Идентификация

Номер от ИСУН BG-RRP-8.008-0001-C01
Наименование на проекта C8.R1: Стратегическа рамка за транспорта
Бенефициент 000695388 Министерство на транспорта и съобщенията
Източник на финансиране МВУ ==> Национален план за възстановяване и устойчивост
Дата на сключване на договора/заповедта 31.01.2023
Дата на стартиране 31.01.2023
Дата на приключване 30.06.2026
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП В изпълнение (от дата на стартиране)
Местонахождение
  • България

Описание

Кратко описание на проекта
Реформата има за цел повишаване на устойчивостта на транспорта чрез актуализиране на националната стратегическа рамка в съответствие с Националната програма за развитие БЪЛГАРИЯ 2030 и определяне на конкретни цели за нейното изпълнение.
Тази реформа включва следните подмерки като основни области на интервенция:
1.1 Комбиниран транспорт
Трябва да бъде разработен Национален план за развитие на комбинирания транспорт в България до 2030 г. с основна цел провеждане на политика за стимулиране и подпомагане на прехвърлянето на товарите към по-екологосъобразни видове транспорт. 
Реформата трябва да приключи до 30 юни 2022 г.

1.2 Железопътен сектор
Реформата трябва да допринесе за изпълнението на приоритетите в сектора на железопътния транспорт, определени в рамките на Националната програма за развитие БЪЛГАРИЯ 2030 и нейните тригодишни планове за действие.
Целта на реформата е да се постигне по-високо качество, по-широко покритие и използване на пътническите железопътни услуги. 
Реформата трябва да приключи до 30 юни 2026 г.

Дейности Няма

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители Няма
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Внедряване на ERTMS в TEN-T , Мерна единица: Километри оборудвани линии, Базова стойност: 217.00 , Целева стойност: 707.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 Нов договор за обществена услуга (ДОУ) за железопътен превоз, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 3 Пазарна оценка за железопътния сектор, определяща обхвата на задължението за извършване на обществена услуга съгласно новия договор за обществена услуга за железопътен превоз, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 4 Влизане в сила на Националния план за развитие на комбинирания транспорт в България до 2030 г., Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 5 Укрепване на капацитета за управление и изпълнение на железопътни проекти за TEN-T, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 6 Увеличаване на броя на превозваните с железопътен транспорт пътници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 21 339 500.00 , Целева стойност: 24 540 425.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 7 Укрепване на капацитета за управление и изпълнение на железопътни проекти за TEN-T, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 8 Време за пътуване за железопътната отсечка София — Пловдив — Бургас , Мерна единица: часове, Базова стойност: 6.40 , Целева стойност: 4.48 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 0.00 BGN
БФП 0.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 0.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 0.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN