Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 054 дървета
English

Програма: Храни

Район за планиране: Всички

Описание

Административната сграда, в която се помещава административният отдел на „Тролейбусни и автобусни превози“ ЕООД е собственост на Община Стара Загора. Сградата е предоставена на дружеството за безвъзмездно ползване на основание Решение на Общински съвет № 661/15.06.2006 г. Административния отдел на дружеството се състои от счетоводство, личен състав, ТРЗ, вътрешен одит, Управител и заместник управител. 
В сградата работят над 14 служители и се посещава ежедневно от над 100 граждани.
Предвидените в проекта дейности са:
Д1: Организационна дейност по изпълнение на проекта - управление, прилагане на мерки за публичност и отчетност на проекта;
Д2: Подготовка и провеждане на обществени поръчки;
Д3: Проектиране и авторски надзор на реконструкция и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в административната сграда на "Тролейбусни и автобусни превози"ЕООД, намираща се в гр. Стара Загора; ПК 6000, кв. 17 „Индустрия“, УПИ Xобщ.
Д4: Изпълнение на строително-монтажни работи за въвеждане на мерки за енергийна ефективност в административната сграда на "Тролейбусни и автобусни превози"ЕООД, намираща се в кв. 17 „Индустрия“, УПИ Xобщ.
Д5: Упражняване на строителен надзор при изпълнение на строително-монтажните работи за въвеждане на мерки за енергийна ефективност в административната сграда на "Тролейбусни и автобусни превози"ЕООД, намираща се в кв. 17 „Индустрия“, УПИ Xобщ.
Д6: Извършване на обследване за енергийна ефективност и издаване на сертификат за енергийни характеристики на сгради в експлоатация, обследване за установяване на техническите характеристики на сгради, технически паспорт на административната сграда на "Тролейбусни и автобусни превози"ЕООД, намираща се в гр. Стара Загора; ПК 6000, кв. 17 „Индустрия“, УПИ Xобщ.
Д7: Изготвяне на независима експертна оценка от сертифициран енергиен одитор;
Д8: Набавяне на необходими разрешителни документи, изискващи се от националното законодателство, включително и свързаните с тях такси, дължими на компетентните органи
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организационна дейност по изпълнение на проекта - управление, прилагане на мерки за публичност и отчетност на проекта: Описание За изпълнението на проекта ще бъде сформиран екип за управление и координация, който ще се състои от различни експерти, необходими за качественото реализиране на заложените дейности. Екипът ще следи изпълнението на проектните дейности да се извършва в съответствие с установените процедури и изисквания на Възложителя и съответно заложените в договора за финансиране за предоставяне на средства от МВУ. Ще отговаря и за спазване на заложените срокове, ще оказва постоянен мониторинг и контрол върху дейността на Изпълнителите, както и за предоставяне на информация на обществеността. В екипа ще бъдат включени служителите на община Стара Загора на следните позиции: - Ръководител проект; - Координатор проект/Технически сътрудник; - Експерт "Обществени поръчки"; - Инвеститорски контроли по всички части на работния проект; - Финансист/ счетоводител Периодично ще извършва контрол и по отношение на изразходването на бюджетните средства, ще следи за постигането и измерването на конкретните резултати. Екипът ще подпомогне и дейностите, свързани с изготвянето на документация и провеждането на обществените поръчки за избор на изпълнители. Екипът е отговорен и за регулярното отчитане на проекта пред Структурата за наблюдение и докладване (ГД СППРР в МРРБ).. Екипът ще изпълнява подходящи мерки за информация, комуникация и публичност, съгласно разпоредбите на чл. 34 на Регламент (ЕС) 2021/241 на Европейския парламент и на Съвета от 12 февруари 2021 година за създаване на Механизъм за възстановяване и устойчивост и ще осигурява видимост на финансирането от Европейския съюз. За тази цел негови задължения са: 1. При всички мерки за информация, комуникация и публичност, предприети от Община Стара Загора, изрично ще се указва произходът на финансиране чрез поставяне на емблемата на ЕС в съответствие с посочените технически характеристики с упоменаване на "Финансирано от Европейския съюз - NextGenerationEU". 2. Стриктно ще се спазват оперативните насоки за използване на емблемата на ЕС за периода 2021-2027 и логата; 3. По време на изпълнението на предложението за изпълнение на инвестицията екипът ще информира обществеността за получената подкрепа, като: ▪ Включва в убсайта на Община Стара Загора - www.starazagora.bg - кратко описание на проекта, неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа на ЕС; ▪ Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, се посочва финансовата подкрепа от ЕС, както и упоменаването "Финансирано от Европейския съюз - NextGenerationEU"; ▪ По време на изпълнение на инвестицията ще бъде поставен временен билборд с големи размери на видно за обществеността място, с информация за инвестицията, в който ще се откроява финансовата подкрепа от ЕС; ▪ Поставяне на постоянна обяснителна табела (плакат) до една седмица след отстраняване на билборда. Табелата ще съдържа същите основни елементи като билборда ▪ Организира минимум две публични събития в процеса на изпълнение на предложението за изпълнение на инвестициите 7 680.00 0.00
