Номер от ИСУН | BG-RRP-8.008-0001-C01 |
Наименование на проекта | C8.R1: Стратегическа рамка за транспорта |
Бенефициент | 000695388 Министерство на транспорта и съобщенията |
Източник на финансиране | МВУ ==> Национален план за възстановяване и устойчивост |
Дата на сключване на договора/заповедта | 31.01.2023 |
Дата на стартиране | 31.01.2023 |
Дата на приключване | 30.06.2026 |
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП | В изпълнение (от дата на стартиране) |
Местонахождение |
|
Кратко описание на проекта |
Реформата има за цел повишаване на устойчивостта на транспорта чрез актуализиране на националната стратегическа рамка в съответствие с Националната програма за развитие БЪЛГАРИЯ 2030 и определяне на конкретни цели за нейното изпълнение. Тази реформа включва следните подмерки като основни области на интервенция: 1.1 Комбиниран транспорт Трябва да бъде разработен Национален план за развитие на комбинирания транспорт в България до 2030 г. с основна цел провеждане на политика за стимулиране и подпомагане на прехвърлянето на товарите към по-екологосъобразни видове транспорт. Реформата трябва да приключи до 30 юни 2022 г. 1.2 Железопътен сектор Реформата трябва да допринесе за изпълнението на приоритетите в сектора на железопътния транспорт, определени в рамките на Националната програма за развитие БЪЛГАРИЯ 2030 и нейните тригодишни планове за действие. Целта на реформата е да се постигне по-високо качество, по-широко покритие и използване на пътническите железопътни услуги. Реформата трябва да приключи до 30 юни 2026 г. |
Дейности | Няма |
Партньори | Няма |
Изпълнители | Няма |
Подизпълнители | Няма |
Членове на обединение | Няма |
Забележки: * Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:
** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи |
Индикатор 1 | Внедряване на ERTMS в TEN-T , Мерна единица: Километри оборудвани линии, Базова стойност: 217.00 , Целева стойност: 707.00 , Достигната стойност: 0.00 |
Индикатор 2 | Нов договор за обществена услуга (ДОУ) за железопътен превоз, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 0.00 |
Индикатор 3 | Пазарна оценка за железопътния сектор, определяща обхвата на задължението за извършване на обществена услуга съгласно новия договор за обществена услуга за железопътен превоз, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 0.00 |
Индикатор 4 | Влизане в сила на Националния план за развитие на комбинирания транспорт в България до 2030 г., Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 0.00 |
Индикатор 5 | Укрепване на капацитета за управление и изпълнение на железопътни проекти за TEN-T, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 0.00 |
Индикатор 6 | Увеличаване на броя на превозваните с железопътен транспорт пътници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 21 339 500.00 , Целева стойност: 24 540 425.00 , Достигната стойност: 0.00 |
Индикатор 7 | Укрепване на капацитета за управление и изпълнение на железопътни проекти за TEN-T, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 0.00 |
Индикатор 8 | Време за пътуване за железопътната отсечка София — Пловдив — Бургас , Мерна единица: часове, Базова стойност: 6.40 , Целева стойност: 4.48 , Достигната стойност: 0.00 |
Обща стойност на проекта | 0.00 BGN |
БФП | 0.00 BGN |
Собствено финансиране | 0.00 BGN |
Общо реално изплатени суми | 0.00 BGN |
Процент на съфинансиране от ЕС | 0.00 % |
Няма | |
Забележки: 1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност. 2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение. |
Няма намерени тръжни процедури |
Забележки:
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN