Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.008-1169-C02
Наименование на проекта Подобряване условията на труд в "ЕТ МУЛТИИНЖЕНЕРИНГ - ИВАНКА АНГЕЛОВА"
Бенефициент 104592326 МУЛТИИНЖЕНЕРИНГ - ИВАНКА АНГЕЛОВА ЕТ
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 23.05.2017
Дата на стартиране 23.05.2017
Дата на приключване 23.11.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение предвижда подобряване на работната среда и качеството на работните места в "ЕТ МУЛТИИНЖЕНЕРИНГ - ИВАНКА АНГЕЛОВА". Фирмата работи в областта на машиностроенето, като основния й предмет на дейност е проектиране, производство, монтаж и сервизно обслужване и поддръжка на машини и съоръжения за хранително-вкусовата промишленост.  
В предприятието работят по трудови договори общо 45 заети лица, като 36 от тях са в производствената база гр. София, а останалите 9 работят в производствената базата на предприятието в гр. Велико Търново.
Настоящото проектно предложение предвижда за реализация дейности свързани с идентифицираните потребности на целевата група, които ще могат да бъдат осъществени чрез заложени дейности включващи:
1. Организация и управление;
2. Публичност и визуализация
3. Оптимизация на работните процеси чрез въвеждане на гъвкави форми на заетост;
4. Осигуряване на организиран транспорт на наетите лица до и от работното място;
5. Осигуряване на средства за колективна защита;
6. Закупуване на работно облекло и лични предпазни средства;
В резултат на предприетите мерки ще се подобри качеството на живот и труд на наетите в предприятието лица, ще се намали риска за здравето и трудовия травматизъм, което от своя страна ще рефлектира положително върху производителността на труда и ще допринесе за създаване условия за подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места.
Проектното предложение обхваща целева група от 45 наети лица, включително 8 лица над 54 г. и ще допринесе за изпълнението на инвестиционните приоритетите и специфичните цели на ОП РЧР: Инвестиционен приоритет 7 „Приспособяване на работниците, предприятията и предприемачите към промените”; Специфична цел 1 „Увеличаване броя на обхванатите заети в предприятията с въведени нови системи, практики и инструменти за развитие на човешките ресурси и подобряване на организацията и условията на труд“.
Дейности
  • Дейност: ОРГАНИЗАЦИЯ И УПРАВЛЕНИЕ: Целта на тази дейност е осигуряване на доброто управление и изпълнение на проекта и гарантиране на законосъобразността, ефективността и ефикасността при осъществяването му. Дейността включва по-конкретно: - цялостно управление на дейностите по проекта; - наблюдение на процеса и степента на изпълнение на заложените индикатори, цели и резултати в проекта и вътрешна оценка на изпълнението му; - финансова и техническа отчетност на проекта. За изпълнение на така изложената цел на дейността в нейните рамки ще бъде сформиран екип за организация и управление на проекта от служители на фирмата, който ще се състои от Ръководител на проекта, Координатор на проекта и Счетоводител на проекта. Избраният екип (описан подробно в точка 9. Екип от проектния формуляр) има опит в дейности, подобни на тези, включени в проектното предложение. Екипът ще носи отговорност за правилното и цялостно провеждане на всички останали дейности по проекта, за постигане на заложените резултати и цели, а също и за отчитане на проекта. Екипът за организация и управление на проекта ще изработи детайлната разбивка на задачите по изпълнението на дейностите по проекта в тяхната логическа последователност с включен график и отговорници за тяхното изпълнение. За осъществяване на координация при изпълнението на проекта ще бъдат провеждани регулярни срещи, на които ще се следи за изпълнението на предварително разпределените задачи. Той също така ще е отговорен за организиране на изборът на изпълнители за външно възлагане и осъществяване на дейностите, изработката на информационните материали и доставка на предвидените по проекта материали, оборудване, специално работно облекло и лични предпазни средства. Тази дейности са основополагащи за осъществяването на проектното предложение, изпълнение на целите и постигане на заложените резултати. В нейните рамки ще се изготвят и технически и финансови отчети за отчитане на проекта. Тя ще се изпълнява през целия период на реализация на проекта и в тази връзка продължителността й е 18 месеца, като ще стартира пред първия проектен месец. Изпълнението на дейността ще премине през два етапа. Първо, сключване на граждански договори с членовете на екипа за организация и управление на проекта. Второ, осъществяване на организацията и управлението на проекта от членовете на екипа на проекта., Договорена стойност: 18 000.00 , Отчетена стойност: 18 000.00
  • Дейност: ПУБЛИЧНОСТ И ВИЗУАЛИЗАЦИЯ: В рамките на дейностите за визуализация, "ЕТ МУЛТИИНЖЕНЕРИНГ - ИВАНКА АНГЕЛОВА" ще предприеме всички необходими стъпки за популяризиране на факта, че проектът се съфинансира с европейски средства. Предприетите за тази цел мерки ще бъдат съобразени със съответните правила за информиране и публичност, както и в съответствие с Общите условия от приложението към договора за безвъзмездна финансова помощ. Целта на тази дейност е да осигури публичност на проекта и да се допринесе за по-висока степен на информираност на обществеността относно проектните дейности и помощта, получена от Европейския социален фонд на Европейския съюз. Тя по своята същност е дейност за информация и комуникация и е задължителна с оглед осигуряване на широка информираност за изпълнението на проекта и ролята на финансиращите органи. Дейността ще се извърши в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Тя ще допринесе за преодоляване на липсата на ангажираност от страна на всички заинтересовани страни и обществото за своевременното информиране и активиране на гражданското участие и диалог., Договорена стойност: 1 800.00 , Отчетена стойност: 1 600.00
  • Дейност: ОПТИМИЗАЦИЯ НА РАБОТНИТЕ ПРОЦЕСИ: Основната цел на тази дейност e да създаде възможности за въвеждане на нови системи, практики и инструменти за развитие на човешките ресурси. В момента в предприятието са заети общо 45 лица, от които 8 лица над 54 години, които попадат в приоритетните групи на програмата. Младите хора с малки деца до 6 годишна възраст са 2. Дейността предвижда разработване, адаптиране и въвеждане на система за развитие на човешките ресурси съобразно стратегията за развитие на предприятието, в която са дефинирани цели за оптимизиране на организацията и системата за управление на човешките ресурси по отношение на бизнес процесите планиране, подбор, наемане, обучения - повишаване на квалификацията, заплащане на труда и мотивация, вътрешна комуникация, както и по отношение на по-лесното съвместяване на професионалния, семейния и личния живот, удължаване трудовия живот на по-възрастните работници и служители и повишаване на производителността и опазване на околната среда при организацията на труда. В тази връзка са предвидени следните дейности: 1. Разработване и въвеждане на стратегия за управление на човешките ресурси с цел удължаване на професионалния живот и въвеждане на нови системи, практики и инструменти за развитие на човешките ресурси и подобряване на организацията и условията на труд и почивка. 2. Закупуване на специализиран софтуер за управление на човешките ресурси. 3. Внедряване на система - контрол на достъпа - за отчитане на работното време . Софтуерът ще разполага с модули за поддържане на досиета, длъжностни характеристики и компетенции на служителите, подбор, обучение, графици и смени, атестация, проучване на нагласите на служителите, планиране и отчитане на времето. Модулът графици и смени може да бъде свързан със система за контрол на достъпа, което ще даде възможност за сравнение между планирания график и реалното състояние на нещата. В компанията няма разработена, внедрена и действаща система за развитие и организация на човешките ресурси. Планираното развитие и разрастване на дейността на компанията налагат необходимостта от създаване и внедряване на такава система. Създаването и внедряването на процедури по бизнес процесите, свързани с човешките ресурси ще доведе до повишаване производителността на труда в предприятието. Внедряването на софтуер за управление на човешките ресурси ще доведе до поддържането на информация свързана с човешките ресурси в единна база данни и произичащите от това ползи по отношение на нейното съхранение, анализ и управление. Това ще доведе до значително повишаване на ефективността на системата за управление на човешките ресурси. Осъществяването на конкретната дейност ще допринесе за подобряване на показателите за ефективност и качество на труда и ще се постигне една от приоритетните цели, а именно въвеждане на иновативни методи за организация на труда, които от своя страна да допринесат за повишаване на производителността на труда. Целевата група по тази дейност включва всички 45 заети лица или 100% от общата численост, от които 8 лица над 54 години, Договорена стойност: 13 500.00 , Отчетена стойност: 13 319.50
