Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-2.024-0449-C03
Наименование на проекта ИНОВАТИВНИ ГЕО-БАЗИРАНИ ИНФОРМАЦИОННИ УСЛУГИ, ПРЕДОСТАВЯНИ ЧРЕЗ ГЕО ИНФОРМАЦИОНЕН ПОРТАЛ “BULGARIA EASY“
Бенефициент 205109895 ДИАЛОДЖИК ЕООД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 17.06.2019
Дата на стартиране 17.06.2019
Дата на приключване 04.10.2021
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), Кюстендил (BG415), Дупница, гр.Дупница

Описание

Кратко описание на проекта
Целта на проектното предложение е ПАЗАРНА РЕАЛИЗАЦИЯ НА ИНОВАТИВНИ ГЕО-БАЗИРАНИ ИНФОРМАЦИОННИ УСЛУГИ
Te ще бъдат предлагани чрез Гео информационен портал “Bulgaria Easy" и ще имат следните характеристики: 
ЗА КОГО:клиенти, чуждестранни туристи, посещаващи България и български любители на туризма 
КЪДЕ:на собствения моб.телефон на клиента
КАКВО:културни и природни забележителности, туристически атракции и др.  
КАК:чрез МУЛТИМЕДИЙНО СЪДЪРЖАНИЕ-ще предоставя информация за конкретни обекти с GPS координати, записани като аудиофайл, комбиниран със снимково и видео съдържание.Достъпът ще се осъществява чрез мобилно приложение, което ще осигурява:
•Прослушване на аудио информация през слушалките/говорителя на моб.телефон
•Преглед на видео съдържание на екрана на моб.телефон
•Точно местоположение на обекта на картата и средства за навигиране
•Преглед на последователност от тематично свързани обекти,обединени в маршрут
Услугите са ГЕО-БАЗИРАНИ:съдържанието на информационните услуги е обвързано с конкретното местоположение на обекта на цифрова карта на Р.България и местоположението на клиента,идентифицирано чрез GPS на неговия телефон.
ЧРЕЗ:безплатни моб.приложения,достъпни за сваляне в Bulgaria Easy,Google Play, Apple Store и др
ЕЗИЦИ:първоначалната реализация с настоящето финансиране-Български, Английски и Руски  
РАЙОНИ:първоначалната реализация с настоящето финансиране-София и 5 населени места от Черноморието(Варна,Бургас,Несебър,Созопол,Сл.бряг)
За да реализираме на пазара своята предприемаческата идея,трябва да създадем и осигурим достъп до:
•Гео информационен портал Bulgaria Easy,чрез който ще се предлагат информационните услуги 
•Пространствени данни и съдържание,чрез които ще се осъществяват информационните услуги.Под „съдържание“ разбираме аудио текстово и визуалното описание(създадено изолзвайки база данни с информация и факти-информационни материали) на конкретните природни,културни и други забележителности,обвързани с координатите на самия обект.
Дейности
  • Дейност: 1/ Реализиране на пазара на предприемаческа идея (чрез наемане на квалифициран персонал 5 броя, закупуване на ДМА и ДНА и възлагане на външни услуги): Организация отговорна за изпълнението на дейността: ДиаЛоджик ЕООД Като част от дейността ще бъде: 1.НАЕТ КВАЛИФИЦИРАН ПЕРСОНАЛ-5БРОЯ Системният архитект и водещият програмист и проектант са част от екипа, подлежащ на оценка, докато останалия екип ще бъде избран след подбор в първия месец от изпълнение на проекта.Наетият персонал ще изработва,развива и поддържа двата елемента на гео базираните информационни услуги-софтуер(Софтуерна обезпеченост)и бази данни(Обезпеченост със съдържание/информация).Екипът ще е с опит в разработка и развитие на софтуер и данни, включително и задължително в областта на Географски Информационни Системи(ГИС) и ще създаде ядрото на платформата „Bulgaria Easy“ в това число Подсистеми: •Администрация и управление на съдържанието и достъпа •Плащания и доставка •ГИС осигуряване на пространствени данни и географска подложка за навигиране •Управление на базата данни и входно изходните транзакции •Импорт, поддържане и обновяване на базата данни 2.НАЕТ ОФИС Ще наемем работно помещение в гр. Дупница на комуникативно място,достъп до интернет,с вкл.режийни разходи и консумативи. 3.ЗАКУПЕНИ ДМА Ще закупим необходимото техническо оборудване за(3 бр.комп.конфигурации)за реализация на предприемаческата идея. Останалите от екипа ще ползват наличния към момента хардуер на дружеството. Оборудването ще бъде инсталирано в наетото работно помещение. 4.ЗАКУПЕНИ ДНА(специализиран мобилен софтуер,необходим за реализиране на пазара на предпр.идея) Външен изпълнител, специализиран в мобилни приложения ще изработи мобилния клиент на база подготвена от нас техническа спецификация.Разработването на мобилни приложения е обособена и специфична дейност на софтуерния пазар.Към неговата реализация има сериозни изисквания по отношение на уникален интерфейс, комбиниращ навигация и достъп до аудио-визуално съдържание.Мобилните приложения ще се свалят безплатно и ще работят на личните мобилни устройства на клиентите.Те трябва да могат да работят както в автономен режим, така и в режим на обмен на данни с „Bulgaria Easy”.Изискванията към тях са специфични и сложни:да поддържат едновременно функции подобни на навигационна система, комбинирани с възможностите на audio guide-да работят на разнообразни телефонни устройства, да поддържат различни езици.Ползват се специфични развойни среди,библиотеки и инструменти.Мобилното приложение следва да бъде реализирано от експерти в предметната област, тъй като чрез неговия интерфейс ще бъде достъпвана предлаганата услуга. Критично за успеха на проектната идея е клиентите да харесат мобилните приложения и начина на работа,който те им предлагат. 5.