Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 065 дървета
English

Програма: Храни

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът предвижда предоставянето на топъл обяд на 80 лица от следните целеви групи:
-   Лица и семейства на месечно подпомагане, по реда и условията на чл.9 от Правилника за прилагане на закона за социално подпомагане; 
-   Лица с доказана липса на доходи и близки, които се грижат за тях, установено от дирекция „Социално подпомагане“ – Балчик;
-   Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии  - за осигурителен стаж и възраст, за инвалидност, наследствени пенсии, пенсии, несвързани с трудова дейност
      Ползващите услугата  ще получават обяда  в трапезарията на Домашен социален патронаж – Балчик , ул. „Варненска“ № 2, през периода 1 декември 2016 – 30 април 2017 г. , 01 ноември 2017 - 30 април 2018г. , 01 ноември 2018 - 30 април 2019г. и 01 ноември - 31 декември 2019 г. За периода на изпълнение на проекта  ще се изготвят седмични менюта. Ще се спазва изискването за  балансиран хранителен режим на най-нуждаещите се.  
Контрол по изпълнението на дейността ще се упражнява от екипа на проекта. Ще се извършват внезапни проверки, проследяващи хода на приготвяне и предоставяне  на храната.
При изпълнението на дейностите на проекта се предвижда да бъдат предоставяни съпътстващи мерки, относно възможностите за включване в подходящи дейности, финансирани от оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020  и  Oперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Определяне на целевите групи: За определяне броя на потребителите от целевите групи Община Балчик е изискала официално от дирекция "Социално подпомагане" - Балчик, списъци на лицата от целевите групи, посочени в чл. 5 на Наредба № РД-07-1 от 4 април 2016 г. На основание на предоставените данни са определени конкретния брой лица от следните целеви групи: - Лица и семейства на месечно подпомагане, по реда и условията на чл.9 от Правилника за прилагане на закона за социално подпомагане; - Лица с доказана липса на доходи и близки, които се грижат за тях, установено от дирекция „Социално подпомагане“ – Балчик; - Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст, за инвалидност, наследствени пенсии, пенсии, несвързани с трудова дейност 0.00 0.00
Закупуване на хранителни продукти: Закупуването на хранителите продукти за приготвянето на топлия обяд в кухненския блок на „Домашен социален патронаж“ще се извършва на основание на договор, сключен с доставчика ЕООД "Стелит 1" след проведена обществена поръчка за “Доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж и Целодневни детски градини на територията на община Балчик” през м.юни 2014 г. Сключеният договор с ЕООД „Стелит 1“ е за срок от 35 месеца , с предмет - доставка на хранителните продукти, групирани в 4 обособени позиции по видове, както следва: месо и месни продукти,плодове и зеленчуци в прясно състояние, консерви и подправки, мляко и млечни продукти, яйца, хляб, хлебни, мелничарски и сладкарски изделия. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП –00479-2017-0004 и № на договори с избрани изпълнители №398, №399, № 400 и № 401 от 17.07.2017г. 72 932.32 73 930.85
Осигуряване на топъл обяд: Топлият обяд ще се предоставя в трапезарията в град Балчик, ул. „Варненска“ № 2. Тя се помещава в изцяло обновена през 2014 г. сграда, собственост на Община Балчик. През 2014 г. е закупено и ново оборудване, както и 2 специализирани автомобила за разнасяне на храна на потребителите на услугата „Домашен социален патронаж“. На обекта Кухненски блок към домашен социален патронаж е издадено Удостоверение за регистрация № 808/30.12.2014 г. Ползващите услугата от гр. Балчик ще получават обяда на място в трапезарията, а тези от селата на Общината - по местоживеене. 3 646.60 3 696.55
Предоставяне на съпътстващи мерки: При предоставянето на топлия обяд се предвижда да бъдат разпространявани информационни материали, относно възможностите за включване в подходящи дейности, финансирани от оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 и Oперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане : - За етническите общности и най-вече за ромската – включване в програми за обучение и заетост - За хората с увреждания – предоставяне на интегрирани услуги в посока осигуряване на заетост и социални и здравни услуги - За майките с деца, включително за такива с увреждания – мерки за предоставяне качествена грижа - За възрастни с невъзможност за самообслужване - осигуряване на дългосрочни интегрирани услуги 3 646.61 3 696.55

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.