  • Дейност: ОСИГУРЯВАНЕ НА ОРГАНИЗИРАН ТРАНСПОРТ: Целта на тази дейност насърчаване на географската мобилност на работната сила. Реализацията му ще спомогне да бъдат обхванати работещите в предприятието, които пътуват ежедневно до и от работното си място, но нямат възможност да ползват обществен транспорт. По-конкретно чрез изпълнението на дейността ще се стимулира запазването на заетостта и дохода от трудова дейност на целевата група и ще се осигурят социални придобивки под формата на съобразен с работното им време и местоживеене организиран транспорт. Целевата група по тази дейност са 9 заети лица, от които 2 лица над 54 г. Производствената дейност на "ЕТ МУЛТИИНЖЕНЕРИНГ - ИВАНКА АНГЕЛОВА" е разпределена в 2 производствени бази - гр. София и гр. Велико Търново. Предприятието има дългогодишен договор за поддръжка на производствена база завод "БОН" ЕООД - Павликени. На обект гр. Павликени работят 9 лица, които пътуват ежедневно от други населени места, а именно гр. Велико Търново, Горна Оряховица и Лясковец. Към настоящия момент, част от работещите в предприятието ползват служебен транспорт, други - лични автомобили или междуселищен транспорт. Използваната до този момент схема се оказва недостатъчно удобна и ефективна, както за персонала, така и за ръководството. След анализ на възможностите, се стигна до заключението, че най-удачния вариант е да бъде организиран транспорт от и до работното място със собствен транспорт на предприятието.. Дейността на предприятието се осъществява при едносменен режим на работа, 5 дни в седмицата по 8 часа. На базата на направения анализ бе разработена следната транспортна схема: Маршрут № 1 Начална точка: Горна Оряховица - Лясковец - Велико Търново - Павликени и обратно разстоянието по този маршрут е 55 км в едната посока или общо 110 км в двете посоки По този маршрут се предвижда да пътуват общо 7 заети лица Маршрут № 2 Начална точка: Велико Търново - Павликени и обратно разстоянието по този маршрут е 40 км в едната посока или общо 80 км в двете посоки По този маршрут се предвижда да пътуват общо 2 заети лица Маршрутите са съобразени с местоживеенето на заетите в предприятието лица. Транспортните средства са собственост на предприятието. Осигуряването на организиран транспорт би допринесло както за устойчива заетост, така и за професионалната реализация на представителите на целевата група включени в проекта. Предвид икономическата криза и ръстът на бедността в страната, много хора са изправени пред невъзможността да осигурят за собствена сметка придвижването до и от работното място, които много често са принудени да напуснат работа или да търсят алтернатива. Целевата група по тази дейност включва 9 заети лица, от които 2 лица над 54 години. Лицата включени в тази дейност живеят в различно от местоработата населено място., Договорена стойност: 7 750.00 , Отчетена стойност: 5 934.90
  • Дейност: ОСИГУРЯВАНЕ НА СРЕДСТВА ЗА КОЛЕКТИВНА ЗАЩИТА: Целта на дейността е подобряване на професионалния и здравен статус и микроклимата на работещите в предприятието. Фирма "ЕТ МУЛТИИНЖЕНЕРИНГ - ИВАНКА АНГЕЛОВА" осигурява на своите служители задължителните здравословни и безопасни условия на труд. Производствените халета на предприятието са разположени в София и Велико Търново и са на обща площ над 1200 м2, където се извършват специфични дейности свързани с работа с машини. В София има 3 производствени цеха: Лаборатория за лазерно рязане - 600 м2, Цех № 1 - сглобяване и готова продукция - 300м2, Цех №2 - производство на детайли- 300 м2 и 1 производствен цех гр. Павликени - 200 м2. Административните помещения са 5 и са в София. На базата на извършено обследване на работните помещения и процеси Службата по трудова медицина извърши оценка на рисковета и изготви препоръки за подобряване на безопасните и здравословни условия на труд, и привеждане на цялостния работен процес към нормативните изисквания. Тези рискове повлияват качеството на живота на работещите в предприятието, което предизвиква в значителна степен стрес, нарушения на съня и неблагоприятни последици за здравето, напр. сърдечно-съдови заболявания. Осигуряването на ЛПС и предпазвачи от работни облекла спомагат за частично решение на проблема през зимата, но са крайно недостатъчни. Предвидените дейности за подобряване условията на труд съгласно предписанията са следните: 1. Закупуване на колонни климатици в производствените халета: 4 бр. Лаборатория за лазерно рязане, по 2 броя в Цех 1, Цех 2 и Цех Велико Търново. Понастоящем в производствените халета няма достатъчно отопление, което затруднява работата през зимните месеци. Поради това се наблюдават често отсъствие на служителите работещи в тези помещения, поради простудни заболявания и заболявания на дихателните пътища особено през зимния период. През летния период температурите се повишават и това създава неблагоприятни условия за работещите в тези помещения. 