ЗАКУПЕНИ МАТЕРИАЛИ Ще закупим данни с информация и факти, необходими за създаването/производството на аудио и видео съдържание за конкретни културно исторически или природни обекти, което ще бъде интегрирано с пространствените бази данни– 200бр.X125 лв. 6.РЕАЛИЗИРАНА ИНТЕРНЕТ СТРАНИЦА Ще възложим изработване на интернет страница, интегрирана по подходящ начин с Bulgaria Easy.Разработването на интернет сайт е обособена и специфична дейност, в която освен програмисти участват и уеб дизайнери и която има специализация. 7.ПРОУЧЕН ПАЗАР И РАЗРАБОТЕН МАРКЕТИНГ ПЛАН Ще възложим проучване на пазара и изработване на маркетинг план за реализация на предпр.идея.Един от основните рискове при пазарна реализация на информационните услуги е свързан с процеса на популяризиране на платформата.Този риск ще бъде преодолян с внимателно планиране и активна маркетингова дейност. 8.ПОСЕТЕНИ МЕЖДУНАРОДНИ ИЗЛОЖЕНИЯ Ще участваме в 2 международни изложения, за популяризиране на предпр.идея. Представянето на нашите информационни услуги пред подходяща аудитория и създаването на международни контакти и партньорства ще катализират налагането на пазара,ще привлекат клиенти и ще спомогнат за разширяване и развитие на услуги.Изборът ще бъде продиктуван от развитието на пазарната ниша и ще има връзка с реализирания маркетинг план., Договорена стойност: 247 593.28 , Отчетена стойност: 243 351.76
  • Дейност: 2/ Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 бр. цветен информационен плакат, 1000 бр. информационни дипляни, 250 бр. информационни комплекта - папки с химикалки, 5 бр. информационни стикери): С изпълнението на дейността се цели осигуряването на информираност и публичност за широката общественост относно финансовото подпомагане предоставено на "ДиаЛоджик" ЕООД от фондовете на ЕС за изпълнението на настоящия проект, в рамките на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020. Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността, като за целта ще бъдат спазвани стриктно условията и правилата за визуализация посочени в Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013, изискванията, описани в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. и Ръководството на бенефициента за изпълнение на договори по процедура BG16RFOP002-2.024 „Насърчаване на предприемачеството“. "ДиаЛоджик"ЕООД ще предприеме всички необходими комуникационни мерки, за да уведоми обществеността за целта на изпълнявания от него проект и за подкрепата на проекта от Европейския фонд за регионално развитие чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020. При всички предприети мерки за информация и комуникация изрично ще се указва съфинансирането от ЕФРР на проекта, чрез поставяне на минимум следната текстова и визуална информация: - Емблема на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; - Упоменаване на фонда (ЕФРР), който оказва подкрепа на проекта; - Общото лого за програмен период 2014-2020 г. и наименование на финансиращата програма ОП „Иновации и конкурентоспособност“ в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. Изпълнението на дейността ще започне непосредствено след подписване на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, с избора на изпълнител за извършване на планираните дейности и ще се извършва до приключването му и окончателно отчитане на проекта. До края на третия месец от стартиране изпълнението на проекта на видимо за обществеността място, пред наетото работно помещение на дружеството, в които ще се изпълняват дейности по проекта, ще бъде поставена информационна плакат, която ще указва, че в предприятието се реализира проект, финансиран от ЕС. В хода на изпълнението на проекта ще бъдат отпечатани и разпространени също така 1000 бр. информационни дипляни с информация за целта на проекта, реализираните дейности и постигнатите резултати и 250 бр. информационни комплекти /папки и химикалки /. На официалната уеб страница на ДиаЛоджик ще публикуваме информация относно проекта, включително на неговите цели и резултати, като откроим финансовата подкрепа от ЕС. Върху доставеното по проекта оборудване ще бъде поставен визуализиращ стикер, който да удостоверява, че същите са доставени по проект, изпълняван с подкрепата на ОП „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана чрез Европейския фонд за регионално развитие. Върху всички документи, свързани с изпълнението на проекта, които се използват от участниците или обществеността, както и във всички доклади за изпълнение на договора (междинни и финален) ще бъде упоменаван финансовият принос на Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020. Целта е да се постигне широка информираност относно планираните дейности и постигнатите в последствие резултати по проекта. Информационните материали ще бъдат поставени и в зоните на дейност на "ДиаЛоджик"ЕООД. Успешната реализация на целите на проекта е пряко свързана с постигането на максимална информираност на широката общественост относно изпълнението на предвидените проектни дейности и постигнатите резултати. , Договорена стойност: 2 000.00 , Отчетена стойност: 4 107.48

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Глобал Консулт БГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 624.00 , Отчетена стойност**: 3 280.00
  • Изпълнител: „Тест Солюшънс“ ООД, Договорена стойност по проекта*: 19 080.00 , Отчетена стойност**: 23 850.00
