Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 065 дървета
English

Програма: Храни

Район за планиране: Всички

Описание

Община Стара Загора е конкретен бенефициенти по процедура BG16RFOP001-1.001-039 ”ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ИНТЕГРИРАНИ ПЛАНОВЕ ЗА ГРАДСКО ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ И РАЗВИТИЕ 2014-2020”, Приоритетна ос 1: „Устойчиво интегрирано градско развитие”, Инвестиционен приоритет: „Насърчаване на стратегии за нисковъглеродно развитие във всички видове територии, по-специално в градските райони, включително насърчаване на устойчива мултимодална градска мобилност и мерки за приспособяване и смекчаване, свързани с изменението на климата”. В тази връзка община Стара Загора ще реализира проект „Модернизация и развитие на устойчив градски транспорт в гр. Стара Загора –  фаза II”, отнасящ се до инвестиционен приоритет 2: „Интегриран градски транспорт”. Настоящият проект попада в инвестиционен приоритет „Насърчаване на стратегии за нисковъглеродно развитие във всички видове територии, по-специално в градските райони, включително насърчаване на устойчива мултимодална градска мобилност и мерки за приспособяване и смекчаване, свързани с изменението на климата”.
Проект „Модернизация и развитие на устойчив градски транспорт в гр. Стара Загора – фаза II” е естествено продължение на Фаза I на проекта за интегриран градски транспорт, реализиран с финансиране по ОПРР 2007-2013 г. Фаза II на проекта включва следните дейности: 
1.	Изграждане на пътна инфраструктура; 
2.	Въвеждане на автоматизирана система за таксуване (АСТ);
3.	Изграждане на Система за управление на градския транспорт (СУГТ);
4.	Рехабилитация на ремонтното хале на тролейбусното депо;
5.	Авторски надзор, по смисъла на ЗУТ, за работен проект „Реконструкция на надлез над жп линия и бул. „Славянски” по бул. „ Патриарх Евтимий - гр. Стара Загора и привеждане на габарита на пътното платно на бул. „Патриарх Евтимий", съгласно ОУП към III а клас”;
6.	Строителен надзор, съгласно ЗУТ;
7.	Въвеждане на обектите в експлоатация; 
8.	Публичност и визуализация по проекта;
9.	Одит по проекта;
10.	Организация и управление на проекта.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организационна дейност по изпълнение на проекта - управление, наблюдение и отчетност на проекта: За изпълнението на проекта ще бъде сформиран екип за управление и координация, който ще се състои от различни експерти, необходими за качественото реализиране на заложените дейности. Екипът ще следи изпълнението на проектните дейности да се извършва в съответствие с установените процедури и изисквания на Възложителя и съответно заложените в договора. Ще отговаря и за спазване на заложените срокове, ще оказва постоянен мониторинг и контрол върху дейността на подизпълнителите, както и за предоставяне на информация на обществеността. В екипа ще бъдат включени следните позиции: - Ръководител проект; - Координатор проект; - Технически сътрудник; - Експерт "Инвеститорски контрол - част "Строително-конструктивна" - Експерт "Инвеститорски контрол - част "Пътна"; - Експерт "Инвеститорски контрол - част "IT"; - Експерт "Инвеститорски контрол част "Електро"; - Експерт "Обществени поръчки"; - Счетоводител. След сформирането си, екипът ще разработи график на дейностите и ще определи конкретни отговорни лица за изпълнението им; ще разработи методология за извършване на мониторинг и контрол и план за реализиране на информационната кампания. Периодично ще извършва контрол и по отношение на изразходването на бюджетните средства, ще следи за постигането и измерването на конкретните резултати. Екипът ще подпомогне и дейностите, свързани с изготвянето на конкурсната документация и провеждането на обществените поръчки за избор на изпълнители. Екипът е отговорен и за регулярното отчитане на проекта пред Възложителя, като за целта ще бъдат изготвяни, съгласно образците, приложени към договора: - междинни технически и финансови отчети, съгласно изискванията на Специалните условия на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по схемата. Те ще бъдат изготвяни, когато се представят искания за плащане и ще бъдат представяни в УО на ОПРР; - годишни отчети; - окончателен финансов и технически отчет за цялостното изпълнение на проекта и общо направените разходи. Тези доклади ще бъдат изготвени и представени в рамките на последните два месеца от проекта, последващи приключването на реалните дейности. Екипът ще бъде отговорен и за провеждане на начална пресконференция за популяризиране целите, задачите и дейностите на проекта; провеждане на междинни публични срещи, отчитащи напредъка по проекта; провеждане на заключителна пресконференция за отчитане приключването на проектните дейности и финализирането на проекта. Отговорен: Община Стара Загора, ръководител проект Продукт: Сформиран Екип за управление на проекта – 9 членен екип 0.00 0.00