2. Подмяна на амортизираните климатици в административните офиси 5 бр. В момента не може да се постигне комфортна работна температура през двата сезона - лято и зима поради това, че климатиците са стари и амортизирани. 3. Подмяна на осветлението в Лаборатория за лазерно рязане, Цех № 1, Цех №2, външна площадка и административните офиси в София, както и в производстен цех Велико Търново. Спецификата на работа с машини в производствените помещения изисква високо ниво на осветеност. В момента работните помещения и офисите са оборудвани с луминисцентно осветление. Наличие на комбинирана светлина - дневна и луминисцентна води до бърза уморяемост на очите и загуба на концентрация на работещите. По тази причина се налага оптимизация на осветеността, с цел минимизиране неблагоприятните последици върху работещите - умора, главоболие, понижаване на способността на очите да се фокусират върху наблюдавания обект и да задържат фиксация; 4. Закупуване на 12 бр. ергономични столове за заетите в администрацията лица, при които в резултат на принудителната работна поза стига до бърза физическа умора и стрес при непрекъснат работен процес. Чрез осъществяването на дейността ще се създадат подходящи условия за намаляване риска от професионални заболявания чрез подобряване на параметрите и условията на работната среда и завишаване на изискванията към спазването на правилата за здраве и безопасност при работа. Изпълнението на дейността ще допринесе за подобряване условията на труд в предприятието и повишаване на производителността на труда и опазване на околната среда чрез въвеждане на енергоспестяващи системи и оборудване. Дейността допринася и за постигане на общата цел на проекта чрез създаване на адекватни условия и работна среда. Чрез дейността ще бъдат оборудвани работните места в синхрон с Европейските стандарти подкрепящи развитие в областта на политиката на околна среда. Целевата група по тази дейност включва 45 заети лица, от които 8 лица над 54 години и 2 лица с малки деца под 6 години., Договорена стойност: 93 373.00 , Отчетена стойност: 93 194.06
  • Дейност: ЗАКУПУВАНЕ НА РАБОТНО ОБЛЕКЛО И ЛИЧНИ ПРЕДПАЗНИ СРЕДСТВА: Целта на дейността е подобряване на професионалния и здравен статус и осигуряване на средства за защита на работещите в предприятието наети лица. В "ЕТ МУЛТИИНЖЕНЕРИНГ - ИВАНКА АНГЕЛОВА" работят общо 45 души, 33 от които е необходимо да използват ЛПС и специално работно облекло. Длъжностите и вида на личните предпазни средства са описани от Службата по трудова медицина и утвърдени от ръководството на предприятието в Списък на работните места и видовете работа, при които се използват ЛПС за безопасност и работа след извършена оценка на риска на различните работни места. Към момента ръководството на фирмата осигурява работно облекло и лични предпазни средства за минимална защита. Във връзка с предписанията от Службата по трудова медицина, съобразени с нормативната база и след класифициране на основните рискови фактори по време на работа и спецификата на работните места е необходимо да се закупят нови и по- ефективни и предпазващи работно облекло и ЛПС осигуряващи по - висока защита по време на работа. По този начин ще бъде минимизиран риска от трудови злополуки и ще се подобри здравния статус на работещите. За целевата група, чиято дейност е свързана с работа с риск за здравето и безопасността е предвидено да се закупи следното специално работно облекло и лични предпазни средства: Куртка/лятна 66 бр; Панталон/летен 66 бр; Фланелка/лята 66 бр.; Елеци/зимна 33 бр.; Фланелка полар/зимна 33 бр.; Зимно яке 33 бр.; Гащеризон/зимен 66 бр.; Защитни обувки с метални бомбета 33 бр.; Маска за заваряване 3 бр.; Ръкавици за заваряване 6 бр.; Престилка за заваряване 6 бр.; Предпазни очила 38 бр.; Антифони 20 бр.; Ръкавици работни 120 бр.; Защитни шапки 33 бр.; Четириточкови колани 33 бр. При изпълнението на тази дейност е предвидено закупуване на специално работно облекло и лични предпазни средства, които са по–висок защитен и качествен клас от доставяните до момента, което ще допринесе за мотивирането на персонала и повишаване на производителността на труда. Подобрените качествени показатели на ЛПС средства и облекла ще повишат сигурността и безопасността на използващите ги работници. Значително по-дълго ще се запазят и експлоатационните качества които да осигурят защита по време на изпълнение на трудовите задължения на работещите в тази среда. Целевата група по тази дейност включва 33 заети лица, от които 8 лица над 54 години., Договорена стойност: 72 768.00 , Отчетена стойност: 68 472.80

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ВИ КОНСУЛТ ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 000.00 , Отчетена стойност**: 6 000.00
  • Изпълнител: ЕС ДИ СТРОЙ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 18 665.18 , Отчетена стойност**: 18 665.18
  • Изпълнител: ЯНТРА ТЕХНОЛОДЖИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 457.30
  • Изпълнител: ОМВ БЪЛГАРИЯ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 8.33
  • Изпълнител: ПЕТРОЛ АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 383.85
  • Изпълнител: СИС ТЕХНОЛОГИЯ АД, Договорена стойност по проекта*: 4 862.19 , Отчетена стойност**: 4 862.20
  • Изпълнител: ГАМА ПРИНТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 600.00 , Отчетена стойност**: 1 600.00
  • Изпълнител: ТРЕЙС ИНЖЕНЕРИНГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 70 835.00 , Отчетена стойност**: 70 835.00
  • Изпълнител: ЛУКОЙЛ-БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 5 511.38
  • Изпълнител: КАММАРТОН БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 68 472.80 , Отчетена стойност**: 68 472.80
  • Изпълнител: ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 693.88
  • Изпълнител: ЕКО БЪЛГАРИЯ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 31.34
  • Изпълнител: ТИНЧЕВИ и КО ООД, Договорена стойност по проекта*: 4 500.00 , Отчетена стойност**: 4 500.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой предприятия въвели нови системи, практики и инструменти за развитие на човешките ресурси и организация на труда, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Брой предприятия, въвели нови процеси за безопасни и здравословни условия на труд, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 заети, включително самостоятелно заети, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 45.00 , Достигната стойност: 56.00
Индикатор 4 Брой предприятия, получили подкрепа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 207 191.00 BGN
БФП 207 191.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 193 673.98 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 6 847.28 0.00 6 847.28 КАММАРТОН БЪЛГАРИЯ ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на дизелово гориво по проект BG05M9OP001-1.008-1169 „Подобряване условията на труд в „ЕТ МУЛТИИНЖЕНЕРИНГ – ИВАНКА АНГЕЛОВА“ , Прогнозна стойност: 7 750.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на дизелово гориво за период от 12 месеца за нуждите на „ЕТ МУЛТИИНЖЕНЕРИНГ – ИВАНКА АНГЕЛОВА“ за изпълнение на транспортната схема проект по следните маршрути: Маршрут № 1: Горна Оряховица - Лясковец - Велико Търново - Павликени и обратно Маршрут № 2: Велико Търново - Павликени и обратно
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: ЗАКУПУВАНЕ НА ОБОРУДВАНЕ СВЪРЗАНО С ОСИГУРЯВАНЕ НА СРЕДСТВА ЗА КОЛЕКТИВНА ЗАЩИТА ПО ДБП № BG05M9OP001-1.008-1169-C01 Подобряване условията на труд в "ЕТ МУЛТИИНЖЕНЕРИНГ - ИВАНКА АНГЕЛОВА“ Обособена позиция 1 Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на инверторна климатична система тип колонен – 10 бр. Обособена позиция 2 Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на инверторна климатична система тип стенен – 5 бр., Прогнозна стойност: 71 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на инверторна климатична система тип колонен – Общо 10 бр. както следва: 1. Климатична система тип колонен 60 000 BTU – 1 бр. 2. Климатична система тип колонен 48 000 BTU – 9 бр.
    Изпълнител: ТРЕЙС ИНЖЕНЕРИНГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 70 835.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2 Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на инверторна климатична система тип високо стенен Общо 5 бр, както следва: 1. Инверторна климатична система тип – високо стенен 12 000 BTU – 4 бр. 2. Инверторна климатична система тип – високо стенен 18 000 BTU – 1 бр.
