Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 343 дървета
English

Програма: Храни

Район за планиране: Всички

Описание

Инфоника ЕООД е новосъздадена компания през 2018 г. в с.Пищигово, общ.Пазарджик със собственик и представител жена предприемач. Основната дейност на дружеството е компютърно програмиране с цел разработване на интерактивен продукт  - InfoKids за обучение на деца на възраст между 2 и 7 години на различни чужди езици. 
Чрез зaбaвни занимания посредством интерактивна технология, дeцaтa щe могат да нayчaт цялaтa aзбyĸa, пpaвoпиc, чиcлaтa, бpoeнeтo, мнoгo дyми, изpaзи и словосъчетания на избран чужд език. Предприемаческата идея ще бъде реализирана от екип специалисти, притежаващи достатъчен опит в компютърното програмиране, специфични знания и контакти, които ще използваме като предимство пред нашите конкуренти. Предприемачът ще е жена, на възраст до 29г. притежаващ богат професионален опит с обучение и възпитание на деца до 7 годишна възраст е съществен фактор за успешното реализиране на продукта.
Настоящото проектно предложение ще бъде разработено в две от приоритетните направления на тематичните области на ИСИС - " Информатика и ИКТ" - ИКТ подходи в машиностроене, медицина и творчески индустрии (във връзка с другите три тематични области), вкл. дигитализация на културно-историческо наследство, развлекателни и образователни игри, embedded software, както и езикови технологии и "Нови технологии в креативните и рекреативните индустрии" - компютърни и мобилни приложения с маркетинг и/или развлекателен характер.
Настоящото проектно предложение ще бъде реализирано чрез следните дейности:
1.Дейност за реализиране на предприемаческата идея на пазара;
2.Визуализация и публичност по проекта.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея - част 1: Дейността ще стартира непосредствено след подписване на административният договор и ще бъде реализирана посредством следните поддейности: 1.Сформиране и наемане на членовете на екипа по разработката на предприемаческата идея Екипът по разработката и реализацията на предприемаческата идея ще се състои от двама души - експерти по компютърно програмиране. Членовете на екипа, както и предприемача ще бъдат назначени на трудов договор към Инфоника ЕООД на минимум 4 часов работен ден и 5 дни в седмицата, спазвайки нормативните изисквания на действащото трудовото законодателство в страна. Екипът от квалифицирани експерти ще извърши разработване, приложни научни изследвания, тествания, изпитвания и измервания, свързани с разработването на InfoKids. Предприемачът ще ръководи и координира работата на екипа през целия период на действие на проекта. 2.Закупуване на необходимото оборудване и материали за разработване на предприемаческата идея Работата на екипа ще се извършва в помещение, което ще бъде наето за нуждите на екипа по разработката, което е предразположено от факта, че предприемача не разполага с такова. Помещението ще бъде наето в с.Пищигово, общ.Пазарджик, където ще се изпълняват дейностите по проекта. В бюджета на проекта са предвидени и разходи за материали, които ще са необходими на квалифицирания екип при работата по разработката на InfoKids. Материалите ще включват: развойни системи, модули, интегрални схеми, хардуерни компоненти, рутер, карти памет, кабели, канцеларски материали и др. Наличието на качествени материали и оборудване в необходимото количество, е предпоставка за качествен краен резултат. Без наличието на описаните материали, не би могла да бъде създадена необходимата материална база за разработката на предприемаческата идея. В проектното предложение е предвидено закупуване на следните дълготрайни материални и нематериални активи: - Компютър тип "всичко в едно" – 2 бр. и Преносим компютър – 2 бр предвижда се да са тип модерно високотехнологично оборудване, което ще е необходимо на екипа във връзка с основната работа по разработването на продукта и съпътстващите оперативни дейности и без наличието на което не е възможно реализирането на дейността. - Tаблет 10,1” –1 бр., Tаблет 10,5” – 1 бр. и Таблет 8” – 2 бр. и Телефон - 1 бр. ще са необходими при създаване и тестване на продукта върху различни хардуерни устройства. - Принтер – 1 бр. ще се приложи за безпроблемното протичане на оперативната дейност на фирмата. - Сървър – 1 бр. приложното участие на актива е за хостване на интернет страницата на проекта, за версиониране на сорс-кода на проекта, бекъп на всички работни материали и информация, хостване на база данни към софтуера, компилиране на софтуера. Заложеното оборудване е необходимо за всички етапи на разработката на предприемаческата идея, като се включват и изработка на прототипи, тестването им - основна разработка на проектното предложение. 177 218.00 113 777.16
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея - част 2: 3.Реализиране на външни услуги В рамките на проекта ще бъдат реализирани следните външни услуги: Разработване на икономически и финансов анализ - По същество анализът ще се води от формиране на правната рамка на сектора като един от факторите на външната среда, влияещи върху поведението и конкурентоспособността. С присъединяването на България към ЕС, процесът на хармонизация на българското законодателство с европейското се оказва предизвикателство за доставчиците на услуги от някои браншове, поради което анализът на правната рамка предоставя съществена информация за участниците на пазара. Анализът ще даде основание за заключения на състоянието и перспективите за развитие на сегмента състоящ се от прилагането на интелигентни устройства при обучението на деца в подрастващата възраст. Разработване на пазарни анализи и проучвания, маркетингов план за реализация на предприемаческата идея - Пазарното проучване ще бъде възложено на външен изпълнител във връзка с определянето на целеви пазар за новия продукт (таргет групи, заместители и др.), както и позициониране на продукта на съществуващия пазар в страната. Ще бъде създадена интернет страница, която ще популяризира бъдещият продукт, която ще допринесе пряко за реализирането на пазара на предприемаческата идея на кандидата, т.к. в ерата на технологиите именно интернет страницата спомага за по-добрия и лесен достъп до информация относно предприятието-кандидат и запознаване с предлаганите от него услуги. Страницата ще бъде използвана и като един от методите предлаган за закупуване и разпространение на продукта. В проектното предложение се предвижда защита на интелектуалната собственост на национално и международно ниво, предвид иновативността и уникалността на предприемаческата идея, защитата на правата по разработването на съдържанието и характеристиките на продукта. 0.00 34 660.00
Дейност по визуализация на проекта: В рамките на тази дейност ще бъде избран изпълнител за изработване на информационна табела – 1 бр. и стикери за доставеното оборудване. Информационната табела и стикерите ще отговарят на всички изисквания, относими към материалите за публичност и визуализация и ще оповестява основни данни за проекта. Тази дейност е необходима, за да се осигури достатъчно информация и публичност относно приноса на ЕС за реализацията на проекта. Изпълнението на дейността ще се извърши при спазване на "Единен наръчник бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020", като ще се съберат оферти от рекламни фирми, а за изпълнител ще се избере фирмата предложила най-ниска цена. Работата ще бъде приета с подписване на приемо-предавателен протокол и издаване на разходооправдателни документи. Изработената табела и стикерите ще се поставят на видно място, така че да се информира широката общественост за полученото финансиране от страна на ЕС. Стойност на дейността: 800 лв 800.00 800.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.