Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Храни

Район за планиране: Всички

Описание

В рамките на 41 м. от 30.05.2016 до 30.04.2020 г. лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от ПЗСП и останалите целеви групи,  съгласно Наредба № РД-07-1/04.04.2016 г. ще получават безплатна храна, приготвена и доставена от външни изпълнители на основание чл. 20, ал. 4, т. 2 от ЗОП, услуги и доставки попадащи в Приложение 2. Целевата група по проекта обхваща 280 лица и семейства за периода от 30.05.2016г. до 30.09.2016г. и 604 лица и семейства за периода от 01.10.2016г. до 30.04.2017г., 641 лица и семейства за периода от 01.5.2017г. до 31.12.2019 г. и 300 лица и семейства за периода от 01.11.2019г. до 30.04.2020 от  населените места в община Ч.бряг, както следва:
Трапезария 1 - обхваща: гр. Ч.бряг, V-ти квартал и с. Горник, с. Сухаче, с. Реселец, с. Бресте и с. Лепица като общо за периода след 01.04.2019г. ще се обхванат 300 лица;
Трапезация 2 - обхваща: гр. Койнаре и с. Глава, като общо за периода от 01.04.2019г. до 10.05.2019г. са обхванати 250 лица.
За Трапезария 1, Община Ч.бряг има подписан договор с "Гери 81" ЕООД  с предмет: Приготвяне и доставяне на храна в община  Червен бряг.
За трудноподвижни/неподвижни лица храната, ще бъде доставяна, по домовете с транспорт .
Приготвената храна, ще бъде съобразена с нуждите на целевата група, разнообразна и ще отговаря на изискванията на съответните контролиращи органи.
Условията за приготвянето на храната, ще бъдат под непрекъснат контрол от община Червен бряг.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Определяне на целевите групи: Целта на дейността е да обхване голям кръг от нуждаещи се лица и семейства през целия период за изпълнение на проекта, за да се гарантира успешната му и навременна реализация. Един от най-важните фактори за успешната реализация на дейността е обезпечеността му с квалифициран човешки ресурс, притежаващ необходимата практика и опит в администрирането и отчитането на проектни дейности. За целта е сформиран екип, който събира Заявления-Декларации на желаещите за участие в проекта лица. Подборът на екипа, който провежда информационната и разяснителна кампания е направен на база професионалния опит в областта на социалните проекти. По операция "Осигуряване на топъл обяд" се предоставя възможност на Община Червен бряг да надгради дейността си в тази област. В тази операция ще бъдат обхванати всички лица и семейства от основната целева група, които получават месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от ППЗСП и живеещи на територията на 4 населени места с най-голям брой регистрирани такива в Дирекция "Социално подпомагане" . По преценка на Дирекция "Социално подпомагане" тази целева група живее в изключително тежки битови условия, под прага на бедността и е не само най-многобройна, но и най-нуждаеща се от този вид социална услуга. По този критерий бе определена и целевата група, обхваната по тази операция От месец октомври 2017 г. Община Червен бряг е разширила целевата група на проекта, като са добавени допустимите представители от основната целева група, съгласно Наредба № РД-07-1/04.04.2016 г.: -Лица и семейства с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от Дирекция „Социално подпомагане“ – Червен бряг; -Самотно живеещи лица и семейства, които не могат да се грижат чрез имуществото си или труда си и получават пенсия в минимален размер – за осигурителен стаж и възраст, за инвалидност, наследствени пенсии, пенсии несвързани с трудова дейност; -Скитащи и бездомни деца и лица. С оглед териториалното разположение на обхванатите населени места ще бъдат открити две трапезарии: - Трапезария 1 - обхващата основната целева група - Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от ППЗСП; на територията на гр. Червен бряг, V-ти квартал (със 100 % ромско население) и с. Горник , V-ти квартал; За периода след 01.10.2016г. ще бъдат обхванати общо 354 лица в гр. Червен бряг, V-ти квартал и с. Горник . Ще бъдат включени и лица от с. Реселец и от с. Сухаче, за периода след 01.04.2019г. ще се обхванат 300 лица и ще се включи и с. Лепица. - Трапезария 2 - обхващата основната целева група от гр. Койнаре и с. Глава - Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от ППЗСП - общо 104 лица, разпределени както следва: за гр. Койнаре и за с. Глава . За периода след 01.10.2016г. ще бъдат обхванати общо 250 лица разпределени както следва: за гр. Койнаре , с. Глава , с. Чомаковци , с. Девенци , с. Радомирци , с. Рупци лица, за периода след 01.04.2019г. до 10.05.2019г. ще се обхванат 200 лица. . При необходимост двете трапезарии разполагат със специализирани транспортни средства, които могат да разнасят храната по домовете на трудноподвижни или лежащо боли лица. Дейността включва: • Определяне на лица и семейства, чрез предоставен списък с лица попадащи в целевата група по проекта от дирекция „Социално подпомагане” град Червен бряг; • Провеждане на разяснителна и информационна кампания за стартиране на Проекта на територията на град Червен бряг, и всички обхванати населени места чрез публикации на сайта на община Червен бряг; • Изготвяне на дневник с регистрираните Заявления-Декларации от кандидатите за услугата "Топъл обяд". Считано от 01.11.2019г. до 30.04.2020г. ще бъдат обхванати 300 лица от Трапезария 1, като това е общия брой на потребителите по проекта за цитирания период. 0.00 0.00
Закупуване на хранителни продукти за Трапезария 1 - фирма "Гери 81" ЕООД: Дейността по закупуване на хранителни продукти се извършва в съответствие с изискванията на националното законодателство, по прозрачен начин, и при гарантиране спазването на принципите на чл. 30 от Регламент (ЕС, ЕВРАТОМ) № 966/2012 . Дейността ще бъде реализирана на територията на община Червен бряг от фирма, регистрирана като доставчик на услугата "Обществена трапезария" и притежаваща Удостоверения по чл. 12 от Закона за храните. Община Червен бряг има сключен договор с фирма на основание открита процедура от ЗОП, с предмет: Приготвяне и доставяне на храна (топъл обяд) в община Червен бряг. Закупуване на хранителни продукти за Трапезария 1 - Фирма "Гери 81" ЕООД разполага с подходящата материална база и капацитет за приготвяне и доставяне на храна на територията на община Червен бряг и притежава: Удостоверение № 4125/25.08.2013 г. по чл. 12 ЗХ. за изпълнение на сключения договор между Община Червен бряг и "Гери 81" ЕООД. За целия период на проекта: Трапезария 1 стартира осигуряването на топъл обяд от 01.11.2019 г. и приключва дейност на 30.04.2020 г. Общият брой дни, в който ще се предоставя топъл обяд е 124 работни дни, както следва: - ноември- 21 дни; декември - 19 дни, януари, февруари, март и април 2020 - 84 р. дни; Трапезария 1 ще предоставя топъл обяд на 176 лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от ППЗСП от основната целева група до 30.09.2016г. и на 354 лица в периода 01.10.2016г. - 30.04.2017г. За периода след 01.10.2016г. Община Червен Бряг ще проведе процедура за избор на изпълнители по реда на ЗОП. Общия брой дни, в които ще се предоставя топъл обяд са 146, както следва: Октомври 2016 г. – 21 р. дни;Ноември 2016 г. – 22 р. дни;Декември 2016 г. – 21 р. дни;Януари 2017 г. – 22 р. дни;Февруари 2017 г. – 20 р. дни;Март 2017 г. – 22 р. дни;Април 2017 г. – 18 р. дни. От 01.05.2017г.: Краен срок за изпълнение на договора 30.04.2020г., като Община Червен бряг ще продължи да предоставя социалната услуга „топъл обяд“ само в работни дни, без месеците юни и юли 2017 г. , когато има временно спиране предоставянето на топъл обяд. За 2017 г. – 104 работни дни:За 2018 г. – 12 месеца * 21 работни дни – 249 работни дни; За 2019 г. – 12 месеца – 131 работни дни /заради прекъсване от 121 дни/, за 2020г. - 84 работни дни - общо 614 работни дни Общо за 41 месеца. Общ брой потребители: 641 лица и семейства, от които: - За Трапезария 1 – 368 лица и семейства, от 01.04.2019г. - 300 лица; Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - ID № 826878, и № на договори с избрани изпълнители - №98-00-449 от 12.08.2019 r. 570 917.84 593 146.88
