Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 767 дървета
English

Програма: Храни

Район за планиране: Всички

Описание

Mашините стават все по-производителни и по-умни. Възможността вече една машина, един цех, дори цяла фабрика да работят автоматизирано с минимално човешко участие, е все по-реална. В тази връзка, бъдещето на системи за централизирано наблюдение и отдалечено управление, изглежда възможно. Предмет на настоящия проект е създаване на уеб базирана платформа, наречена Things Monitor, чрез която отдалечено ще се управляват "неща" (things), потребителите ще могат отдалечено да наблюдават и управляват своите машинни паркове. Системата няма да зависи от естеството на производство или от конкретни машини. Използвайки я, клиентите значително ще намалят времето за престой и драстично ще увеличат времето, в което машината работи без  човешка намеса. Тя ще събира, обменя и анализира данни и информация в реално време за да подкрепя важни бизнес критични решения. Същността на платформата е насочена към утилизация на капиталовложенията в предприятията, тъй като работната ръка става все по-скъпа, а машините все по-автономни и независими. Иновативната платформа ще осигури непрекъсваемост и предикативност на всякакъв вид скъпоструваща инфраструктура. В резултат на научноизследователска дейност екип на Интерконсулт България (ICB) е разработил базовите изисквания за създаването й, така че след внедряването й да бъде възможно следенето, анализирането и визуализирането на голям брой параметри, събирани от различни източници. Платформата ще е  достъпна и чрез мобилни устройства, активите на предприятието ще се разполагат върху карти, машините щe могат да се свързват една с друга в продукционни линии. Архитектурата на платформата ще е организирана, така че да позволява лесното надграждане и кастъмизация на системата за конкретните нужди на клиента. Продуктът ще се предоставя като облачна услуга (cloud of things), което допълнително ще намали разходите за клиентите. За да позиционира продукта  като облачно решение, ICB ще изгради необходимата инфраструктура в новосъздаден стопански обект.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Придобиване на ново оборудване, необходимо за внедряване на иновативния продукт: След провеждане на необходимите процедури за избор на изпълнители ще бъдат закупени предвидениете по проекта активи. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (1-3 месец); 2. Сключване на договор (3-4 месец); 3. Доставка на активите (5-12) месец 4. Подписване на приемо-предавателен протокол 585 668.72 585 465.00
Придобиване/разработване на специализиран софтуер, необходим за внедряването на иновативния продукт: След провеждане на необходимата процедура за избор на изпълнител ще бъде възложено разработването на необходимите софтуерни функционалности на избрания изпълнител. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (1-3 месец); 2. Сключване на договор (3-4 месец); 3. Доставка на разработените функционалности (5-18) месец 4. Подписване на приемо-предавателен протокол Доставените софтуерни функционалности ще бъдат имплементирани и тествани от екип на "Интерконсулт България" ООД 558 800.00 558 800.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.