Подготовка и провеждане на обществени поръчки: По настоящото предложение за изпълнение на инвестициите ще бъдат подготвени и проведени 4 процедури за възлагане на обществени поръчки, съгласно ЗОП за избор на изпълнители на дейности за публичност, СМР и строителен надзор, които ще бъдат проведени паралелно. Разработването на тръжната документация за провеждането на обществени поръчки за изпълнение на дейности по проекта ще бъде извършено от експерти на община Стара Загора. Всички процедури по настоящето проектно предложение ще бъдат проведени съгласно ЗОП: a. За СМР; b. За строителен надзор; c. За авторски надзор; d. За възлагане дейностите по публичност и визуализация с. За възлагане изготвянето на независима експертна оценка от сертифициран енергиен одитор 0.00 0.00
Упражняване на авторски надзор на реконструкция и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в административната сграда на "Тролейбусни и автобусни превози"ЕООД, намираща се в гр. Стара Загора; ПК 6000, кв. 17 „Индустрия“, УПИ Xобщ.: В съотвествие с предписанията, изводите и препоръките на Доклад за детайлно обследване за Енергийна ефективност и Доклад за резултатите от обследването за установяване на техническите характеристики и изходните данни ще се разработят работни проекти за реконструкция и въвеждане на мерки за енергийна ефективност на административна сграда, намираща се в гр. Стара Загора; ПК 6000, кв. 17 „Индустрия“, УПИ Xобщ. Проектът да съдържа следните части: „Архитектурна", "Конструктивна", "Електро силнотокови и слаботокови инсталации“, вкл.: Пожароизвестяване, Евакуационно осветление, Заземление и Мълниезащита, "ВиК", "Отопление, вентилация и климатизация", “Енергийна ефективност“, "Геодезия", „Паркоустройство и благоустройство", „Пожарна безопасност“, „ПБЗ“, „ПУСО“, Инженерно-геоложки доклад и други необходими за издаване на Разрешение за строеж. Ще се спазят всички изискванията на чл.169, ал.1, т. (1-5) и ал.2 от ЗУТ и създаване на достъпна архитектурна среда, свързана с горните направления. Категория на строежа - IV-та категория, чл. 137 ал. (1), т. 4 б. „б“ от ЗУТ и чл.8, ал. (2) от Наредба №1/30.07.2003 год. за номенклатурата на видовете строежи. Изпълнителят на авторски надзор ще контролира и носи отговорност за: • Законосъобразното започване, изпълнение и завършване на строежа; • Извършване на всички необходими подготвителни работи на строителната площадка преди започване на СМР изграждане на временно осветление на площадка, временна сигнализация, организация на охрана и контрол на достъпа и др.; • Качественото изпълнение на строежа, съгласно одобрените инвестиционни работни проекти, съгласно изискванията на БДС и всички технически нормативни актове, регулиращи възложените дейности и вида на строителните работи, както и съгласно нормативните актове на българското законодателство и правото на Европейския съюз, имащи отношение към изпълнението на този договор, като не се допускат изменения по време на СМР, освен ако промяната не е изрично съгласувана с Община Стара Загора и разрешена по съответния ред; • Качеството на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормативните изисквания, стандарти, отраслови норми, както и посочените в инвестиционните проекти изисквания. В изпълнение на това задължение ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ изисква декларации за съответствие и сертификати за качество на доставените от строителя материали или техни еквиваленти като последното се съгласува предварително с Община Стара Загора; • Осъществяване на контрол относно пълнота и правилно изготвяне и подписване на актовете и протоколите по време на строителството необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба на министъра на регионалното развитие и благоустройството за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството; • Спиране на строежи, които се изпълняват при условията на чл. 224, ал. 1 и чл. 225, ал. 2 и в нарушение на изискванията на чл. 169, ал. 1 и 3 от ЗУТ. • Осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; • Недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; • Правилното водене на Заповедната книга на строежа; • След приключване на СМР, да изготви и подпише окончателен доклад по чл.168, ал.6 от ЗУТ и §3 на ДР от Наредба № 2 от 2003г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, издадена от Министъра на регионалното развитие и благоустройството; • Въвеждане на Обекта в експлоатация до получаване на разрешение за ползване или удостоверение за въвеждане в експлоатация, в зависимост от категорията. 30 000.00 0.00
