Идентификация

Номер от ИСУН BG05SFOP001-2.006-0033-C02
Наименование на проекта Повишаване квалификацията на служителите от администрацията на Агенция по вписванията, чрез усъвършенстване на знанията и практическите им умения при използване, администриране, управление и дизайн на системни и комуникационни програмни продукти
Бенефициент 131282355 АГЕНЦИЯ ПО ВПИСВАНИЯТА
Източник на финансиране ЕСФ ==> Добро управление
Дата на сключване на договора/заповедта 03.08.2018
Дата на стартиране 03.08.2018
Дата на приключване 03.02.2020
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Прекратен (към дата на прекратяване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Град (BG411), Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
В рамките на проекта ще бъдат обучени експерти от Агенцията по вписванията с надграждащи специфични обучения в областта на информационните и комуникационните технологии.
Във връзка с предстоящото влизане в сила на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица при обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и отмяната на Директива 95/46/EО (Общ регламент относно защитата на данните), Агенцията по вписванията, като администратор на лични данни, трябва да отговори адекватно на всички нови изисквания. За тази цел е необходимо служителите на Агенцията да повишат своята компетентност.
Общата цел на заложените дейности е свързана с подобряване дейността на Агенцията по отношение на предоставяните услуги на потребителите и повишаване на ефективността на администрацията. Придобитите знания и умения от посочените обучения ще допринесат за по-доброто справяне със служебните задължения и оптимизиране на работния процес и нормалното функциониране на звената на администрацията.
Чрез провеждане на специализираните обучения, проектното предложение ще постигне покриване на необходимите познания на служителите във връзка с техните преки ежедневни задължения не само по повод използването на лични данни и сигурността на информационните системи, но и за ефективното управлението на използваните в Агенцията системни и мрежови програмни продукти.
Очаква се тези обучения да допринесат за осъществяването на реформата в държавната администрация чрез развитие на необходимите компетентности на служителите, както и за гарантиране на точното изпълняване на служебните им задължения.
Дейности
  • Дейност: Организиране и провеждане на специализирани обучения по информационни технологии за служители от администрацията на Агенция по вписванията за повишаване на квалификацията и усъвършенстването в областта на специфични системни и комуникационни програмни продукти и софтуер за тестване.: Дейността изцяло съответства на целите на проектното предложение, както и на основната цел на процедурата - подобряване на специализираните знания и умения на служителите в администрацията. Провеждане на специализирани обучения в следните направления и теми: Управление на Microsoft операционни системи • Инсталиране и конфигуриране на Windows Server 2012 –2 човека Целева група: Д ИОТ • Виртуализация на сървъри Windows Server Hyper-V and system center –2 човека Целева група: Д ИОТ • Повишаване на уменията до MCSA Windows Server 2012–2 човека Целева група: Д ИОТ • Проектиране и изграждане на сървърна инфраструктура –2 човека Целева група: Д ИОТ • Инсталиране, съхранение на данни и работа с Windows Server 2016 -2 човека Целева група: Д ИОТ • Надграждане на уменията от версия Microsoft Exchange Server 2003 или Exchange Server 2007 до версия Exchange Server 2010 –2 човека Целева група: Д ИОТ • Поддържане на Windows 8.1–5 човека Целева група: Д ИОТ и отдел ИСР • Конфигуриране на Windows 8.1–5 човека Целева група: Д ИОТ и отдел ИСР Управление на CISCO комутатори и маршрутизатори • Въведение в компютърните мрежи –5 човека • Основи на маршрутизирането и комутирането –5 човека • Мащабиране на компютърни мрежи –5 човека • Свързване на компютърни мрежи –5 човека Целева група за целия модул: Д ИОТ и отдел ИСР Администрация на VMWARE • Инсталиране, конфигуриране и администриране на VMware vCloud Director v5.5 -2 човека • Оптимизиране и мащабиране на Vmware vSphere v6.0–2 човека • Инсталиране, конфигуриране и администриране на Vmware vSphere v6.0 –2 човека Целева група: Д ИОТ за целия модул Администрация на Linux базирани системи • Начална сертификация за Linux –3 човека • Сертификация за напреднали за Linux –3 човека • Професионална сертификация за Linux –3 човека Целева група: Д ИОТ и отдел ИСР за целия модул Тестване на информационни системи • QA-тестване на информационни системи - базов курс –20 човека • QA-тестване на информационни системи - надграждащ курс –20 човека Целева група за целия модул: отдел ИСР, ДДЛР и Регионална дирекция-София Участниците в обуч. са определени на база на преките им професионални отговорности - служители от администрация на АВ. Целеви групи: Отдел „Информационни системи на регистрите“ към ГД "Регистри“, Регионална дирекция-София към ГД "Регистри“, Дирекция „Информационно обслужване и технологии“, Дирекция "Длъжностни лица по регистрация". Обученията са пряко свързани с ф-циите на звената, в които работят служителите, които ще бъдат обучени: ГДР организира и координира процеса по набиране, обобщаване и предоставяне на управленска и статистическа информация, свързана с дейността на звената в специализираната администрация. Отдел ИСР извършва дейности по осигуряване на непрекъсваемостта и доразвието на инф. с-ми, администрирани от АВ. ДХ на гл. експерт и ДХ на н-к отдел, приложени към документацията. Регионална дирекция-София изпълнява ф-циите по Регистър Булстат, Търговски регистър, Имотен регистър и Регистър на имуществените отношения на съпрузите. Служителите от дирекцията участват винаги в тестването на ИС - Чл. 17, ал. 1 от УПАВ и заповеди на ИД на АВ, приложени към документацията. Дирекция ИОТ разработва анализ на информ. и комуникац. инфраструктура, извършва оценка на риска и изготвя план за управление на риска. Организира внедряването и функционирането на всички ИС на АВ. Осигурява защитата на инф. технологии, организира и отговаря за дейностите, свързани с въвеждането, поддръжката и извеждането от експлоатация на информационно-комуникационните ресурси в АВ – Чл. 13 от УПАВ, приложен към документацията. Дирекция ДЛР извършва действията по вписванията, обявяванията и заличаванията в търговския регистър. Служителите от ДЛР участват винаги в тестването на инф. с-ми, преди внедряването им в реална среда на ИС, разработени по договори, преди внедряването им в реална среда - Чл. 15 от УПАВ и заповеди на ИД на АВ, приложени към документацията., Договорена стойност: 139 560.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители Няма
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Служители от администрацията, успешно преминали обученията с получаване на сертификат, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 97.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 Обучени служители от администрацията, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 97.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 0.00 BGN
БФП 0.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 0.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 0.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN