Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 065 дървета
English

Програма: Храни

Район за планиране: Всички

Описание

Осигуряване на подкрепа чрез предоставяне на Топъл обяд в рамките на делнични дни, на лица и семейства в община Белоградчик, които са в затруднение да осигуряват сами прехраната си в условия на пандемията от Ковид -19.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Определяне на целевите групи: Дейността включва следните етапи на действие: 1.Обявяване на прием на заявления за позлване на услугата; 2. Определяне на Комисия за подбор на потребители; 3.Изготвяне на протокол от извършен подбор, след съгласуване на правоимащите лица с Дирекция "Социално подпомагане", 4. Обявяване на списъци с одобрени кандидати; 5. Сключване на договори за ползване на услугата с определените лица. Целевата група по проекта ще са: лица и семейства, които са обект на социално подпомагане, и за които е установена нужда от допълнителна подкрепа и в с условията на извънредната епидемична обстановка, са в невъзможност да задоволят основните си жизнени потребности; Лица поставени под карантина - без доход или с нисък доход под линията на бедността и нямат близки, които да им окажат подкрепа; Лица без доход или с нисък доход под линията на бедност, лица, които поради възрастта си или налични увреждания са в по -висок риск от заразяване и неблагоприятно протичане на инфекция от Ковид -19. Като източник на информация за определяне на нуждаещите се лица, ще бъдат използвани сигнали/инфомация от кметските наместници по места - за живеещите в селата на територията на общината, както и информация подавана от служителите и специалистите в социалните услуги в общността - ЦОП, Дневен център за подкрепа на деца и младежи с увреждания, Дневен център за стари хора в града, които оказват подкрепа на уязвими групи семейства и лица с нисък доход -под прага на бедност, или лица без доход. Също така ще бъдат използвани всички необходими мерки за информиране на общността, с цел включване на гражданите в етапа на издирване и включване на нуждаещите се от подкрепа лица. 0.00 0.00
Приготвяне на топъл обяд : За приготвяне на топлия обяд на ползвателите на Обществената трапезария, ще бъдат ангажиран Домашен социален патронаж. Домашния социален патронаж разполага с необходимия материален и човешки ресурс, с което да обезпечи приготвянето на топлия обяд на нуждаещите се. В дейността ще бъдат ангажирани главен готвач, помощник готвачи, домакин, сътрудник - социална работа, санитари. А също така при разнасянето и разпределянето на храната ще бъдат ангажирани и наетите шофьори. Приготвянето на топлия обяд ще стартитира от 19 януари 2021г. и ще се предоставя до 30.09.2022г. Дейността включва приготвяне на 80 порции топъл обяд, всеки делничен ден на 80 бр.ползватели за общо 424 работни дни - от 19 януари 2021г. до 30.09.2022г. при определен храноден за 1 бр. потребител в размер на 2,70лв. за храна до 28.02.2022 г. и от 01.03.2022 г. по 2,90 лв. за храноден. По месеци, 2021г. : м. януари - 9 работни дни; м. февруари - 20 работни дни; м. март - 22 работни дни, м. април - 21 работни дни, м. май – 17 работни дни, м. юни – 22 работни дни, м. юли – 22 работни дни, м. август – 22 работни дни и м. септември 2021г. - 20 работни дни, м.октомври 2021 г. 21 работни дни, м.ноември 2021 г. - 22 работни дни, м.декември 2021 г. - 20 работни дни; за 2022 г. - м. януари - 20 работни дни; м. февруари - 20 работни дни; м. март - 22 работни дни, м. април - 19 работни дни, м. май – 19 работни дни, м. юни – 22 работни дни, м. юли – 21 работни дни, м. август – 23 работни дни и м. септември 2022г. -20 работни дни 93 920.00 84 408.00
Предоставяне на топлия обяд : Дейността включва - разпределяне и раздаване на 80 порции топъл обяд, всеки делничен ден на 80 ползватели за общо 424 работни дни - от 19 януари 2021г. до 30.09.2022г. при определен храноден за 1 бр. потребител в размер на 2,70лв. за храна до 28.02.2022 г. и от 01.03.2022 до 30.09.2022 г. по 2,90 лв. за храноден на лице. По месеци, 2021г. : м. януари - 9 работни дни; м. февруари - 20 работни дни; м. март - 22 работни дни, м. април - 21 работни дни, м. май – 17 работни дни, м. юни – 22 работни дни, м. юли – 22 работни дни, м. август – 22 работни дни и м. септември 2021г. - 20 работни дни, м.октомври 2021 г. 21 работни дни, м.ноември 2021 г. - 22 работни дни, м.декември 2021 г. - 20 работни дни, за 2022 г. - м. януари - 20 работни дни; м. февруари - 20 работни дни; м. март - 22 работни дни, м. април - 19 работни дни, м. май – 19 работни дни, м. юни – 22 работни дни,м. юли – 21 работни дни, м. август – 23 работни дни и м. септември 2022г. - 20 работни дни. В града раздаването ще бъде извършвано на обособен пункт за раздаване на готовия топъл обяд, при спазване на всички противоепидемични мерки, а за селата храната ще бъде предоставяна по домовете на всички позлватели чрез превоз на патронажа. За ползвателите под карантина или в невъзможност да се придвижват поради заболяване или увреждане до определния пунк, ще бъде доставян топлия обяд по домовете им, от назначените санитари към Домашен патронаж, както и назначените лични асистенти, домашни помощници, снабдители доставчици към общината. 4 696.00 4 696.00
Реализиране на съпътстващи мерки : Дейностите по осигуряване на съпътстващи мерки по проекта ще бъдат изпълнени от експерти на общината, които ще осъществяват индивидуално консултиране на потребителите. Съпътстващите мерки ще бъдат прилагани от екипа на проекта, като допълващи предоставянето на топъл обяд и съобразени с противоепидемичните мерки и със специфичните нужди на хората в тези условия и ще се изразяват в индивидуално консултиране и съдействие за: възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива, финансирани от ЕСФ - ЦОП, ДЦПДМУТС, ДЦСХ, Детска кухня - за семействата с малки деца, както и при необходимост за спешни мерки по осигуряване на адекватна медицинска подкрепа и необходимост от настаняване в социална услуга резидентна грижа - за лица, които нямат близки или в процеса на консултиране е установена нуждата от специализирана социална грижа; осигуряване на подкрепа и съдействие за попълване, подаване на документи, предоставяне на информация и осигуряване на съдействие пред институции/служби - НОИ - Видин, ТЕЛК - Видин, РЗОК и т.н., ползване на административни общински услуги, за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги, за управление на семейния бюджет , консултиране на нуждаещите се за възможността от предосатвяне на финансова подкрепа от общинския бюджет за спешни нужди, като закупуване на лекарства,средства за лечение и т.н., съдействие за осигуряване на достъп до стоматологична помощ, консултиране и предоставяне на информация за здравословно и балансирано хранене - с фокус към семействата с малки деца, лицата страдащи от заболявания, изискващи спазване на специален хранителен режим , като ще бъдат раздавани и информационни брошури за хранене; както и други форми на подкрепа, съдействие, индивидуално или групово консултиране, реализирани в отговор на установени конкретни нужди и проблеми на потребителите. 4 696.00 4 696.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.