Закупуване на хранителни продукти за Трапезария 2 - фирма "Кремис 09" ЕООД: Дейността по закупуване на хранителни продукти се извършва в съответствие с изискванията на националното законодателство, по прозрачен начин и при гарантиране спазването на принципите на чл. 30 от Регламент (ЕС, ЕВРАТОМ) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета за икономичност, ефикасност и ефективност на разходването на средствата. Дейността ще бъде реализирана на територията на община Червен бряг от фирма притежаваща Удостоверения по чл. 12 от Закона за храните. Община Червен бряг има сключен договор с фирма на основание чл. 20, ал.4, т. 2 от ЗОП, с предмет: Закупуване на хранителни продукти, приготвяне и доставяне на храна (топъл обяд). Закупуване на хранителни продукти за Трапезария 2 - Фирма "Кремис 09" ЕООД разполага с подходящата материална база и капацитет за приготвяне и доставяне на храна в гр. Койнаре и притежава Удостоверение № 1441/03.08.2012 г. по чл.12 от ЗХ. Фирмата е входирала заявление за удостоверение за доставчик на услуга "Обществена трапезария" с вх. № DSU/АСП-131/27.05.2016 г. Трапезария 2 стартира осигуряването на топъл обяд от 30.05.2016 г. и приключва дейност на 30.09.2016 г. Общият брой дни, в който ще се предоставя топъл обяд е 88 работни дни, както следва: - за м. май - 2 дни;за м. юни - 22 дни;за м. юли - 21 дни;за м. август - 23 дни;за м. септември - 20 дни. Трапезария 2 ще предоставя топъл обяд на 104 лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от ППЗСП от основната целева група на територията на гр. Койнаре и с. Глава (находящо се 3 км от гр. Койнаре), които са отдалечени от общинския център до 30.09.2016г. и на 250 лица в периода 01.10.2016г. - 30.04.2017г. от гр. Койнаре и прилежащите населени места За периода след 01.10.2016г. Община Червен Бряг ще проведе процедура за избор на изпълнители по реда на ЗОП. Общия брой дни, в които ще се предоставя топъл обяд са 146, както следва: Октомври 2016 г. – 21 работни дни;Ноември 2016 г. – 22 работни дни;Декември 2016 г. – 21 работни дни;Януари 2017 г. – 22 работни дни;Февруари 2017 г. – 20 работни дни;Март 2017 г. – 22 работни дни;Април 2017 г. – 18 работни дни. От 01.05.2017г.-Краен срок за изпълнение на договора 31.12.2019 г., като Община Червен бряг ще продължи да предоставя социалната услуга „топъл обяд“ само в работни дни, без месеците юни и юли 2017 г. , когато има временно спиране предоставянето на топъл обяд.Общо за 42 месеца. За 2017 г. – 104 работни дни:За 2018 г. – 12 месеца * 21 работни дни – 252 работни дни;За 2019 г. – 12 месеца * 21 работни дни – 252 работни дни Общо 490 работни дни /заради прекъсване на дейността на 10.05.2019г./. Общият брой потребители на услугата „Топъл обяд“ ще се стане през периода както следва: Общ брой потребители: 641 лица и семейства, от които: -За Трапезария 2 – 273 лица и семейства, от 01.04.2019 - 200 лица до прекъсването до 13.05.2019г. За периода от 01.11.2019 до 31.12.2019г. Трапезария 2 няма да функционира. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 791798, и № на договори с избрани изпълнители - №98-00-599 и №98-00-598 от 31.07.2017 r. 389 630.25 384 053.14
Осигуряване на топъл обяд: Община Червен бряг ще реализира 2 трапезарии до 10.05.2019г. и в 1 трапезария за периода 01.11.2019 - 30.04.2020. Трапезария 1 е с адрес: гр. Червен бряг, п.к. 5980, ул. „Цар Иван Асен“ № 4. Базата за приготвяне на топъл обяд е предоставена за ползване на „Гери 81“ ЕООД, съгласно договор за наем. Фирмата разполага с модерна материална база с квадратура 180,00 кв, м., със следните помещения: кухненски блок; миялно помещение; складова база; помещение за хранене за 120 човека; градина за 50-60 човека. Професионално оборудване за приготвяне на храна, състоящо се от: пещи; 6 броя фурни; 6 броя котлони; 2 броя max и 4 броя стандартни; 6 броя хладилници и фризери; 1 брой професионална скара и плоча; 1 брой кухненски робот; миксери, професионална картофобелачка и друго спомагателно оборудване;1 брой машина за рязане на колбаси; аспирация над котлони и фурни; 3 броя транспортни средства за доставяне на храна и хранителни продукти. Фирмата разполага с 6 човека персонал, нает на трудови договори. Храната ще бъде