Изпълнение на строително-монтажни работи за въвеждане на мерки за енергийна ефективност и изграждане на достъпна среда в административната сграда на "Тролейбусни и автобусни превози"ЕООД, намираща се в гр. Стара Загора; ПК 6000, кв. 17 „Индустрия“, УПИ Xобщ.: Сградата е разположена в УПИ Xобщ., кв. 17 „ИНДУСТРИЯ“ по плана на гр. Стара Загора, предстваляващ позелмен имот с идентификатор 668850.522.1710 по КККР на гр. Стара Загора. Административната сграда е построена е през 1995 година, промишлена по предназначение и съдържа три надземни и един подземен етаж. Конструкцията е монолитна стоманобетонна, състояща се от пропускателен пункт, стаи за архив, тоалетно-санитарни помещения, стълбище, касово помещение и кабинети. 546 353.52 0.00
Упражняване на строителен надзор при изпълнение на строително-монтажните работи за въвеждане на мерки за енергийна ефективност в административната сграда на "Тролейбусни и автобусни превози"ЕООД, намираща се в гр. Стара Загора; ПК 6000, кв. 17 „Индустрия“, УПИ Xобщ.: Дейността включва следното: 1. Упражняване на строителен надзор при изпълнение на строително-монтажните работи в съответствие с чл. 168 от ЗУТ, включително: - Законосъобразно започване на строежа, съгласно чл. 157 от ЗУТ, включително откриване на строителна площадка, подготовка и регистриране на Заповедна книга и уведомяване на всички специализирани контролни органи; - Пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - Приемане СМР в съответствие с изискванията на ПИПСМР, БДС и другите действащи нормативни документи; - Контрол по спазването на изискванията на одобрените инвестиционни проекти и технически спецификации в съответствие с чл. 169 на ЗУТ; - Контрол по спазване на условията за безопасност на труда и пожаробезопасност; - Недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - Контрол на материалите и оборудването в съответствие с изискванията на Наредбата за съществените изисквания и оценяване съответствието на строителните продукти; - Проверка и подписване всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; - Контрол на мерките за енергийна ефективност при реализацията на проекта в съответствие със Закона за енергийната ефективност и наредбите към него; - Обсъждане със Строителя и Проектанта възникнали проблеми във връзка със строителните дейности и информиране на възложителя и ДНСК за всяко нарушение на строителните нормативни разпоредби; Подпомагане на страните с указания относно прилагането на нормативните документи в България и законосъобразното изпълнение на проекта; - Проверка и подписване съвместно с проектанта и строителя на изготвената екзекутивна документация и нейното представяне на съответните органи, съгласно чл. 175 от ЗУТ; - Съставяне на констативен акт, след завършване на строително-монтажните работи, съвместно с възложителя и строителя, удостоверяващ, че строежът е изпълнен съобразно одобрените проекти, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежа и условията на сключения договор; - Съдействие на възложителя, след завършване на строително-монтажните работи и приключване на приемните изпитвания, да регистрира искане за въвеждане на обекта в експлоатация, като представя окончателен доклад, договорите с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура и документ от Агенцията по кадастър, съгласно изискванията на ЗУТ; - Участие в приемни изпитвания и всички дейности за издаване на Разрешение за ползване; - Изготвянето на окончателен доклад, съгласно чл. 168, ал. 6 от ЗУТ, за издаване на Разрешение за ползване, включително технически паспорт, съгласно Наредба № 5 от 2006 год. за техническите паспорти на строежите. 2. Заснемане и нанасяне на кадастрална карта и кадастралните регистри на строежа и самостоятелните обекти (при необходимост), съгласно ЗКИР 18 000.00 0.00
Извършване на обследване за енергийна ефективност и издаване на сертификат за енергийни характеристики на сгради в експлоатация, обследване за установяване на техническите характеристики на сгради, технически паспорт на административната сграда на "Тролейбусни и автобусни превози"ЕООД, намираща се в гр. Стара Загора; ПК 6000, кв. 17 „Индустрия“, УПИ Xобщ.: Дейност 1: Изготвяне на обследвания за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1, т. 1-3 от ЗУТ . Изпълнява се в съответствие с изискванията, определени в глава трета на Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите. Обследването ще послужи за: • установяване на действителните технически характеристики на строежа; • анализ на действителните технически характеристики на строежа и оценка на съответствието им с нормативните стойности, определени с нормативните актове, действащи към момента на въвеждането на строежите в експлоатация; • разработване на мерки; • съставяне на доклад за резултатите от обследването, който включва оценка на техническите характеристики на строежа за съответствие с изискванията на нормативните актове, както и възможностите за изпълнение на съществените изисквания по чл. 169, ал. 1, т.1-3 от ЗУТ, в т.