Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 170 дървета
English

Програма: Храни

Район за планиране: Всички

Описание

Фирма „Джоди-1“ ЕООД е основана през 2010г. в гр. Сливен с основен предмет на дейност производство на панталони. „Джоди-1“ ЕООД стартира дейността си като подизпълнител за български фирми, изпълняващи поръчки за големи международни компании. Днес фирмата изнася 70% от продукцията си европейския пазар (Германия,Италия и Франция), и само 30% на националния пазар. Индикатор за динамичното развитие на фирмата от създаването й до днес, е ръстът в приходите, който се равнява на 28 пъти спрямо 2010г. Основните клиенти на „Джоди-1“ ЕООД са мултинационални компании като „C and A”, “Guess”, “Esprit” и “Peek and Cloppenburg”, превърнали се във всепризнати емблеми за качество. 

Като дългогодишен производител на висококачествени облекла, необходимо изискване за фирмата, за да бъде конкурентоспособна в своя бранш, е да познава отлично водещите пазарни тенденции и съществуващото потребителско търсене, където в последните години се наблюдава високо търсене на специализирана екипировка за всякакъв вид туризъм.  Настоящето проектно предложение ще позволи на фирмата да диверсифицира своето производство и да навлезе в изцяло нов пазарен сегмент -  облекла за алтернативен туризъм чрез своето мултифункционално яке Джоди, което е предмет на настоящето проектно предложение. С оглед практическото реализиране на разработената идея предприятието се нуждае от закупуване на подходящо високо технологично производствено оборудване и  разработване на пазарно проучване за позициониране на целевите пазари.
Реализацията на дейностите,заложени в настоящето проектно предложение ще доведе до следните резултати:
-диверсификация на продуктовото портфолио;
-повишен иновационен и институционален капацитет;
-пазарна реализация на мултифункционално яке Джоди.


