Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 089 дървета
English

Програма: Храни

Район за планиране: Всички

Описание

Проект "Интегриран градски транспорт на град Благоевград" е разработен въз основа на интегриран териториален подход, целящ трайно подобрение на жизнените, екологични и икономически условия в гр. Благоевград и общината като цяло чрез въвеждането на мерки и изпълнението на дейности, свързани с подобряване условията на предоставяне на услугите от масовия обществен градски транспорт. Проектът е изготвен на базата на избрана Алтернатива, която намира своята правдива рамка и прецизиране в актуализираното ППП и ФА. 
В Алтернативата са заложени за изпълнение 3 инвестиционни компоненти, които предвиждат следното:
- Компонент №1: "Закупуване на електробуси", което ще обезпечи обслужването на една или няколко от планираните нови маршрутни линии, с които ще бъде оптимизирана действащата маршрутна схема на ОГТ;
- Компонент № 2: "Изграждане на електронна система за управление на трафика и система за информиране на пътниците в реално време", която ще подобри градската мобилност, ще повиши безопасността в пътния трафик, ще подпомогне ефикасността в използването на съществуващата инфраструктура и ще допринесе за намаляване на екологичното замърсяване чрез контролиране на трафик потоците и трафик обема;
- Компонент № 3:  "СМР дейности по изграждане и монтаж на метални рамки за информационни табла по спирките (вкл. осигуряване на ел. захранване за таблата)", което ще подобри информираността на гражданите и гостите на града и ще допринесе за по-лесно организиране на техните пътувания;
С реализацията на дейностите, Община Благоевград ще изпълни едно от задълженията си към обществото, а именно да предостави на гражданите и гостите на града по-ефективен, качествен и удобен градски транспорт, ще изгради по-достъпна инфраструктура на обществените транспортни мрежи, ще създаде предпоставки за намаляване на задръстванията и трафика. Изпълнението и прилагането на всички тези мерки неминуемо ще доведат и до намаляване на отрицателното влияние и въздействие върху околната среда.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление на проекта: Целта на Дейност "Организация и управление на проекта" е осигуряване на необходимата управленска организация, административна подготовка и мобилизация на необходимите ресурси за правилното, навременно, целесъобразно и законосъобразно изпълнение на проекта. С реализирането на дейността ще се гарантира постигането на планираните резултати и въздействия, в съответствие с изискванията на Административния договор за безвъзмездна финансова помощ и указанията на УО. По-конкретно, ще бъде осигурено оптимизираното използване на проектните ресурси, постигането на ефективна координация и комуникация с избраните изпълнители, осигуряването на прозрачност и публичност при организацията и управлението на проекта, както и добра отчетност на разходите и контрол. Дейността ще се реализира в следната последователност: 1. Сформиране на екип за организация и управление на проекта - Екипът за организация и управление ще осъществява дейности през целия проектен период. Той ще планира, организира, координира, контролира и отчита изпълнението на отделните дейности, свързани с реализацията на проекта. В екипа ще бъдат включени следните позиции: Ръководител на екип - 1 бр.; Координатор на проекта - 1 бр.; Юрист на проекта - 1 бр.; Счетоводител на проекта - 1 бр.; Експерт СМР - 2 бр.; Технически сътрудник на проекта - 1 бр.; Експерт "Информационни технологии" - 1 бр. Екипът за управление на проекта ще провежда регулярни работни срещи, на които ще бъдат отчитани извършените дейности и ще бъдат планирани предстоящите задачи. В резултат на провеждането на тези срещи, се предвижда и актуализация на графика за изпълнение на проектните дейности, уточняване на възможните рискове, които биха довели до забавяне изпълнението на проекта, както и набелязване на възможностите за тяхното преодоляване. Ръководителят на проекта ще бъде отговорен за ясното разпределение на отговорностите и задачите на отделните членове на екипа, както и за възприемането на ефективна система за комуникация между тях. Той ще определя отговорник за изпълнението на всяка от задачите, свързани с реализацията на дейностите по проекта. 2. Административна организация за изпълнение на проекта - В рамките на мярката ще бъде създадена необходимата административна организация за изпълнение на проекта; мобилизиране на необходимите ресурси (финансови, човешки и материални); организиране на счетоводна отчетност; изготвяне на правила за документооборота и архивиране. 3. Отчетност на проекта - В обхвата на тази мярка ще бъдат изготвяни необходимите технически и финансови отчети, справки и други документи по проекта. Водещи принципи за осъществяването на дейността ще бъдат икономичност, прозрачност, финансов контрол и използването на възможно най-целесъобразните методи, даващи висока ефективност на търсените резултати. 78 927.48 78 910.45
Подготовка и провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнители: За целите на фактическата реализация на проектното предложение, определени дейности, изискващи специализирана експертиза, компетенции и ресурси, ще бъдат възложени за изпълнение от външни изпълнители. Те ще бъдат избрани чрез провеждане на процедури за избор на изпълнители при спазване изискванията и разпоредбите на Закона за обществените поръчки (ЗОП) и ще бъдат съобразени с критерии като: най-добра цена, гаранции за качество на работата и време за изпълнение. По този начин ще бъде осъществен подбор на възможно най-добрите изпълнители и условия, респективно ще бъдат постигнати най-добрите резултати. В рамките на проектното предложение вече са проведени или са предвидени за провеждане процедури за избор на изпълнители, за които юристът по проекта ще има отговорността да разработи тръжни документации по реда на ЗОП, както следва: 1. Процедура за избор на изпълнител за доставка и въвеждане в експлоатация на електробуси и зарядни станции в две обособени позиции: Обособена позиция №1 - Доставка и въвеждане в експлоатация на електробуси и зарядни станции Обособена позиция №2 - Инженеринг (проектиране, СМР и авторски надзор) за осигуряване на условия за монтаж на зарядни станции, допълнителна мощност и кабелно трасе на депо 2. Процедури за избор на изпълнител за осъществяване на строителен надзор и оценка на съответствието 3. Процедури за избор на изпълнител за осигуряване на мерки за информация и публичност. 4. Процедура за избор на изпълнител за извършване на одит по проекта. 5. Процедура за избор на изпълнител за изготвяне на Предпроектно проучване и финансов анализ (предварителни разходи). 6. Избор на изпълнител за внедряване на електронна система за управление на градския транспорт, вкл. доставка и монтаж на оборудване за управление на трафика и система за информиране на пътниците в реално време 7. Избор на изпълнител за изпълнение на инженеринг (проектиране, СМР и авторски надзор) за осигуряване на условия за монтаж на зарядни станции, допълнителна мощност и кабелно трасе на депо 8. Проектиране и авторски надзор за изграждане и монтаж на метални рамки/конструкции за 18 бр. информационни табла по спирки (вкл. осигуряване на ел. захранване на таблата)“ 9. Изграждане и монтаж на метални рамки/конструкции за 80 бр. информационни табла по спирки (вкл. осигуряване на ел. захранване на таблата)“ 10. Изграждане и монтаж на метални рамки/конструкции за 18 бр. информационни табла по спирки (вкл. осигуряване на ел. захранване на таблата)“ 11. Упражняване на авторски надзор на обект: „Изграждане и монтаж на метални рамки/конструкции за 80 бр. информационни табла по спирки (вкл. осигуряване на ел. захранване на таблата)“ по обособени позиции 12. Изграждане на нова електроинсталация в помещения с предназначение "Контролен център на обществения градски транспорт", гр. Благоевград Извършени подготвителни дейности преди кандидатстване с проектното предложение: - Процедура за избор на изпълнител за изготвяне на Предпроектно проучване и финансов анализ Съгласно изискванията на Насоките за кандидатстване по настоящата процедура от декември 2018 г., на етапа на кандидатстване с проектното предложение, е необходимо да има разработено подробно Предпроектно проучване и финансов анализ към него. С оглед на това, Община Благоевград проведе процедура по реда на ЗОП с предмет: "Избор на изпълнител за извършване на пред-инвестиционно проучване и финансов анализ в областта на интегрирания градски транспорт в Община Благоевград". Сключен е Договор № 98-00-98/13.05.2016 г. за изпълнение на услугата на стойност 65 900.00 лв. без ДДС и съответно 79 080.00 лв. с ДДС. Разходът съответства на бюджетен ред 39.1. 65 900.00 79 080.00
Внедряване на електронна система за управление на градския транспорт: В рамките на дейността са обединени два компонента, включени в избраната Алтернатива от актуализираното Предпроектно проучване за цялата система на градския транспорт на Благоевград, а именно: Компонент 2: Изграждане на електронна система за управление на трафика и система за информиране на пътниците в реално време и Компонент 3: Извършване на СМР по изграждане и монтаж на метални рамки за 98 броя информационни табла по спирките (вкл. осигуряване на ел. захранване за таблата). Спирките, които ще бъдат оборудвани с информационни табла, са общинска собственост, за което има предоставени Актове за общинска собственост. При изпълнението на компонент 2 ще бъде осигуроно следното: Комуникационна и сървърна инфраструктура (вкл. дейта център с табла), включващи следното оборудване: рак, сторидж, видео стена, резервно захранване-UPS, сървър; Оборудване за пренос на данни; Инженеринг и монтаж; Система за позициониране на ППС, контрол и управление на eлектробусите и обществения транспорт и електронни информационни табла (софтуер), включващи бордово оборудване с GPS и GPRS за ППС на МГОТ; Информационни табла на спирките; Система за информационно обслужване на гражданите (софтуер), включваща мобилно приложение, платформа за натовареност на пътни сегменти, платформа за новини и събития на пътя и платформа за изграждане на маршрути за пътуване от точка до точка с градски транспорт. Друга съществена част от информационната система е доставката и монтажа на 98 броя електронни информационни табла, които ще бъдат изработени от устойчиви на външни атмосферни влияния материали и ще бъдат поставени на спирките на градския транспорт. Предвижда се въвеждането на дистанционно сменяеми електронни информационни табла (ЕИТ) по спирките, което ще позволи да бъде внедрена система за информация на пътниците в реално време. Тази дейност е неразделна част, необходима за постигането на пълния синергитичен ефект на проекта. Дейността не може да се осъществи без наличие на системата, която следи движението на автобусите посредством GPS и отчита реалното време до пристигане на автобусите на съответната спирка. С внедряването на ЕИТ на спирките от градския транспорт ще се повиши информираността на гражданите и значително ще подобри транспортната среда. Таблата ще разполагат с гласова сигнализация, с което ще бъдат напълно адаптирани към нуждите на хората с увреждания. Изпълнението на Компонент 3 включва следните видове дейности: − Изработване на металните рамки за монтаж на информационните табла по спирките; − Направа на фундамент за металните рамки по спирките и съответното им монтиране в него; − Изграждане на ел. захранване за Информационните табла по спирките. СМР при обекти от VI категория строежи съгласно ЗУТ, съпътстващи внедряването на електронната система за управление на градския транспорт, изискват изготвяне на инвестиционни проекти за изграждането им, издаване на Разрешение за строеж и осъществяване на авторски надзор по време на строителството. При обекти от шеста категория не се изисква осъществяване на строителен надзор по ЗУТ. Финансовите средства, необходими за изпълнението на дейността, възлизат на 1 599 985,16 лв. без ДДС и 1 919 982,19 лв. с ДДС. Включените разходи съответстват на следните бюджетни редове (б.р.) без ДДС: - б.р. 3.2 - 197 074,49 лв. за извършване на СМР за изграждане и монтаж на метални рамки на 80 спирки - б.р. 3.3 - 48 504,20 лв. за извършване на СМР за изграждане и монтаж на метални рамки на 18 спирки - б.р. 3.4 - 13 826,55 лв. за извършване на СМР за изграждане на нова електроинсталация в Контролен център на ОГТ - б.р. 9.1. – 14 258,00 лв. за изготвяне на работен проект за изграждане на метални рамки за 80 спирки - б.р. 9.2. – 7 600,00 лв. за изготвяне на работен проект за изграждане на метални рамки за 18 спирки - б.р. 44.1 - 1 292 871,86 лв. за внедряване на електронна информационна система на градския транспорт - б.р. 44.2 – 25 850,06 лв. за оборудване и обзавеждане на Контролен център 1 599 985.16 1 881 351.00
Доставка и въвеждане в експлоатация на електробуси и зарядни станции : В рамките на дейността предвиждаме закупуването на 6 броя електробуса с капацитет от общо 20 места (седящи и правостоящи без шофьора) и 3 броя двойни зарядни станции, инсталирани в съществуващо депо, общинска собственост. В рамките на дейността е предвидено Общината да създаде търговско дружество, което да бъде лицензирано за превоз на пътници и да предоставя обществена услуга за превоз на пътници като „вътрешен оператор“. Придобитите активи (електробуси и зарядни станции) ще бъдат собственост на Община Благоевград. Същите ще бъдат отдадени възмездно с договор за наем на търговското дружество за обслужване на новооткритите една или няколко нови автобусни линии. За инсталиране на зарядните станции в съществуващото депо частна общинска собственост ще бъде изградена необходимата инфраструктура за осигуряване на електрическо захранване и обслужване на новите електробуси. Необходимостта от създаване на нови линии на градския транспорт е продиктувана от увеличеното използване на лични превозни средства за придвижване в рамките на града и недобре обслужените жилищни квартали от утвърдената транспортна схема на градския транспорт. С откриването на нови линии (линия 11 и 12) ще бъдат обхванати в 400 м изохрон най-малко 35 хил. души и за над 15 хил. души значително ще се подобри обслужването. Избраните линии от общо предложените 3 нови линии ще обслужват кв. „Грамада“, ж.к. „Освобождение“, болничен комплекс, кварталите около стадиона и живущите в зоната от Джамията до Аквапарка, две училища, Американски университет, търговската зона в южната част на града, парк „Македония“ и частично индустриалните зони в града. Общата дължината на маршрутите в двете посоки е 22,743 км и с предвидените 6 електробуса ще се осигури оптимална честота на обслужване и връзка с действащите линии №1 и 2. Новите електробуси ще са с нулево отделяне на вредни емисии в атмосферата от една страна, а от друга са с по-малки габарити, което ще осигури по-добра достъпност до второстепенната улична мрежа на включените нови и недобре обслужвани жилищни квартали в града. Създадените нови възможности за придвижване в града ще допринесе за повишаване на привлекателността на градския транспорт и предпочитана алтернатива за придвижване за голяма част от жителите на тези жилищни зони, което ще повлияе на основните фактори, определящи избора за начин на придвижване - цена и време, което ще бъде постигнато заради по-ниските разходи за експлоатация и поддръжка на електобусите и планираната честота на обслужване на линията от 6 до 10 минути. Подобряването на достъпността до ОГТ ще има пряко въздействие върху качеството на атмосферния въздух в града и ще доведе до намаляване на излъчените вредни емисии вследствие намаляване на автомобилния трафик и задръстванията и повишен интерес към ползването на градския транспорт. Реализацията на дейността ще допринесе за постигане на европейските стандарти за качество в обществения градски транспорт до повишаване на здравословните условия на живот за жителите Благоевград. Инсталирането на двойните зарядните станции ще се осъществи в имот, собственост на Община Благоевград, за които има издаден Акт № 10041 за частна общинска собственост за поземлен имот с идентификатор № 04279.626.71 (нула, четири, две, седем, девет, точка, шест, две, шест, точка, седем, едно), с площ от 6 404 кв.м., трайно предназначение на територията: Урбанизирана, начин на трайно ползване: за автогараж. Необходимите финансови средства за доставката и въвеждането в експлоатация на електробуси и зарядни станции са в размер на 2 925 385,00 лв. без ДДС и съответно 3 510 462,00 лв. с ДДС. Включените разходи съответстват на следните бюджетни редове без ДДС: - Бюджетен ред 7.1 - 91 000,00 лв. за проектиране и СМР по Компонент 1 - Бюджетен ред 45.1 – 2 834 385,00 лв. за електробуси и зарядни станции по Компонент 1 2 925 385.00 3 511 082.00
Упражняване на авторски надзор: В своята същност авторският надзор представлява контрол над работата на следните обекти: Обект 1: „Изграждане и монтаж на метални рамки/конструкции за 80 бр. информационни табла по спирки (вкл. осигуряване на ел. захранване на таблата)“ Обект 2: „Изграждане и монтаж на метални рамки/конструкции за 18 бр. информационни табла по спирки (вкл. осигуряване на ел. захранване на таблата)“ Обект 3: СМР за осигуряване на условия за монтаж на зарядни станции, допълнителна мощност и кабелно трасе на депо Той ще гарантира точното изпълнение на проекта, съблюдаване на архитектурните, технологични, стилистични и строителни правила и норми, както и подготовка на проектната документация за въвеждане на обектите в експлоатация. Проектантът ще посещава работната площадка минимум веднъж седмично, за да наблюдава и при необходимост да коригира работата по извършваните строително-монтажни работи. Този контрол ще гарантира точното изпълнение на работните проекти. Проектантът ще съблюдава за спазването на архитектурните, технологични, стилистични и строителни правила и норми, както и ще вземе участие в подготовката на техническата документация, необходима за въвеждане на обекта в експлоатация. Предписанията на проектанта, свързани с авторското му право, за точното спазване на изработения от него инвестиционен проект, се вписват в Заповедната книга и са задължителни за останалите участници в строителството. Сумата, необходима за извършването на авторски надзор е в размер на 6 650.00 лв. без ДДС и съответно 7 980,00 лв. с ДДС, които кореспонтират със следните бюджетни редове: - Бюджетен ред 7.1 - 1 600,00 лв. за упражняване на авторски надзор по Компонент 1 - Бюджетен ред 18.2 - 3 550,00 лв. за упражняване на авторски надзор за изграждане на метални рамки на 18 спирки по Компонент 3 - Бюджетен ред 18.3 - 1 500,00 лв. за упражняване на авторски надзор за изграждане на метални рамки на 18 спирки по Компонент 3 6 650.00 1 500.00
Упражняване на строителен надзор и оценка на съответствието: В рамките на проекта е предвидено изпълнение на инженеринг (проектиране, изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор) на обект: "СМР за осигуряване на условия за монтаж на зарядни станции, допълнителна мощност и кабелно трасе на депо" Този обект попада в обхвата на строежите от първа до пета категория, за които е необходима оценка на съответствието и който подлежи на независим строителен надзор. За обекта са предвидени и разходи, свързани с въвеждане на обекта в експлоатация от Държавна приемателна комисия (ДПК) по Компонент 1. За обект „Изграждане и монтаж на метални рамки/конструкции за 80 бр. информационни табла по спирки (вкл. осигуряване на ел.захранване на таблата)“ са предвидени разходи за оценка на съответствието на инвестиционния проект по Компонент 3. За строежи от първа до пета категория всички части на инвестиционните проекти, които са основание за издаване на разрешение за строеж, се оценяват за съответствието им със съществените изисквания към строежите по ЗУТ. Оценката ще обхваща проверка за съответствие със: 1. предвижданията на подробния устройствен план; 2. правилата и нормативите за устройство на територията; 3. изискванията по чл. 169, ал. 1 и 2 ЗУТ; 4. взаимната съгласуваност между частите на проекта; 5. пълнотата и структурното съответствие на инженерните изчисления; 6. изискванията за устройство, безопасна експлоатация и технически надзор на съоръжения с повишена опасност, ако в обекта има такива; 7. специфичните изисквания към определени видове строежи съгласно нормативен акт, ако за обекта има такива. Съгласно чл. 162, ал. 2 от ЗУТ строителен надзор се упражнява от консултант за строежите от първа до пета категория. Лицето, упражняващо строителния надзор, ще носи отговорност за: законосъобразното започване на строително-монтажните работи; осъществяване на строителен надзор по време на строителството; осъществяване на контрол, относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд по време на извършване на СМР; проверка и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството съгласно Наредба № 3; изготвяне на окончателен доклад до Възложителя за издаване на разрешение за ползване. Упражняването на строителен надзор ще гарантира както качественото изпълнение на строително-монтажните работи, така и максималната удовлетвореност от крайния резултат. Освен това, ще спомогне за безпроблемното въвеждане на обектите в експлоатация съгласно разпоредбите на действащия Закон за устройство на територията (ЗУТ). Финансовите средства, необходими за изпълнението на дейността са в размер на 9 035,20 лв без ДДС. Описаните разходи са отразени в следните бюджетни редове: - Бюджетен ред 21.1 – 1 465,20 лв. за оценка на съответствието на инвестиционен проект за 80 спирки по Компонент 3 - Бюджетен ред 22.1 – 7 000,00 лв. за упражняване на строителен надзор и оценка на съответствието по Компонент 1 - Бюджетен ред 28.1 – 570,00 лв. за въвеждане в експлоатация на депо от ДПК по Компонент 1 9 035.20 10 074.24
Осъществяване на мерки за информация и публичност по проекта: В обхвата на дейността попадат конкретни мерки за представяне на проекта, същността му, целите и очакваните резултати. Целта на дейността може да се определи като: • Осигуряване на максимално информационно покритие в Община Благоевград и извън нея за конкретните предстоящи дейности по проекта; • Осигуряване на информация и публичност за финансовия принос на ЕС чрез ЕФРР и ОПРР 2014 - 2020 г. за реализацията на проекта; • Осигуряване на прозрачност и информация от практическо значение за целевите групи и обществеността като цяло; • Осигуряване на прозрачност на процеса на реализация на проекта. За изпълнението на дейността са планирани следните мерки: - Провеждане на пресконференции - 2 бр. Първата конференция да се проведе след одобрението на актуализирания проект, касаещо замяната на дейността по изграждането на подлез със закупуването на електробусите и зарядните станции за тях. На нея ще бъдат представени целите, начините на осъществяване и очакваните резултати от проекта, запознаване с финансиращата програма и екипа за управление. На събитието ще бъдат поканени различни медии, както и представители на целевите групи и др. заинтересовани страни. При приключване на проекта ще бъде организирана заключителна пресконференция, на която ще бъдат представени крайните резултати и постигнатия ефект от реализирането на дейностите по проекта; - Официални церемонии - 2 броя - при внедряването на електронната информационна система и при придобиването на новите електробуси и пускането им в експлоатация. - Изработване на брандирани конферентни папки за 2 бр. публични събития, включващи 20 бр. бели листа на редове - общо 60 бр. - Изработване и поставяне на 1 бр. постоянна обяснителна табела със съответните задължителни реквизити. Ще бъде поставена на централно място и ще информира обществеността за проекта, полученото финансиране и финансиращата програм. - Изработване на 1 бр. банер, който ще се използва по време на публичните събития и официалните церемонии. - Изработване на плакати – 10 бр - Публикации в местна и регионална преса – 12 бр. Те ще информират заинтересованите страни за обявените обществени поръчки по проекта и ще предоставят актуална информация сред широката общественост за хода на проекта, етапите от неговото изпълнение и постигнатите резултати; - Подготовка и разпространение на информационна брошура с цел осведомяване обществеността за целите и постигнатите резултати от изпълнението на проекта – 500 бр. - Изработване на флаш-памет (USB) - 32 GB – 125 бр. - Изработване на информационни стикери - 300 бр. Стикерите ще бъдат поставени на доставеното и монтирано оборудване. - Изработване и поставяне на временен билборд, който ще бъде монтиран преди официалната церемония за доставените електробуси и/или електронна информационна система на ОГТ. - Изработване на брандирани фенерчета – 60 бр. - Изработване на външни батерии за мобилни устройства – 60 бр. - Bluetooth колонки – 100 бр. - Изработване на брандирани спортни сакове – 50 бр. - Изработване на брандирани метални запалки – 100 бр. - Периодично публикуване на информация на страницата на Общината относно напредъка на проекта. Разходите за дейностите по информация и публичност възлизат на 19 026.93 лв. без ДДС и съответно 22 832, 32 лв. с включен ДДС, съответстващи на бюджетен ред 36.1. 19 026.93 22 832.30
Осъществяване на финансов одит на проекта: Основната цел на финансовия одит на проекта е да се формират констатации (потвърждения), че отчетените от Община Благоевград разходи, описани във финансовия отчет по Договора, са действително извършени, точни и допустими. Допустимостта на разходите в случая ще се определя като правилно и коректно изразходване на безвъзмездната помощ в съответствие със срока, условията и изискванията, заложени в Договора за получаване на безвъзмездна финансова помощ. Изпълнението на дейността ще бъде възложено на независим одитор. Той ще бъде избран, чрез провеждане на процедура за избор на изпълнител при спазване изискванията и разпоредбите на Закона за обществените поръчки (ЗОП) и при спазване критериите за най-добра цена, гаранции за качество на работата и срок за изпълнение. Разходите за одит, предвидени по проекта, възлизат на 3 800.00 лв. без ДДС и съответно 4 560.00 лв. с включено ДДС, съответстващи на бюджетен ред 37.1. 3 800.00 4 560.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.