Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 170 дървета
English

Програма: Храни

Район за планиране: Всички

Описание

С проектното предложение „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания в община Разлог“ ще се изпълнят политиките на настоящата операция за осигуряване на допълнителни публични ресурси за подкрепяне на мерките по време на въведеното звънредно положение и съпътсващия го наложителен период на социална изолация на територията на община Разлог, чрез осигуряване на мрежа от услуги в домашна среда с цел ограничаване контактите между хората, като бъдат подкрепени лицата, които са застрашени в най-голяма степен от COVID-19.
Услугата ще се администрира в сграда, общинска собственост в гр. Разлог. Предвидените дейности са следните:
1. Подбор на персонал за предоставяне на услуги за преодоляване последиците от коронавируса.
2. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора).
3. Осигуряване на лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати за лицата, предоставящи услугите. 
Персоналът за предоставяне на услугата ще се състои от координатор, диспечер и разносвачи. 
Продължителността на проекта и на предоставянето на услугата на лицата от целевата група е 10 месеца, а услугите ще се предоставят в зависимост от нуждите на лицата от целевите групи и в необходим за тях момент. 
Броят потребители, които пряко ще бъдат засегнати от изпълнението на проекта в община Разлог е 77 лица.
Реализирането на проектното предложение на Община Разлог допринася за превенция и подпомагане достъпа до услуги на уязвими лица, хора с увреждания в невъзможност за самообслужване, лица в карантинен период и дейности, пряко свързани с опазване здравето на лицата, които са застрашени в най-голяма степен от COVID-19.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Подбор на персонал за предоставяне на услуги за преодоляване последиците от коронавируса.: Дейността за подбор на персонал за предоставяне на услугата ще гарантира постигането на целта на настоящето проекто предложение. Предвиждаме заетите лица за предоставяне на услугата да включват персонал от: 1 бр. координатор, 1 бр. диспечер и 9 бр. разносвачи. Подбор на лицата за предоставяне на услугата ще се извърши още през първата седмица на проекта. Новоназначените лица ще бъдат наети чрез проведен подбор в спешен порядък. Наемането на лицата, които ще предоставят услугите, ще бъде съобразен с КТ и вътрешните правила на общината. Ще бъдат осигурени лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати за лицата, предоставящи услугите. Едновременно с това ще се организира създаването на "Диспечерски център" в помещение собственост на община Разлог, където нуждаещите се лица ще могат да се обаждат и заявяват своите нужди от подпомагане. Ще се проведе инструктаж на лицата, които ще предоставят услугите на лицата от целевата група като доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, включително лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора). Услугите към целевата група ще се предоставя в рамките на 10 месеца, а услугите ще се предоставят в зависимост от нуждите на лицата от целевите групи и в необходим за тях момент. За подбор на целевата група ще се използват всички комуникационни канали - обявление на интернет сайта и таблото за обяви на Общината с информация за разкрития "Диспецерски център" на общината; информация и списъци от РЗИ гр. Благоевград за поставените под карантина лица; както и местните кметове ще предоставят списъци с лицата, отговарящи на целевите групи но нямат телефон и не могат да се свържат с диспечерския център. Някои от наетите лица ще са на граждански договор, като техните възнаграждения няма да превишават 40 % от заложения разход по бюджетно перо 1.1. Възможно е някои от тях да са в пенсионна възраст. Водещ принцип при предоставяне на услугата ще бъдат нуждите на лицата от целевите групи и какво точно им е необходимо в дадения момент. Преди стартиране на изпълнение на услугата предвиждаме да са приключили всички подготвителни дейности за нейното осъществяване – осигуряване на лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати за лицата, предоставящи услугите, организиране на "Диспечерски център" и информиране на обществеността за същността на проекта. Иновативният характер на услугата ще даде възможност да се надградят досегашните традиционно предоставяни услуги в домашна среда и да са обвързани и пряко произтичащи от мерки за превенция и борба с последиците от COVID-19 , а лицата от целевата група да получат допълнителната подкрепа, от която се нуждаят. 0.00 30 490.71
Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора).: Дейността включва дейности по осъществяване на доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора), доставка на лекарства (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора). Услугата ще стартира след извършване на подбор на целевите групи. Начин за идентифициране на целевите групи: 1. Нуждаещите се лица от горепосочените целеви групи ще могат да се обаждат на отворената телефонна линия в "Диспечерския център" в гр. Разлог и да се запишат в „Регистъра на обажданията“; 2. Община Разлог ще поиска списъци с лицата, отговарящи на целевите групи от всички кметове по населени места; 3. Община Разлог ще ползва база данни от списъци с лицата, отговарящи на целевите групи получена от Дирекция „Социално подпомагане“ гр. Разлог. Списъци, които вече имаме и са все още актуални от работата по проект „Осигуряване на топъл обяд в община Разлог“ по ОП за храни и/или основно материално подпомагане; 4. Ще се използва информацията, изпращана от РЗИ гр. Благоевград за поставените под карантина граждани на общината. Ще се използват всички комуникационни канали - обявление на интернет сайта и таблото за обяви на Общината с информация за разкрития по проекта "Диспецерски център" на общината; информация и списъци от РЗИ гр. Благоевград за поставените под карантина лица; както и предоставени списъци от местните кметове с лицата, отговарящи на целевите групи но, които нямат телефон и не могат да се свържат с диспечерския център. Ще се разработят необходимите документи за функциониране на услугата. Услугата ще се предоставя в рамките на 10 месеца, като всеки потребител ще получава услуги в зависимост от нуждите си и в необходимият за него момент. Разпределението на заетостта на наетите лица ще е в задълженията на персонала на услугата, които ще администрират предоставянето на услугата. Ще се спазва изискването услуги, които ще се предоставят по проекта, да не се дублират. Изискването за липса на двойно финансиране ще се спазва стриктно, т.е. едно лице от целевата група не може да получава една и съща услуга, финансирана от различни източници, независимо дали средствата са от националния бюджет, от Структурните и инвестиционни фондове или друг източник. Брой лица, които ще ползват услугата (целевата група) са 77 лица. Броят наети лица ще включва координатор, диспечер и разносвачи. За транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата общината ще предостави автомобил за целите на проекта. Иновативният характер на услугата ще даде възможност да се надградят досегашните предоставяни услуги в домашна среда и да са обвързани и пряко произтичащи от мерки за превенция и борба с последиците от COVID-19, а лицата от целевата група да получат допълнителната подкрепа чрез гъвкавостта на услугите и възможността да се комбинират според индивидуалните нужди. 0.00 59 021.14
Осигуряване на лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати за лицата, предоставящи услугите. : За обезпечаване ежедневната дейност и безопасност на персонала на услугата предвиждаме закупуване на лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати за лицата, предоставящи услугите. За изпълнение на дейностите по проекта общината ще предостави автомобил за целите на проекта. То ще се използва само в случаите, когато е крайно наложително. Няма да бъде използвано за икономическа или друга дейност на общината, съгласно административния договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. За използването му е предвидено гориво за достигане на всички населени места в община Разлог Населени места, които ще обхожда транспортното средство освен гр. Разлог са и 7 села в общината - с. Баня, с. Бачево, с. Горно Драглище, с. Долно Драглище, с. Годлево, с. Добърско и с. Елешница. Предвижда се оборудване на Диспечерския център в гр. Разлог с 1 брой компютърна конфигурация, 1 бр. бюро и 1 бр. стол. Тези разходи са наложителни поради факта, че помещението, определено за Диспечерски център не е обзаведено и е отдалечено от сградата на общинска администрация. Общината няма достатъчен ресурс, с който да обезпечи технически Диспечерския център. В Диспечерския център ще се води Регистър на обажданията; ще се създават документи, необходими за изпълнението на проекта - списъци, графици, протоколи, отчетни форми за извършената работа от разносвачите, отчети за дейсността на центъра и др. 0.00 35 804.74

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.