  • Изпълнител: Силвия, Договорена стойност по проекта*: 19 984.00 , Отчетена стойност**: 24 980.00
  • Изпълнител: Петър, Договорена стойност по проекта*: 6 472.00 , Отчетена стойност**: 8 090.00
  • Изпълнител: Сериграфпринт ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 600.00 , Отчетена стойност**: 2 000.00
  • Изпълнител: Александър, Договорена стойност по проекта*: 6 720.00 , Отчетена стойност**: 12 250.00
  • Изпълнител: "Гап Консулт" ООД, Договорена стойност по проекта*: 39 984.00 , Отчетена стойност**: 49 980.00
  • Изпълнител: „Смаркетинк" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 13 496.00 , Отчетена стойност**: 16 890.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Производствени инвестиции: Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Прогнозна стойност на EBITDA, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 15.53 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 3 Прогнозна стойност на нетните приходи от продажби, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 88.69 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 4 Производствени инвестиции: Ръст на заетостта в подпомогнатите предприятия, Мерна единица: Еквивалент на пълно работно време, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.50 , Достигната стойност: 1.50
Индикатор 5 Производствени инвестиции: Брой подпомогнати нови предприятия, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 247 459.24 BGN
БФП 197 967.39 BGN
Собствено финансиране 49 491.85 BGN
Общо реално изплатени суми 197 967.39 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за доставка на ДМА, Прогнозна стойност: 8 700.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на ДМА - 2 броя компютърни конфигурации
    Изпълнител: „Тест Солюшънс“ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 928.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на материали (данни с информация и факти, необходими за създаването/производството на аудио и видео съдържание за конкретни културно исторически или природни обекти, което ще бъде интегрирано с пространствените бази данни), необходими за реализиране на пазара на предприемаческата идея, Прогнозна стойност: 25 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на Материали за реализиране на предприемаческата идея ( данни с информация и факти, необходими за създаването/производството на информационно аудио и видео съдържание, което ще бъде интегрирано с пространствените бази данни - 200 броя )
    Изпълнител: Силвия
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 19 984.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на мобилен софтуер (ДНА), Прогнозна стойност: 50 000.00
  • Обособена позиция 1: Закупуване на ДНА
    Изпълнител: "Гап Консулт" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 39 984.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Изготвяне на информационни материали, както следва: 1 бр. цветен информационен плакат; 1000 бр. информационни дипляни; 250 бр. информационни комплекта - папки с химикалки; 5 бр. информационни стикери;, Прогнозна стойност: 2 000.00
  • Обособена позиция 1: Визуализация на проекта
    Изпълнител: Сериграфпринт ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 600.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Наемане на офис, Прогнозна стойност: 12 600.00
  • Обособена позиция 1: Наемане на офис
    Изпълнител: Александър
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 720.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Проведен избор на изпълнител за доставка на ДМА-1 бр. компютърна конфигурация, Прогнозна стойност: 12 700.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на Компютьрна конфигурация - 1 бр.
    Изпълнител: „Тест Солюшънс“ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 152.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Проучване на пазара и изработване на маркетинг план, Прогнозна стойност: 16 900.00
  • Обособена позиция 1: Проучване на пазара и изработване на Маркетинг План
    Изпълнител: „Смаркетинк" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 13 496.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Процедура по Избор на изпълнител за участие в събитие онлайн изложение "Работодатели с големи сърца" в периода 11 - 18.11.2020 г., част от Balkan Fair Online, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Процедура по Избор на изпълнител за участие в събитие онлайн изложение "Работодатели с големи сърца" в периода 11 - 18.11.2020 г., част от Balkan Fair Online
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Процедура по Избор на изпълнител за участие в събитие ТУРИЗЪМ-ЕКСПО ДЕСТИНАЦИЯ ВАРНА 2020 18-20.11.2020 , Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Процедура по Избор на изпълнител за участие в събитие ТУРИЗЪМ-ЕКСПО ДЕСТИНАЦИЯ ВАРНА 2020 18-20.11.2020
    Изпълнител: Глобал Консулт БГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 624.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Създаване на интернет страница на кандидата, Прогнозна стойност: 7 200.00
  • Обособена позиция 1: Създаване на интернет страница на кандидата
    Изпълнител: Петър
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 472.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN