Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 355 дървета
English

Програма: Храни

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът предвижда внедряване на мерки за енергийна ефективност в 13 сгради-4жилищни блока, 1 жилищна кооперация и 7 къщи
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление на проекта: Със заповед на кмета на община Самоков ще бъде сформиран екип за управление на проекта, който ще включва: ръководител на проекта, счетоводител и координатор. На първото заседание на екипа ще се определят персонално отговорностите, функциите и задълженията, ще се разпишат длъжностни характеристики на членовете. Ще се актуализира графика на дейностите, като се определи началото и края на конкретните дейности. 12 000.00 11 993.11
Подготовка на тръжна документация и провеждане на процедури за обществени поръчки за инженеринг, информация и публичност, одит: Спазване на изискванията на ЗОП, относно разходване на публични средства и постигане на оптимално изпълнение целите на проекта. Процедурите ще се организират и изпълняват община Самоков. 2 000.00 2 000.00
Информация и публичност: Ще бъдат извършени дейности за осигуряване на публичност по проекта 3 333.34 3 716.00
Дейности по инженеринг на сгради с идентификатори: 65231.906.262.1, 65231.906.263.1, 65231.901.66.11, 65231.906.66.12, 65231.905.445.1, 65231.908.62.1, 65231.905.189.1, 65231.905.130.1, 65231.905.307.1, 65231.905.132.1, 65231.904.306.1, 65231.906.213.1, 65231.905.26.4 и 65231.905.26.5, 65231.904.203.1 и 65231.904.203.2: 1.Изработване на инвестиционни проекти във фаза технически проект на жилищните сгради. 2.Изпълнение на СМР за повишаване на енергийната ефективност на жилищните сгради /подмяна на дограма, полагане на топлоизолация по фасади, ремонт покрив с полагане на топлоизолационна система и съпътстващи дейности/. За сградите на ул."Търговска 25, Търговска 23, Христо Йовевич 2, Възраждане бл.15, Николай Николаевич 34, Житна чаршия 39-41 и Плана планина 4 се предвижда: -изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградите в обследванията за енергийна ефективност и които водят до най-малко клас на енергопотребление "С", -изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническите обследвания на сградите/ съгласно Техническите паспорти на сградите, част Б 'Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти"/. -изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа на лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба 4 от 01.07.2009г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания. За сградите на Булаир 53, България 60, Неофит Бозвели 9, Неофит Бозвели 1, Подридна 32-34: -изпълнение на останалите задължителни и препоръчителни мерки, предписани в техническото обследване на сградите /съгласно Техническите паспорти на сградите, част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти"/ 3.Авторски надзор по време на строителните дейности 1 229 355.37 1 508 298.20
Изготвяне на Доклади за оценка на съответствие на инвестиционните проекти по чл. 142, ал. 5 от ЗУТ от лицензирана фирма.: Изготвяне на Доклади за оценка на съответствие на инвестиционните проекти 13 333.33 14 616.00
Строителен надзор и въвеждане в експлоатация: Дейност, свързана с качественото и законосъобразно изпълнение на обекта и въвеждането на обектите в експлоатация. Ще се извърши от лицензиран консултант, съгласно чл. 166 от ЗУТ. 28 166.67 25 230.00
Независим финансов одит: Сключване на договор с лицензиран експерт-счетоводител / одитор/ или одиторско предприятие 3 333.34 1 300.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.