Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 194 дървета
English

Програма: Храни

Район за планиране: Всички

Описание

Средата за развитие на бизнес в гр. Гълъбово и региона поставя нови изисквания и предизвикателства пред фирмите. Това налага автосервиз Анастасови - груп ЕООД да разшири гамата от предлагани авторемонтни услуги, като започне да предлага диагностика на  леки, лекотоварни и товарни превозни средства, и автобуси.
Основна цел на проектното предложение е създаване на възможности за заетост и повишаване на качеството на живот на територията на МИГ Гълъбово – Опан чрез насърчаване на предприемачеството.
Специфична цел на проекта е повишаване на конкурентоспособността на Анастасови - груп ЕООД чрез инвестиции в оборудване за автосервиз.
Тази цел ще бъде постигата чрез реализацията на три дейности: 
I. Разработване, управление и отчитане на проект
II. Ремонт на покрив и подмяна на дограма
III. Закупуване на оборудване за автосервиз:
1. Едноскоростен стенд (за изпитване на спирачните сили на леки, лекотоварни, товарни автомобили, автобуси и ремаркета с натоварване на ос до 13 т) – 1 бр.
2. Газанализатор – 1 бр.
3. Димомер – 1 бр.
4. Оборотомер – 1 бр. 
5. Уред за проверка и регулиране на фарове – 1 бр.
6. Канален подемник – 1 бр.
В резултат от инвестиционните дейности ще бъде разкрито едно ново работно място за представител на маргинализирана група, ще бъде повишена конкурентоспособността на Анастасови - груп ЕООД, ще бъде насърчено предприемачеството и ще бъде повишено качеството на живот на територията на МИГ Гълъбово – Опан.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Разработване, управление и отчитане на проект: Дейността е спомагателна и тя съпътства изпълнението на основната дейност през целия поректен период. Основна цел на управлението на проекта е ефективно и ефикасно планиране, изпълнение и контрол при реализацията на дейностите, което да доведе до постигане на заложените цели на проекта в частност, и на програмата като цяло. За целта е избрана организация за управление, след проведен избор по критерий „най-ниска цена“ измежду три подадени оферти. Сключен е договор за консултантски услуги със СНЦ „Тракийско устойчиво развитие“, с. Коларово за разработване на бизнес план, изпълнение и отчитане на дейностите по проекта. Проектът ще се управлява от ръководител - управителя на Анастасови - груп ЕООД, с активното съдействие на представител на организацията, който ежемесечно ще следи хода на проектната реализация, ще планира следващи стъпки, ще анализира съвместно с ръководителя възникнали проблеми и ще търси начини за тяхното преодоляване. Консултантските услуги, свързани с изпълнението и отчитането на дейностите по проекта до изплащане на помощта се състоят в: 1) предоставяне на експертна помощ относно съставяните в рамките на изпълнението на проекта документи. 2) подготовка на тръжни документи и провеждане на процедури за избор на изпълнители. 3) комплектоване на заявките за плащане с изискуемите документи. 4) консултиране на кандидата относно изпълнение на допълнителни указания от ДФ”Земеделие”. 5) контрол по спазване на календарния график за изпълнение на проекта – изготвяне на план за действие, мониторинг и отчитане на дейностите по проекта. 6) дейности за отчитане на проекта – изготвяне на документите необходими за отчитане на проекта пред ДФ”Земеделие”. 7) други дейности, необходими при изпълнение на проекта и възникнали по време на изпълнението. 8) осъществяване на ефективно и безпроблемно сътрудничество и координация между всички заинтерeсовани страни, в рамките на проекта. 9) подготовка и представяне в отговор на въпроси и питания от РА, по време на изпълнение на проекта. 10) съдействие при верификации, разплащания и осчетоводяване на разходите. 11) контрол върху провеждането на мерките за информация и публичност. 12) администриране и докладване на нередности. 13) мониторинг върху изпълнението на проекта, вкл. докладване на констатирани нередности и пропуски в документацията по проекта. 14) подготовка на искания за финансиране на разходи за ДДС към заявки за плащания. 15) подготовка и съдействие при подаване заявки за плащания, вкл. заявка за окончателно плащане по проекта. 16) при необходимост, подготовка и съдействие при подаване на документи за банков кредит. 17) при необходимост, подготовка и съдействие при подаване на искане за модификация на договора. 4 600.00 0.00
Ремонт на покрив и подмяна на дограма: С цел повишаване на конкурентоспособността, Анастасови - груп ЕООД ще предоставя нови услуги, свързани с диагностика на леки, лекотоварни и товарни превозни средства, и автобуси. Тези услуги ще се предоставят в наето помещение, намиращо се в гр. Гълъбово, ул. Георги Димитров 125, като за целта е подписан договор с Марица Изток Автотранспорт ЕООД, вписан в Агенция по вписванията на 24.06.2022 г., за срок от 7 години. Помещението е 180 м2, но в не много добро състояние. Покривът тече, а дограмата е изключително износена и не може да осигури комфорт за работа в помещението. Халето има нужда от ремонт на покрива, смяна на дограмата и освежаване, за да може да се използва пълноценно за предлагане на новите диагностични услуги. За дейностите е изготвена количествена сметка, заверена от правоспособно лице - инж.Валентина Борисова. Планираните промени представляват текущ ремонт и не се нуждаят от разрешение за строеж, съгласно становище на гл.архитект на Община Гълъбово, изд. на 22.07.2022 г. 54 743.25 0.00
Закупуване на оборудване за автосервиз: Непрекъснато увеличаващият се брой на автомобилите в България доведе до все по-голямо търсене на автосервизни услуги. Все повече хора се нуждаят от бързо и качествено сервизно обслужване. Последните промени (от 29.09.2020 г.) в Наредба № Н-32 от 16.12.2011 г. за периодичните прегледи за проверка на техническата изправност на пътните превозни средства поставят нови изисквания пред водачите. За целта, преди преминаване на годишен технически преглед е необходимо да се прави диагностика със специализирано оборудване - газанализатор, димомер, оборотомер, уред за проверка и регулиране на фарове. Също така, се прави диагностика с помощта на спирачен стенд и канален подемник. Това оборудване се използва за диагностика и при много други ремонтни дейности. Спирачният едноскоростен стенд с натоварване на ос до 13 тона представлява кантар за измерване на тежестта на автомобилите, което се прави с цел удостоверяване теглото на автомобила за проверка на спирачното му усилие. Каналният подемник се използва за общо диагностични и ремонтни дейности и е най-важната част от оборудването в един автосервиз. Подходящ е за повдигане на всякакви леки и лекотоварни автомобили, както и на по-малки камиони. Газанализаторът е устройство, функционално изградено на принципите на измерване на газови смеси, което позволява своевременно да се определи излишъка от опасни токсини. Уредът предупреждава за опасността, свързана с неразрешено отделяне на вредни летливи вещества и появата на течове. Използва се за бензинови превозни средства, като замерването на изгорели газове показва колко % е износен автомобила, и като цяло - неговото състояние. Димомерът е уред за непрекъснато измерване на коефициентите на поглъщане на светлината на изгорелите газове, отделяни от превозните средства. Той е аналогичен на газанализатора, но се използва при превозни средства на дизелово гориво. Оборотомерът се използва за определяне на броя на оборотите на двигателя. Правилното регулиране на фаровете е от изключително значение за сигурността на пътниците в автомобила. Тяхното периодично регулиране осигурява безопасни условия при шофиране както за пътниците, така и за другите хора на пътя. Това се извършва с уред за проверка и регулиране на фарове. С помощта на гореизброените уреди ще може да се предоставя нова за фирмата услуга - диагностика на леки, лекотоварни и товарни превозни средства, и автобуси, което ще повиши конкурентоспособността на Анастасови - груп ЕООД. Всички активи ще бъдат доставени и инсталирани в ремонтираното хале. В рамките на проекта ще бъде назначено едно лице на трудов договор на длъжност „Автомонтьор“, подбрано измежду регистрираните в Бюрото по труда в Гълъбово представители на малцинствата. Бюджетът за дейността е съставен при спазване на изискванията за ефективност, ефикасност и икономичност на разходите. Предвидените разходи са оптимални и са съобразени с дейността, и могат да гарантират своевременно, количествено и качествено изпълнение, което да доведе до постигане на очакваните резултати и поставените цели. 37 350.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.