Подготовка и провеждане на тръжни процедури: По настоящия проект ще бъдат подготвени и проведени 11 процедури за възлагане на обществени поръчки, съгласно ЗОП за избор на изпълнители на дейности за публичност, СМР и строителен надзор, доставка на оборудването, които ще бъдат проведени паралелно. Разработването на тръжната документация за провеждането на обществени поръчки за изпълнение на дейности по проекта ще бъде извършено от експерти на Община Стара Загора. Изготвената документацията на всяка една обществена поръчка ще бъде изпратена за становище на АОП. Всички процедури по настоящето проектно предложение ще бъдат проведени съгласно ЗОП: a. За СМР; b. За строителен надзор; c. За авторски надзор; d. За възлагане дейностите по публичност и визуализация; e. За финансов одит на проекта; f. За извършване на геодезическо заснемане на обектите за издаване на удостоверение по чл. 54а от ЗКИР; g. За въвеждане на автоматизирана система за таксуване; h. За изграждане на система за управление на трафика; i. За рехабилитация на ремонтното хале на тролейбусното депо 0.00 0.00
Реконструкция на надлез над жп линия и бул. „Славянски” по бул. „ Патриарх Евтимий - гр. Стара Загора и привеждане на габарита на пътното платно на бул. „Патриарх Евтимий", съгласно ОУП към III а клас” : Реконструкция на пътния надлез се налага поради силната натовареност на този участък и задръстванията особено в пиковите часове на деня, което рефлектира върху движението на градския транспорт. По този пътен участък минават две тролейбусни линии и една автобусна линия, които обслужват южна промишлена зона, кв. "Кольо Ганчев" и АПК. Необходимо е разширяване на пътното платно и обособяване на бус ленти за превозните средства на градския транспорт.Целта на този елемент от инвестиционното предложение е реконструкция на надлез над жп линия и булевард „Славянски“ и по бул. „Патриарх Евтимий” в гр. Стара Загора. Това включва основен ремонт, уширение и модернизация на надлеза над жп линия и булевард „Славянски“ и по бул. „Патриарх Евтимий“ и привеждане на габарита на пътното платно на бул. „Патриарх Евтимий“, съгласно ОУП към III А клас.В настоящия момент пътният надлез има три платна, които се използват алтернативно сутрин и след обяд с оглед на пиковото движение. Това е единствената връзка на магистрала Тракия към Стара Загора. Проектното предложение включва: •Уширение на пътното платно -13 m; •Обособяване на ленти за движение-4 х 3.25 m; •Подмяна на съществуващите настилки на тротоарите; •Подмяна и понижаване на бордюрите в зоната на кръстовищата; •За съоръженията на надлеза се предвижда подмяна на нова пътна плоча и нови тротоарни блокове; подмяна на липсващото бетоново покритие и импрегниране на всички видими повърхности. Реконструкцията на съоръженията не е свързана с подмяна (разрушаване и изграждане) на носещите конструктивни елементи; •Подмяна на двете T-образни кръстовища при връзката между бул. „Славянски“ и бул. „Патриарх Евтимий“ с кръгови кръстовища. Новопроектираните кръгови кръстовища ще са с радиус от 12 m и наклон от 2.5%, насочен навън от централния остров. •Отводняването ще се извършва повърхностно с помощта на напречни и надлъжни наклони, отвеждащи дъждовната вода до канализационната система; •Пълна реконструкция на настилката, като е оразмерена нова такава за „тежко“ движение. 4 400 000.00 5 160 157.07