ч. оценка за сеизмичната осигуреност на строежа • изготвяне на технически паспорт на съответната сграда Дейност 2: Изготвяне на обследвания за енергийна ефективност и предписване на енергоспестяващи мерки в съответствие с нормативните изисквания за енергийна ефективност. Обследването за енергийна ефективност на сграда в експлоатация, има за предмет: • Идентификация на сградните ограждащи конструкции и елементи; • Описание и идентифициране на системите за осигуряване на микроклимата отоплителна инсталация, котелна инсталация, състояние на климатични системи (ако има такива); състояние на електрическите и осветителни инсталации; • Измерване и изчисляване на енергийните характеристики, анализ и определяне на потенциала за намаляване на разхода на енергия; • Разработване на мерки за повишаване на енергийната ефективност за ограждащите елементи на сградата, инсталации и системи; • Технико-икономическа оценка на мерките за повишаване на енергийната ефективност и на съотношението „разходи-ползи"; • Оценка на спестените емисии СО2 в резултат на прилагането на мерки за повишаване на енергийната ефективност; • Анализ на възможностите за използване на енергия от възобновяеми източници за доказване на техническа възможност и икономическа целесъобразност. Дейност 3: Изготвяне на технически паспорти съгласно чл. 176б, ал.2 от ЗУТ и Наредба 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите. Извършва се след проведено обследване за установяване на техническите й характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1, т. 1-3 от ЗУТ и включва: 1) съставяне на информационна база данни за нормативните (проектните) стойности на техническите характеристики на обследвания строеж, в т.ч. и тези, свързани със съществените изисквания по чл. 169, ал. 1, т. 1-3 от ЗУТ, в т.ч. оценка за сеизмичната осигуреност на строежа; 2) установяване на действителните технически характеристики на строежа по разделите на част А от техническия паспорт; 3) анализ на действителните технически характеристики на строежа и оценка на съответствието им с нормативните стойности, определени в т. 1; 4) разработване на мерки; 5) съставяне на доклад за резултатите от обследването, съгласно изискванията на чл. 24 от Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите и съдържа: • Систематизирано изложени констатациите от извършените проучвания, заснемания, измервания, изчисления и анализи на представителна информация и доказателства за актуалното състояние на сградата. • Оценки за степента на съответствието на характеристиките на сградата със съществените изисквания по чл.169, ал. 1, т-1-3 от ЗУТ, респ. с изискванията на нормативните актове, техническите спецификации в резултат на конкретни количествени и качествени измерения. • Препоръките за необходимите коригиращи и/или превантивни действия и мерки, необходими за удовлетворяване на нормативните актове за съществените изисквания към обследваната сграда, за недопускане влошаване на техническото й състояние или настъпването на аварийни събития. 8 649.60 0.00
Изготвяне на независима експертна оценка от сертифициран енергиен одитор: След завършване на дейностите за СМР и въвеждане на обекта в експлоатация се предвижда изпълнението на енергиен одит, доказващ постигнатите енергийните характеристики и спестявания. Енергийния одит ще бъде изпълнен за административната сграда на Община Стара Загора, за да определи нейната енергийна ефективност. С енергийния одит ще се извърши оценка за цялостната електрическа консумация и за енергийната ефективност. 6 000.00 0.00
Набавяне на необходими разрешителни документи, изискващи се от националното законодателство, включително и свързаните с тях такси, дължими на компетентните органи: Дейността включва изпълнение на следните поддейности (при възникнала необходимост от изпълнението им): ▪ Заплащане на такса/и за предоставяне на информация от техническата картотека и съгласуване на скици, визи, устройствени планове и схеми от експлоатационните дружества; ▪ Заплащане на такса/и по Тарифа 14 за таксите, които се събират в системата на Министерството на регионалното развитие и благоустройството и от областните управители; ▪ Заплащане на такси за присъединяване на обекта към мрежата на експлоатационно/и дружество/а (сключване на предварителни договори или издаване на удостоверения); ▪ Такса/и за обезопасяване на обекта; ▪ Такса/и за издаване на становища; ▪ Други такси, дължими на компетентни органи, свързани с изпълнението на обекта 30 000.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.