Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Храни

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът включва интервенции на имот - публична общинска собственост, с АОС №5333 от 30.01.2008 г., състоящ се от земя и сграда. Теренът, представлява УПИ I, кв. 338.1 по плана на гр. Русе, съответстващ на ПИ с ид. 63427.1.130 по КККР на гр. Русе, с адрес гр. Русе, жк Възраждане, ул. Доростол №108. Същ. сграда, представлява комплекс от функционално свързани помежду си масивна двуетажна сграда със сутерен и четири масивни едноетажни пристройки. Основната сградата е с над 100 годишна история, многократно е преустройвана, пристроявана, ремонтирана в резултат на различно предназначение и използване. 
Община Русе предвижда  двете услуги – ЦГЛФД и ЦГЛПР да се проектират индивидуално и изпълнят при спазване на изисквания на приложимото законодателство. Всека една от тях ще се състои от помещения, които териториално и функционално са обединени в самостоятелни обекти с отделни входни пространства, предназначени за задоволяване нуждите на потребителите. 
Целият имот - дворно пространство и всички сгради ще се използват за създаването на двете услуги. Имотът притежава необходимата площ, така че изцяло да бъдат изпълнени функционалните изисквания за изграждане/обособяване на ЦГЛФД и ЦГЛПР. Предвижда се ремонт на сградата, пристройките, оградата и благоустрояване на дворното пространство.
В процеса на подготовка на проектното предложение беше заявено искане за прилагане на индивидуален подход за разглеждане от ПЕРГ към Междуведомствената група на високо ниво за управление на процеса по деинституционализация на грижата за възрастните хора и хората с увреждания с предложение за разполагане на услугите ЦГЛПР и ЦГЛРФД в същ. сграда на закрития Дом за деца, лишени от родителска грижа "Св. Димитър Басарбовски" /ДДЛРГ/ - гр.Русе. Същото е разгледано и одобрено на 08.08.2018 г.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и изпълнение на проекта: Екипът ще организира и отчита изпълнението на дейността на всеки етап от реализирането на проекта - от сключването на договор за БФП до въвеждането на обектите в експлоатация и окончателното му приключване.- техническото, административното и финансовото управление на проекта; Ще отговаря за - законосъобразното организиране и провеждане на процедурите за избор на изпълнители на проекта;- наблюдението и контрола за изпълнението на сключените договори;- контрола по спазването на календарния график за изпълнението на проекта и успешното приключване на проекта. Ще подготвя междинни и финални технически и финансови отчети. Ще участва в комисиите по ЗОП за избор на изпълнители по проекта. Ще присъства на всички проверки и мониторинг посещения от страна на УО и други контролни органи, свързани с осъществяването на дейностите по проекта. Ще се следи за допустимостта на разходите и извършва всички разплащания по проекта, съгласно сключените договори с изпълнители, както и разплащанията с членовете на екипа; за финансовата ефективност и графика за разходване на финансовите ресурси по време на проекта в съответствие с действащото национално законодателство и подзаконови нормативни актове; за предоставяне на одитора, необходимите данни за извършване на финансов одит и съхранява на техническата и финансовата документация до приключване на проекта и предаването й в съответните архиви. 9 297.52 34 981.13
Провеждане на обществени поръчки и сключване на договори с изпълнители: За изпълнението на проекта е необходимо провеждането на следните обществените поръчки, съгласно ЗОП с цел възлагане изпълнението на дейностите по проекта: • за изпълнение на инженеринг /проектиране, СМР и авторски надзор/строително-монтажни работи; • за изпълнение на строителен надзор; • за доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване; • за изпълнение на дейности по информация и комуникация. В рамките на тази дейност ще бъдат обявени и проведени всички процедури за избор на изпълнители, и сключени договори за изпълнение на дейностите по проекта. Изборът на изпълнители ще се извърши в съответствие с разпоредбите на ЗОП. След сключването на договор с изпълнител, всички документи от провеждането на процедурата по възлагане на обществената поръчка, в едно със сключения договор, ще бъде изпращана на УО на ОПРР за извършване на предварителен контрол преди верификация. Дейността приключва с подписването на последния по ред договор с изпълнител. 0.00 0.00
Изпълнение на инженеринг - проектиране, СМР и авторски надзор: В рамките на дейността ще се извърши проектиране, строителство и авторски надзор за създаване на един център за грижа за лица с психични разстройства и един център за грижа за лица с различни форми на деменция на територията на Общ. Русе в УПИ I, кв. 338.1 по плана на гр. Русе, съотв. на ПИ с ид. 63427.1.130 по КККР на гр. Русе, с адрес гр. Русе, жк Възраждане, ул. Доростол №108. В нея е включено изпълнението на следното: А. Изготвяне на инвестиционен технически проект: Ще се извърши проектиране за преустройство и промяна предназначението на същ. сгради с идентификатори 63427.1.130.1, 63427.1.130.2, 63427.1.130.3, 63427.1.130.4 и 63427.1.130.5 по КККР на гр. Русе, с административен адрес: гр. Русе, жк Възраждане, ул. Доростол №108 за обособяване на два самостоятелни центъра - Център за грижа за лица с различни форми на деменция (с капацитет 15 места) и Център за грижа за лица с психични разстройства (с капацитет 15 места). Целият имот - дворно пространство и всички сгради ще се използват за създаването на двете услуги. Двете услуги – ЦГЛФД и ЦГЛПР ще се проектират индивидуално при спазване на изисквания на приложимото законодателство и на разработените и утвърдени от МТСП функционални изисквания и насоки за изграждане на инфраструктурата, съобразени с релевантните европейски документи за деинституционализация и живот в общността. За всяка една от услугите ще бъдат отредени дворно пространство и сграда/сгради/части от сграда, които са териториално и функционално обединени за задоволяване нуждите на потребителите и изискванията за предоставяне на услугите. С проектирането ще се предвиди ремонт на сградите, оградата и благоустрояване на дворното пространство. Проектът следва да включва мерки, свързани с осигуряване на достъпа на хора с увреждания. С оглед гарантиране съответствие с функционалните изисквания и насоки за изграждане на инфраструктурата, техническия проект ще бъде съгласуван с МТСП. Б. Осъществяване на авторски надзор по време на строителството: За гарантиране точното спазване на инвестиционните проекти при изпълнението на СМР, ще се осъществява авторски надзор посредством отделни правоспособни лица - автори на проектна документация по части. С осъществяването на надзор от проектантите - автори на отделни части на технически проект, ще се гарантира точното изпълнение на проекта, спазването на архитектурните, технологичните и строителните правила и норми, както и подготовката на проектната документация за въвеждане на обекта в експлоатация. В. Извършване на строителство, съобразно проекта, издаденото разрешение за строеж и действащите към момента нормативни изисквания, в това число: - временно строителство; - демонтажни работи; - доставка на необходимите материали и оборудване; - строително-монтажни работи; - изработване на изпълнителна и екзекутивна документации; - геодезическо заснемане на кадастрални данни на изградения обект и получаване на удостоверение по чл. 52, ал. 5 от ЗКИР; - всички дейности по приемане на обекта и получаване на разрешение на ползване или удостоверение за въвеждане в експлоатация; - дейности по време на периода за съобщаване на дефекти и гаранционен период на строително-монтажните работи съгласно българското законодателство. Дейността започва с подписването на договора и предоставянето на изходни данни за проектиране и приключва с подписването на последния по време констативен акт за установяване годността за приемане на стр. акт обр. 15. 888 800.07 924 307.75
Изпълнение на строителен надзор: Дейността „строителен надзор” включва контрол над строителния процес и изготвяне на необходимата документация – от откриването на строителната площадка до въвеждането на обектите в експлоатация. Строителният надзор ще осигури законосъобразно започване, изпълнение и приключване на строежите; пълно и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; коректно изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и съществуващите изисквания; контрол по спазване на условията за безопасност на труда; качество на влаганите строителни материали и изделия, както и съответствието им с нормите за безопасност. Изпълнението включва откриване на строителните площадки; заверки на заповедните книги; издаване на технически паспорти на обектите; изготвяне на констативни актове 15 по чл. 176 от ЗУТ (след завършването на строежите); изготвяне на окончателни доклади по чл. 177 от ЗУТ; подготовка на пълен комплект документации за въвеждане на обектите в експлоатация. Дейността се изпълнява до въвеждането на обектите в експлоатация. Дейността включва и изпълнение на „Оценка на съответствието на проектите по част EE. 9 000.00 4 997.00
Обзавеждане и оборудване: Материалната база и оборудването/обзавеждането ще гарантира безопасна и сигурна среда за възрастните хора и хората с увреждания. Спалните помещения са за не повече от 2 лица. Всяко лице разполага със самостоятелно легло, гардероб, шкафче за лични вещи. Пространството осигурява уютна атмосфера на лицата и не затруднява свободното им придвижване. Обзавеждането и оборудването ще отговаря на технически спецификации и функционални характеристики. Ще бъде доставено оборудване и обзавеждане за изградените два центъра, съгласно технически спецификации и функционални характеристики. Спалните помещения ще се обзаведат с легла, гардероби и нощни шкафчета за лични вещи. Дневните стаи за активни занимания ще се оборудват с работни маси, столове, дивани за почивка, холови секции и музикални уредби. Стаите за персонала ще бъдат обзаведени с офис бюра и столове, секции за съхранение на документи, медицински шкафове и гардероби за дрехите на служителите. Стаите за работни срещи ще се оборудват с ъглови дивани, работни маси и столове. За кухненския бокс и трапезария се предвижда кухненско оборудване за приготвяне и консумиране на храна. Предвидени са и помещения с перални машини. 27 810.00 26 546.90
Дейности по информация и комуникация: Дейностите за информираност и комуникация са съгласно чл. 6 от Общи условия към финансираните по ОПРР 2014-2020 г. договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. и съгласно Приложение З към Насоките за кандидатстване. Целта на дейността е да увеличи прозрачността и да повиши обществената информираност за помощта и безвъзмездното финансиране, получено от фондовете на ЕС. Тя включва: 1. На сайта на Община Русе ще бъде създадена обособена WEB страница на проекта, чрез която ще се популяризират инициативите, събитията и ще се проследява изпълнението на дейностите по проекта. Информацията ще включва описание на проекта, неговите цели и резултати, ще се изтъква финансовата подкрепа от Европейския съюз и др. 2. Организиране на две публични събития – пресконференции за представянето на проекта. 3. Изработване и поставяне на рекламен билборд на територията на обектите на интервенция при изпълнението на СМР – 1 бр. 4. Изработване и поставяне на постоянна обяснителна табела на територията на обектите на интервенция след приключването на изпълнението на СМР – 2 бр. 5. Организиране на официални церемонии – първа копка при стартирането на СМР – 1 бр. 6. Отпечатване на плакати – 20 бр. 7. Доставка на рол банер 80/200. 8. Доставка на рекламни материали: - Фланелка-150бр. - Външна преносима батерия-50бр. - Дъждобран тип пончо с качулка в торбичка-50бр. - Чанта за пазар - нетъкан текстил, дълги дръжки, мин. р-ри 30/20/35-100бр. - Кутия за храна, вместимост мин. 450 мл, материал пластмаса-50бр. - Touch Screen ръкавици за сензорни екрани-50бр. - Настолна лампа за бюро-30бр. 4 142.00 2 876.50

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.