Организация и управление: Дейността цели да гарантира изпълнение на проекта при спазване на графика, изразходване на средствата според изискванията на програмата и постигането на заложените цели.
По проектът ще бъдат назначени трима експерта: Ръководител на екип, координатор и счетоводител. Назначението на екипа и определянето на възнагражденията ще бъде съгласно изискванията, заложени Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР 2014-2020 г.
Дейността включва и доставка на материали и консумативи за администрирането на проекта. |
19 151.77
|
18 183.92
|
Информиране и публичност: Целта на тази дейност е популяризиране на проекта, неговите цели и дейности, източника на финансовата помощ, прозрачност при неговото изпълнение, и недопускане на дискриминация.
Изпълнението на дейността ще бъде извършено съгласно Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020.
|
600.00
|
528.00
|
Подбор, наемане и обучение на персонала: Подбор на подходящи лица, които да оказват подкрепа и съдействие за социално включване на потребителите, персонална грижа, здравна помощ, консултация и помощ за извършване на комунално-битови дейности. Наемане и провеждане на въвеждащо обучение на лицата, с цел повишаване на професионалната компетентност и мотивация при предоставяне на грижа на хора с увреждания и тези над 65 години в невъзможност за самообслужване.
Подбор на персонал на трудов договор (8 часов работен ден) за заемане на длъжностите личен асистент (12), домашен помощник (29), социален асистент (1), социален работник (1) и медицинска сестра (2). Проектът предвижда подбор и наемане на длъжностите „личен асистент” и „домашен помощник” да се изпълни на два етапа – при стартиране на проекта и след приключване на дейностите по операция „Нови алтернативи”
Персоналът включва и наемането на външен експерт-психолог, описан в Дейност № 5 "Консултация и предоставяне на психологическа подкрепа на персонала и потребителите на услугите" |
550.00
|
4 687.74
|
Информиране и подбор на кандидат-потребители на услугите: През последните години се поставя акцент в социалната политика върху алтернативните форми на социални услуги, каквито са дневни центрове, центрове за социални услуги, за рехабилитация, защитени жилища, социален патронаж и звената към него.
Една от задачите на дейността е да запознае местната общност с възможността да се възползва от комплексните социално и здравни услуги, както и да гарантира достатъчен брой потребители.
Основна задача е и набирането на кандидати за потребители на услугите.
С провеждането на информационната кампания и подбора на кандидати ще се предостави възможност за достъп до комплексни социални и здравни услуги, и включване в общността на около 70 жители от община Попово. Услугата ще се предоставя на територията на цялата община.
|
0.00
|
0.00
|
Консултация и предоставяне на психологическа подкрепа на персонала и потребителите на услугите.
: Дейността предвижда наемането на външен експерт –психолог на граждански договор, който да подпомогне предоставянето да консултира екипа при подбора на кандидатите и да оказва психологическа подкрепа на целевите групи.
Психологическата подкрепа ще бъде предоставена от лице с подходящо за тази дейност образование и професионален опит.
При наемането на лицето ще бъдат спазени изискванията в Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР 2014-2020 г..
|
7 105.60
|
5 325.79
|
Осигуряване на достъп до интегрирани услуги.
: Дейността има за цел:
Осигуряване на устойчиви, добре планирани и управлявани услуги.
Изграждане на управленска структура, съответстваща на обема на дейността с ясно разпределение на отговорностите.
Мониторинг на дейностите, извършвани от персонала.
Социално-здравните услуги ще се предоставят от общо 45 лица - личен асистент (12 бр.), домашен помощник (29 бр. ), социален асистент (1 бр.), социален работник (1 бр) и медицинска сестра (2 бр).
С оглед на описаните в Дейност 3 "Подбор, наемане и обучение на персонала" етапи, е направено следното разпределение на персонала (ЛА, СА и ДП) за предоставяне на услугите
Етап I: Наетите през първия етап (януари 2016 г.) личен асистенти (3 бр.), домашни помощници (7 бр.) и социален асистент (1 бр.) ще предоставят услугата 18 месеца.
Етап II: След извършване на нови оценки на потребителите през месец март 2016, през април 2016 г. услуги ще предоставят допълнително наетите лични асистенти (9 бр.) и домашни помощници (22 бр.)
В бюджета на проекта са предвидени разходи за основно трудово възнаграждение на „личен асистент”, „социален асистент” и „домашен помощник” през 2016 в размер на прогнозни стойности на МРЗ – 420 лв. и от 01.2017 г. до 06.2017 за прогнозни стойности на МРЗ – 460 лв. На база тези стойности е дефинирана и часовата стойност за съответния период. Часовата стойност на възнагражденията на личните асистенти, домашни помощници и социален асистент е заложена при максимални коефициенти с цел минимизиране на непредвидени разходи и при условие, че кандидатите притежават повече от една година опит.
При реализиране на икономии от разходите за трудови възнаграждения, екипът по проекта ще отправи мотивирано искане до Управляващия орган за наемане на допълнителен персонал за предоставяне на услуги, на тези лица, които се нуждаят, но не са били включени в проекта поради ограничения бюджет. |
471 288.33
|
450 467.18
|
Доставка на материали и консумативи, необходими за дейностите на звеното: Дейността предвижда доставка на материали и консумативи, необходими за управлението на звеното и предоставяне на услугите.
Разходът е необходим с оглед на това, че при подготовката на методики, документации за подбор на персонал и оценка на потребителите, архив на досиета, картони и др. ще се използват канцеларски материали и консумативи. |
1 194.24
|
429.11
|