Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 065 дървета
English

Програма: Храни

Район за планиране: Всички

Описание

Осигуряване на топъл обяд на 50 до 30.04.2017г. и 75 от 01.05.2017г. представители на целевата група от 12 населени места на общината. Храната за обяд ще включва - супа, основно ястие и хляб. Ще се предоставя разнообразно седмично меню, с което да се осигури балансирано хранене на целевата група, при спазване на изискванията  за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Определяне на целевите групи: Целеви групи, които ще бъдат включени: Лица и семейства на месечно подпомагане, с доход по-нисък от диференцирания минимален доход - 8 лица; Неосигурени, самотно живеещи лица с децата си, подпомагани по Закона за семейни помощи за деца - 12 лица; Самотно живеещи лица, получаващи минимални пенсии /за осигурителен стаж и възраст, за инвалидност, социални и наследствени пенсии 30 лица; Скитащи и бездомни деца и лица - 0; Лица и семейства, инцидентно пострадали от бедствия и аварии при форсмажорни обстоятелства, подпомогнати с еднократна помощ по реда на Закона за социално подпомагане - 0; 0.00 0.00
Закупуване на хранителни продукти: Хранителните продукти се доставят по реда на ЗОП чрез провеждане на открита процедура. Към настоящия момент имаме сключени договори за доставка на храни и хранителни продукти, включващи 10 обособени позиции. С Решение № 433 от 13.04.2016г. на Кмета на Община Две могили е стартирана процедурата с предмет “Доставка чрез покупка на храни и хранителни продукти по групи за нуждите на звената на общинска бюджетна издръжка – детска ясла, детски градини, Общинско предприятие «Обществено хранене». Техническите спецификации и изискванията на обществената поръчка са съобразени с всички нормативни документи в областта на храните. След провеждане на процедурата са определени изпълните , с които са сключени договори за доставка на хранителните продукти. При изпълнение на поръчката, ще се спазват изискванията на Закона за храните, наредбите по прилагането му и всички други подзаконови актове, гарантиращи качеството, безопасността и годността на хранителните продукти, предмет на поръчката. Трапезарията ще стартира дейността си на 15.09.2016 г. и ще приключи на 31.12.2019 г. - 40 месеца Месец Септември 2016 г. 11 работни дни Октомври 2016 г. 21 работни дни Ноември 2016 г. 22 работни дни Декември 2016 г. 21 работни дни Януари 2017 г. 22 работни дни Февруари 2017 г. 20 работни дни Март 2017 г. 22 работни дни Април 2017 г. 18 работни дни Май - 20 раб.дни;юни - 22 раб.дни; юли -21 раб.дни; август - 23 раб.дни; септември - 19 раб.дни; октомври-22 раб.дн;ноември-22 раб.дни; декември - 18 раб.дни. 2018 г- 252 дни; 2019 г. - 252 дни Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП –00621-2018-0001 и № на договори с избрани изпълнители №1, № 2 и № 3 от 30.08.2018г. 141 996.73 142 002.46
Осигуряване на топъл обяд: Приготвянето на топъл обяд, ще се извършва от Домашен социален патронаж град Две могили. Доставката на хранителни продукти ще се извършва от Общинско предприятие "Обществено хранене" с адрес град Две могили, ул. "Кирил и Методий" №17. материалната база е общинска собственост. Патронажът разполага със собствена кухня, административно помещение и и склад за съхранение на хранителни продукти. Оборудването отговаря на нормативните изисквания в областта на храните относно съхранението и приготвянето на храна. В момента Общинското предприятие "Обществено хранене" е с персонал 16 души за приготвяне на храна и шофьор за доставка на топъл обяд. За доставяне се използва досега изготвената транспортна схема за разнос на на топла храна в 11 кметства на общината. За град Две могили храната се приема лично от потребителя. Потребителят удостоверява приетата храна с подпис. За населените места в Община Две могили храната се доставя от служителя при Общинско предприятие „Обществено хранене”, предава се срещу подпис на определено длъжностно лице от кмета или кметския наместник, който срещу подпис предава храната на потребителя в определен час. 7 099.84 7 223.49
Предоставяне на съпътстващи мерки: Съпътстващите мерки ще се реализират през целия период на изпълнение на дейностите по осигуряване на топъл обяд . С реализиране на съпътстващите мерки ще се обърне специално внимание на спецификите на подпомагането на Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица. Съпътстващите мерки ще допълват дейностите по предоставянето на топъл обяд по настоящия проект и ще се реализират чрез консултиране и съдействие за: - изготвяне на табла, плакат за възможностите на предоставяне на социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива финансирани от ЕСФ; - подпомагане на достъпа до социални, здравни и образователни услуги, чрез: беседи за управление на семейния бюджет, беседи за здравно и балансирано хранене, други форми и подкрепа и съдействие - индивидуално или групово консултиране във връзка с установени конкретни нужди и проблеми на представителите на целевите групи. 7 099.83 7 109.37

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.