Проектното предложение цели разработване на уеб приложение, което да свързва клиентски профили, реализирани покупки, търговски предложения и отстъпки. Приложението следва да позволява достъп през устройства с уеб интерфейс (компютър, мобилен телефон, таблет) до богата функционалност:
1) идентифициране на профила на клиента и обвързване на покупката с него;
2) демографски анализ на поведението;
3) изпращане/ получаване на „локализирана” и персонализирана информация;
4) ползване на дигитални карти, ваучери, купони и др. за удостоверяване на правото за ползване на отстъпка;
5) сравнение на цените на стоки и услуги, предлагани от различни търговци;
6) извеждане на осреднени стойности на цените за различни стоки и услуги;
7) проследяване на динамиката на цените на стоки и услуги;
8) организиране на виртуални промоционални кампании, игри и лотарии;
9) удобно и лесно търсене.
Стъпвайки на собствени софтуерни алгоритми и нов бизнес модел, компанията търси пробив в едно от приоритетните направления на тематична област „ИКТ и информатика”: „уеб, хибридни и "native" приложения, уеб базирани приложения за създаване и експлоатиране на нови услуги и продукти”.
За целта проектното предложение включва дейности като:
1. Придобиване на права по интелектуална собственост.
2. Създаване и тестване на прототип.
3. Изработване на пазарни анализи и проучвания, маркетингови планове за пазарна реализация на иновативния продукт.
4. Организиране на промоционални събития в България, свързани с популяризиране на иновативния продукт.
5. Визуализация на проекта.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Придобиване на права по интелектуална собственост: В рамките на дейността ще бъде закупен и внедрен специализиран софтуер за създаване на уеб приложения, който да облекчи работата на разработчиците при създаването на иновативния продукт.
Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител с достатъчно опит, като самото възлагане ще стане изключително бързо, тъй като стойността е под прага за провеждане на процедура за избор с публична покана, определен в чл. 50, ал. 2, т. 2 от Закона за управление на средствата от европейските структурни и инвестиционни фондове (ЗУСЕСИФ).
Дейността ще протече в следните стъпки:
1. Избор на изпълнител (в началото на 1-ви (М1) месец от изпълнението на проекта).
2. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (в края на М1).
3. Инсталиране, тестване, пускане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (в края на М1).
29 600.00
28 800.00
Създаване и тестване на прототип: В рамките на дейността ще бъде изработен и тестван прототип на иновативния продукт.
В самото начало ще бъде събран екип от квалифицирани специалисти:
• Системен проектант - 1 бр. на 8 часов работен ден
• Експерт, телекомуникации и мрежи за данни - 1 бр. на 8 часов работен ден
• Разработчик, софтуер - 2 бр. на 4 часов работен ден
• Бизнес консултант, информационни технологии - 1 бр. на 4 часов работен ден
• Експерт, бизнес развитие - 1 бр. на 8 часов работен ден
За нормалната им работа ще бъдат обезпечени необходимите ДМА:
• Преносим компютър тип 1 - 4 бр. – за заетите с програмиране и технически дейности, изискващи хардуер с достатъчно висока производителност и бързина.
• Преносим компютър тип 2 – 3 бр., от които 2 бр. – за заетите с формулирането на бизнес логиката на приложението и 1 бр. за тестване на работата на приложението върху недотам производителен и бърз компютър.
• Сървър - 1 бр. – за качване на разработените версии на приложението и тестване на работата на базата данни.
• Смартфон тип 1 - 2 бр. – за разработчиците, с оглед тестване на приложението върху мобилни устройства, работещи под iOS.
• Смартфон тип 2 - 2 бр. – за разработчиците, с оглед тестване на приложението върху мобилни устройства, работещи под Android.
• Смартфон тип 3 - 2 бр. – за разработчиците, с оглед тестване на приложението върху мобилни устройства, работещи под Windows.
• Баркод четец - 2 бр. – за разработчиците, с оглед тестване на функционалността по разчитане на баркод, визуализиран върху екрана на мобилно устройство.
Доставката на ДМА ще бъде извършена в рамките на 1-ви (М1) месец от изпълнението на проекта, тъй като стойността е под прага за провеждане на процедура за избор с публична покана, определен в чл. 50, ал. 2, т. 2 на ЗУСЕСИФ.
За нормалната работа на екипа ще бъде обезпечени помещения с обща площ от минимум 150 м2. Изборът на помещения също ще бъде извършен изключително бързо (в рамките на М1), тъй като бенефициентите не провеждат процедура за избор с публична покана в случай на наемане (чл. 50, ал. 4 от ЗУСЕСИФ).
Специалистите ще бъдат заети с разработката 18 месеца (от М2 до М19). При изпълнението ще ползват и специализирания софтуер за създаване на уеб приложения, придобит в резултат от предходната дейност.
Разработката ще премине през следните етапи:
1. Технологично развитие – създаване и валидиране на отделните модули на системата в лабораторна среда (TRL 4), а в последствие и в релевантна среда (TRL 5).
2. Изработване на системен модел и тестване в релевантна среда (TRL 6).
3. Демонстриране на прототипа в операционна среда (TRL 7).
Първият етап ще отнеме 9 месеца, вторият – 6 месеца, а третият – 3 месеца.
326 900.00
324 405.36
Изработване на пазарни анализи и проучвания, маркетингови планове за пазарна реализация на иновативния продукт: Дейността ще включва провеждане на пазарни анализи и проучвания и разработване на маркетингови планове за пазарна реализация на иновативния продукт на 4 различни пазари: Европа, Азия, Северна и Южна Америка. Ще бъде възложена на външен изпълнител с достатъчно опит, като самото възлагане ще стане изключително бързо, тъй като стойността е под прага за провеждане на процедура за избор с публична покана, определен в чл. 50, ал. 2, т. 2 от ЗУСЕСИФ.
Дейността ще протече в следните стъпки:
1. Избор на изпълнител (в началото на 23-ти (М23) месец от изпълнението на проекта).
2. Получаване на услугата и подписване на приемо-предавателен протокол (в края на М24).
29 000.00
28 000.00
Организиране на промоционални събития в България, свързани с популяризиране на иновативния продукт: Дейността ще включва организиране и провеждане на 9 двудневни промоционални събития в София, на които да бъде популяризиран иновативния продукт. Ще бъде възложена на външен изпълнител с достатъчно опит, като самото възлагане ще стане изключително бързо, тъй като стойността е под прага за провеждане на процедура за избор с публична покана, определен в чл. 50, ал. 2, т. 2 от ЗУСЕСИФ.
Дейността ще протече в следните стъпки:
1. Избор на изпълнител (в началото на 23-ти (М23) месец от изпълнението на проекта).
2. Получаване на услугата и подписване на приемо-предавателен протокол (в края на М24).
22 500.00
21 600.00
Визуализация на проекта: Дейността ще включва изработване на 1бр. плакат, 16 бр. стикери и 1 бр. промоционален филм съобразно изискванията описани в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. Ще бъде възложена на външен изпълнител с достатъчно опит, като самото възлагане ще стане изключително бързо, тъй като стойността е под прага за провеждане на процедура за избор с публична покана, определен в чл. 50, ал. 2, т. 2 от ЗУСЕСИФ.
Дейността ще протече в следните стъпки:
1. Избор на изпълнител (в началото на 1-ви (М1) месец от изпълнението на проекта).
2. Получаване на услугата и подписване на приемо-предавателен протокол (в края на М24).
1 800.00
1 700.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN