Организация и управление на проекта: Екипът за управление на проекта се състои от трима членове: Ръководител на проекта, Координатор на проекта и Счетоводител на проекта. Техният опит е в основата на избора на ръководството на „Квят” ООД да ги ангажира с дейностите по организация и управление, с цел постигане на заложените в проекта цели, както и успешното приключване на дейностите по проекта.
Разпределението на отговорностите на екипа по управление ще бъдат както следва:
1. Ръководител на проекта
Основни задължения:
- организира дейността на целия екип за управление на проекта;
- организира и координира процедурите за определяне на изпълнители;
- контролира изпълнението на дейностите по проекта;
- отчита изпълнението на дейността на всяка фаза от реализирането на проекта до окончателното му приключване като изготвя доклади, в които отчита: техническото изпълнение на проекта; финансовото изпълнение на проекта; изпълнението на календарния график на проекта; показателите за изпълнение на целите на проекта; проблемите и мерките за тяхното преодоляване.
Отговорности:
- отговаря за техническото, административното и финансовото управление на проекта;
- законосъобразното организиране и провеждане на процедурите за избор на/ изпълнители на проекта съобразно правилата на ЗОП/ПМС №118/2014г. или други нормативни актове;
- наблюдението и контрола за изпълнението на сключените договори;
- контрола по спазването на календарния график за изпълнението на проекта и успешното приключване на проекта;
- предлагането на необходимите мерки за преодоляване на възникнали проблеми в процеса на изпълнение на проекта.
2. Координатор на проекта
Задължения:
- координира изпълнението на дейностите по проекта;
- координира взаимодействието между Бенефициента и изпълнителите относно възложените работи;
- съдейства на ръководителя при съблюдаване коректното провеждане на процедурите съгл. ЗОП/ПМС №118/2014г. или други нормативни актове;
- отчита постигнатия напредък въз основа на заложените индикатори;
- отговаря за документооборота и архивирането на документите.
Отговорности:
- общата координация на проектните дейности и заинтересовани страни;
- техническата отчетност на проектните дейности;
- съдействие на УО на ОПРЧР при провеждане на външен оперативен мониторинг.
3. Счетоводител по проекта:
Задължения:
- Отговаря за правилното финансово отчитане на Проекта, съгласно действащото законодателство, принципите и регулациите на ОП Развитие на човешките ресурси 2014-2020
- получава фактури от изпълнителите на проектните дейности и верифицира разходите;
- осъществява текущото счетоводно отчитане на проектните дейности и изготвя необходимите платежни документи;
- изготвя месечни финансови справки с цел улесняване процедурите по наблюдение и оценка на напредъка на проекта;
- изисква и отчита фактури и разходни докученти от партньорите по проекта;
- поддържа адекватна одитна пътека за целите на проекта;
- съхранява цялата документация за разходите по проекта.
Отговорности:
- финансовия контрол на проекта, вкл. контрола на съответствието на извършените разходи с предвидените;
- финансовата отчетност на проектните дейности и контрола на съотношението „разходи – резултати – ефект”;
- съдействието на УО на ОП Развитие на човешките ресурси 2014-2020 при провеждане на външен финансов мониторинг.
Дейността по организация и управление включва цялостното администриране на проекта, в т.ч. подготовка и подаване документи за авансово, междинно и окончателно плащане.
Освен с необходимия екип по управление на проекта, дейността ще бъде обезпечена и с канцеларски материали, предвидени за адекватното изпълнение на дейността в рамките на целия период на изпълнение на проекта. |
12 682.36
|
12 670.86
|
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Предоставяне на възможност на безработни лица ( 5 младежи до 29 годишна възраст и 3 безработни или неактивни лица на възраст между 30 и 53 г.) за тяхната заетост на новоразкрити работни места, обезпечени с необходимото оборудване за протичане на работния процес.
По време на своята нова работа, безработните лица ще има възможност да изградят трудови навици, които ще им помогнат при тяхната бъдеща професионална реализация.
Дружеството ще развие идеята за разкриване на нови работни места за млади специалисти, което един от най-важните фактори за развитие и просперитет.
Във връзка с ново разкритите работни места се предвижда наемането на следните длъжности:
а/ младежи до 29 години:
- Експерт Търговия – 1 лице;
- Продавач разностна търговия – 1 лице;
- Продавач интернет търговия – 1 лице;
- Специалист Дигитални изкуства – 1 лице;
- Куриер – 1 лице.
б/ безработни и неактивни лица на възраст между 30 и 53г.:
- Експерт Търговия – 2 лица;
- Работник, монтиране на камъни и инкрустиране – 1 лице;
Дружеството се нуждае от подсилване на търговския екип и залага на трима нови експерт търговия, за да могат да разширят пазарите, където се реализират продуктите на „Квят“ ООД. Предвижда наемането на един служител продавач разносна търговия, който да е в помощ на основния търговски екип.
Ръководството на фирмата предвижда наемането на продавач интернет търговия, тъй като развитието на интернет търговията вече е толкова интензивно, че за една търговска фирма, за да е успешна, тя задължително трябва да се погрижи за позиционирането си в интернет пространството и стартирането на интернет търговия.
До момента фирмата използва външни услуги при заснемане и обработване на снимките на своите продукти. Иновативният подход на фирмата се изразява в идеята да наемат собствен специалист дигитални изкуства, който да е обезпечен с дигитално студио и да са първата фирма, която има възможност сама да осъществява производството на снимките на своите продукти.
Към настоящия момент при необходимост от монтиране или ремонт на камъни и/или инкрустации, се използва външна услуга. Иновативната идея е това да се преустанови чрез наемането на работника и чрез обезпечаването на работата му с необходимите инструменти.
|
83 657.72
|
84 403.80
|
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: С тази дейност се цели техническа и материална обезпеченост на ново разкритите работни места.
Във връзка с разкриването на нови работни места се предвижда да се закупи необходимото оборудване за осъществяване на трудовата дейност на конкретните работни места. Предвижда се да се закупи оборудване за нормално протичане на работния процес, а именно: автомобил, дигитално студио, дигитален фотоапарат, компютър, монитор, клавиатура, мишка, лаптоп, бюро, работен стол, телефон, мострени куфари, специализирани инстументи за очила (бормашина, огъващи клещи, придържащи клещи, плоски шпиц клещи, обли шпиц клещ, плоски полу-кръгли шпиц клещи, клещи за изваждане на нелички, клещи за занитвне, клещи за корекция в областта на шарнира, челен секач, комплект отверки, комплект метчици, притискащи клещи, демонтажни клещи).
Всяко новоразкрито работно място ще бъде обезпечено със специфично за дейността оборудване.
За експертите търговия е предвидено закупуването на 3 телефона, общо 12 мострени куфари и един автомобил, който ще се ползва общо от новоназначените експерти. Мострените куфари са основен инструмент за работата на търговците, тъй като те извършват посещения на място при клиентите на дружеството и им показват стоките, изложени в мострените куфари.
За продавач разностна търговия е предвидено закупуването на лаптоп, бюро, работен стол и телефон.
За продавач интернет търговия е заложено закупуването на компютър, монитор, клавиатура, мишка, бюро, работен стол и телефон.
За специалист дигитални изкуства е предвидено закупуването на дигитално студио, дигитален фотоапарат, компютър, монитор, клавиатура, мишка, бюро, работен стол и телефон. До момента дружеството използва външна услуга при заснемане и обработване на снимките на своите продукти. Иновативният подход на фирмата се изразява в идеята да наемат собствен специалист дигитални изкуства, който да е обезпечен с дигитално студио и да са първата фирма, която има възможност сама да осъществява производството на снимките на своите продукти.
За работник, монтиране на камъни и инкрустиране е предвидено закупуването на бюро, работен стол, телефон, бормашина, огъващи клещи, придържащи клещи, плоски шпиц клещи, обли шпиц клещ, плоски полу-кръгли шпиц клещи, клещи за изваждане на нелички, клещи за занитвне, клещи за корекция в областта на шарнира, челен секач, комплект отверки, комплект метчици, притискащи клещи, демонтажни клещи (по 1 брой). Към настоящия момент при необходимост от монтиране на камъни и/или инкрустации, се използва външна услуга. Иновативната идея е това да се преустанови чрез наемането на работника и чрез обезпечаването на работата му с необходимите инструменти.
За куриера е заложено закупуването на телефон |
40 300.00
|
40 300.00
|