Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 655 дървета
English

Програма: Храни

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение е насочено към изграждането на иновативнa платформа за създаване на алтернативно видео съдържание, заснето по професионален начин, със структурирани процеси (кратки филми, сериали, влогове, рекламни видео клипове, музикални видео клипове). Това ще бъде постигнато чрез осъществяването на комплекс от взаимно допълващи се мерки, в рамките на дейността по реализиране на пазара на предприемаческа идея.
За целите на предприемаческата идея, бе създадено ново предприятие, попадащо сред приоритетните сектори на Националната стратегия за насърчаване на малките и средните предприятия 2014-2020 г. 
Всички инвестиции, предвидени за изпълнение в рамките на настоящия проект, са адресирани именно към успешното реализиране на предприемаческата идея, чрез наемането на квалифициран персонал, притежаващ необходимия професионален опит и релевантно образование (Продуцент; Ръководител постановъчна част; Монтажист, кино, видео, телевизия; Директор продукция; Изпълнителен продуцент; Техник, снимачна техника), както и чрез въвеждане на съвременни решения под формата на закупуване на съвременно оборудване за производство, пренос, обработка и съхранение на аудио-визуално съдържание, използването на услуги с висока добавена стойност (Изработване на пазарен анализ и проучване), наем на работно помещение, и допринасящи за постигането на по-висока ефективност и ефикасност в дейността на предприятието.
С оглед осигуряване на съответствие с Единния наръчник, в рамките на проекта е планирано изпълнението на мерки за публичност и визуализация. 
Чрез изпълнението на заложените дейности, които ще се възложат при спазването на изискванията протичащи от ПМС 160/01.07.2016 г. и ЗУСЕСИФ, фирмата ще изпълни своята цел за реализира на пазара предприемаческа идея, увеличавайки по този начин значително своята конкурентоспособност и устойчивост на пазара.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Реализиране на пазара на предприемаческа идея - част 1 (ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 6 бр., наем на работни помещения - 13 месеца, изработване на пазарен анализ и проучване - 1 бр.): За успешното реализаиране на дейността, е планирано изпълнението на комплекс от мерки, свързани с осъществяването на следните разходи: - Наемане на квалифициран персонал, необходим за реализирането на пазара на предприемаческата идея. Екипът е в състав от 6 експерта, като длъжностите са планирани така, че да обезпечават всички етапи и аспекти в производството на аудио-визуални произведения (филми, клипове, телевизионни предавания, рекламни видеа и други). Основни функции и изисквания към необходимия квалифициран персонал за реализиране на предприемаческата идея: 1. Продуцент (предприемач) - Продуцентът планира етапите на производство и възлага на останалите експерти задължения, съобразно компетенциите им, с оглед създване на продукция, като част от реализиране на предприемаческата идея. Предприемачът притежава необходимите образование и професионален опит в сферата на предприемаческата идея 2. Ръководител постановъчна част (квалифициран персонал, обект на оценка) - Ще бъде наето лице с необходимите образование и професионален опит, гарантиращи осигуряванена творческото ниво на продукцията от гледна точка на сценично-постановъчната част. 3. Монтажист, кино, видео, телевизия - Ще бъде наето лице с необходимия опит в техническа обработка на суров видео материал, с цел оформяне на готов художествен продукт. 4. Директор продукция - Координация между всички звена в процеса по заснемане на продукция и логистиката на терен, съобразно спецификата на заданието. Ще бъде наето лице, притежаващо необходимото образователно-квалификационно ниво в сферата на предприемаческата идея. 5. Изпълнителен продуцент - Подпомага продуцента в специфичното за производството на творческа продукция администриране на процеса. Ще бъде наето лице, притежаващо необходимото образователно-квалификационно ниво в сферата на предприемаческата идея. 6. Техник, снимачна техника - ще бъде наето лице, притежаващо необходимата квалификация, за техническото обезпечаване на процеса по производство на аудио-визуално съдържание. Бюджетен ред от 1.1 до 1.6. - Наем на работно помещение. За реализацията на предприемаческата идея се налага фирмата да наеме работно помещение, в което ще се извършва творческата и технологичната работа по създаване на аудио-визуалната продукция, от страна на квалифицирания екип на кандидата. Помещението ще се използва като работна площадка за провеждане на кастинги, обучения, репетиции и за заснемане на някои нискобюджетни продукции. Част от помещението ще бъде обособено като студио за обработка и монтаж на продукцията. Местонахождението на основното работно помещение, в което ще се реализира проектът и ще бъде даден старт на предприемаческата идея се предвижда да бъде на територията на гр. Монтана. В общата стойност на разходите за наем, са включени режийните разходи и разходите за офис консумативи. Бюджетен ред 5.1. - Пазарен анализ и проучване. Съществена част от стратегията за реализиране на пазара на предприемаческа идея е изготвянето на един обобщен документ, изследващ в дълбочина структурата на пазара, продуктите, перспективите и възможните рискове за реализация на идеята. Документ, базиращ се на независим, обективен и професионален анализ, събиранеи обработка на данни, тяхното структуриране и обработка. Освен аналитична, документът ще съдържа и стратегическа част, позволяваща организацията да концентрира своите ресурси в най-добрите възможности за реализиране на предприемаческата идея и постигане на устойчиво конкурентно предимство. Опорни елементи в съставянето на пазарния анализ и проучване ще бъдат: анализ на микро средата, анализ на макро средата, маркетингова концепция, SWOT анализ, стратегия за надграждане на предприемаческата идея. Бюджетен ред 8.1. 248 140.00 140 966.57
Реализиране на пазара на предприемаческа идея - част 2 (ще бъде осъществена чрез закупуване на набор от ДМА за производство, пренос, обработка и съхранение на аудио-визуално съдържание): Закупуване на ДМА. Реализирането на пазара на предприемаческата идея е свързано с изграждането на портфолио с широко разнообразие и високо качество на произведената продукция под формата на аудио-визуално съдържание. Поради тази причина, фирмата кандидат предвижда да закупи в рамките на проекта високопроизводително оборудване, необходимо за обезпечаване на техническия процес по заснемане, пренос, обработка и монтаж на аудио-визуално съдържание, в съответствие с добрите практики в бранша. Заложените активи притежават всички необходими функционалности за работа както на открито в динамичен режим, така и в студийна обстановка. В процеса по създаване на аудио-визуално съдържание, се натрупва голямо количество суров материал в дигитална форма, който впоследствие се обработва и монтира до етапът, в който се оформя готовата продукция. Продукциите изискващи високо качество са със значителен обем, за който е невъзможно да бъде съхраняван и обработван на обикновени компютърни конфигурации. Това обстоятелство налага използването на мощен, високопроизводителен сървър, който ще допринесе значително за надежността и функционалността при съхранението на работните продукции. По-долу е посочен изчерпателен списък на оборудването, което е предвидено за закупуване в рамките на проекта: - Квадрокоптер - 1 брой управляем дрон за професионално заснемане на видео клипове от въздуха; - Система за следене на фокус - 1 брой безжична система за последващо фокусиране на видео изображение; - Стабилизираща ръкохватка с мобилна камера - 1 брой. Позволява заснемане на професионално стабилизирано видео с 4K резолюция и максимална детайлност; - Матбокс - 1 брой сенник за видеокамера; - Видеостатив - 1 брой с подов паяк; - Комплект зарядно и батерии - 1 бр. за снимачна техника - Комплект зарядни устройства - 1 бр. за снимачна техника - Батерия - 6 брой за видеокамера; - Карта памет - 4 брой за фотоапарат; - Стабилизираща жилетка за видео заснемане - 1 бр. за продължително заснемане на видеопродукция; - Портативен монитор - 1 брой с вграден рекордер; - Обектив - 1 брой за фотоапарат; - Кино обективи - 4 броя, с размери съответно: 24 мм, 50 мм, 85 мм, 16 мм; - Ръчен следящ фокус - 1 брой с възможност за двустранен монтаж върху камера; - Раменен статив - 1 брой видео платформа; - Комплект батерии - 1 броя литиево-йонни за снимачна техника; - Карта памет - 4 броя за съхранение на аудио-визуална продукция; - Безжичен видео предавател и приемник - 1 брой система за безжично предаване на видео сигнал от кино камера към монитори; - Безжичен режисьорски монитор - 1 брой; - Монтажна станция - 2 броя за обработка на видео продукция; - Сървър за съхранение на информация - 1 брой. Бюджетни редове от 2.1. до 2.24. 0.00 105 000.00
Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на 2 броя плакати, 2 броя табели, 40 броя стикери и изработка на 300 информационни брошури): Изпълнението на проекта ще включва реализирането на всички мерки за публичност и визуализация съгласно „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020 и изискванията на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност 2014-2020”. За целта в рамките на настоящата дейност се предвижда: - Изработка и поставяне на 2 броя плакати (по време на изпълнението на проекта) и 2 броя постоянни обяснителни табели (след приключване на дейностите по проекта), по един брой съответно за седалището на фирмата в гр. Враца и за адреса на изпълнение на проекта в гр. Монтана, който предприятието ще ползва под наем за целите на предприемаческата си идея; - Отпечатване на 300 броя брошури, съдържащи информация за проекта и 40 стикера за визуализация, които ще бъдат поставени на закупеното по проекта оборудване, допринасящо за реализирането на пазара на предприемаческата идея. - Всички документи, изготвени във връзка с изпълнението на проекта ще съдържат информация, указваща приноса на ОПИК 2014 – 2020 за изпълнението му и ще отговарят на изискванията съгласно Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. - В случай, че докато трае изпълнението на проекта, бъде създадена интернет страница на компанията, на нея ще бъде качена информация за изпълнявания проект, в т.ч. основна цел, дейности по проекта, постигнати резултати, обща стойност на получената подкрепа по линия на Европейския фонд за регионално развитие и националния бюджет. На интернет страницата на компанията ще бъде обявявана и всяка информация, свързана с провеждането на процедурите за избор на изпълнители по проекта с цел осигуряването на публичност и прозрачност на дейностите, изпълнявани по проекта; Необходимите стъпки за изпълнение на дейността, включват: - Публикуване на съобщение за избор на изпълнител (1 месец); - Сключване на договор с изпълнител (2 месец); - Изпълнение на мерки за публичност и визуализация (от 1 до 13 месец) Бюджетен ред 11.1. 1 700.00 1 660.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.