Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 161 дървета
English

Програма: Храни

Район за планиране: Всички

Описание

Изпълнението на проект „Създаване, развитие и популяризиране  на  регионална колективна марка на територията на  МИГ-Тунджа, основана на местната идентичност” дава възможност да бъде разработена и въведена регионална колективна марка, основана на местната идентичност на територията на МИГ-Тунджа.          Това ще доведе във висока степен до развитие на местни производства и услуги, селско стопанство, туристически услуги и атракции, базирани на устойчивото ползване на местните ресурси и характеристики на територията, обхваната от района на действие на МИГ-Тунджа. Създаването и утвърждаването на териториален бранд, чрез регионална колективна марка основана  на местната идентичност ще създаде доверие, разпознаваемост и гаранция за качество чрез сертифициране на обекти, продукти, услуги  и туристически атракции на територията на МИГ-Тунджа. Местното природно, културно и историческо наследство, традициите и ценностите са  в основата на местната идентичност Инвестициите в тяхна подкрепа, съчетани с подходящ маркетинг може да ги превърне в богатство и източник за просперитет на местните общности. В допълнение ще се укрепи междусекторното партньорство, ще се надградят възможностите за териториално развитие и утвърждаване и ще се повиши добавената стойност за територията на МИГ-Тунджа. Марката ще се присъжда от местна сертифицираща група, която включва независими експерти, представители на кандидата Община Тунджа и местните общности. Ще бъде давана за срок от 3 години, след което сертифицираните обекти/продукти/услуги/туристически атракции отново преминават процес на сертифициране, за да докажат, че все още отговарят на високите стандарти, свързани с качество и устойчивост, основани на  използването на местен капацитет с местни ресурси и продукти.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организиране и провеждане на кръгла маса за местни партньори от публичния, стопанския и нестопанския сектор, за информиране и дискусия за ползите от създаването и от прилагането на регионална колективна марка и въвличането им в процеса на изготвянето на стандарти и правила за сертифициране: Дейността включва организиране и провеждане на кръгла маса в еднодневен формат. В нея за участие ще бъдат поканени поне 30 местни партньори от публичния, стопанския и нестопанския сектор, които развиват и представят специфични местни производства, традиции, услуги или са носители на локални характеристики, които имат потенциал за генериране на добавена стойност към територията на МИГ- Тунджа на основата на местните дадености. Целта на еднодневната кръгла маса е за информиране и дискусия за ползите от създаването и от прилагането на регионална колективна марка и за въвличането на участниците в процеса изготвянето на стандарти и правила за сертифициране. 500.00 0.00
Изготвяне на концепция за развитие, лого и слоган; правна регистрация и защита на марката: За целите на проекта ще бъде изработена нарочна концепция, която да очертава визията и основните стъпки по развитието и утвърждаването на регионална колективна марка, основана на местната идентичност и специфики. Концепцията трябва да формулира синергията и да обединява символно местното културно наследство, местните изделия и храни. Предвид необходимостта марката да бъде разпознаваема и да провокира максимално висок интерес на аудитория и потребители с различен профил, ще бъдат разработени лого и слоган. Логото и слоганът са основните инструменти за идентификация на марката. Логото и слоганът следва да са уникални, да отразяват местната идентичност на територията на МИГ-Тунджа и вижданията на местните партньори, да обединяват символно местното културно наследство, местните изделия и храни. 5 000.00 0.00
Изготвяне на стандарти и правила за сертифициране; формиране на местна сертифицираща група: Дейността включва разработването на цялостна система за стандартизиране и сертифициране на стоки, продукти, услуги и др., специфични и характерни за територията на МИГ–Тунджа. Системната разработка трябва да съдържа: - общи стандарти и правила за сертифициране; - специфични стандарти и правила за сертифициране по отделните класове стоки, обекти, услуги и др., подлежащи на сертификация. - систематизиран и обоснован формат и изисквания към членовете на сертифициращата група; - разработени вътрешни правила за работа на сертифициращата група. В рамките на изпълнението на дейността ще бъде формирана и местна сертифицираща група. 1 400.00 0.00
Разработване на маркетинговата стратегия за популяризиране стойността и идентичността на сертифицираните обектите/ продукти/ услуги/ туристически атракции: Стратегията следва да очертае целите и предложи конкретни мерки по популяризиране стойността и идентичността на сертифицираните обекти/продукти/услуги/туристически атракции и да способства за формирането на добавена стойност, както за ползвателите на марката, така и за територията на МИГ-Тунджа в нейната социално-икономическа цялост. Маркетинговата стратегия следва да идентифицира подходящите форми за промотиране на сертифицираните обекти/продукти/услуги/туристически атракции, да анализира възможностите и пътищата за тяхното предлагане и да направи преценка на реалните пазари. 1 300.00 0.00
Изготвяне и разпространение на Каталог на сертифицирани обекти и туристически атракции: Дейността включва разработване на Концепция и съдържание на Каталог на сертифицирани обекти и туристически атракции, както и разработване, изготвяне, отпечатване и разпространение на печатното издание. То ще съдържа мин. 10 сертифицирани елемента от мин. 10 населени места на територията на МИГ – Тунджа, както и богат снимков материал. Концепцията и печатното издание – Каталогът, трябва да съдържат още представяне на територията на МИГ – Тунджа, както и на Регионалната колективна марка, основана на местната идентичност на територията на МИГ-Тунджа. Този подход цели да развие местни производства и услуги, селско стопанство, туристически услуги и атракции, базирани на устойчивото ползване на местните ресурси и характеристики на територията, обхваната от района на действие на МИГ-Тунджа. Разпространението на Каталога на сертифицирани обекти и туристически атракции ще бъде изпълнено от община „Тунджа”. 4 166.67 0.00
Създаване на малки местни тържища за сертифицирани продукти : За целите на проекта ще бъдат създадени поне 2 малки тържища за сертифицирани продукти на територията на МИГ- Тунджа. За тях ще бъдат необходими два комплекта еднотипно оборудване и обзавеждане, като всеки от комплектите включва: - метална маса с навес за тържище -7 бр.; - метален вертикален стелаж - 3 бр.; - столове метална конструкция и пластмаса - 10 бр.; - сгъваема маса метална конструкция - 2 бр.: метална конструкция и плот, устойчив на топлина, замърсяване и драскотини, размери 120х70 см; - шатра за презентации - 1 бр.; - информационна метална табела за тържище - 1 бр. На тържищата ще се предлагат продукти с гарантиран териториален произход от населените места на община „Тунджа” /територията на МИГ- Тунджа/. Освен предлагане на стоки, на тържищата ще бъдат провеждани и презентации на услуги, обекти и др. Ще бъде представен и Каталог на сертифицирани обекти и туристически атракции. Местата на тържищата ще бъдат определени на базата на изразени мнения по време на анкетно проучване сред местната общност, което ще бъде извършено в хода на реализацията на проекта от община „Тунджа”. Разходът е в размер на 15494.00 лв.- бюджет раздел II, ред 4.1 15 494.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.