осигурявана на целевата група в съдове за еднократна употреба и ще бъде извозвана до пунктове за нейното раздаване. “Гери 81” ЕООД има сключени споразумения за предоставяне на помещенията, в които ще се раздава храната на лицата от основната целева група, съответно за с. Горник, всеки работен ден в помещение на ул. “П. Хр. Петков” № 20, за времето от 12,00 ч. до 13,00 ч., за с. Лепица всеки работен ден в помещение на ул. „Четвърта” № 3, за времето от 12,00 ч. до 13,00 ч., за с. Реселец всеки работен ден в помещение на ул. „Иван Христов” № 46, за времето от 12,00 ч. до 13,00 ч., с. Бресте всеки работен ден в помещение на ул. „Христо Ботев” № 21, за времето от 12,00 ч. до 13,00 ч., с. Сухаче всеки работен ден в помещение на ул. „Вешка Данова” № 48, за времето от 12,00 ч. до 13,00 ч. Трапезария 2 - адрес: гр. Койнаре, общ. Червен бряг, ул. "Христо Ботев" № 1. Фирмата разполага със собствена база за приготвяне на топъл обяд. Обектът е вписан в Регистъра на обектите за обществено хранене и за търговия на дребно с храни. Има модерна база и налично оборудване за приготвяне на храна и осъществяване на процеса на хранене, както и с транспортно средство за нейното транспортиране до с. Глава. Фирмата разполага с 10 човека персонал, нает на трудови договори. Храната ще бъде осигурявана на целевата група в съдове за еднократна употреба. За гр. Койнаре ще бъде раздавана на място в обекта на ул. "Христо Ботев" № 1, за времето от 12,00 ч. до 13,00 ч., всеки работен ден , а за с. Глава - извозвана с транспортно средство до пункта за нейното раздаване с адрес: с. Глава, общ. Червен бряг, ул. "Христо Ботев" № 47,, във времето от 12,30 ч. до 13,30 ч., всеки работен ден. "Кремис 09" ЕООД има сключено споразумение за предоставяне на помещение в с. Глава, в което ще се раздава храната на лицата от основната целева група. 48 027.41 35 887.51
Предоставяне на съпътстващи мерки: По време на изпълнението на проекта в двете трапезарии ще бъдат изпълнявани задължителните съпътстващи мерки, които ще се предоставят от двамата изпълнители и включват: - За Трапезария 1 - консултиране и насочване на представителите на основната целева група към други видове социални услуги, които се предоставят на територията на Община Червен бряг, като Център за обществена подкрепа, Център за деца и младежи с увреждания, Защитено жилище, Център за настаняване от семеен тип, както и към Център за почасово предоставяне на услуги в домашна среда или в общността. При раздаването на топъл обяд в обособените за целта пунктове, представител на общината ще комуникира с целевата група и при необходимост ще ги насочва към съответната социална услуга, от която лицата имат нужда. Представителят ще бъде в пряка връзка с експерти от Дирекция "Образование, култура, спорт и хуманитарни дейности". На всички лица и семейства от целевата група ще бъде предоставяна информация на хартиен носител за техните основни социални права, насочване към други услуги за индивидуално и групово консултиране за управление на семейния бюджет, изготвяне на насоки за балансиран режим на хранене. - За Трапезария 2 - консултиране и насочване на представителите на основната целева група към други видове социални услуги, които се предоставят на територията на Община Червен бряг, като Център за обществена подкрепа, Център за деца и младежи с увреждания, Защитено жилище, Център за настаняване от семеен тип, както и към Център за почасово предоставяне на услуги в домашна среда или в общността. При раздаването на топъл обяд в заведението за хранене ще се осъществява вербална връзка с целевата група и при необходимост ще се насочват към съответната социална услуга, от която лицата имат нужда. Ще има пряка връзка с експерти от отдел "Социални дейности". На всички лица и семейства от целевата група ще бъде предоставяна информация на хартиен носител за техните основни социални права, насочване към други услуги за индивидуално и групово консултиране за управление на семейния бюджет, изготвяне на насоки за балансиран режим на хранене. 48 027.40 47 362.10

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.