Идентификация

Номер от ИСУН BG05FMOP001-3.001-0063-C02
Наименование на проекта Осигуряване на топъл обяд в община Перник
Бенефициент 000386751 ОБЩИНА ПЕРНИК
Източник на финансиране ФЕПНЛ ==> Храни 2014-2020
Дата на сключване на договора/заповедта 06.07.2015
Дата на стартиране 25.05.2015
Дата на приключване 30.04.2016
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, Перник, Перник

Описание

Кратко описание на проекта
Осигуряване на топъл обяд в община Перник
Дейности
  • Дейност: Закупуване на хранителни продукти: Община Перник е провела процедура по реда на чл. 14, ал. 3, т. 2 от ЗОП, въз основа на което е налице сключен договор № 33/12.02.2015 г. с предмет „ Доставка на хранителни продукти за нуждите на звено „Социални услуги в стол Домашен социален патронаж” към Общинско предприятие „Общинско обслужване”. Закупуването на хранителни продукти ще се извърши по горепосочения договор. Механизмът за закупуване е чрез доставка по заявка от Възложителя. Типовете хранителни продукти са: 1. Периодична доставка по заявка на хляб 2. Периодична доставка по заявка на тестени изделия 3. Периодична доставка по заявка на месо и месни продукти 4. Периодични доставки по заявка на мляко и млечни продукти 5. Периодични доставки по заявка на консерви 6. Периодична доставка на пресни и замразени плодове и зеленчуци 7. Периодични доставки по заявка на варива ,пакетирани стоки и др. Хранителните продукти отговарят на изискванията на Закона за храните и всички други санитарни, ветеринарно-санитарни и хигиенни норми, установени от действащото законодателство в Република България. Продуктите са етикетирани, съгласно Закона за храните и Наредба за изискванията за етикетирането и представянето на храните. Опаковката на продуктите гарантира възможността им за съхранение при обичайните за вида продукт условия. Остатъчният срок на годност на хранителните продукти към датите на доставка трябва да бъде не по-малък от 75%. Към датата на доставка и всяка такава ще бъде придружена с търговски документ, сертификат за качество или друг аналогичен документ за хранителни продукти, съгласно изискванията на Закона за храните. Доставяните продукти трябва да отговарят на действащите стандарти, като при установено отклонение, същите да бъдат подменени напълно. , Договорена стойност: 54 970.00 , Отчетена стойност: 53 471.54
  • Дейност: Осигуряване на топъл обяд: ОП „Общинско обслужване” - звено „Социални услуги в стол Домашен социален патронаж”: Гр. Перник 2300, обл. Перник, ул. „Найчо Цанов” № 9 Приготвянето на топлия обяд ще се осъществи в кухненския блок на Домашен социален патронаж, като за гр. Перник ще се раздава от гишето на кухненския блок в присъствените работни дни на седмицата, съгласно хигиенните и санитарни изисквания на Регионалната здравна инспекция и Агенцията по безопасност на храните. За останалите райони, храната ще се раздава както следва: Гр. Перник - кв. „Изток“ – в сградата на Кметство ”Изток”; Гр. Перник - кв. “Църква” – в сградата на Кметство „Църква”; За трудно подвижните и болните на легло потребители от община Перник храната ще се доставя по домовете с автомобилите за разнос на храна. Топлият обяд по населените места на общината ще се доставя с транспортните средства на социалното заведение, едновременно с храната на патронираните лица. , Договорена стойност: 2 748.50 , Отчетена стойност: 1 764.55
  • Дейност: Предоставяне на съпътстващи мерки: С реализиране на настоящата операция на територията на Община Перник, веднъж месечно ще бъдат организирани информационни дни в Домашен социален патронаж за консултиране на потребителите относно възможностите за достъп до социални, здравни, административни и образователни услуги. Екипът по проекта ще информира потребителите за датата за провеждането на информационните дни, като се поставят обявления в ДСП – Перник и местата за раздаване на топлия обяд. От проведените консултациите ще бъдат съставяни протоколи. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 227.68

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители Няма
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 лица, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 100.00 , Достигната стойност: 126.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 57 348.47 BGN
БФП 57 348.47 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 57 348.47 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN