Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 332 дървета
English

Програма: Храни

Район за планиране: Всички

Описание

В проектното предложение се предвижда възстановяване на две съществуващи зелени площи/зони за отдих (междублокови пространства) и реконструкция и рехабилитация на четири улици и прилежащите им тротоари на град Казанлък. 
С цел преодоляване на недостига на зелени площи и места за отдих в ж.к. Изток на град Казанлък се предвижда да се изградят и обособят такива, чрез изграждане на кътове за отдих и игра, реконструкция на вътрешноквартални улици и оформяне на джобове за контейнери в обхвата им; изграждане, реконструкция и рехабилитация на вътрешноквартални пешеходни алеи и тротоари; възстановяване на тревни площи и цветни градини; изграждане на енергоспестяващо (улично и парково) осветление; изграждане на новопроектирани детски площадки и фитнес съоръжения/ площадки за спортни дейности. Чрез дейностите по рехабилитация и реконструкция на четири улици и прилежащите им тротоари ще се подобри техническата и транспортната инфраструктура на зоната.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1: Организация и управление на проекта: С оглед ефективното и качествено изпълнение на настоящия инвестиционен проект и осигуряване на ясно разделение на функциите и задачите, свързани с провеждането на обществени поръчки, верификации, осчетоводяване и разплащания, мониторинг и докладване, осигуряване на информация и публичност, ще бъде сформиран Eкипа за управление на проекта (ЕУП). Бенефициентът по проекта ще сформира Екип за управление на проекта в следния състав: Ръководител, 2 броя Инвеститорски контрол, Юрист, Счетоводител, Административен координатор и Технически сътрудник. В началото на проекта ще бъде прегледан календарният график за изпълнение на дейностите, членовете на екипа на проекта ще бъдат запознати с индивидуалните си задачи и отговорности. Новосформираният екип ще администрира проекта чрез изпълнение на заложените дейности при спазване на одобрения бюджет на проекта, графика на дейностите и управление на проекта с насоченост към постигане на заложените резултати. Екипът ще изготвя, събира и съхранява цялата документация във връзка с проекта при условията и по реда на Договор за безвъзмездна финансова помощ (ДБФП) и указания на Управляващия орган на Оперативна програма „Региони в растеж" 2014-2020г., както и утвърдените процедури към Система за финансово управление и контрол (СФУК) на Община Казанлък. Екипът подготвя искане за авансово, междинни и окончателно плащане. Ще бъдат разработени и утвърдени инструкции, процедури и правила, съгласно ДБФП (ако е приложимо). При изпълнение на проектa екипът ще осъществява вътрешен мониторинг и контрол. Мониторингът ще се осъществява съгласно утвърдена процедура за вътрешен мониторинг и контрол на Община Казанлък и съгласно подписания ДБФП на настоящата процедура. При осъществяване на мониторинга екипът ще следи за напредъка на проекта по дейности, бюджет и график. Текущо и постоянно членовете на екипа ще констатират напредъка на проекта и докладват на Ръководителя на проекта и на Ръководството на Община Казанлък. Екипът изготвя регулярни отчети за напредъка на проекта. Дейността допринася за изпълнение на всички специфични цели и общата цел на проекта, чрез която ще се допринесе за постигане целта и на процедурата, също така допринася за прозрачност и контрол в процесите. 71 392.00 70 839.65
Дейност 2: Изготвяне на документация и провеждане на процедури за избор на изпълнители: След сключване на ДБФП екипа за управление на проекта ще изготви и внесе за одобрение от УО/ДО на ОПРР графика на обществените поръчки за избор на изпълнители, който е част от Формуляра за кандидатстване. Изготвянето на тръжните документации за включените в графика процедури ще бъде възложено на екипа по проекта и на служители на общинска администрация Казанлък. Пълната тръжна документация по процедурите, които подлежат на предварителен контрол съгласно Закона за обществените поръчки, ще бъдат изпратена за съгласуване в Агенцията за обществени поръчки. Екипът по проекта ще спазва всички срокове и указания при провеждане на обществените поръчки. Възложителят по процедурите ще назначи със заповеди комисии за оценка на предложенията по всяка процедура, след приключването на които се сключва договор с всеки изпълнител по проекта. Целта е прилагане на законодателството в областта на обществените поръчки, изпълнение на Договора за безвъзмездна помощ и избор на качествени изпълнители за дейностите по проекта. По проекта ще се провеждат процедури за избор на изпълнители по реда на Закона за обществените поръчки (ЗОП) за следните дейности: - Строително-ремонтни работи/ строително-монтажни работи на обектите от градска среда; - Упражняване на строителен надзор на обектите на градска среда; - Осъществяване на мерки за публичност и визуализация на проекта; - Независим одит на проекта; - Упражняване на авторски надзор на обектите на градска среда. - Извършване на геодезическо заснемане за издаване на удостоверение от службата по ГКК по чл. 54 от ЗКИР на обекти от градска среда. Основната цел на тази дейност е да се осъществи максимално ефективно и прозрачно разходване на средствата по проекта, както и да се координира и контролира постигането на заложените цели. Дейността е необходима с цел обезпечаване изпълнението на следващите дейности. Допринася за изпълнение на всички специфични цели и общата цел на проекта, чрез която ще се допринесе за постигане целта и на процедурата. Дейността допринася за прозрачност и контрол в процесите. 0.00 0.00
Дейност 3: Изпълнение на СРР и СМР на обекти от градска среда: За изпълнението на тази дейност Община Казанлък ще избере изпълнител чрез провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка по реда на Закона за обществените поръчки. Избраният изпълнител за строителните и ремонтните работи ще извърши предвидените в работните проекти дейности, които са описани в количествените сметки и са неразделна част от настоящото проектно предложение. Строителните интервенции в рамките на проекта обхващат четири улици и две зелени площи на територията на града: - ул. „Капитан Петко Войвода“; - ул. „Сент Ерблен“; - ул. „Верия“; - ул. „Кремона“; - „Зелена площ/зона за отдих 1 (Междублоково пространство), УПИ I-кв. 374 и УПИ II-кв. 371 по плана на гр. Казанлък“; - „Зелена площ/зона за отдих 2 (Междублоково пространство), УПИ I, II и XX, кв. 372 по плана на гр. Казанлък“. Предвидените в инвестиционните проекти мерки за изпълнение на интервенциите за четирите улици и прилежащите им тротоари в ж.к. „Изток“ са свързани с: - Пълна рехабилитация и реконструкция на уличните и тротоарните настилки; - Ремонт и подмяна на съществуващи бордюри или изграждане с нови; - Полагане на нова тротоарна настилка; - В района на кръстовищата ще се оформи понижен тротоар за създаване на достъпна среда на хората с увреждания;. - Повдигане/сваляне или ремонт нивото на съществуващи ревизионни шахти; - Повдигане/сваляне нивото на съществуващи дъждоприемни отводнителни улеи и решетки и/или изграждане на нови и спирателни кранове в уличното платно и/или тротоарите; - Подобряване на хоризонталната маркировка и вертикалната сигнализация на улиците; - Внедряване на ново енергоспестяващо улично осветление; - Реконструкция на прилежащите зелени зони. При изпълнение на строителните/ремонтните работи на четирите улици, фирмата изпълнител ще се съобрази изцяло и с изискванията на „Техническа спецификация 2014г." на Агенция "Пътна инфраструктура". Предвидените в инвестиционните проекти мерки за изпълнение на интервенциите за двете зелени площи/зони за отдих в ж.к. „Изток“ са свързани с: - Изграждане/реконструкция и рехабилитация на вътрешнокварталната улична мрежа и обществени паркинги, вътрешноквартални пешеходни алеи и тротоари; - Изграждане на комбинирани детски площадки за деца от различни възрастови групи, спортна площадка за фитнес на открито и места за отдих; - Поставяне на беседки, перголи, пейки, кошчета, антипаркинг устройства, указателни табели, предпазни парапети, огради при детски площадки и спортно игрище; - Създаване на достъпна архитектурна среда, включително за хора с увреждания; - Реконструкция на прилежащите зелени зони; - Внедряване на автоматизирана поливна система и на ново енергоспестяващо улично и парково осветление. Всички дейности по инвестиционните решения за обектите са съобразени изцяло с нуждите на местната общност, действащите подробни устройствени планове и организацията на движение в конкретната зона, проектите за реконструкция, рехабилитация и обновяване на зелени зони/ зелени площи (междублокови пространства) и улици и прилежащите им тротоари от ИПГВР на гр. Казанлък. Строителните и ремонтните работи по шестте обекта ще се изпълняват изцяло под надзора на двете лица, упражняващи инвеститорки контрол в Екипа за управление на проекта, и при осъществяване на авторски надзор и строителен надзор от лицензирани фирми. Изпълнителят на строителните работи координира и съгласува изцяло действията си по договора с Екипа по проекта и Ръководството на Община Казанлък. След приключване на дейностите по строително-ремонтните работи и строително-монтажните работи изпълнителят участва и при въвеждане на обектите в експлоатация. 5 452 220.02 5 311 163.64
Дейност 4: Авторски контрол: Авторският надзор се изпълнява от авторите на инвестиционните проекти, избрани в рамките на Дейност 2: "Изготвяне на документация и провеждане на процедури за избор на изпълнители". Лицето, до което ще се изпраща поканата е проектантът, изработил съответния инвестиционен проект за обекта. Възлагането на обществената поръчка на друго лице би довело до нарушаване на авторски или други права на интелектуална собственост, или на изключителни права, придобити по силата на закон или на административен акт. Съгласно разпоредбите на Закона за устройство на територията „Условията и редът за осъществяване на авторски надзор по време на строителството се определят чрез договор между възложителя и проектанта. Авторският надзор по всички части е задължителен за всички строежи от първа до пета категория включително". Целта е осъществяване на контрол по време на изпълнението на строително-монтажните работи с оглед точно изпълнение на изготвените проекти. Лицата по авторския надзор ще осъществяват авторски надзор и ще следят да спазват действащото законодателство и договора за възлагане в периода на изпълнение на строителните и монтажните работи. Екипа за управление на проекта ще контролира и координира изпълнението на сключения с изпълнителя договор. 21 808.88 21 808.88
Дейност 5: Строителен надзор: За изпълнението на тази дейност Община Казанлък ще избере изпълнител чрез провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка - по реда на Закона за обществените поръчки. Съгласно разпоредбите на националното законодателство, за задължително упражняване на независим строителен надзор за изпълнението на строителни дейности се предвижда осъществяването на строителен надзор по време на всички строително-ремонтни работи. Лицензираната фирма за упражняване на строителен надзор ще бъде отговорна за изпълнението на всички нормативни изисквания съгласно Закона за устройство на територията, свързани с надзора на предвидените строителните дейности. Избраният изпълнител за упражняване на строителен надзор ще подготвя и подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно Наредба за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството. Екипа за управление на проекта ще контролира и координира изпълнението на сключения с изпълнителя договор. След приключване на строително-ремонтните работи изпълнителят ще изготви окончателен доклад до Възложителя. 38 165.54 15 120.00
Дейност 6: Въвеждане на обектите в експлоатация: Съгласно изискванията на Закона за устройство на територията, всички строежи следва да бъдат приети и въведени в експлоатация, независимо от тяхната категория. III категория са обектите: Ул. „Капитан Петко Войвода“, ул. „Верия“, ул. „Кремона“, „Зелена площ/зона за отдих 1 (Междублоково пространство), УПИ I-кв., 374 и УПИ II-кв., 371 по плана на гр. Казанлък“ и „Зелена площ/зона за отдих 2 (Междублоково пространство), УПИ I, II и XX, кв. 372 по плана на гр. Казанлък“, а IV категория - ул. „Сент Ерблен“. Процедурите по съгласуване и въвеждане на обектите в експлоатация са различни, в зависимост от тяхната категория. След приключване на строителните и ремонтните работи по обектите, Екипа за управление на проекта, строителния надзор и служители на общинска администрация Казанлък ще подготвят и предвижат необходимите документи за процедурите по въвеждането им в експлоатация. Външен за Община Казанлък изпълнител ще извърши геодезическо заснемане и изготви необходимата документация по чл. 54 от Закон за кадастъра и имотния регистър във връзка с чл. 175 от ЗУТ за шестте обекта от градската среда. Процеса по въвеждане на шестте обекта от градска среда ще се осъществя съгласно Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове на Република България. 33 600.00 12 148.00
Дейност 7: Независим одит: След стартиране на проекта, ще бъде проведена процедура за избор на лицензирана фирма/експерт-счетоводител, който да извършва независим одит на цялата документация, свързана с изпълнението на проекта. Броят и периодичността на одиторските проверки ще се определя в зависимост от изискванията на Община Казанлък и УО на ОПРР. Изпълнителят ще осъществява одит по проекта, като при подготовката на междинни и окончателни проверки по ангажимента за договорени процедури изготвя доклади за фактически констатации, в които ще представи одиторското си мнение за законосъобразността на обществените поръчки, по които има плащания, включени в искането и други съгласно изискванията. Междинните одитни доклади съдържат мнение и за осчетоводяването в счетоводната система на Община Казанлък на действителност на разходите, включени в искането. Окончателният одитен доклад ще бъде изготвен при подготовката на окончателното искане за плащане по проекта. В него ще се съдържа одитно мнение и за цялостното изпълнение на проекта. Бенефициентът предоставя на одитора пълен достъп до досието на проекта. При осъществяване на одитната дейност избраният изпълнител се ръководи от Договора за безвъзмездна финансова помощ, указанията на УО на ОПРР и указания за счетоводната отчетност на Община Казанлък. 10 030.55 4 320.00
Дейност 8: Публичност и визуализация: Изпълнението на част от дейността по осъществяване на мерки за публичност и визуализация ще се осъществява от външен за Бенефициента изпълнител, избран след провеждане на процедура по ЗОП. ЕУП ще контролира и координира изпълнението на сключения с изпълнителя договор. В рамките на настоящия проект са планирани следните мерки за информация и публичност: - Информация на сайта на Община Казанлък - след подписване на ДБФП ще бъде публикувана на сайта на Община Казанлък следната информация - кратко описание на проекта. - Пресконференция: Ще се провеждат две пресконференции (начална и заключителна) по проекта. Началната пресконференция ще се проведе след сключване на ДБФП и ще бъде изцяло организирана от Бенефициента. Заключителната - преди приключване изпълнението на проекта. Тя ще бъде организирана от Изпълнителя. - Официална церемония: Ще се провеждат 4 церемонии (2 церемонии по „първа копка" и 2 церемонии по откриване на обектите) по проекта, на които да бъдат представени целите на проекта и планираните дейности. Съгласно изискванията на „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020", след сключване на договор с изпълнителя за СМР ще се проведе церемония по „първа копка" за обекти ул. „Кремона" и Зелена площ/зона за отдих 2. Церемония по откриване за двата обектите се дава след приключване на СМР. - Билборд: Изпълнителят ще изработи 3 броя билборд. Те ще се монтират на достъпно място за широката общественост, на подходящо място на или в близост до строителните площадки, обхвата на имотите, предмет на интервенции по проекта. Два от билбордовете ще бъдат поставени по време на СМР в близост до ул. „Кремона“ и Зелена площ/зона за отдих 2 спазвайки условията за информация и визуализация на ОПРР. Билбордовете, поставени в началото на дейностите по СМР, ще бъда заменени с постоянни обяснителни табели след приключване на дейностите по СМР. - Постоянна обяснителна табела – 6 броя. Изпълнителят ще ги монтира в рамките на една седмица след датата на отстраняване на билборда, след приключване на СМР. - Информационна табела пред сградата на Община Казанлък. - Прессъобщения: През целия период по изпълнение на проекта на интернет страницата на Община Казанлък ще се организира публикуване на информация за напредъка на проекта, за процедури за избор на изпълнители, за предстоящи и минали публични мероприятия по проекта. - Брошура/диплян в тираж 1000 броя. Печатния материал ще представи целите, дейностите и очакваните резултати от изпълнението на проекта. - Банер (бе стойка) – 1 брой. Банера се предвижда да се използва при провеждане на публичните събития и официалните церемонии. - Изработване и монтаж на рекламно-информационна табела/съоръжение за плакати – 3 броя. Те ще се монтират на достъпно място за широката общественост. - Платен репортаж в национална медия – 2 броя; - Лесно сгъваема шатра – 2 броя. Те ще бъдат използвани при провеждане на официалните церемонии по обектите. При изпълнението на всички дейности по проекта ще се спазват всички изисквания за публичност и комуникация, съгласно Регламент (ЕК) 1303/2013 г., Приложение ІІ от Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията и „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020". Дейностите, свързани с осигуряването на публичност и комуникация целят постигането на прозрачност на полученото финансиране и разпространяването на информация относно целите и дейностите на проекта, финансиран в рамките на ОПРР. 27 831.60 20 114.40

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.