    Изпълнител: ТРЕЙС ИНЖЕНЕРИНГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 70 835.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: ЗАКУПУВАНЕ НА ОБОРУДВАНЕ СВЪРЗАНО С ОСИГУРЯВАНЕ НА СРЕДСТВА ЗА КОЛЕКТИВНА ЗАЩИТА ПО ДБП № BG05M9OP001-1.008-1169-C01 Подобряване условията на труд в "ЕТ МУЛТИИНЖЕНЕРИНГ - ИВАНКА АНГЕЛОВА“ Обособена позиция 1 Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на климатична система тип колонен – 10 бр. Обособена позиция 2 Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на инверторна климатична система тип стенен – 5 бр., Прогнозна стойност: 71 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на климатична система тип колонен – Общо 10 бр. 1. Климатична система тип колонен 60 000 BTU – 10 бр.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2 Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на инверторна климатична система тип стенен Общо 5 бр, както следва: 1. Инверторна климатична система тип - стенен 12 000 BTU – 4 бр. 2. Инверторна климатична система тип - стенен 18 000 BTU – 1 бр.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: ЗАКУПУВАНЕ НА СПЕЦИАЛНО РАБОТНО ОБЛЕКЛО И ЛИЧНИ ПРЕДПАЗНИ СРЕДСТВА ПО ДБП № BG05M9OP001-1.008-1169-C01 Подобряване условията на труд в "ЕТ МУЛТИИНЖЕНЕРИНГ - ИВАНКА АНГЕЛОВА“ Обособена позиция 1 Закупуване на специално работно облекло Обособена позиция 2 Закупуване на лични предпазни средства, Прогнозна стойност: 72 768.00
  • Обособена позиция 1: Закупуване на специално работно облекло 1.1. Куртка/лятна – 60 бр. 1.2. Куртка/лятна за заварчици – 6 бр. 2.1. Панталон/летен – 60 бр. 2.2. Панталон/летен за заварчици – 6 бр. 3.1. Фланелка/лятна – 60 бр. 3.2. Фланелка/лятна за заварчици - бр. 4. Елеци/зимни – 33 бр. 5.1. Фланелка полар/зимна – 30 бр. 5.2. Фланелкка/зимна за заварчици – 3 бр. 6.1. Зимно яке- 30 бр. 6.2. Зимно яке за заварчици – 3 бр. 7.1. Гащеризон/зимен – 60 бр. 7.2. Гащеризон/зимен за заварчици – 6 бр. 8.1. Обувки с метални/композитни бомбета – 30 бр. 8.2. Обувки с метални/композитни бомбета за заварчици – 3 бр.
    Изпълнител: КАММАРТОН БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 68 472.80
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2 Закупуване на лични предпазни средства 1. Маска за заваряване 3 бр. 2. Ръкавици за заваряване 6 бр. 3. Престилка за заваряване 6 бр. 4. Предпазни очила 38 бр. 5. Антифони 20 бр. 6. Ръкавици работни 120 бр. 7. Защитни шапки 33 бр. 8. Четириточкови колани 33 бр.
    Изпълнител: КАММАРТОН БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 68 472.80
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Извършване на услуга – счетоводно обслужване по управление на проект BG05M9OP001-1.008-1169 „Подобряване условията на труд в „ЕТ МУЛТИИНЖЕНЕРИНГ – ИВАНКА АНГЕЛОВА“ , Прогнозна стойност: 4 500.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на услуга – счетоводно обслужване по управление на проект BG05M9OP001-1.008-1169 „Подобряване условията на труд в „ЕТ МУЛТИИНЖЕНЕРИНГ – ИВАНКА АНГЕЛОВА“
    Изпълнител: ТИНЧЕВИ и КО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 500.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Изработка и доставка на материали за изпълнение на мерки за визуализация и публичност по проект BG05M9OP001-1.008-1169-C01 „Подобряване условията на труд в „ЕТ МУЛТИИНЖЕНЕРИНГ – ИВАНКА АНГЕЛОВА“ , Прогнозна стойност: 1 800.00
  • Обособена позиция 1: Изработка и доставка на материали за изпълнение на мерки за визуализация и публичност по проект BG05M9OP001-1.008-1169-C01 „Подобряване условията на труд в „ЕТ МУЛТИИНЖЕНЕРИНГ – ИВАНКА АНГЕЛОВА“ 1. Изработка, доставка и монтаж на информационни табели – 2 броя - размер - 70 х 50 см. - гръб - рамка от метален профил - основа - еталбонд / сандвич панел от алиминии, пластмаса, алуминии/, с дебелина 3 мм. - информационен текст - солвентен печат върху ПВЦ фолио, покритие с прозрачен ламинат - цялата табела обкантена с алуминиев профил 2. Изработка на информационни стикери, самозалепващи с пълноцветен печат – 100 бр. - материал – ПВЦ фолио - текст – солвентен печат с покритие от ламинат
    Изпълнител: ГАМА ПРИНТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 600.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN