Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 655 дървета
English

Програма: Храни

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение предвижда разкриване на дългосрочни перспективи за заетост на безработни лица в "АБ Комюникейшънс" ООД". Проектът разчита на комплекс от дейности, които ще позволят пълноценната употреба на свободен човешки ресурс, поставен понастоящем пред опасността от изключване от пазара на труда и социална маргинализация. За целта проектната идея включва:
1/ разкриване на 5 нови работни места;
2/ закупуване на оборудване и софтуер за обезпечаване на новооткритите работни места;
3/ дейности по организация и управление на проекта, както и информация и публичност.

Работните места за наетите лица ще бъдат напълно съобразени с потребностите на дружеството, така че да се гарантира дългосрочна заетост и на новите служители да се гледа като на инвестиционен ресурс. Предвижда се 3-ма от служителите да бъдат назначени на позиция Експерт Маркетинг, един - на длъжност Репортер, и един на длъжност Графичен Дизайнер. 
Ще бъде закупено оборудване и специализиран софтуер, позволяващ на новите служители да изпълняват пълноценно своите задължения по длъжностна характеристика.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление на проекта: Дейността предвижда ангажирането на двама експерти с доказан опит при изпълнение на инвестиционни програми и управление на проекти. Управлението на проекта ще бъде поверено на 2 лица, както следва: ръководител на проекта - 1 бр.; счетоводител на проекта - 1 бр. Те ще обезпечат управлението на проектните дейности в съответствие с изискванията на УО на ОП "Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020 и Ръководството за изпълнение на проекти по схема за безвъзмездна финансова помощ "Ново работно място 2015". Експертите ще бъдат отговорни за: 1/ подготовка на документации за избор на външни изпълнители по проекта; 2/ осъществяване на контрол върху договорите с избраните изпълнители; 3/ подаване на искания за авансово, междинни и финално плащане по проекта, вкл. подготовка на придружаващите ги технически и финални отчети; 4/ осъществяване на комуникация с представителите на УО; 5/ съдействие на Бенефициента при осъществяване на подбор на представители на целевата група; 6/ съхраняване досие на проекта и адекватна одитна пътека по него; 6 000.00 5 673.70
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: „АБ Комюникейшънс" ООД ще идентифицира в сътрудничество с Дирекциите на Бюрото по труда и/или със съдействието на специализирани сайтове за работа подходящи лица за заемане на предвидените за разкриване позиции. Със заинтересованите лица ще бъдат проведени интервюта. Интервютата ще бъдат протоколирани с цел заемане на обосновано решение за избор на одобрените представители на целевата група. Периодът на подбор ще отнеме три календарни месеца. За избраните лица ще бъде осигурена възможност за заетост от 12 календарни месеца по трудов договор на пълен работен ден (с продължителност от 8 ч.), а за най-малко 3 от 5-те лица ще бъде предоставена възможност за дългосрочна заетост и кариерно развитие. Наетите лица ще бъдат назначени на следните длъжности: - Експерт Маркетинг – 3 бр.; - Репортер - 1 бр.; - Графичен дизайнер - 1 бр. В съответствие с кода на основна икономическа дейност на дружеството по КИД 2008 - 73.11. "Дейност на рекламни агенции" Минималните осигурителни доходи са: - Експерт Маркетинг – код по НКПД 24316002 - е с МОД 587 лв.; - Репортер - код по НКПД 26426016 - е с МОД 587 лв.; - Графичен дизайнер - код по НКПД 21663008 - е с МОД 587 лв. Работодателят включва в бюджета на проекта освен възнагражденията и осигуровките за негова сметка съгласно изискванията на КТ и КСО за съответната длъжност. За 2015 г. и за 2016 г. те възлизат на общо 17.80 % и се формират на база следните величини: ДОО - 10.20 %; ДЗПО - 2.80 %; ЗОВ - 4.80%. След вземане предвид на дължимите за сметка на работодателя осигуровки разходите за персонал стават: - Експерт Маркетинг – код по НКПД 24316002 - е с МОД 587 лв. + осигуровки 17,80% в размер на 104,49 лв. Месечното възнаграждение на лицето е 691,49 лв. За 12-месечна заетост на лицето, назначено на тази длъжност, сумата е 8 297.88 лв. Възнаграждението за 3 лица е в размер на 24 893,64 лв. - Репортер – код по НКПД 26426016 - е с МОД 587 лв. + осигуровки 17,80% в размер на 104,49 лв. Месечното възнаграждение на лицето е 691,49 лв. За 12-месечна заетост на лицето, назначено на тази длъжност, сумата е 8 297.88 лв. - Графичен дизайнер – код по НКПД 21663008 - е с МОД 587 лв. + осигуровки 17,80% в размер на 104,49 лв. Месечното възнаграждение на лицето е 691,49 лв. За 12-месечна заетост на лицето, назначено на тази длъжност, сумата е 8 297.88 лв. За наетите лица работодателят ще закупи необходимото за работа оборудване. 41 489.40 43 213.78
Доставка на активи: Дейността ще бъде изпълнена с цел техническа и материална обезпеченост на новоразкритите работни места. Закупените активи ще допълнят вече наличните съгласно инвентарната книга на дружеството и ще дадат възможност за осъществяване на нормална трудова дейност на наетите по проекта лица. Ще бъдат закупени: 1/ Стационарен компютър с параметри отговарящи на изискванията на специализираните софтуери за предпечатна подготовка и монитор 23.8 инча - 1 бр - цена 2949 лв.; Система е снабдена с лицензи за използване на легален софтуер, в т.ч.: Операционна система Лиценз, Windows Pro 10 - цена 308 лв; Office Home and Business 2016 Win English EuroZone - 1 бр.; Adobe Creative Cloud for teams 1 user; CorelDRAW Graphics Single User License - 1 бр.; Посочената модулна система и специализиран софтуер ще дадат възможност на Графичния дизайнер да извършва дейности по дизайн, графично оформление и предпечат на информационни и рекламни материали на хартиен и електронен носител. Системата може да се използва и от експертите по Маркетинг за систематизиране и представяне на извършените от тях проучвания, анкети, анализи и т.н. 2/ Преносим компютър (параметри: up to 2.70GHz, 3MB, 14.0" HD (1366x768) LED Backlit, HD Cam, 4096MB 1600MHz DDR3L, 500GB HDD, Windows 8.1 Profesional) - 1 бр. - цена 1807 лв. Лаптопът е снабден с Лиценз, Office Home and Business 2016 Win English EuroZone - 422 лв. Посоченото устройство ще се използва от експертите по Маркетинг за изпълняване на типичните за длъжността им функции. Предвид организацията на трудовия процес (лицата невинаги работят едновременно на едни и същи устройства), наличието на стационарен компютър с монитор по т. 1 и на все още неамортизирани активи по инвентарна книга на дружеството, дейността на експертите по маркетинг ще бъде адекватно обезпечена. 3/ Огледално-рефлексен фотоапарат с обектив - 2170 лв. Ще се използва от репортера. 4/ Диктофон - 640 лв. Ще се използва от репортера. 5/ Мултифункционално устройство (разделителна способност 600 x 600 dpi и скорост на копиране 22 бр. А4/мин) - копир, принтер, скенер, автоматичен двустранен печат, мрежова връзка, формат А3+ - 1 бр. - цена 4215 лв. Ще се използва и от петимата новоназначени. Усторйството осигурява бърз документооборот, адекватен на нарасналия капацитет на дружеството след разкриване на работните места. 15 761.00 15 761.00
Информация и публичност : Дейността има за цел популяризация на финансовия принос на ЕСФ (европейски социален фонд), ОП РЧР 2014 – 2020 и националния бюджет на република България. Дейността ще даде възможност информация за естеството и целите на проекта да достигне до целевите групи и широката общественост. Дейността е договорно задължение на бенефициента и нейната цел е да удовлетвори изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Дейността предвижда: - Подготовка, отпечатване и разпространение на брошури, пълноцветен печат, тираж от 200 броя. Брошурата ще съдържа информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта; - Изготвяне на 1 информационна табела, която ще се постави на видно място в офиса на компанията; - Върху закупените активи ще бъдат разплепени стикери за финансовото съдействие на ЕС при изпълнение на проекта. - в срок от два дни от сключване на ДБФП Бенефицинтът ще публикува информация за дейностите и очакваните резултати от проекта на интернет страницата agrozona.bg; След проведено проучване на пазарни цени на сходни материали в Интернет, се спираме на следните варианти: - За подготовка, отпечатване и разпространение на брошури, пълноцветен печат, тираж от 300 броя – цена 3,50 лева на брой; обща цена за 200 броя е 700 лева; - За изготвяне на 1 информационна табела – цена от 250 лева за 1 брой. - За стикери - общо 10 бр. (за стационарен компютър - 1 бр.; за лаптоп - 1 бр.; за фотоапарат - 1 бр.; за диктофон - 1 бр.; за дискове лицензиран софтуер - 5 бр.; за мултифункционално устройство - 1 бр.) – 250 лв. 1 200.00 1 200.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.