Съвкупният ефект от инвестицията ще гарантира успешното развитие на фирма „Джоди-1“ЕООД на европейския и световен пазар, надграждайки на вече изградената репутация с иновационни и нестандартни решения. 
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Придобиване на оборудване, необходимо за внедряване в производството на мултифунционално яке Джоди (ще бъде изпълнена чрез закупуването на високотехнологично оборудване за кроене, настилане и шиене – бюджетни подпера от 2.1 до 2.9, т. 5 Бюджет : В рамките на тази дейност ще бъде поръчано, доставено, изпитано и пуснато в експлоатация производственото оборудване, необходимо за внедряване в производството на новия продукт, активите от което са описани подробно в бюджета на проекта. Всяко от посочените ДМА в бюджетни подпера от 2.1. до 2.9 ще допринесе за реализацията на ключови процеси в изработката на продукта, както следва: Настилане: Процесът на настилане ще се извършва от настилачна машина (2.1) и настилачна маса към нея (2.2), предназначена за настилане на изрязаните вече детайли. Функционирането на настилачната машина се подпомага от допълнителни компоненти каквито са устройство за зареждане на настилачна количка с щанга, настилачната количка(2.4), настилачната маса с участък с и без въдух (2.3). Наличието на компресорна станция за подаване на въздух към настилачните маси ще позволи захващането на плата към масата, като в комбинация с робота за кроене (2.5) се постига точност и висока производителност при рязането на настила. Подвижната платформа за обслужване позволява обслужването на повече маси, което повишава производителността. Кроене: Този процес ще бъде обезпечен чрез внедряване в производството на CNC Cutter Робот за автоматично кроене (2.9), който дава възможност за конструиране на сложни модели посредством автоматично задаване на параметрите на кроене и извършва цялостната дейност по кроенето – изчертаване, маркиране, рязане на настила. Освен това подвижността на робота позволява обслужването на повече на брой настилачни маси, което допълнително повишава капацитета на кроене. Роботът автоматизира изцяло процесите на кроене и последващо рязане на кройките, което ще елиминира субективния фактор в тези процеси и респективно възможността от допускане на човешка грешка, което резултира в минимален разход на материал. Софтуерът за конструиране,моделиране, градиране и изготвяне на маркер и файлове за кроене ще позволи изпълнението на по-сложни кройки, каквато е кройката на мултифункционално яке Джоди, а дигитайзерът ще осигури бързото им размножаване от основен в цифров вид. Необходимостта за закупуване на такава система се обуславя от сложността на кройката на мултифункционалното яке, която изисква максимална точност при изрязване на детайлите. Шевен процес: За обезпечаване на този процес е предвидено закупуването на автомат за изработване на джобове с една и две филетки, с или без капак (2.8) с щаплер за дълги детайли и вакуум турбина за автономно захранване, Автомат за пенсове , басти и плохи с възможност за програмиране на разнообразни форми на шевовете (2.7), Машина за декоративен шев тип "ръчен " бод за работа с леки до тежки материали (2.6). Автоматът за джобове ще разполага с полусуха глава, което ще предотврати оставянето на маслени петна, което на свой ред ще доведе до редуциране на отпадъците от повредени платове. Машината ще разполага и с вакуум на плота, което осигурява захващане на материала за плота и гарантира максимална прецизност при изшиването на джобовете, което е от изключителна важност, за да се осигури качественото и прецизно вграждане на солара в якето. Етапи на изпълнение 1) Разпределение на задачи по проекта сред членовете на екипа (м 1-2) 2) Подготовка на тръжна процедура (м 2-3) 3) Провеждане на тръжна процедура, избор на изпълнител и сключване на договор (м 3-4) 4) Доставка на оборудване, инсталация, въвеждане в експлоатация и обучение (м 5-12) 5) Внедряване в производството на иновативния продукт (13-14) 1 400 000.00 1 380 080.00
Разработване на пазарно проучване с цел успешна пазарна реализация на иновативния продукт (ще бъде изпълнена чрез разработването на пазарно проучване за позициониране на мултифункционално яке „Джоди“ на целевите пазари – бюджетно подперо 7.1, т. 5 Бюджет ): В рамките на тази дейност ще бъде разработено пазарно проучване, което да помогне на фирма „Джоди-1“ ЕООД да изгради успешна стратегия за пазарната реализация на иновативния продукт – мултифункционално яке „Джоди“. С оглед да позиционира правилно своя продукт и да използва маркетинговите инструменти целенасочено спрямо потенциалните си клиенти, фирмата се нуждае от задълбочен анализ за възможностите за развитие на целевите пазари, за наличието на конкуренция, за профила на потенциалните клиенти и потребители. Такова проучване обаче изисква много време и ресурси, с които „Джоди-1“ ЕООД не разполага, затова за тази дейност са необходими услугите на външен изпълнител, който ще гарантира за качеството и достоверността на събраната информация. Данните от проучването ще помогнат да се извлекат и формулират дългосрочните тенденции на пазара, нагласите на клиентите и стратегиите, избрани от конкурентите. Очакван резултат от тази дейност е изготвяне на детайлно пазарно проучване за позиционирането и пазарната реализация на мултифункционално яке Джоди на целевите пазари. Проучването ще включва следната информация: 1. Анализ, диагностика и прогнозиране на пазара: - Определяне на релевантния пазар; - Диагностика на пазара и анализ на продажбения и пазарния потенциал; - Прогнозиране на пазара. 2. Конкурентни проучвания: - Идентифициране на конкурентите и определяне на тяхната популярност; - Събиране на базова информация за конкурентите; - Проучване на маркетинговите политики на конкурентите. 3. Проучване на потребителите: - Събиране на информация по основни социално- икономически показатели, свързана с набиране на вторична информация; - Реализиране на мотивационни проучвания,свързана с набиране на първична информация  Проучване на потребителите;  Отношението на клиентите;  Вероятността за покупка;  Удовлетвореността от продукта; 4. Стратегия за навлизане на пазара - ценова, рекламна, дистрибуционна политика, нормативни изисквания. Разработването на пазарното проучване ще позволи на фирма „Джоди-1“ ЕООД да реализира своя иновативен продукт успешно на целевите пазари и да го позиционира по най-добрия начин, съобразявайки се с потенциалните клиенти, състоянието на пазарите и възможностите им за развитие. Наличието на тази информация ще минимизира рисковете, които винаги съпътстват навлизането на нови пазари, каквито са неизвестността и непознаването на пазара и неговия потенциал. Етапи на изпълнение 1) Разпределение на задачи по проекта сред членовете на екипа (м 1-2) 2) Подготовка и провеждане на процедура за избор на изпълнител „Три предложения“ и сключване на договор (м6-7) 3) Предоставяне на пазарното проучване от избрания доставчик на услугата (м 12-14) 19 700.00 19 500.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.