Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 127 дървета
English

Програма: Храни

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение предвижда предоставяне на интегрирани социално-здравни услуги за лица с увреждания и лица в риск, във връзка с ограничаване разпространението и преодоляване на последиците от COVID-19.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Предоставяне на услугата "Патронажна грижа": Дейността е в продължение на изпълняваните от Общината договор по процедура BG05M9OP001-2.040 "Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания" - Компонент 2 и Компонент 3. Целта на комплексното предоставяне на интегрираните здравни и социални услуги е да се отговори на реалните потребности на нуждаещите се лица, като се осъществи превенция на социалното им изключване, както и да се гарантира достоен живот в домовете им. Предоставянето на патронажна грижа ще обхване следните основни дейности: - Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги за нуждаещи се лица с увреждания и възрастни хора - Предоставяне на психологическа подкрепа, консултиране - Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (закупени/заплатени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по проекта): - Транспорт на персонала, предоставящ патронажна грижа, от/до домовете на лицата. Патронажната грижа ще се предоставя реално на потребителите в продължение на 12 месеца. За изпълнението ще бъде нает следният персонал: 1 ръководител на услуга, назначен на 6-часов работен ден (основна заплата 954,7 лв., общ разход за 12 месеца - 13635,41 лв.); 1 социален работник, назначен на 8-часов работен ден (основна заплата 920 лв., общ разход за 12 месеца - 13139,81 лв.); 2 специалисти "Здравни грижи" - "Медицински сестри": 2 на пълен работен ден (8 часа) или повече лица, но на непълен работен ден - 4 часа (основна заплата за пълен работен ден - 900 лв. или за 4-часов работен ден - 450 лв., общ разход за 12 месеца - 25708,32 лв.); 9 социални асистенти, назначени на 8-часов работен ден, които да обслужват потребителите на услугата "Патронажна грижа" (основна заплата - 705 лв., общ разход за 12 месеца - 90621,84 лв.); 6 работника, доставки, назначени на 8-часов работен ден, които ще изпълняват услугата "Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (закупени/заплатени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по проекта)" (основна заплата 680 лв., общ разход за 12 месеца-58272,19 лв.); 1 шофьор на 8-часов работен ден, осъществяващ транспорт на персонала, предоставящ патронажна грижа, от/до домовете на лицата (основна заплата 680 лв., общ разход за 12 месеца - 9712,03 лв.); 1 психолог на 8-часов работен ден, осъществяващ предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране (основна заплата 1100 лв., общ разход за 12 месеца - 15710,64 лв.). Лицата, предоставящи услуги по процедурата ще бъдат назначени на основен трудов договор или на такъв за допълнителен труд, като не са предвидени суми за прослужено време. Възнагражденията са определени съобразно Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОПРЧР 2014-2020, МРЗ и съобразно основните трудови възнаграждения на служители, назначени от второстепенни разпоредители към Община Севлиево, заемащи идентични длъжности, за които е налице информация в счетоводните отчети. Предоставянето на здравно-социалната услуга ще бъде осъществявано в домовете на потребителите до 2 часа дневно, по график, след сключване на договор и спазване на необходимите противоепидемични мерки. Предоставянето ще бъде регламентирано, съобразно изготвени процедури и утвърдената от Министъра на здравеопазването Методика за предоставяне на патронажна грижа и стандарти за качество на услугата. С включването на специалисти с различен профил на компетентност ще се даде възможност да бъде направена обективна оценка на нуждите и потребностите на кандидатите, ще се извърши подкрепа на лицата от тези специалисти в избора им на услуга, която в най-голяма степен да ги удовлетворява и ще се изпълнява качествена интегрирана услуга. 0.00 183 752.90
Превенция на COVID-19 в социалните услуги, делегирани от държавата дейности: Разкритите социални услуги, делегирани от държавата дейности, които предоставя Община Севлиево са 13 - Център за настаняване от семеен тип за деца - с капацитет 12 места, Център за настаняване от семеен тип за деца и младежи с увреждания - 14 места, Наблюдавано жилище - с капацитет 4 места, Център за обществена подкрепа - с капацитет 40 места, Дневен център за деца и младежи с увреждания - с капацитет 24 места, Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с физически увреждания - 1 и 2, с.Столът с капацитет всеки по 15 места; Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с психични разстройства – 1 и 2, с.Батошево с капацитет всеки по 15 места, Дом за пълнолетни лица с умствена изостаналост– с. Батошево с капацитет 40 места, Дом за стари хора -с. Добромирка с капацитет 55 места, Дом за стари хора -с. Стоките с капацитет 40 места, Дневен център за пълнолетни лица с увреждания - с капацитет 20 места. Услугите Наблюдавано жилище, ЦОП и ДЦДМУ са обединени в Комплекс за социални услуги за деца и семейства и се упрвляват от външен доставчик. От външен доставчик се управлява и услугата "Дневен център за пълнолетни лица с увреждания"-гр.Севлиево. Дейностите, които Община Севлиево ще изпълнява във връзка с превенция на разпространението на COVID-19 в услугите са: -Осигуряване на ЛПС. Личните предпазни средства ще се предоставят на социалните услуги, делегирани от държавата дейности за период от 12 (дванадесет) месеца и ще включват: маски, ръкавици, калцуни, предпазни очила, шлемове и защитни костюми (гащеризони). Осигуряването на ЛПС за социалните услуги ще се осъществява регулярно и при необходимост. -Въвеждане на мерки за дезинфекция на сградния фонд на социалните услуги, делегирани от държавата дейности - Дезинфекция на сградния фонд ще се осъществява ежедневно от назначени хигиенисти в социалните услуги. Периодично ще бъдат осигурявани дезинфектанти и препарати с различно предназначение - за повърхности, за ръце и др., с цел ограничаване разпространението на COVID-19 в рамките на социалната услуга, предпазване на потребителите и на работещите с тях. За обезпечаване на настоящата дейност ще бъдат наети на трудови договори 37 хигиениста на пълен работен ден (8 часа) или повече лица на 4 часа до запълване на часовете за 37 позиции на 8 часа за всички услуги, ДДД, разпределени според потребностите. Възнагражденията са както следва: основна заплата за хигиенист на 8 часа- 720 лв., основна заплата за хигиенист на 4 часа- 360 лв.,общ разход за 12 месеца - 380483,14 лв. Възнагражденията са определени съобразно Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОПРЧР 2014-2020, МРЗ и съобразно основните трудови възнаграждения на служители, назначени от второстепенни разпоредители към Община Севлиево, заемащи идентични длъжности, за които е налице информация в счетоводните отчети. -Тестване на персонала и на потребителите на социалните услуги, делегирани от държавата дейности за COVID-19 - Ще се извършва при необходимост и от компетентни лица. В случай, че в социална услуга, държавно делегирана дейност има потребител или работещ с изявена симптоматика или съмнение за наличие на COVID-19 следва да се създаде организация за изследване на служителя/потребителя и контактните на тях лица (настанени или работещи в социалната услуга) за предприемане на адекватни последващи действия. - Извършване на допълнителни плащания на персонала за положен извънреден труд. По тази дейност ще бъдат извършвани допълнителни плащания на персонала за положен извънреден труд при основана необходимост - предвидени са средства в размер до 11513,70 лв. 0.00 237 042.40

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.