Организация, управление, наблюдение и контрол по проекта: Дейността има за цел да се осигури ефективното и ефикасно управление на проекта в съответствие с приложимата нормативна уредба и правилата на ОП РЧР.
За целите на дейността ще се сформира тричленен екип от специалисти с опит в управление на проекти, които ще отговарят за цялостното изпълнение на дейностите по проекта. Те ще са на позиции:
- ръководител по проекта;
- двама координатори по проекта;
- счетоводител по проекта.
Предвижда се ръководителят на проекта да бъде ангажиран в рамките на 840 часа, координаторите за 770 часа, а счетоводителят за 630 часа, които ще бъдат разпределени за 17 проектни месеца в зависимост от ангажиментите на членовете на екипа по изпълнението на дейностите.
В рамките на техните задължения се включва общото ръководство и наблюдение от страна на бенефициента по изпълнението на проекта в съответствие с договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Осъществяването на координация и комуникация с Договарящия орган и други заинтересовани страни, включващи териториални структури на Агенция по заетостта, община. Екипът по проекта ще носи отговорност за водене на цялостната документация по проекта, включително изготвянето на съответните справки, технически и финансови отчети, искания за междинно и окончателно плащане и друга документация в съответствие с изискванията на Договарящия орган. Екипът по проекта ще бъде ангажиран и ще носи отговорност и за избор на външни изпълнители за реализацията на дейностите по проекта в съответствие с разпоредбите на ПМС № 118/20.05.2014 г. |
24 139.06
|
24 534.17
|
Дейности за визуализация и публичност по проекта: Дейността цели информиране на широката общественост относно помощта, получена от европейските фондове - представяне на проектните цели, етапи на изпълнение, дейности, целева група и заинтересовани страни, продължителност, планирани резултати и ефекти. В рамките на дейността ще бъдат изпработени материали, които ще визуализират програмата за бевъзмездна помощ, както и те привлекат и стимулират представители на целевата група за вземат участие по проекта.
В рамките на тази дейност са предвидени следните мерки за осигуряване на информираност и публичност:
- организация на две конференции – откриваща и закриваща за национални медии, целящи запознаването на широката общественост с целите, дейностите, целевата група, продължителността, резултатите и ефектите от проекта. Конференциите изрично ще оповестяват, че съответният проект се съфинансира от ЕСФ чрез ОП РЧР, като се използват логото на ЕС и логото на ОП РЧР;
В допълнение, за осигуряването на информираност и публичност Кандидатът ще използва следните печатни информационни материали,
- Ще бъде изработено информационно табло, което ще бъде поставено на мястото на изпълнение на проектните дейности.
- Ще бъдат изработени две табели, които ще бъдат поставени, както на пресконференциите, така и в на местата, където се извършва дейност на фирмата.
- Ще бъдат изработени брошури, които да бъдат разпространявани сред представители на целевите групи, клиенти на фирмата, с цел запознаване на с проектите дейности. Предвиждат се 380 бр. брошури.
- стикери за закупененото по проекта оборудване, които ще бъдат поставени на оборудването - 60 бр.
Дейностите ще бъдат в пълно съответствие с „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. |
2 484.00
|
2 484.00
|
Подбор на представители на целевата група: Дейността цели да се осигурят възможност за заетост, трайна интеграция и квалификация на 14 безработни лица в областта на рамките на дейността ще се акцентира върху следните специфични категории: безработни лица с ниска степен на образование; продължително безработни и неактивни, безработни лица на възраст над 54г., безработни младежи до 29г.вкл. Чрез тази дейност по подбор ще се предостави възможност да се изберат лица, отговарящи на профила и нуждите на "Глобалкар" ЕООД. Дейността ще се реализира в тясно сътрудничество с представителите на бюрата по труда и на представителите на местни общности за идентифициране и привличане на представителите на целевата група в настоящия проект. Подборът ще се реализира на няколко стъпки, първата от която е разработване на критерии за лицата, които ще бъдат наети, съгласно длъжностите, а именно
- Машинен инженер - 1 бр; Специалист безопасност и здраве - 1бр; Сътрудник бизнес услуги - 3бр; Техник механик - 3 бр; Примечик автосервиз - 2 бр.; Организатор работа с клиенти - 1бр; Офис мениджър - 1 бр; Диагностик МПС - 1бр. и Автотенекеджия - 1бр.
Критериите ще бъдат утвърдени от екипа по управление и ръководството на Кандидата. Лицата ще бъдат селектирани по начин, гарантиращ спазването на недискриминационни принципи. За длъжностите Техник механик, Приемчик автосервиз, Автотенекеджия и Диагностик МПС ще се изисква средно образование, като се предимство ще се отчете образование, отговарящо на позициите. За останалите длъжности критериите ще включват висше образование, като ще се има в предвид качества, включващи комуникативни умения и умяния за работа с клиенти.
Ще бъде изготвена заявка, спрямо критериите, на база на която ще се привличат кандидати за работните места. Първоначалният подбор ще бъде на база на документи, включващи автобиография. С подбраните по документи лица ще се проведе интервю, което в зависимост от съответната длъжност ще включва освен разговор и казус, който ще спомогне за по-качествена селекция. Подбраните лица ще имат възможност да сключат трудови договори. |
0.00
|
0.00
|
Осигуряване на заетост в "Глобалкар "ЕООД: Дейността цели професионална реализация на безработни и/или неактивни лица, назначени по проекта за минимум от 12 месеца, като се даде възможност за дългосрочно запазване на работното място. Договорите ще бъдат срочни за период от 12 месеца, с опцията за подписване на безсрочен договор. След изтичане на проекта ще се осигури дългосрочна заетост за поне 50% от лицата, като запазването на всички места ще зависи от резултатите, които постигат в работата си. Разширяването на дейността на фирмата налага включването на длъжностите по проекта. В рамките на дейността ще бъдат наети 14 безработни лица, като половината от тях (7 лица) ще бъдат от следните специфични категории: безработни лица с ниска степен на образование; продължително безработни и неактивни лица; безработни лица на възраст над 54 г. безработни младежи до 29г. на следните длъжности:
- Машинен инженер - 1 бр;
- Специалист безопасност и здраве - 1бр;
- Сътрудник бизнес услуги - 3бр;
- Техник механик - 3 бр;
- Примечик автосервиз - 2 бр.;
- Организатор работа с клиенти - 1бр;
- Офис мениджър - 1 бр;
- Диагностик МПС - 1бр.
- Автотенекеджия - 1бр.
Ролята на „Приемчика автосервиз“ е да организира работната смяна и да следи за навременното изпълнение на задълженията. „Информатора приемна“ активно комуникира с клиентите, като обработва документите. „Техник механик“ и "Диагностик МПС" извършват ремонтните дейности по автомобилите. Сътрудника бизнес услуги ще комуникира с клиенти, като ще сключва договори и ще води документация.
По времето на заетост младежите ще натрупат трудов опит в просперираща фирма като „Глобалкар" ЕООД. Увеличаващия се брой клиенти на фирмата гарантира възможност за пълно интегриране на новоназначените лица, тъй като фирмата разчита на служителите си да изпълняват своите задължения.
През периода на изпълнение на срочния договор те ще получат и допълнителна квалификация свързана с дейностите на фирмата и ще формират професионални знания и умения в областта чрез обучение на работно място и обучение чрез опит. За дванадесет месечния период новоназначените ще имат устойчива заетост, но ще имат шанс да се превърнат в успешни професионалисти, да повишат своята конкурентоспособност на пазара на труда и да имат шанс за дългосрочна професионална реализация в тази перспективна област. Инвестирайки в знанията на новоназначените, фирмата цели да създаде ценни кадри, които да се превърнат в конкурентоспособни на пазара на труда и да осигури възможност за реализация. Лицата ще развият специфични умения, ще надградят своите знания, както и ще натрупат професионален опит.
|
161 150.40
|
147 403.46
|
Оборудване на новите работни места в „Глобалкар" ЕООД: Дейността се изразява в създаване и оборудване на новите работни места със съвременни технически средства за извършване на трудовата дейност, тъй като съвременните условия в дейността на автосервизите изисква добри условия на труд и използване на нови технологии В рамките на дейността ще се закупи оборудване, което да бъде използвано от назначените по проекта лица. Оборудването ще допринесе за качествено извършване на трудовите задачи на лицата.. Работата с закупеното оборудване ще допринесе за повишаване на професионалните качества на лицата, тъй като работата с него ще даде конкурентно предимство на лицата на пазара в областта.
В рамките на тази дейност ще се закупи:
- за длъжност Техник механик - Гаечен ключ - 3бр; ключ маслен филтър - 4 бр.; инструменти за лагери - 1 бр.; комплект за лагери - 2 бр. Избутвач - 1 бр.; Камък - 1бр;
Инструмент за лагери - 1 бр; Малък динамометричен ключ - 1 бр.; Гайковерт - 2 бр.; Машина за спирачна течност - 1бр.; Пистолет за боядисване - 1бр; Филтри за камера - 2 бр.;
Скоби за лагери к-т - 1бр; Скоби за пружини I к-т - 1 бр; Скоби за пружини II к-т - 1 бр.; Оборудване за пикоскоп - 1 бр.; Комплект бързи ключове - 1бр.; Комплект зегер клещи - 1бр.; Чукове - 300 гр - 2бр.; Чукове - 500 гр - 2бр; Комплект метчици и флашки - 1бр.; Комплект дорници за семеринги - 1 бр.; Магнитна стойка и часовник (индикатор) - 1бр.; Скоба за филтри - 1бр.; Станция за климатици - 1 бр.; Скоба за вадене на шайби - 1бр.; Комплект ключове извита звезда - 1бр.; Термометър - 1бр.; Тестер акум. Батерия - 1 бр.; Дозер - 1бр.; Спотер - 1 бр.; Тенекеджийски инструменти - 1бр.; Прахосмукачка с ренде - 1бр.; Стойка за двигатели - 1бр.; Стенд за регулиране на предница - 1бр.
- За длъжностите Машинен инженер; Специалист Безопасност и здраве; Организатор работа с клиенти; Сътрудник в бизнес услуги - компютърна конфигурация - 9 бр.; телефони - 7 бр.; бюро каса - 1бр.; бюро - 2 бр.; офис стол - 1бр.; цветен принтер - 1 бр.; маса - 1 бр.; столове - 12 бр.
- За длъжност "Приемчик" - преносим компютър - 2 бр.
|
82 782.84
|
82 505.00
|
Провеждане на обучения по специалност "Бизнес услуги" и специалност "Автотранпортна техника": - Обучение за придобиване на втора степен на професионална квалификация по професията „Сътрудник в бизнес-услуги” 345040, специалност „Бизнес-услуги” 3450401. В обучението ще се включат трима служители на длъжност "Сътрудник бизнес услуги".
Основната цел на обучението е формирането на теоретични знания, практически умения и професионално – личностни качества. Обучението ще бъде минимум 660 уч. часа, като ще съдържа теоретични и практически часове, като теоретичните часове не трябва да са по-малко от 300 уч. часа, а практическите не по-малко от 360 уч. часа. Минимално съдържание на учебната програма: Икономика на предприятието, Статистика на предприятието, Отчитане на външнотърговски сделки, Фирмено право. След завършване на професионалното обучение по професията „Сътрудник в бизнес-услуги” и специалността „Бизнес-услуги”, обучаваният трябва да знае: фирмена култура; човешки ресурси; психология и етика; кореспонденция и документооборота; бизнес-комуникации; системи за архивиране; автоматизирани информационни системи, както и да може да работи в екип, да координира връзките между отделните звена, да изработва план графици, да извършва оперативна административна дейност, да взема решения.
- Обучение за придобиване на степен на професионална квалификация по професия "Техник по транспортна техника" 525010, специалност "Авторанспортна техника" 5250101 за придобиване на част от трета степен. В обучението ще се включат трима служители на длъжност "Техник - механик".
Минимални изисквания за учебната програма - Автоматизация, хидравлика и пневматика; Устройство, експлоатация и ремонт на МПС, Обслужване на МПС и Обслужване на ДВГ и Стендове и съоръжения за диагностика и регулиране.
Благодарение на обучението, обучаемите ще придобият специфични знания за устройството на МПС, както и за специфичните ремонтни дейности по тях. Обучението ще бъде минимум 660 уч. часа, като ще съдържа теоретични и практически часове, като теоретичните часове не трябва да са по-малко от 300 уч. часа, а практическите не по-малко от 360 уч. часа.
|
6 975.00
|
6 973.56
|