Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 309 дървета
English

Програма: Храни

Район за планиране: Всички

Описание

Общата цел на проекта е да се повиши иновационната активност и конкурентоспособност на СОФТПРЕС чрез внедряване и пазарна реализация на иновативен продукт в световен мащаб, в една от тематичните области на ИСИС - „Нови технологии в креативните и рекреативни индустрии“. Чрез настоящия проект ще се осъществи пазарна реализация на иновативния продукт “Oxford Translator” - мобилно приложение аудио и текстови автоматизиран мулти-лингвистичен преводач, интегриран със световните социални платформи, разработено за операционна система iOS.
Проектът ще бъде изпълнен чрез дейност по закупуване на закупуване на 5 бр. специализирани софтуери, чрез които ще се осъществи интегрирането на пълните функционалности на приложението и ще се създаде готов за пазарна реализация продукт. 
Проектните дейности ще се изпълняват в Северозападния район на планиране – гр. Плевен. 
В резултат на реализираните по проекта дейности, компанията ще има възможност както да подобри иновационния си капацитет, така и да доведе до пазарна реализация на иновативен продукт, което от своя страна ще подобри конкурентното предимство на компанията и ще спомогне за разширяване на пазарните й позиции на световно ниво.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Придобиване на специализирани софтуери, необходими за внедряването на иновативния продукт (ще бъде извършена чрез закупуването на специализирани софтуери - 5 бр.): Дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на 5 бр. специализирани софтуери (ДНА), необходими за внедряването на иновативния продукт. По своята същност иновацията представлява мобилно приложение - аудио и текстови мулти-лингвистичен преводач, интегриран със световните социални платформи и приложим за операционна система iOS. Чрез този продукт, компанията ще предложи на пазара едно цялостно решение за автоматизиран превод и обмяна в реално време на смислен диалог чрез текст и говор между потребители от разстояние в различни локации, осигурявайки гарантиран висококачествен превод въз основа на интегрираната лексикална база на Oxford. Това решение е комбинирано с инструмент за учене и подобряване на езиковото ниво на потребителя, т.е. продуктът е своеобразна комбинация от преводач и учебник едновременно. За да бъде възможно най-ефективен мулти-лингвистичният преводач трябва да бъде разработен в съответствие с определени стандарти, да поддържа определени функционалности и да притежава специфични характеристики. Към момента екипът от специалисти на СОФТПРЕС е разработил прототип на иновативния продукт, притежаващ базов интерфейс, но за да бъдат развити пълните му функционалности, те се нуждаят от специализирани софтуери. Функционалностите, модулите и последователността на тяхното въвеждане в действие са определящи при избора на софтуерен продукт за разработване на иновативният автоматичен преводач. На базата на извършено проучване и анализ на функционалностите на иновативният преводач, екипът на СОФТПРЕС установява необходимостта от определени специализирани софтуери за неговото окончателно завършване: 1) Специализиран софтуер за разработване и поддържане на функцията „Translator“ (автоматичен преводач) на текст от език-източник език в целеви език за платформата iOS (1бр.). 2) Специализиран софтуер за разработване и поддържане функцията „Translator“ (автоматичен преводач) на аудио от език източник в целеви език за платформата iOS (1бр.). 3) Специализиран софтуер за разработване и поддържане на функцията „Translator“ (автоматичен преводач) на текст от език- източник в аудио на целеви език за платформата iOS (1бр.). 4) Специализирана софтуерна библиотека за разработване и поддържане на функцията „Translator“ (автоматичен преводач) на аудио от изходен език, към текст в целевия език за платформата iOS (1бр.). 5) Специализирана софтуерна библиотека за интеграция на преведените файлове в аудио и текстови формат с основните социални мрежи (1бр.). Новозакупените софтуери ще съответстват на спецификата и предназначението на функционалностите на иновативния продукт и ще доведат до неговото успешно реализиране на световния пазар. Изпълнението на дейността ще се осъществи в гр. Плевен (СЗР) в един от обектите на компанията, с оглед оптимизиране и максимална ефективност на производствените разходи на иновационния продукт. Екипът от специалисти на компанията ще извърши интеграцията на функционалностите на иновативния продукт чрез новите специализирани софтуери и завършване на продукта, готов за внедряване на пазара за продажба. Стъпки на изпълнение на дейността: 1.Сформиране на екип по проекта, вкл. Ръководител и Счетоводител. 2.Избор на изпълнител (от 1-ви до 5-ти месец) съгласно ПМС № 118/2014 3.Сключване на договор за доставка (от 6-ти до 7-ми месец) 4.Доставка на актива и подписване на приемо-предавателен протокол (от 8-ми месец до 12-ти месец) 5.Внедряване, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален протокол (от 13-ти месец до 18-ти месец) 434 000.00 434 000.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.