Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 194 дървета
English

Програма: Храни

Район за планиране: Всички

Описание

"Дани-М-2002" ЕООД е развиваща се фирма в сферата на търговия с авточасти. Развива дейността си в собствена материална база състояща се от 3 магазина за продажба на авточасти находящи се в гр.Пловдив и с.Маноле и автосервиз . Развитието на фирмата и увеличеният брой клиенти води до разрастване и необходимост от тясно профилиране на работните процеси, така че да се постигне високо ниво на качество на предоставяните търговски взаимоотношения с клиентите. Ето защо с настоящото проектно предложение се цели професионално интегриране както на младежи до 29 г., така и на безработни или неактивни лица на възраст между 30 и 54 г. Основните дейности и мерки, чрез които ще бъде постигнато това са:
- Осигуряване на заетост на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца - компанията ще наеме 5 лица. Предвижда се 3 лица да бъдат на възраст до 29 години и 2 лица на възраст от 30 до 53 г.
- Закупуване на оборудване за ново разкритите работни места - ще бъдат закупени стенд, подемник, инструментална количка, лаптоп, мултифункционално устройство и офис обзавеждане, които ще се ползват от новоназначените лица за осъществяване на трудовата им дейност на конкретните работни места.
- Създаване на 3 устойчиви работни места след края на срока на проектното предложение, чрез подбор между лицата от целевата група.
Планираните по проекта дейности включват: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 мес.; Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар; Организация и управление и Информиране и публичност.
С реализирането на проекта ще се подобри достъпа до заетост и качество на работните места, като включената целева група ще се интегрира устойчиво на пазара на труда.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление : Управлението на проекта ще се реализира от екип специалисти имащи опит в изпълнението и управлението на европейски проекти. С оглед доброто осъществяване на дейностите, всеки от членовете на екипа ще има строго дефинирани отговорности и задължения. В рамките на дейността ще се извършва месечния мониторинг и отчитане на проекта. Дейността е необходима, за да се гарантира качествено и навременно изпълнение на проектните дейности. Тя е заложена да обезпечи успешната реализация на проекта посредством постоянен процес на управление, координация, наблюдение и отчитане. 9 557.10 9 398.33
Информация и публичност: Целта на настоящата дейност е информиране на широката общественост за финансовото подпомагане, финансиращия фонд и популяризиране на обстоятелството, че проектът се изпълнява в рамките на ОП "Развитие на човешките ресурси" Дейността включва: - Подготовка, отпечатване и разпространение на брошури, пълноцветен печат, тираж 750 броя. Брошурата ще съдържа информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта - Изработване на 2 броя информационни табели, които ще се поставят на видно място - 1 брой в автосервизната база и 1 брой в офиса на компанията . 1 905.00 1 905.00
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар: За нормалното протичане на трудовия процес е необходимо закупуване на: - стенд, подемник и инструментална количка за ново разкритите работни места на длъжност Техник, механик - лаптоп, мултифункционално устройство и офис обзавеждане /бюро, контейнер, секция и ергономичен стол/ за ново разкритото място на длъжност Технически организатор Компанията притежава 3 магазина за авточасти и 1 автосервиз оборудван само с подръчни инструменти, в който при желание от страна на клиентите закупили авточасти от магазините се извършва монтажа им. В предвид нарастналия брой клиенти не само за монтаж на авточасти, но и за ремонтна дейност на автомобили се налага необходимостта от разширяване на дейността на компанията в тази насока, чрез разкриване на нови работни места за Техник, механик и покупката на стенд, подемник и инструментална количка, които ще обезпечат трудовия процес на новоназначените 4 лица. Към момента в компанията няма административен персонал. За администриране на дейността на фирмата се грижи управителя. В предвид разширяване на дейността и съответно на документооборота е необходимо да се разкрие и 1 работно място за длъжност Технически организатор. За обезпечаване на трудовия му процес е нужно закупуване на 1 брой лаптоп, 1 брой мултифункционално устройство и офис обзавеждане /1 брой бюро, 2 броя контейнер с 3 чекмеджета, 1 брой секция трикрилна и 1 брой ергономичен стол/. На всеки новоназначен служител ще бъде осигурено работно място и ще се ползват ново закупените оборудване и обзавеждане с цел качествено изпълнение на задачите, съобразно длъжностната характеристика. Предназначението на закупеното оборудване и обзавеждане ще се запази за срок не по-кратък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад без прекъсване, с изключение на непредвидени обстоятелства. 28 750.00 28 750.00
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 мес.: С разширяване на дейността на "Дани -М-2002" ЕООД възниква необходимостта от разкриване на нови работни места. Компанията ще осигури заетост за 12 месеца на 5 лица от целевата група. Лицата ще се наемат по трудово правоотношение. Ще бъде закупено оборудване и обзавеждане за обезпечаване на новоразкритите работни места с необходимия инвентар, за да може наетите лица на длъжносттите Техник, механик и Технически организатор ефективно да изпълняват своите задължения. Изпълнението на дейността не само допринася за постигането на основната цел на проекта - създаване на устойчиви работни места, но и създава условия за професионална кариера и дългосрочно развитие на наетите лица, упражняване на достоен труд и пълната им икономическа и социална интеграция в обществото. Наемането на лицата представлява нетно увеличение на броя на персонала в "Дани -М-2002" ЕООД. 55 837.20 55 995.97

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.