Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 343 дървета
English

Програма: Храни

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение включва изпълнение на мерки за енергийна ефективност в три многофамилни жилищни сгради в град Генерал Тошево. Планираните дейности по проекта, включени в техническото обследване на сградите и в обследването за енергийна ефективност, ще доведат до удължаване на живота им, ще осигурят рентабилната им експлоатация, ще позволят по-нататъшно устойчиво управление на поддръжката им, с оглед предоставяне на по-добри и качествени услуги на населението в града.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
ДЕЙНОСТ 1: ОРГАНИЗАЦИЯ И ПРОВЕЖДАНЕ НА ПРОЦЕДУРИ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ: Ще бъдат разработени документации и проведени следните 4 процедури за избор на изпълнител: 1. Инжeнеринг - проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР на 3 жилищни сгради, гр. Генерал Тошево по обособени позиции; 2. „Избор на изпълнител за извършване на оценка за съответствие на инвестиционен проект, упражняване на строителен надзор при изпълнение на инженеринг; 3. Осигуряване на публичност и популяризиране на проект: "Енергийно обновяване на многофамилни жилищни сгради, с адрес - ж.к. "Александър Димитров" бл. 2, ж.к. "Александър Димитров" бл. 4, ул. "Опълченска" № 26, гр. Генерал Тошево" 4. “Одит на проект: "Енергийно обновяване на многофамилни жилищни сгради, с адрес - ж.к. "Александър Димитров" бл. 2, ж.к. "Александър Димитров" бл. 4, ул. "Опълченска" № 26, гр. Генерал Тошево" 0.00 12 483.65
ДЕЙНОСТ 2: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ИНЖEНЕРИНГ - ПРОЕКТИРАНЕ, АВТОРСКИ НАДЗОР И ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР НА МНОГОФАМИЛНИ ЖИЛИЩНИ СГРАДИ: Дейността ще се извършва от избрания изпълнител, който следва да извърши: 1/Изготвяне на технически проекти за 3-те сгради; 2 / Изпълняване на строително-ремонтни и строително-монтажни работи в изпълнение на проектните решения на всички части на 3 -те жилищни сгради: - изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградите в обследванията за енергийна ефективност и които водят до най-малко клас на електропотребление "С"; - изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническите обследвания на сградите (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти", т. 2 "Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки"); - изпълнение на мерки, свързани с подобряване на достъпа за лица с увреждания до сградите, в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009г за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите, в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, вкл. за хората с увреждания и съгласно въпросите и отговорите по процедурата. 3/ Упражняване на авторски надзор по време на строителството от проектантите по всички части в обхвата на техническия паспорт. 803 036.00 1 186 600.61
ДЕЙНОСТ 3: УПРАЖНЯВАНЕ НА СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР: Българското законодателство изисква назначаването на независим строителен надзор за изпълнението на строителните дейности. Настоящия проект предвижда процедура по възлагане на договор за услуги за строителен надзор. Изпълнителят на тези услуги ще има за задача да извършва мониторинг на Строителя – изпълнител на СМР и да докладва на Възложителя (Общината) при установяване на несъответствия в качеството на използваните материали, техническите характеристики на ремонтираните съоръжения, стандартните норми и други отклонения от предварително договорения обхват и качество на строителните дейности. В този смисъл надзорникът ще извършва качествен контрол в полза на Възложителя. 11 682.60 14 019.12
ДЕЙНОСТ 4: ОСИГУРЯВАНЕ НА ПУБЛИЧНОСТ И ПОПУЛЯРИЗИРАНЕ НА ПРОЕКТА: С оглед повишаване на информираността на обществото за осигуреното финансиране от страна на ЕС в проекта се предвижда изпълнението на дейности за осигуряване на публичност, които ще се извършат от подписването на договора между община Генерал Тошево и Договарящия орган до окончателното изпълнение на проекта и след това, с цел осигуряване на неговата устойчивост. Всички дейности за публичност и визуализация ще бъдат изпълнени при стриктно спазване насоките за осъществяване на мерките за информация и публичност на МРРБ. Дейностите по публичност и визуализация ще бъдат възложени на външен изпълнител и ще включват: Изработване промоционални материали: билборд – 1, с големи размери; плакати - 10 броя; флаери - 50 броя; шапки - 75 бр; тениски - 75 бр.; 3 постоянни обяснителни табели, след приключването на проекта; 1 официална церемония "първа копка". Ще бъдат проведени 2 пресконференции - една при стартиране на проекта и една в края на проекта - финална за популяризиране на резултатите от проекта. Общината има задължение да публикува информация за проекта на своя официален интернет адрес. Информация за изпълнението на проекта ще бъде публикувана и в местния вестник. 4 560.00 5 472.00
Дейност 5: ИЗВЪРШВАНЕ НА ОДИТ ПО ПРОЕКТА: Тази дейност ще бъде извършвана в съответствие със Закона за независимия финансов одит. Независимият одитор ще извърши проверка за законосъобразното и целесъобразно изразходване на средствата по проекта. Тази дейност ще включва оценка за законосъобразност на процедурите за възлагане на обществени поръчки; проверка за установяване съответствието между отчитаните от бенефициента разходи по извършени видове дейности с реда и правилата, определени от Договарящия орган; проверка за законосъобразността на изпълнените дейности и направените разходи по тях; проверка за наличието на всички изискуеми реквизити в разходооправдателните документи, тяхното осчетоводяване, както и съответствието между записаните стойности в тях и дейностите по одобрения проект. При приключване на дейностите по проекта и след извършване на обстойната проверка ще бъде изготвен одиторски доклад. 2 500.00 3 000.00
ДЕЙНОСТ 6: ОРГАНИЗАЦИЯ И УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТА: Управлението и отчитането на проекта ще бъде осъществено от сформираният екип на Община Генерал Тошево. Екипът се сформира със Заповед на кмета на общината и координира и контролира всички дейности по настоящото проектно предложение, в съответствие с изискванията на Договора за БФП и УО на ОПРР. Екипът за управление на проекта ще се състои от 5 лица - служители на Общинска администрация: ръководител, координатор, счетоводител, юридически консултант, инфраструктурен специалист. Неговите основни задачи включват: -Организацията и изпълнението на процедури за избор на изпълнители /включително изготвянето на график за провеждане на процедурите и съгласуването им с УО на ОПРР/. -изготвянето на междинни/окончателни технически доклади и финансови отчети по образец, съгласно Договора за БФП и иницииране на междини/окончателни плащания. -изготвяне на друга съпътстваща документация по проекта, съгласно изискванията на Договора за БФП. Управлението и отчитането на проекта се осъществява чрез непрекъснат контрол над изпълнителите на възложените дейности чрез наблюдение и събиране на информация за изпълнението на договорите. -Подпомагане, съдействие и предоставяне на информация и документи на Изпълнителите по договори. 16 743.91 16 119.23

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.