Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 209 дървета
English

Програма: Храни

Район за планиране: Всички

Описание

Югстрой ООД е една от строителните фирми, регистрирана и основно изпълняваща своите дейности в района на област Смолян, който е 4-тия най-изостанал в икономическо отношение район на България. Нивото на безработицатав Област Смолян е едно от най-високите в страната (над 25% по данни за 2014 г.), като тя в огромна степен засяга младите хора до 29 г и тези над 54 г. 

Проектното предложение предвижда разкриване на общо 14 нови работни места в Югстрой ООД: 2 бр. кофражисти, 4 бр. общи работници (2 бр. над 54 г.), 2 бр. – строител-пътища (до 29 г.), 1 бр. машинист на пътностроителна машина, 1бр. инженер - проектант, 2 бр. - технически сътрудник (до 29 г.), 1 бр. отчетник счетоводство (до 29 г.) и 1 бр. шофьор на товарен автомобил. 

С цел повишаване на капацитета и възможностите на наетите работници, проектът предвижда 10 от тях да преминат курсове за професионална квалификация, а 4-ма души ще се включат в курсове за повишаване на ключовите им компетенции и по-конкретно – за дигитални компетенции, като тази дейност ще бъде възложена на опитен и доказал се в управлението на проекти изпълнител. 

Проектът предвижда също така да бъде закупена необходима за новоразкритите работни места апаратура,  както и други работни и предпазни средства за целите и дейностите, които ще изпълняват новоназначените по проекта хора в Югстрой ООД. 

Реализацията на проекта ще съдейства както за развитието на фирмата и района, в който се намира, така и за реализиране на националните приоритети и цели, заложени в ОП РЧР за изпълнение на стратегията “Европа 2020” чрез предоставяне на възможности за реализация и квалификация на търсещи работа инеактивни лица без каквито и да било ограничения
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление: Дейността е гаранция за гладкото протичане на изпълнението на проекта и се осъществява по време на целия период на изпълнение на проектните дейности - 22 месеца. Основните под-дейности, които ще се осъществяват в рамките на тази дейност, ще включват различни процедури по планиране, мониторинг и контрол върху организацията и изпълнението на предвидените по проекта дейности; надеждно и навременно отчитане на направените разходи, изготвяне на протоколи от срещи на екипа и в случай на необходимост - предприемане на адекватни конкретни мерки за преодоляване на възникнали проблеми в процеса на изпълнение на проекта. Неразделна част от тази дейност е комуникацията с Договарящия орган, включително изготвяне на задължителните финансови и технически доклади, необходими за отчитане на изпълнението при представяне на искане за плащане. Не на последно място тук попадат и процедурите за избор на изпълнители, с които ще бъдат реализирани някои от основните дейности на проекта, като закупуването на необходимото оборудване, обученията и дейностите по осигуряване на информация и публичност в съответствие с изготвения Наръчник и Регламент (ЕС)№ 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г . 18 000.00 18 000.00
Осигуряване на публичност: Тази дейност е необходима за осъществяване на едно от основните задължения, заложени в договора за безвъзмездна финансова помощ, а именно - осигуряване на публичност и информираност на обществеността за получените средства за осъществяваните дейности за реализиране на целите, заложени в проектното предложение, както и приносът на ЕСФ за това. В този смисъл, кандидатът предвижда да направи всичко необходимо за разгласяване на факта, че проектът се финансира от Европейският Социален Фонд. Информацията ще бъде представяна на членовете на целевата група по проекта, както и на обществеността в Златоград и областта чрез публикация в регионална медия и изработването на информационно табло, чрез специално изработени стикери, които ще обозначават закупеното по проекта оборудване и чрез сайта на фирмата, който ще бъде разработен в рамките на проекта, чрез който ще бъде предоставена информация на интернет потребители, които са основно по-млади хора. Детайлна информация за проекта ще присъства.във вътрешни и годишни доклади на фирмата, както и във всички документи, свързани с изпълнението на проекта. Дейността по осигуряване на публичност ще бъде възложена на външен изпълнител. 3 500.00 3 480.00
Подбор и назначаване на служители: Тази дейност е ключова и задължителна според Насоките за кандидатстване за успешното реализиране на проекта, тъй като целевата група се състои от външни за фирмата хора, които трябва да отговарят на съответните професионални и образователни изисквания на Югстрой ООД. На базата не недискриминационни принципи и принцип на равните възможности ще бъдат избрани и назначени 14 служителя за целите на проекта, като минимум 50% от работните места ще бъдат от приоритетната целева група до 29 г. и над 54 г: 2 бр. кофражисти (1 до 29 г.), 4 бр. общи работници (2-ма над 54г.), 2 бр. строител пътища (под 29 г.), 1 бр. машинист, пътно-строителна машина, 1 бр. инженер проектант, 2 бр. технически сътрудник, (1 до 29 г.), 1 бр. отчетник, счетоводство (под 29 г.), 1 бр. шофьор, товарен автомобил Те ще бъдат назначени за период до 12 месеца, и в съответствие със заетостта им и минималния осигурителен доход за длъжността, която заемат ще им бъдат изплатени възнаграждения, в това число, осигуровки за сметка на работодателя и надбавки за прослужен клас. Дейността ще се координира и отчита от външната фирма избрана за изпълнител на дейността по организация и управление и от ръководителя на проекта, които ще следят за правилното и коректно начисляване и осчетоводяване и отчитане пред УО на предвидените възнаграждения. Дейността се предвижда да продължи 20 месеца предвид възможността дадена позиция да бъде открита няколко месеца след стартиране на проекта или ако се промени лицето заемащо дадена длъжност, което е свързано с нов подбор по назначаването му. 101 072.40 101 045.73
Обучения на новоназначените служители: За нуждите на Югстрой ООД, специализираният новоназначен персонал е необходимо да повиши квалификацията си за да покрие високите професионални стандарти и високо ниво на обслужване на кандидата в изпълнението на основният му бизнес - строителство. За целта ще бъдат извършени следните обучения по професионална квалификация: 1. За длъжност по НКПД Кофражист: Наименование и код на професията: 582030 - Строител (част от професия 2 - ра СПК) Наименование и код на специалността: 5820302 - Кофражи Хорариум: 300 уч. часа Теория: 100 уч. часа Практика: 200 уч. часа Брой на обучаваните лица: 2 Документ, доказващ завършеното обучение: Удостоверение за професионално обучение 2. За длъжност по НКПД Общ работник: Наименование и код на професията: 582080 - Помощник в строителството (част от професия) Наименование и код на специалността: 5820801 - Основни и довършителни работи Хорариум: 200 уч. часа Теория: 50 уч. часа Практика: 150 уч. часа Брой на обучаваните лица: 4 Документ, доказващ завършеното обучение: Удостоверение за професионално обучение 3. За длъжност по НКПД Строител, пътища: Наименование и код на професията: 582060 - Пътен строител (част от професия 2-ра СПК) Наименование и код на специалността: 5820601 - Строител на пътища, магистрали и съоръжения към тях Хорариум: 300 уч. часа Теория: 100 уч. часа Практика: 200 уч. часа Брой на обучаваните лица: 2 Документ, доказващ завършеното обучение: Удостоверение за професионално обучение 4. За длъжност по НКПД Технически сътрудник: Наименование и код на професията: 346020 - Офис-секретар (част от професия) Наименование и код на специалността: 3460201 - Административно обслужване Хорариум: 300 уч. часа Теория: 100 уч. часа Практика: 200 уч. часа Брой на обучаваните лица: 2 Документ, доказващ завършеното обучение: Удостоверение за професионално обучение Обучения по Ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност" 1. За длъжност по НКПД Технически сътрудник: Продължителност: 45 уч. часа Теория: 15 уч. часа Практика: 30 уч. часа Брой на обучаваните лица: 2 Документ, доказващ завършеното обучение: Сертификат 2. За длъжност по НКПД Инженер, проектант: Продължителност: 45 уч. часа Теория: 15 уч. часа Практика: 30 уч. часа Брой на обучаваните лица: 1 Документ, доказващ завършеното обучение: Сертификат 3. За длъжност по НКПД Отчетник счетоводство: Продължителност: 45 уч. часа Теория: 15 уч. часа Практика: 30 уч. часа Брой на обучаваните лица: 1 Документ, доказващ завършеното обучение: Сертификат Дейността ще бъде възложена на сертифициран в НАПОО Център за професионално обучение според изискванията заложени в Насоките за кандидатстване и се очаква да приключи до 12-и проектен месец. 6 200.00 9 952.66
Закупуване на специализирано оборудване за обезпечаване на новите работни места: Предвид спецификата на работата на фирмата и липсата на част от необходимото оборудване и съответните квалифицирани служители, за изпълнението на значителна част от дейностите до сега са ползвани външни услуги. С новите възможности, които създава реализирането на проектното предложение, разкриването на 14 нови работни места предполага създаването на подходящи условия за извършване на трудовата дейност на всяко от наетите лица. Това създава необходимост от закупуването на необходимото специализирано качествено и доказано оборудване, което да обезпечи нуждите на всяка отделна позиция. Следва да се има предвид фактът, че проектът не би имал същия ефект, ако не се закупят и необходимите средства, които да обезпечат работата на новонаетите служители. Взимайки под внимание броя на наличното оборудване и изискванията и спецификата на всяка една от новите длъжности, кандидатът определя като особено необходимо закупуването на следното оборудване: 1. Офис оборудване: a) за инженер-проектант и технически сътрудници: - 1 бр. Ролков широкоформатен плотер А0 - 1 бр. Широкоформатен скенер А0 - 1 бр. Компютърна конфигурация 2. Строително оборудване: а) за кофражисти - кофраж - трислойни дървени платна и стяги 300 м2 - инверторен монофазен генератор - 2 киловата - 1 бр. електрически перфоратор - 1 бр. бензинова резачка б) за пътни строители: - 1 бр. фугорез за асфалт и бетон - строителна ограда плътна - 50 м. - строителна ограда неплътна - 150 м. в) за шофьор, товарен автомобил: - 1 бр. кранова вилица - 1 бр. комплект ключове Изброената техника е съобразена с изискванията на предвидените в проектното предложение нови работни места и е предвидено да бъде съвместима с вече наличната и действаща апаратура и оборудване, използвана от кандидата. Благодарение на закупуването на изброеното оборудване ще се постигне обезпеченост на новите работни места с ресурси, необходими в хода на работата за ефективното изпълнение на служебните задължения. Доставките ще се осъществят от външни фирми на базата на представените най-добри оферти. Предвижда се това да стане в първите 4 месеца на проекта, по време на подбора на служителите, така че към момента на назначаването им новото оборудване да е налично за ползване, обезпечавайки дейността на фирмата. 50 420.00 50 410.00
Застраховки на закупеното оборудване: Предвижда се да бъдат направени застраховки на закупеното по проекта оборудване, като се изберат икономически най-изгодните оферти за застраховане за целия срок на изпълнение на проектното предложение. 2 000.00 1 887.37

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.