Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Храни

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът предвижда реконструкция и рехабилитация на 11 подобекта - V и VI клас от уличната мрежа в Община Цар Калоян, които са в лошо състояние: Реконструкция и рехабилитация на съществуващи улици- 4 улици в гр. Цар Калоян- ул. „Петър Берон”, ул. „Преслав”, ул. „Климент Охридски”,  ул. „Плиска” и 7 улици в с. Езерче- ул. „Цар Иван Асен", ул. "Царевец", ул. "Ангел Кънчев",  ул. "Христо Смирненски", ул. "Юри Гагарин",  ул. "Черно море", ул. "Александър Стамболийски". Пътната настилка на подобектите -асфалтова,бетонова, трошенокаменна е разбита. Има участъци, които са без трайна настилка. Повечето от улиците са с недостатъчна ширина и имат нужда от уширяване. 

Основните цели на Проекта са възстановяване и подобряване на транспортно-експлоатационните качества на улиците, подобряване на техническите елементи, гарантиране на носимоспособността и равността на настилката, по-добро отводняване на разглежданите участъци и повишаване на безопасността на движението.  

Проектът включва разходи за извършване на строително ремонтните работи: Разваляне и възстановяване на уличните настилки- подготвителни работи, земни работи, асфалтови работи, пътни работи, сигнализация и маркировка. Не са включени ремонти на тротоари, а само поставяне на бордюри, изпълнение на авторски и строителен надзор, консултантски услуги за подготовка и управление.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Изпълнение на СМР- реконструкция и рехабилитация наулици в гр.Цар Калоян : Основна цел е да се извърши реконструкция и рехабилитация на уличните настилки и ремонт на уличните съоръжения, с което да се преустанови процеса на разрушаването им и да се гарантира носимоспособността, равността и отводняването им от повърхностните води. Предвижда се изпълнение на СМР за обновяване на уличната мрежа в гр. Цар Калоян, в съответствие с изготвените технически проекти и издадено разрешително за строеж : - ул. „Петър Берон” 603 кв.м.: ремонтни дейности по улица VI-ти клас с дължината 99,70 м.; Улицата е с трошенокаменна настилка в задоволително състояние, с ширина от 5,00 до 5,50 м. , без бордюри. Предвижда се технологично подравняване на трошенокаменната настилка до достигане на проектно ниво; полагане на изравнителен пласт от трошен камък, неплътен асфалтобетон с дебелина след уплътнение 4 см. и плътен асфалтобетон с дебелина 4 см. Запазва се съществуващият габарит от 5.50 м. Предвижда се полагане на бордюри. Търси е осигуряване на правилна геометрична форма на пътната настилка и добро отводняване. Проектната скорост е 30 км/ч.; - ул. „Преслав”- 2215 кв.м.: ремонтни дейности на улица V клас. Улицата представлява пет прави, една хоризонтална крива и четири чупки с дължина е 235,99 м. ; Улицата е с компрометирана асфалтова настилка с постоянна ширина от 6.00 /7.00/ м. По дължина на участъка се наблюдават повърхностни деформации. Има съществуващи бордюри. Необходимо е осигуряване на правилна геометрична форма на пътната настилка и добро отводняване. Проектната скорост е 40 км/ч.; Технологична последователност на работа: демонтаж на съществуващи бордюри, технологично фрезоване на асфалтова настилка, изпълнение на локални ремонти /при отрицателни нивелетни разлики/ – изкоп и полагане на трошен камък с непрек.зърнометрия, фр.0-63 мм, с дебелина 36 см. , полагане на нови бетонови бордюри 18/35/50 см., полагане на изравн. неплътен асфалтобетон с дебелина мин. 4 см., полагане на плътен асфалтобетон с дебелина 4 см; - ул. „Климент Охридски”1946,1 кв.м.: ремонтни дейности по улица VI клас с дължината е 296,39 м.; Улицата е с асфалтова настилка и с постоянна ширина от 6.00 м. По дължина на участъка се наблюдават повърхностни деформации, както и слягания преди и след съоръжението. Има съществуващи бордюри; Проектната скорост е 30 км/ч.; Технологична последователност на работа: демонтаж на съществуващи бордюри, технологично фрезоване на асфалтова настилка, изкоп за локални ремонти /при отрицателни нивелетни разлики и на дължина 30 м преди и след пътното съоръжение/, полагане на нова конструкция за локални ремонти, полагане на нови бетонови бордюри 18/35/50 см., полагане на изравнителен пласт от неплътен асфалтобетон с дебелина мин. 4 см. полагане на плътен асфалтобетон с дебелина 4 см.; - ул. „Плиска”- 1511,1 кв.м.: ремонтни дейности по улица V-ти клас; Улицата се състои от 3 прави и 2 чупки с дължина 206,80 м.; Улицата е с компрометирана асфалтова настилка, с ширина 7,00 м. Налагат се кърпежи (запълване с биндер) на настилката. По дължина на участъка се наблюдават повърхностни деформации. Има съществуващи бордюри в незадоволително състояние. Необходимо еосигуряване на правилна геометрична форма на пътната настилка и добро отводняване. Проектната скорост е 40 км/ч.; Технологична последователност на работа: предварителни ремонтни дейности; технологично фрезоване на асфалтова настилка до достигане на проектно ниво; полагане на нови бордюри 18/35/50 см; попълване зад бордюри с подходящ материал; полагане на изравнителен пласт от неплътен асфалтобетон (биндер); полагане на неплътен асфалтобетон с дебелина мин. 4 см.; полагане на износващ пласт от плътен асфалтобетон тип „А“с дебелина 4 см.; За всички улици се предвижда полагане на пътни знаци от първи типоразмер и са рефлектиращи;Хоризонталната маркировка да се изпълни с бяла хлоркаучукова боя с перли. 343 124.38 425 019.52
Изпълнение на СМР- реконструкция и рехабилитация на улици в с. Езерче : Основна цел е да се извърши реконструкция и рехабилитация на уличните настилки и ремонт на уличните съоръжения, с което да се преустанови процеса на разрушаването им и да се гарантира носимоспособността, равността и отводняването им от повърхностните води част от уличната мрежа в с. Езерче, в съответствие с изготвените технически проекти и издадено разрешително за строеж : - „Цар Иван Асен"- 1295,76 кв.м.- ремонтни дейности по улица VI-ти клас; Улицата се състои от 5 прави, 3 чупки и 1 хоризонтална крива, 291,87 м; Предвижда се подмяна на съществуващите бордюри , изкърпване на единични дупки и деформации, технологично фрезоване на асфалтова настилка до достигане на проектно ниво, полагане на един пласт плътен асфалтобетон с дебелина мин. 6 см. и подмяна на бордюри – двустранно.От пт 15 до пт 30 се предвижда премахване на компрометиран асфалтов пласт, изравнителен трошен камък, нови бордюри (понижени) и полагане на плътен асфалтобетон с дебелина 6 см. Проектната скорост е 30 км/ч.технологична последователност на работа: предварителни ремонтни дейности ; разкъртване на компрометирана асфалтова настилка ; технологично фрезоване на асфалтова настилка до достигане на проектно ниво; полагане на изравнителен пласт от трошен камък ; полагане на нови бордюри 18/35/50 см (пт 0 – пт 13); полагане на нови бордюри 18/35/50 см (понижени /пт 13 – пт 30/); попълване зад бордюри с подходящ материал (земни маси); полагане на износващ пласт от плътен асфалтобетон тип „А“ с дебелина мин. 6 см.; - ул. "Царевец"- 765,8 кв.м- изпълнение на ремонтни дейности по улица VI-ти клас. Улицата се състои от 3 прави и 3 криви, с обща дължина 218,8 м. Покрита е с кълдъръм в първата си част, с дължина 130 м и е с габарит3-3,5 метра и компрометирана трошенокаменна настилка с дължина 88,8 м. и габарит 3-,5 м. По цялата дължина няма бордюри и тротоари; Предвижда се изграждане на нова бетонова пътна конструкция; полагане на легнали пътни бордюри. - ул. "Ангел Кънчев"- 2327,5 кв.м.- изпълнение на ремонтни дейности по улица VI-ти клас. Състои се от 6 прави и 1 крива с дължина 665 м. Улицата е без настилка -80 м., а останалата част е с калдъръм-585 м. /2,5-4 м.По цялата дължина няма бордюри и тротоари; Предвижда се почистване на съществуващата настилка, изпълнение на уширения до достигане на проектния габарит; полагане на нов асфалтобетон с пл. 5 см.; Полагане на бордюри-двустранно. - ул. "Христо Смирненски"-2712,92 кв.м.- изпълнение на ремонтни дейности по улица V-ти клас. Състои се от 4 прави и две криви, с дължина 775,12 м. Улицата е с трошенокаменна настилка и габарит 3,5 м на дължина 227 м., без настилка , с дължина 105 м. Няма тротоари по цялата дължина. Предвижда се нова асфалтовобетонна пътна конструкция и полагане на нови бордюри-двустранно; Изпълнение на нов асфалтобетон с пл. 5 см. - ул. "Юри Гагарин"- 432,65 кв.м.- изпълнение на ремонтни дейности по улица V-ти клас. Улицата е права , с дължина 127,5 м., покрита с трошенокаменна настилка и с габарит 3 м. Предвижда се почистване на съществуващата настилка, уширения до достигане на проектния габарит; изграждане на нова бетонна конструкция, и нови бордюри-двустранно. - ул. "Черно море"- 295,75 кв.м. - изпълнение на ремонтни дейности по улица VI-ти клас.Улицата е права , с дължина 84,5 м.По цялата дължина няма бордюри и тротоари;Предвижда се почистване на съществуващата настилка, уширения до достигане на проектния габарит; изграждане на нова бетонна конструкция, и нови бордюри-двустранно. - ул. "Александър Стамболийски"- 357 кв. м.- изпълнение на ремонтни дейности по улица VI-ти клас. Улицата е права , с дължина 102 м., с трошенокаменна настилка и габарит 3,5 м. Предвижда се почистване на съществуващата настилка, уширения до достигане на проектния габарит; изграждане на нова бетонна конструкция, и нови бордюри-двустранно. За всички улици се предвижда полагане на пътни знаци от първи типоразмер и са рефлектиращи;Хоризонталната маркировка да се изпълни с бяла хлоркаучукова боя с перли. 660 659.28 827 288.23
Изпълнение на авторски надзор по време на строителството: Извършване на авторски надзор, по време на строителството и въвеждането в експлоатация на Строежа, в съответствие с действащото българско законодателство (ЗУТ, Наредба № 3 от 31.07.2003 г. на МРРБ към ЗУТ за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и Наредба № 2 от 31.07.2003 г. на МРРБ към ЗУТ за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти 10 000.00 4 920.00
Изпълнение на независим строителен надзор : Основната цел на дейността е упражняване на строителен надзор по време на изпълнение на строителните и монтажни работи, контрол на строително-монтажните работи, изготвяне на Окончателен доклад съгласно чл. 168, ал.6 от ЗУТ и съдействие на възложителя за получаване на Удостоверение за въвеждане в експлоатация на строеж, а именно: Изпълнение на СМР- реконструкция и рехабилитация на уличната мрежа в Община Цар Калоян Първи етап и Изпълнение на СМР- реконструкция и рехабилитация на уличната мрежа в Община Цар Калоян Втори етап. За дейностите на строителен надзор се прилагат изискванията на чл. 168 от ЗУТ, чийто обхват е, както следва: отговорност за законосъобразно започване на строежа; - отговорност за пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; отговорност за изпълнението на строежите, съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията по чл. 169, ал. 1 и 2 от ЗУТ; отговорност за спазване на изискванията за здравословно и безопасни условия за труд в строителството; в тази връзка – определяне на правоспособно физическо лице от състава си за координатор по безопасност и здраве (КБЗ) за етапа на изпълнение на строежа, съгласно чл. 5, ал. 1, точка 2 от Наредба № 2. ; КБЗ да изпълнява лично всички функции предвидени в Наредба № 2; отговорност за недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; отговорност за годността на строежа за въвеждане в експлоатация; отговорност за оценка за достъпност на строежа от лица с увреждания; отговорност за оценка на енергийната ефективност; отговорност за подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба на министъра на регионалното развитие и благоустройството, за актове и протоколите, съставени по време на строителството; отговорност за уведомление при нарушаване на техническите правила и нормативи на регионалната дирекция за национален строителен надзор в 3-дневен срок от установяване на нарушението; отговорност за количествено и качествено изпълнение на строително- монтажните работи по одобрената количествено-стойностна сметка за обекта; отговорност да изготви окончателен доклад до възложителя, след приключване на строително - монтажните работи; отговорност за щети, които са нанесени на възложителя и на другите участници във строителството и солидарна отговорност за щети, причинени от неспазване на техническите правила и нормативи и одобрените проекти; обезпечаване на постоянно присъствие на свои представители на обекта за времето, през което се изпълняват строително монтажни работи. Предаването на извършената услуга за приемане от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ се извършва от определените от страна на Общината и и избрания изпълнител лица, посочени в този договор. Предаването на част и на цялото изпълнение и/или документ по договора за приемане и одобрение от Общината се удостоверява с подписване на приемо-предавателен протокол.. За изпълнението на обществената поръчка ще се прилагта вътрешни правила за мониторинг и контрол, разработени от Екипа на Проекта и утвърдени от Кмета на Общината. Плащанията са обвързани с етапи на започване и приключване на дейността- след подписване (Акт Образец № 2 по Наредба № 3 от 31.07.2003 г. и след издаване на Удостоверение за въвеждане в експлоатация на строеж - по банков път на база издадена фактура. Резултати: Упражнен контрол на изпълнение на СМР, съгласно графика на строителя, контрол на качеството на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите на безопасност; Извършен контрол на количеството на изпълнените СМР съгласно одобрената Количествено стойностна сметка на работите. 20 000.00 23 880.00
Организация и управление на проекта: Дейностите за организация и управление имат за цел установяването на система за добро управление на проекта, както и междинни дейности за гарантиране на успешната му реализация и постигане на заложените цели. Дейността включва: Организиране на цялостното изпълнение на проекта; Сформиране на екип за организация и управление и изготвяне на подробен план за действие за изпълнението на проекта; • Организирането и провеждането на процедури за възлагане на обществена поръчка; Управлението на сключените договори – контрол на изпълнението на дейностите, постигането на резултатите и спазването на сроковете; Управление на рисковете и разрешаване на възникнали проблеми; Управление на промените; Контрол на изпълнението на дейностите за информация и публичност; Следене за нередности и уведомяване на ДФЗ при констатиране. Цялостното отчитане на Проекта и кореспонденцията с ДФЗ ще бъдеизвършвано в електронната система ИСУН 2020. Подпомагане процеса на документиране на изпълнението на проекта, вкл. окомплектоване на пакета от документи към заявка за плащане, в т.ч. осъществяване на предварителен преглед на актовете, изготвяни по време на строителството и изискуема документация при подаване на заявка за плащане и предоставяне на препоръки относно оформянето и съдържанието им; проверка и корекция, при необходимост, на приемо-предавателни протоколи за извършени СМР между строителя и изпълнителя; предварителна проверка на проформа фактури и издадени разходооправдателни документи в изпълнение на проекта; проверка на извършени плащания по проекта и коректното им документиране; Подготовка на необходимата кореспонденция между Възложителя и ДФ „Земеделие“ – РА по повод изпълнението и отчитане дейностите по проекта, в т.ч. уведомителни писма, отговори на такива, изготвяне на искания за анекси към сключения с ДФ „Земеделие“ договор за финансово подпомагане и други свързани с цялостното изпълнение на проекта; Осъществяване на сътрудничество и координация между всички заинтересовани страни в рамките на проекта – Възложител, ДФ „Земеделие“, изпълнители на договори;Подготовка и представяне на отговор на въпроси и питания от и към ДФ „Земеделие“ по време на изпълнение на проекта. Консултиране на Възложителя относно изпълнение на препоръки, дадени от страна на Управляващия орган, получени в резултат на проведени проверки на място и одити на изпълнението на проекта;Участие при осъществяване на проверки на място от страна на ДФ „Земеделие“ по изпълнение на договора, след писмена покана от страна на Възложителя; Окомплектоване на изискуемата документация към заявка за плащане (фактури, платежни нареждания и др. разходооправдателни документи), свързани с отчитане на дейностите по проекта по отпуснатата безвъзмездна финансова помощ и електронно подаване в ИСУН. 10 000.00 24 000.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.