Доставка, монтаж и въвеждане на автоматизирана система за таксуване (АСТ) : Въвеждането на автоматизирана система за таксуване ще улесни ползването на автобусите и тролейбусите и ще подобри качеството на транспортните услуги за пътниците. Освен това въвеждането на такава система в превозните средства (автобуси и тролейбуси) ще намали, дори ще премахне продажбата на билети в превозното средство от обслужващ персонал и ще помогне на оператора да наблюдават приходите от билети, като същевременно предотвратява пътуванията гратис. Ще бъдат монтирани автомати за издаване на билети във всички превозни средства на ГТ – автобуси и тролейбуси. Автоматизираната система за таксуване (АСТ) има две предимства: автоматизира процесите на продажба и отчитане на билетите, както и дава подробна информация за използването на системата. Освен това АСТ улеснява използването и на двата вида транспорт – тролейбуси и автобуси, а така също повишава качеството на транспортните услуги, предоставяни на пътниците. Въвеждане на смарт билети - този вид билети насърчава интеграцията между видовете транспорт. В случай на промяна на схемата на ГТ, могат да се въведат и различни видове билети, в зависимост от конкретните идентифицирани нужди. Автоматизираната система за таксуване обхваща общо 77 превозни средства. 3 437 463.00 4 190 700.00
Изработване на работен проект, доставка и изграждане на Система за управление на градския транспорт (СУГТ)” : Системата за управление на градския транспорт (СУГТ) включва въвеждане на видеонаблюдение на основните кръстовища в града с интелигентна система за превенция на задръствания, вследствие опашки от транспортни средства по светофарите и подмяна на светофарни секции. Уличната мрежа на града е с подчертано правоъгълна структура, характерна за ново планираните градове, какъвто е Стара Загора. Характерна за този тип улична мрежа е липсата на радиални и тангенциални връзки, същевременно обаче тя дава възможност за добро планиране и регулация на трафика в полза на устойчива мобилност и сигурност по пътищата за всички потребители (пътници, велосипедисти и мотористи, пешеходци, граждани с намалена мобилност). В същия момент всяка една функционална промяна на основни елементи от главната улична мрежа, привнесена без съблюдаване на стратегически план за интегрирана мобилност, може да доведе до сериозни транспортни деформации. Към момента светофарните уредби в гр. Стара Загора са 35 (тридесет и пет) броя светофарни уредби и 4 /четири/ броя светофара тип „бягащ пешеходец“. В рамките на проекта ще бъде въведена система за управление на трафика на 35 кръстовища, както е посочено в техническото приложение към настоящия формуляр. Основни дейности за реализация на компонента са: • Изготвяне на работен проект, вкл. подробно КСС; • Извършване на дейности по доставка и монтаж. Обхвата на този компонент се предвижда да включва: • Контролен център и централно оборудване; • Видеонаблюдение на кръстовищата, през които преминава градски транспорт; • Видеонаблюдение в превозни средства, които към настоящия момент нямат такова; • Подмяна на съществуващи светофарни уредби, и внедряване на система на 35 кръстовища за управление и контрол на трафика, включващ нови трафик контролери с модерна технология, трафик детектори, светофарни дисплеи и устройства, система за предоставяне на приоритет на автобусите, обслужващи градския транспорт. 3 932 538.00 4 736 880.00
Рехабилитация на ремонтното хале на тролейбусното депо: Обща застроена площ на ремонтното хале на тролейбусното депо - 2000 кв.м. Предмет на проекта за рехабилитация е частичен вътрешнен и външен ремонт на съществуваща сграда. Тролейбусното депо е построено преди повече от 30 години и през този период са извършени частични ремонти. 1. Част Архитектурна Да се предвиди за ремонт плосък покрив на сграда ниска част. Да се предвидят за ремонт всички фуги по покрив сграда висока част. Да се се изготвят спецификации на цялата съществуваща дограма, предвидена за подмяна. Съществуващите подходи от изток и запад към сградата следва да бъдат запазени, като металните плъзгащи врати с размери 400/540см се предвидят за подмяна със същите размери. Да се се изготвят спецификации за външни метални врати 110/210см. Да се се изготвят спецификации за вътрешни врати 160/200см и 90/200см, предвидени за подмяна. Да се изпълни нов преграден зид и дограма на мястото на съществуващият в помещението на домакина. Да се извърши полагане на нова мазилка и боя по стени и тавани на 4 бр. помещения за персонал. Да се извърши полагане на нова мазилка и боя по стени и тавани по цялата вътрешна площ на високата част на сградата /халето/. Да се предвиди ремонт на мазилка на 3 бр. обслужващи канали на територията на халето. Да се предвиди ремонт на бетоновата настилка опасваща халето, както и осигуряване на минимален напречен наклон от 2% за оттичане на повърхностните води и отвеждането им извън очертанията на сградата. Проектът да се окомплектова с архитектурно заснемане на съществуващата сграда. 2. Част Електро Да се предвиди подмяна на съществуващите осветителни тела по таван хале висока част с енергоспестяващи такива. Да се предвиди подмяна на всички електрически ключове и контакти в 4 бр. помещения за персонал, и енергоспестяващо осветление. Да се предвиди подмяна на контакти и осветление в трите обслужващи канала предвидени за ремонт. Да се спазят изискванията на: Наредба № 3/09.06.2004 г. за устройство на електрическите уредби и електропроводните линии; Наредба №Із-1971/29.10.2010 г. за строително-технически правила и норми за осигуряване на безопасност при пожар; Наредба № 8/27.07.1999 г. за разполагане на технически проводи и съоръжения в населени места. 3. Част Енергийна ефективност Да се укажат топлинните характеристики на конструктивните елементи на сградата и на предвидената топлоизолация. Да се изготвят работни детайли с указани размери и вид на изолационните материали за ограждащата конструкция /външни стени/ и покрива. Да се предвиди ефективна топлоизолация в зависимост от функционалното предназначение на помещенията . Да се предвиди подмяна на съществуващата дограма с енергоспестяваща. Да се предвидят нови секционни врати с оглед предпазване от охлаждане на работните помещения. Да се определи клас на енергопотребление на сградата . Да се спазят изискванията на Наредба №7 от 15.12.2004 г. за топлосъхранение и икономия на енергия в сгради, с изм.и доп. от 2010г. 4. Подробна количествено-стойностна сметка Да се изготвят подробни КС и КСС в табличен вид, позволяващ проследяване на изчисленията. 355 635.00 426 270.00
Упражняване на авторски надзор, по смисъла на чл. 162 ЗУТ, за разработения работен проект по компонент „Реконструкция на надлез над жп линия и бул. „Славянски” по бул. „ Патриарх Евтимий - гр. Стара Загора и привеждане на габарита на пътното платно на бул. „Патриарх Евтимий", съгласно ОУП към III а клас” : Съгласно Договор BG161PO001/5-02/2012/008-U-23 № 1735 от 04.09.2014 г. с предмет „Изработване на работни инвестиционни проекти в 16 обособени позиции в рамките на проект „Създаване на проектна готовност за кандидатстване на Община Стара Загора по Оперативната програма регионално развитие за периода 2014-2020 г. ”, финансиран от Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 с договор за безвъзмездна финансова помощ BG161РООО1/5-02/2012/008”, Обособена позиция 4: „Изготвяне на работен инвестиционен проект за реконструкция на надлез над жп линия и бул. „ Славянски ” в гр. Стара Загора”, сключен между община Стара Загора (Възложител) и ДЗЗД „Градско обновяване - Стара Загора" (Изпълнител) е изготвен технически проект за извършване на основен ремонт и реконструкция, уширение и модернизация на надлез над жп линия и бул. „Славянски" по бул. „Патриарх Евтимий" - гр. Стара Загора и привеждане на габарита на пътното платно на бул. „Патриарх Евтимий", съгласно ОУП към III А клас. Въз основа на изготвения технически проект има издадено Разрешение за строеж №19-553 от 30.10.2015 г. от Главния архитект на Община Стара Загора. Съгласно изисквания на Закона за устройство на територията, за реализацията на Дейност 1 от настоящото проектно предложение ще се осъществява авторски надзор. 35 000.00 42 000.00
Упражняване на строителен надзор при извършване реконструкцията на надлеза над жп линия и бул. „Славянски” по бул. „ Патриарх Евтимий - гр. Стара Загора и привеждане на габарита на пътното платно на бул. „Патриарх Евтимий", съгласно ОУП към III а клас” : В съответствие с чл. 142, (6), т.2 от ЗУТ, оценката за съответствие на техническите/работните проекти със съществените изисквания към строежите и упражняване на надзор по време на строителство са задължителни дейности при изпълнение на строителните компоненти в обхвата на проекта. В съответствие с чл. 168, (2) от ЗУТ, оценката за съответствие на разработен проект се извършва от лицензирана фирма (консултант). При съществени изменения на техническия/работен проект в работната фаза, Консултантът изготвя Доклад за оценка на съответствието на проекта, който представя на компетентния орган за одобрение и издаване на Разрешение за строеж, в съответствие със ЗУТ. Ще се упражнява строителен надзор от лицензиран Консултант, съгласно Закона за устройство на територията. По време на строителството, консултантът ще има следните основни задължения: Контрол на строителните работи (СМР) и издаване на актове и протоколи по време на строителството (съгласно