Идентификация

Номер от ИСУН BG05FMOP001-3.002-0031-C06
Наименование на проекта Осигуряване на топъл обяд на социално слаби лица от община Медковец
Бенефициент 000320865 ОБЩИНА МЕДКОВЕЦ
Източник на финансиране ФЕПНЛ ==> Храни
Дата на сключване на договора/заповедта 20.07.2016
Дата на стартиране 11.05.2016
Дата на приключване 30.04.2020
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Монтана, Медковец

Описание

Кратко описание на проекта
Обгрижване на 54 лица до 31.12.2017 г. и  84 потребители от 01.01.2018 г. до 30.04.2020 г. , представители на целевите групи от всички населени места на община Медковец, които ще получават топъл обяд . Приготвянето на обяда ще се осъществява в кухнята на Домашен социален патронаж, която се намира в сградата на общинска администрация на адрес: с.Медковец, ул."Георги Димитров" №26. Храната  за потребителите ще се доставя с транспортни средства на Домашен социален патронаж към Общинското предприятие.
Дейности
  • Дейност: ЗАКУПУВАНЕ НА ХРАНИ: Закупуването на хранителните продукти за приготвяне на топлия обяд ще се извършва чрез директно договаряне с няколко изпълнители тъй като на територията на община Медковец няма доставчик ,който да доставя всички видове хранителни продукти които ще се използват за приготвяне на ястията за потребителите. Дейността е с продължителност 998 дни разпределени както следва : месец май 2016 г.-14 работни дни, месец юни 2016 г.-22 работни дни, месец юли 2016 г.-21 работни дни, месец август 2016 г.-23 работни дни, месец септември 2016 г.-20 работни дни; месец октомври 2016 г. - 21 работни дни; месец ноември 2016 г. - 22 работни дни; месец декември 2016 г. - 21 работни дни; месец януари 2017 г. - 22 работни дни; месец февруари 2017 г. - 20 работни дни; месец март 2017 г. - 22 работни дни; месец април 2017 г. - 18 работни дни. Брой работни дни от 01.05.2017г. – 167 дни, разделени по месеци както следва: май 2017 г. – 20 работни дни; юни 2017 г. – 22 работни дни; юли 2017 г. – 21 работни дни; август 2017 г. – 23 работни дни; септември 2017 г. – 19 работни дни; октомври 2017 г. – 22 работни дни; ноември 2017 г. – 22 работни дни; декември 2017г. - 18 работни дни брой работни дни за 2018г. – 249 дни брой работни дни за 2019г. – 249 дни от 01.01.2020г. до 30.04.2020г. - 84 дни Стойността на храната за един потребител на ден е в размер 2.30 лв.(два лева и тридесет стотинки) с ДДС до 30.04.2017 г. от 01.05.2017 г. до 30.04.2020 г. в размер на 2,50 лв. Обществена трапезария 1 - за 54 представители на целевата група, считано от 01.05.2017 г. до 31.12.2017г. за периода от 167 работни дни и за 84 представители на целевата група за 585 работни дни от 01.01.2018г. до 30.04.2020г. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП –00946-2018-0002 и № на договори с избрани изпълнители № 19 и №20 от 05.07.2018г., Договорена стойност: 172 734.02 , Отчетена стойност: 173 966.83
  • Дейност: ОСИГУРЯВАНЕ НА ТОПЪЛ ОБЯД: Дейността стартира от 11.05.2016г. Дейността се изразява в приготвяне на топъл обяд в кухнята на Домашен социален патронаж, помещаваща се в сградата на общинска администрация- с.Медковец и доставянето му до потребителите до населените места в община Медковец с транспортните средства на патронажа.Потребителите от общинския център получават храната на място в сградата на Домашния патронаж.Потребители които са ползвали храна към фонд "Социална закрила" и са представители на целевите групи ще продължат да се хранят без прекъсване., Договорена стойност: 8 636.70 , Отчетена стойност: 8 286.59
  • Дейност: ПРЕДОСТАВЯНЕ НА СЪПЪТСТВАЩИ МЕРКИ: Консултиране и съдействие на потребителите за възможностите за ползване на други социални услуги ,предоставяни на територията на общината, включително и такива, финансирани по ОПРЧР 2014г.-2020г. , както и при ползването на административни общински услуги за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги., Договорена стойност: 8 636.70 , Отчетена стойност: 7 373.09
  • Дейност: ОПРЕДЕЛЯНЕ НА ЦЕЛЕВАТА ГРУПА. : Определяне на целева група от потребители състояща се от 54 лица до 31.12.2017 г. и на 84 потребители от 01.01.2018 г. до 30.04.2020 г. .Лицата със затруднение при придвижване ще получават храната с транспортни средства на ДСП., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: МИТИ 01 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 8 131.16 , Отчетена стойност**: 6 050.04
  • Изпълнител: АПЕ 2001 ООД, Договорена стойност по проекта*: 8 767.44 , Отчетена стойност**: 7 448.76
  • Изпълнител: ЕЛИНА-М ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 13 654.60 , Отчетена стойност**: 12 374.76
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 лица, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 84.00 , Достигната стойност: 195.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 190 007.42 BGN
БФП 190 007.42 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 190 007.42 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на зеленчуци, плодове , подправки и др., Прогнозна стойност: 5 564.94
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на месо и малотрайни колбаси, Прогнозна стойност: 3 291.06
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка на хляб, Прогнозна стойност: 3 564.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN