Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 782 дървета
English

Програма: Храни

Район за планиране: Всички

Описание

УВКП ООД е основан през 2004 г. като към настоящия момент дейността на компанията включва: Разработване на информационни с-ми, бази данни и цялостни ИКТ решения; Проектиране, разработване, инсталиране и обслужване на компютърна инфраструктура; Инженеринг, системна интеграция, обучение и услуги в областта на ИКТ. Дружеството притежава богат опит и в разработването на нови управленските подходи при системната интеграция. Нарасналата конкуренция на пазара в сегмента на предлаганите от дружеството стоки и услуги изисква непрекъснато повишаване на конкурентоспособността на компанията. За да продължи развитието си и да утвърди позициите си на системен интегратор на националния и международния пазар, компанията трябва да инвестира в подобряване качеството на работа с клиентите си. Именно липсата на единно решение, с което да се поддържа високото качество на услугите и ефективното управление на връзките с клиенти, е един от основните проблеми, ограничения и предизвикателства пред развитието на компанията.
За успешното им преодоляване представеният проект включва следната дейност по настоящата процедура:
1. Разработване и въвеждане на интегрирано решение за управление на процесите и на взаимотношения с клиенти- (ERP и  CRM). Очакваните резултати след реализацията на настоящия проект се изразяват в:
-	Внедрено интегрирано решение за управление на процесите и на взаимотношения с клиенти - (ERP и  CRM);
-	Увеличен пазарен дял, печалба и приходи от дейността на компанията;
-	Привлечени нови клиенти; 
-	Увеличена производителност на труда; 
-	Повишено качество на услугите и минимизиране на възможностите от грешки;
-	Приходи от износ;
-	Подобрено управление на цялостния работен процес, както и процесите по обслужване на клиенти, чрез напълно интегрирано решение на система за управление на връзки с клиенти;
-	По-висок стандарт на качество, професионализъм, ефективност и последователност при предоставянето на услуги, извършването на продажби и обслужване на клиенти.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез разработване и внедряване на интегрирано решение за управление на процесите и на взаимотношения с клиенти - (ERP и CRM).: Спецификата на извършваната от фирмата дейност и чувствителността на информацията (по отношение на нейната кофиденциалност, достъпност и цялостност), с която се борави при реализиране на проектите, както и отношенията с клиентите на компанията, обуславят необходимостта от висока степен на доверие, сигурност и качество на услугите. В този смисъл, проектът е насочен към разработване и внедряване на специализирано решение за автоматизиране дейността по управление на процесите/услугите и връзките с клиенти, както следва: модул Софтуерна поддръжка- Регистриране на заявка за услуга от страна на Клиента в системата; Генериране на протокол от извършената услуга; Изготвяне на отчет за извършените дейности; Дефиниране на времето за отговор на различните нива на услугата; Проследяване на времето за отговор в зависимост от зададените времена за реакция; Възможност Клиентът да подава сигнал за инцидент и да проследява работата по него модул Хардуерна поддръжка- Получаване на мейл за услугата за поддръжка. Стартира се case, където се описва, типа услуга. Избира се типа услуга (NBD, RTD, CIS, 30 дни, извънгаранционна). Case се разпределя; Същински дейности по case- приемане на case от инженера и диагностика; Предефиниране на услугата като извънгаранционна модул Инженеринг - инсталиране, обслужване, промяна, корекции, поддръжка на компютърни инфраструктури, бази данни и програмни системи на клиенти и на водещи в областта на ИКТ производители - Услугата стартира с получена конкретна заявка от Клиент или при спечелена тръжна процедура; Запис за заявка за услуга; “Изготвяне на визия”; Първоначален План-график за реализация на проекта и бюджет; “Планиране”- актуализиран общ план-график на проекта; актуализиран план за Анализ на рисковете; “Разработване”- ръководство за работа с програмната система/ИТ решението; инструкция за инсталиране на програмната система или за внедряване на ИТ решение; “Стабилизиране”- резултати от проведени тестове; двустранен приемо-предавателен протокол; “Предоставяне на клиента”- внедряване на разработената система модул Хостинг и колокация - Описание на етапи на процеса Търговия, действия, отговорници; Изработка на следните документи: Визия за услугата; Дизайн и архитектура на услугата; Финансово предложение за предоставяне на услугата; Договор; Регистрация на предоставяне на услугата; модул Обучение и образование - Запис заявка за услуга: Клиент; Тема, Времетраене и Подготовка на обучението; Запис за заявка на учебна зала; Запис за изготвяне на материалите за дистанционно обучение по програмите на ЦПО; Провеждане на обучение; Приключване на обучението; Запис за издаване на удостоверения от ЦПО модул Консултантски услуги в областта на ИКТ - Автоматизиране на процеса по предоставяне и управление на дейностите по услуга – “Търговия с техническо и програмно осигуряване за ИКТ”. Стартиране на консултантска услуга чрез подаване на заповед в системата; Сформиране на екип; План график; Изготвяне на визия – необходимо е да се съдържа всички фази на визията; Утвърждаване на визия; Предаване на визията на клиента модул Търговия с техническо и програмно осигуряване за ИКТ- Автоматизиране на процеса по управление на записите с уникален номер; Централизиран регистър за осъществени продажби, както и информация за конкурентите по конкретна сделка;Възможност за дефиниране на месечни бюджети по услугата и съпоставката им с реалните разходи; Регистър за обратна връзка и оценка на удовлетвореността на клиентите; Двупосочна връзка към счетоводна и складова програма (Import/Export); Възможност за генериране на многообразни отчети и бизнес анализи модул Отпадъци- възможност за съхранение на хронологична информация относно количеството, естеството и произхода на отпадъците ;структуриране на информацията относно отпадъците в дружеството, съгласно правните изисквания на страната; информация относно дейностите по управление на отпадъците; счетоводна оценка на отпадъка и анализ на разходите по отдели на предприятието. 0.00 557 880.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.