Наредба № 3 към ЗУТ); Контрол на продуктите, използвани за строителството; Наблюдение на изискванията за безопасност и здраве по време по време на строителството; Изготвяне на технически паспорт на строежа; Оценяване на представяните от изпълнителите месечните отчети и фактури за изпълнение; Въвеждане на обекта в експлоатация (Издаване на Акт 15 за приемане на строителството; Издаване на акт 16 (съгласно Наредба №3 към ЗУТ) за въвеждане в експлоатация на строежа. След издаването на Акт 15, консултантът ще подготви окончателен доклад, който ще бъде внесен в отговорната институция за назначаване на приемателна комисия. Въвеждане в експлоатация на обекта, съгласно българското законодателство приключва с издаване на разрешение за експлоатация (Акт 16). Задълженията на консултанта продължават през периода на съобщаване на дефекти. В края на този период, Консултантът изготвя доклад за резултатите от дейността през периода на съобщаване на дефекти. 45 000.00 26 376.00
Упражняване на строителен надзор при изграждане на „Система за управление на градския транспорт” : В съответствие с чл. 142, (6), т.2 от ЗУТ, оценката за съответствие на техническите/работните проекти със съществените изисквания към строежите и упражняване на надзор по време на строителство са задължителни дейности при изпълнение на строителните компоненти в обхвата на проекта. В съответствие с чл. 168, (2) от ЗУТ, оценката за съответствие на разработен проект се извършва от лицензирана фирма (консултант). При съществени изменения на техническия/работен проект в работната фаза, Консултантът изготвя Доклад за оценка на съответствието на проекта, който представя на компетентния орган за одобрение и издаване на Разрешение за строеж, в съответствие със ЗУТ. Ще се упражнява строителен надзор от лицензиран Консултант, съгласно Закона за устройство на територията. По време на строителството, консултантът ще има следните основни задължения: Контрол на строителните работи (СМР) и издаване на актове и протоколи по време на строителството (съгласно Наредба № 3 към ЗУТ); Контрол на продуктите, използвани за строителството; Наблюдение на изискванията за безопасност и здраве по време по време на строителството; Изготвяне на технически паспорт на строежа; Оценяване на представяните от изпълнителите месечните отчети и фактури за изпълнение; Въвеждане на обекта в експлоатация (Издаване на Акт 15 за приемане на строителството; Издаване на акт 16 (съгласно Наредба №3 към ЗУТ) за въвеждане в експлоатация на строежа. След издаването на Акт 15, консултантът ще подготви окончателен доклад, който ще бъде внесен в отговорната институция за назначаване на приемателна комисия. Въвеждане в експлоатация на обекта, съгласно българското законодателство приключва с издаване на разрешение за експлоатация (Акт 16). Задълженията на консултанта продължават през периода на съобщаване на дефекти. В края на този период, Консултантът изготвя доклад за резултатите от дейността през периода на съобщаване на дефекти. 20 000.00 11 760.00
Упражняване на строителен надзор при извършване на рехабилитация на ремонтното хале на Тролейбусното депо : В съответствие с чл. 142, (6), т.2 от ЗУТ, оценката за съответствие на техническите/работните проекти със съществените изисквания към строежите и упражняване на надзор по време на строителство са задължителни дейности при изпълнение на строителните компоненти в обхвата на проекта. В съответствие с чл. 168, (2) от ЗУТ, оценката за съответствие на разработен проект се извършва от лицензирана фирма (консултант). При съществени изменения на техническия/работен проект в работната фаза, Консултантът изготвя Доклад за оценка на съответствието на проекта, който представя на компетентния орган за одобрение и издаване на Разрешение за строеж, в съответствие със ЗУТ. 5 000.00 5 000.00
Въвеждане на обектите в експлоатация - дейността включва изготвяне на геодезически заснемания за издаване на удостоверение от службата по "ГКК" по чл. 54а от ЗКИР" : След изпълнение на строително-монтажните работи, предвидени в проекта за въвеждане на обектите в експлоатация, ще се съберат набор от документи, подготвени по време на строителството от строителния надзор за издаване на удостоверение за въвеждане на всеки от обектите в експлоатация. Дейността се извършва от фирмите изпълнителки в продължение на два месеца 21 141.00 47 198.37
Публичност и визуализация на проект „Модернизация и развитие на устойчив градски транспорт в гр. Стара Загора – фаза II”: Община Стара Загора, като бенефициент по ОПРР 2014-2020, има правни задължения да извърши подходящи действия за информиране на обществеността за финансова подкрепа на Европейския съюз. Във всички документи, свързани с финансираният проект по ОПРР трябва да се посочи, че съфинансирането се осигурява от Европейския съюз. Изпълнението на това задължение е важно за ангажираността да се даде важното послание на европейската общественост, че Европейският съюз е в подкрепа на развитието на устойчив градски транспорт. Целта е държавите-членки да гарантират, че ще бъде дадена подходяща публичност и да се гарантира прозрачност, на предоставените помощи, за да се информира обществеността за ролята на ЕС при изпълнението на проектите. Дейността за информация и публичност има за цел Бенефициента да изпълни изискванията на Регламент (ЕС) № 1303/2013 за мерките за публичност и в „Насоките за кандидатстване по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, процедура BG16RFOP001-1.001-039 ’’ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ИНТЕГРИРАНИ ПЛАНОВЕ ЗА ГРАДСКО ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ И РАЗВИТИЕ 2014-2020”. Дейности по информация и комуникация са определени съгласно чл. 6 от Общи условия към финансираните по ОПРР 2014-2020 г. договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. (Приложение Ж към настоящите Насоки за кандидатстване). С оглед осигуряване публичността и информирането на обществеността относно финансовия принос на ЕС за реализацията на даден проект е необходимо проектното предложение да предвижда пресконференция/ конференция по повод стартирането на проекта, както и подобно събитие при приключване на проекта за оповестяване резултатите от реализацията му. Планираните дейности за информация и комуникация на изпълнението на проект „Модернизация и развитие на устойчив градски транспорт в гр. Стара Загора – фаза II” ще бъдат одобрявани и контролирани от Бенефициента-Община Стара Загора. При организиране на публично събитие, предварителна информация за него ще бъде публикувана на интернет-страницата на община Стара Загора. След приключване на събитието, ще се изготвя и разпространява прессъобщение, в което резюмирано ще се представя информация за проекта. Текстът на прессъобщението ще бъде публикуван и на www.starazagora.bg. 50 400.00 31 812.00
Извършване на финансов одит на проекта : Изборът на лицензиран одитор – регистриран експерт счетоводител - ще се извърши с съгласно ЗОП. Одиторът ще провери наличието и правилното попълване на всички разходни документи. Процедурата по одита ще се проведе след извършване на всички разплащания по бюджета на проекта и след приключване на работният вариант на финалният финансов отчет на проекта. Предвижда се това да е предпоследният месец от изпълнение дейностите по проекта. В края на одита ще се подготви одиторски доклад, който ще се приложи към финалния отчет на проекта Одитът на проекта ще бъде извършен от лицензиран експерт-счетоводител и изпълнен преди крайния срок за отчитане на проекта, като докладът за одит ще бъде приложен към окончателния финансов отчет. Одиторският доклад ще бъде изготвен в съответствие с действащата нормативна уредба, Закона за счетоводството и Международните счетоводни стандарти. Извършване на одит по време на изпълнение на проекта с цел удостоверяване на законосъобразността на разходите, ефективното и ефикасно изпълнение на дейностите по проектите (договорите) и спазването на специфичните нормативни изисквания на ЕС. Чрез извършване на одит по проекта се формират констатации (потвърждения), че отчетените от Бенефициента разходи, описани във финансовия отчет по Договора за БФП, са действително извършени, точни и допустими и да се предостави на Бенефициента доклад за фактически констатации. Допустимостта на разходите в случая се определя като правилно и коректно изразходване на безвъзмездната помощ в съответствие със срока, условията и изискванията, заложени в Договора за получаване на безвъзмездна финансова помощ. - всички декларирани разходи са действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на европейското и националното законодателство, относно допустимост на разходите по програми, съфинансирани от Кохезионния фонд и Европейския фонд за регионално развитие на ЕС. 10 000.00 11 880.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.