Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 065 дървета
English

Програма: Храни

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение "Топъл обяд в условия на пандемията от COVID-19“ допринася за постигане на общата цел на оперативната програма, свързана с намаляване на броя на живеещите в бедност, чрез осигуряване на храна за хората, засегнати в най-висока степен от пандемията COVID-19 и последиците от нея. Приготвяне и доставката до дома на топъл обяд за уязвими граждани, които поради бедност и продължителна социална изолация, в условията на криза, произтичаща от разпространението на COVID-19 са в затруднение да осигурят сами прехраната си.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Определяне на целевите групи: В съответствие с целите на проекта, ще бъдат обхванати следните целеви групи: 1. Лица без доходи или с ниски доходи под линията на бедност - хора в затруднение поради влошената икономическа обстановка в страната, хора, които поради възрастта си или налични увреждания са в по-висок риск от заразяване и неблагоприятно протичане на инфекцията. 2. Лица, поставени под карантина - без доходи или с ниски доходи под линията на бедност и нямат близки, които да им окажат подкрепа. 3. Лица, обект на социално подпомагане, за които е установена нужда от допълнителна подкрепа и в условията на извънредна епидемична обстановка, са в невъзможност да задоволят основните си жизнени потребности. Поради спецификата на операцията тази дейност ще започне преди стартирането на договора, както и ще се изпълнява през целия период на изпълнение. Принадлежността на идентифицираните от общината лица към допустимата целева група ще се потвърждава от ДСП в рамките на служебните ѝ задължения. 0.00 0.00
Приготвяне на топъл обяд.: Приготвяне на топъл обяд се реализира за периода от 15.03.2021 г. до 30.09.2022г. услугата се предоставя от избрани изпълнители по ЗОП. За този период избраните изпълнители са като следва: 1.За периода от 15.03.2021г. до 31.05.2021г.: Помещението, в което ще се приготвя топ. обяд е с адр.: гр. Червен бряг, п. к. 5980, ул. „Цар Иван Асен“ №4. Базата е предоставена за ползване на „Гери 81“ ЕООД. Фирмата разполага с мат. база от 180,00 кв. м., с: кух.блок; миялно помещение;складова база; пом. за хранене за 120 човека; градина за 50-60. Проф. оборудване от: пещи; 6 бр.фурни; 6 бр. котлони; 2 бр.max и 4 бр. стандартни; 6 бр. хлад. и фризери; 1 бр. проф. скара и плоча; 1 бр. кух. робот; миксери, проф. картофобелачка и друго спомагателно оборудване;1 бр. машина за рязане на колбаси; аспирация над котлони и фурни; 3 бр. тр. средства за доставяне на храна и хр. продукти. Фирмата разполага с 6 човека персонал.Храната се приготвя до 09.00 часа, сипва се в ПВЦ-кутии . В обекта са организирани противоепид. мерки. 2.Помещението, в което изпълнителя приготвя топлия обяд от 01.06.2021 г. е с адр.:гр.Сливен, п. к 8800, ул. Самуиловско шосе №24. Базата за приготвяне на обяда е предоставена за ползване на „ТОПЛОКОНТАКТ-СЛИВЕН ЕООД“, съгласно договор за наем от 01.02.2016 г. и анекс от 01.02.2021г., срокът за ползване-до 31.01.2026г.Фирмата разполага с модерна мат. база от 250 кв.м., с помещения: кух. блок на първият етаж на стоманенобетонна сграда с площ 325 кв.м.: кухня, две подготвителни отделения, опаковъчно отд., две миячни отделения, хл. складови помещения, склад за нехладилно съхранение, склад за опаковка, помещение за персонала, три рампи за товарене. 3.След 01.03.2022 г. приготвянето на топъл обяд в община Ябланица ще се реализира от избран изпълнител по националното законодателство. Уникалният номер на поръчката е 00818-2021-0022.Сключеният с Изпълнителя Договор и анекс от 21.06.2022г. ще бъде със срок до 30.09.2022 г. и няма да има риск от прекъсване на услугата. Помещението, в което изпълнителя ще приготвя топлия обяд е с адрес: гр. Червен бряг, п. к. 5980, ул. „Цар Иван Асен“ №4. Базата за приготвяне на обяда е предоставена за ползване на „Гери 81“ ЕООД, съгласно договор за наем - безсрочен. Фирмата разполага с модерна материална база с квадратура 180,00 кв.м., със следните помещения: кухненски блок; миялно помещение; складова база; помещение за хранене за 120 човека; градина за 50-60 човека. Професионално оборудване за приготвяне на храна, състоящо се от: пещи; 6 броя фурни; 6 броя котлони; 2 броя max и 4 броя стандартни; 6 броя хладилници и фризери; 1 брой професионална скара и плоча; 1 брой кухненски робот; миксери, професионална картофобелачка и друго спомагателно оборудване;1 брой машина за рязане на колбаси; аспирация над котлони и фурни; 3 бр. транспортни средства за доставяне на храна и хранителни продукти. Фирмата разполага с 6 човека персонал, нает на трудови договори.Храната се приготвя до 09.00 часа, сипва се в ПВЦ-кутии - отделно супа, второ и десерт. В условията на епидемично разпространение на COVID-19 в обекта са организирани противоепидемични мерки в работните помещения - извършен е инструктаж на персонала за правилна хигиена на ръцете, спазване на дистанция, носене на лични предпазни средства. Партньорската организация и фирмата изпълнител са отговорни за осигуряването на здравословна, качествена и разнообразна храна, чрез използването на безопасни работни практики в условията на пандемия, спазването на хигиена на храненето и всички разпоредби на Закона за здравето, Закона за храните и поднормативната уредба по прилагането им, както и на приложимото европейско законодателство в областта на храненето. Транспортното средство - Фолксваген Кади, Рег. № ОВ3848АХ, е регистрирано по ЗХ за транспортиране на хлебни изделия и топли храни. 210 366.00 187 686.00
Предоставяне на топъл обяд: До 31.05.2021 г.храната се предоставя приготвената храна до домовете на крайните потребители при спазване на всички санитарно-хигиенни изисквания и предписания на националните компетентни органи. За целта ще се използва автомобил Марка Фолксваген, модел КАДИ, Рег. № ОВ3848АХ, собственост на община Ябланица. В изпълнението на тази дейност ще бъдат ангажирани 1шофьор и 2помощници за разнос на храната по домовете на потребителите. Избран е този начин на предоставяне на топлия обяд поради планинския терен, върху който е разположена община Ябланица, разпокъсаност на територията, отдалеченост на много от махалите и селата от хранителни магазини, аптека, административни органи и други услуги. Има се предвид и целевите групи, към които попадат потребителите, по-голямата част от тях са хора с увреждания, самотноживеещи, много възрастни. Транспортното средство - Фолксваген Кади, Рег. № ОВ3848АХ, е регистрирано по ЗХ за транспортиране на хлебни изделия и топли храни. От 01.06.2021 г. ТОПЛОКОНТАКТ-СЛИВЕН ЕООД предоставя приготвената храна до домовете на крайните потребители при спазване на всички санитарно-хигиенни изисквания и предписания на националните компетентни органи. За целта ще се използва автомобил Марка: Ситроен, модел: Джъмпер, Рег. № СН 0140 АТ, собственост на ТОПЛОКОНТАКТ-СЛИВЕН ЕООД. В изпълнението на тази дейност са ангажирани 1 шофьор и 1помощник за разнос на храната по домовете на потребителите. Избран е този начин на предоставяне на топлия обяд поради планинския терен, върху който е разположена община Ябланица, разпокъсаност на територията, отдалеченост на много от махалите и селата от хранителни магазини, аптека, административни органи и други услуги.Има се предвид целевите групи, към които попадат потребителите, по-голямата част от тях са хора с увреждания, самотноживеещи, много възрастни.Със Заповед са указани и наложени за спазване противоепидемичните мерки при разноса на топлия обяд - носене на маски, ръкавици и избягване на пряк контакт с потребителите, дезинфекция на автомобила. Всеки потребител предварително съобщава на кое място помощникът да оставя кутиите с обяда и хляба.При попълване документацията, свързана с доказване на получената храна от потребителите, се следва същия подход - оставя се на удобно място от помощника, където потребителят се подписва.Транспортното средство–Марка: Ситроен, модел: Джъмпер, Рег. № СН 0140 АТ, е регистрирано по ЗХ. След 01.03.2022 г. Партньорската организация ще предоставя приготвената храна до домовете на крайните потребители при спазване на всички санитарно-хигиенни изисквания и предписания на националните компетентни органи.За целта ще се използва автомобил Марка Фолксваген, модел КАДИ,Рег.№ОВ3848АХ, собственост на община Ябланица.В изпълнението на тази дейност ще бъдат ангажирани един шофьор и двама помощници за разнос на храната по домовете на потребителите. Избран е този начин на предоставяне на топлия обяд поради планинския терен, върху който е разположена община Ябланица, разпокъсаност на територията, отдалеченост на много от махалите и селата от хранителни магазини, аптека, административни органи и други услуги. Има се предвид и целевите групи, към които попадат потребителите, по-голямата част от тях са хора с увреждания, самотноживеещи, много възрастни. Със Заповед са указани и наложени за спазване противоепидемичните мерки при разноса на топлия обяд - носене на маски, ръкавици и избягване на пряк контакт с потребителите, дезинфекция на автомобила. Всеки потребител предварително съобщава на кое място да се оставя на удобно място помощникът да оставя кутиите с обяда и хляба. При попълване документацията, свързана с доказване на получената храна от потребителите, се следва същия подход - оставя се на удобно място от помощника, където потребителят се подписва. Транспортното средство - Фолксваген Кади, Рег. № ОВ3848АХ, е регистрирано по ЗХ за транспортиране на хлебни изделия и топли храни. 10 518.30 9 329.30
Реализиране на съпътстващи мерки: Съпътстващите мерки ще се реализират от партньорската организация - община Ябланица. Те ще се реализират през целия период на изпълнение на договора и изцяло ще бъдат съобразени с противоепидемичните мерки и със специфичните нужди на хората в тези условия. Съпътстващите мерки ще се изразяват в индивидуално консултиране и съдействие на крайните потребители на топъл обяд, съобразно индивидуалните им нужди за: - възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива, финансирани от ЕСФ; - ползването на административни общински услуги, съдействие за осигуряване на временен подслон на бездомните лица, за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги, за управление на семейния бюджет, за здравословно и балансирано хранене, консултиране за изискванията, свързани с въведените противоепидемични мерки и др. - други форми на индивидуална подкрепа, съдействие, консултиране, реализирани в отговор на конкретно установени нужди и проблеми на представителите на целевите групи с цел преодоляване на последствията продължителната социална изолация. При реализирането на съпътстващи мерки, партньорската организация ще осигури спазването на всички противоепидемични и санитарно-хигиенни изисквания с цел ограничаване на разпространението на COVID-19. 10 518.30 9 438.30

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.