Идентификация

Номер от ИСУН BG05FMOP001-3.002-0107-C04
Наименование на проекта Топъл обяд в община Бойчиновци
Бенефициент 000320566 Община Бойчиновци
Източник на финансиране ФЕПНЛ ==> Храни 2014-2020
Дата на сключване на договора/заповедта 17.09.2016
Дата на стартиране 15.09.2016
Дата на приключване 31.12.2019
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Монтана, Бойчиновци

Описание

Кратко описание на проекта
Реализирането на проекта "Топъл обяд в община Бойчиновци" е част от Приоритетите и целите на община Бойчиновци. Като институция подкрепяща хората нуждаещи се от социални грижи и хора живеещи в материални лишения, общината винаги е отворена за нови проекти в социалната сфера. В основната целева група, съгласно разпоредбата на чл. 5, ал.1, т.3 от Наредбата за реда и условията за определяне на целевите групи по ОПХ ФЕПНЛ ще включим лица, които не могат да се издържат чрез имуществото си или труда си и получават минимален размер на пенсия за съответната категория. В допълнение ще включим и крайно нуждаещи се лица и/или семейства, които получават месечни помощи на основание чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане /ППЗСП/. В рамките на предвидените осем месеца за реализиране на проектното предложение ще бъдат обхванати лица и семейства от горе описаните целеви групи от всички населени места на територията на община Бойчиновци.
Дейности
  • Дейност: Определяне на целевите групи: Лицата, които ще могат да се възползват от дейностите по - проекта са разпределени в следните целеви групи по брой : 1. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната Дирекция " Социално подпомагане " град Монтана - 15 лица. 2. Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудова дейност - 65 лица. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Закупуване на хранителни продукти : В ДСП - град Бойчиновци ще бъде приготвяна храната - супа, основно ястие, хляб и при възможност десерт. Закупуването на хранителните продукти ще се извършва в съответствие с изискванията на Националното законодателство, по прозрачен начин и при гарантиране спазването на принципите по чл. 30 от Регламент / ЕС, ЕВРАТОМ / № 966/2012 на Европейският парламент и на Съвета за икономичност, ефикасност и ефективност на разходване на средствата. Закупуването на хранителните продукти ще се осъществи след сключване на договори с доставчици съобразно разпоредбите на ЗОП. Тъй като на територията на община Бойчиновци няма доставчик, които може да обхване целия диапазон от хранителни продукти необходим за приготвяне на топлия обяд такива ще бъдат избрани от няколко доставчици. Потребителите на услугата ще получават заявената храна в работните дни от седмицата , като за целия период възлизат на 828 дни , както следва: За 2016 г. от дата 15.09.2016г. м. Септември - 11 дни м. Октомври - 21 дни м. Ноември - 22 дни м. Декември - 21 дни за 2017 г. до дата 28.04.2017г. м. Януари - 21 дни м. Февруари - 20 дни м. Март - 22 дни м. Април - 18 дни Брой работни дни за 2017г. – 167 дни, разделени по месеци както следва: май 2017 г. – 20 работни дни; юни 2017 г. – 22 работни дни; юли 2017 г. – 21 работни дни; август 2017 г. – 23 работни дни; септември 2017 г. – 19 работни дни; октомври 2017 г. – 22 работни дни; ноември 2017 г. – 22 работни дни; декември 2017г. - 18 работни дни брой работни дни за 2018г. – 249 дни брой работни дни за 2019г. – 252 дни Общия брой на потребители на услугата ще са 80 лица. Чрез закупуването на хранителни продукти се осигурява всекидневен топъл обяд на стойност 2.30 лв. (за 1 храноден) до 30.04.2017 г. от 01.05.2017 до 31.12.2019 г. на стойност 2.50 лв. за един храноден., Договорена стойност: 154 694.04 , Отчетена стойност: 159 524.97
  • Дейност: Предоставяне на съпътстващи мерки: За реализирането на дейността ще бъде определен от кмета на община Бойчиновци служител за предоставяне на съпътстващите мерки. Лицето ще притежава подходящо образование и опит с оглед дейността, която ще изпълнява. Потребителите на услугата "Обществена трапезария" ще бъдат информирани за възможностите, от които могат да се възползват в зависимост от техните конкретни потребности. Информирането на потребителите за възможността да се възползват от съпътстващите мерки по проекта ще се осъществи при включването им в обществената трапезария, както и в предврителните обяви при старта на проекта за набиране на заявления. Съпътстващите мерки ще се осъществяватчрез срещи - ежемесечни и при необходимост индивидуални извън планираните, от които ще бъдат изготвяни протоколи, кдимо възникнала необхоонсултации при ст от здравни, образователни, административни услуги. Заявявянето на необходимостта от съпътстващи мерки от потребителите на услугата "Обществена трапезария" ще се осъществява при получаване на топлия обяд. , Договорена стойност: 7 734.70 , Отчетена стойност: 7 808.75
  • Дейност: Осигуряване на топъл обяд : Дейността ще се осъществява в сградата на домашен социален патронаж /ДСП/- град Бойчиновци, ул. "Никола Вапцаров" № 3А. Сградата е разположена в поземлен имот УПИ І, квартал 7 по регулационния план на град Бойчиновци, който е собственост на община Бойчиновци. Сградата е на един етаж и се състои от следните помещения - кухня; подготвително помещение; миялно помещение; хранителен склад; хладилен склад; канцелария; служебен офис; гардеробна; баня; помещение за персонала. За приготвяне на храната се ползва следното оборудване - електрическа печка с 6 котлона; пекарна с три фурни; хладилник ; фризер - ракла - 1 бр.; шкафове за съхранение на съдове - 3 бр; миялна машина и абсорбатор, които са в много лошо състояние, амортизирани, поради продължителната им експлоатация. Тъй като оборудването е старо и амортизирано през м. юни 2016 г. е подадено заявление за кандидатстване за ново оборудване, което ще се финансира от фонд "Социална закрила", състоящо се: електрическа печка с отоплител и 6 котлона; пекарна с три фурни; скара - тръбна; хладилник с една врата; фризер - ракла - 2 бр.; шкафове за съхранение на съдове - 3 бр; миялна машина и абсорбатор. Това оборудване също ще се използва за приготвяне на храна за обществената трапезария. Персонала на ДСП е общо 13 щатни бройки, в това число: - управител; - социален работник; - готвач; - помощник - готвач; - домакин; - калкулант; - санитари - 4 бр.; - шофьори - 2 бр.. Този персонал ще участва и при реализиране на обществената трапезария по настоящото проектно предложение, която ще се изпълнява в сградата на ДСП. В дейността ще се включат общо 80 потребители, които са представители на основната целева група за периода от 15.09.2016 г. до 31.12.2019 г. , Договорена стойност: 7 734.70 , Отчетена стойност: 4 458.75

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: МЕЛ АКТИВ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 31 776.80 , Отчетена стойност**: 23 174.97
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 лица, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 80.00 , Достигната стойност: 151.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 170 163.44 BGN
БФП 170 163.44 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 170 163.44 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 2.00 442.74 0.00 442.74 МЕЛ АКТИВ ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на хранителни продукти, Прогнозна стойност: 24 227.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN