРАВЪЛ МЕДИА ГРУП ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 384.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за извършване на обследванията, Прогнозна стойност: 47 120.00
  • Обособена позиция 1: „Избор на изпълнител за изготвяне на обследвания за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1 (т. 1 - 5) и ал. 3 от ЗУТ и съставяне на технически паспорт на съществуващ строеж и обследване за енергийна ефективност на жилищни сгради в гр. Крумовград по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.“
    Изпълнител: ЕС-ЕНЕРДЖИ ПРОЕКТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 39 580.80
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за извършване на одит, Прогнозна стойност: 8 407.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за извършване на одит
    Изпълнител: СОП " Одит консулт 2004" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 840.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител по изготвяне на доклад за оценка на съответствието на проектите и за извършване на независим строителен надзор, Прогнозна стойност: 41 800.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител по изготвяне на доклад за оценка на съответствието на проектите и за извършване на независим строителен надзор на жилищен блок ул. „Родопи № 2“
    Изпълнител: ДЗЗД ИНТЕРНОРМ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 23 280.00
  • Обособена позиция 2: Избор на изпълнител по изготвяне на доклад за оценка на съответствието на проектите и за извършване на независим строителен надзор на жилищен блок ул. „Васил Левски“ № 6“
    Изпълнител: ДЗЗД ЕКОИНЖЕНЕРИНГ - ЕЕ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 214.00
  • Обособена позиция 3: Избор на изпълнител по изготвяне на доклад за оценка на съответствието на проектите и за извършване на независим строителен надзор на жилищен блок пл. „България“ № 7“
    Изпълнител: ДЗЗД ИНТЕРНОРМ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 19 620.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN