Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-0575-C01
Наименование на проекта Изграждане и запазване на заетост в медийна компания
Бенефициент 203182161 БЪЛГАРИЯ ОНЛАЙН ГРУП ЕООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 17.08.2016
Дата на стартиране 01.09.2016
Дата на приключване 01.11.2017
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
Потребност
- Основната потребност за реализация на този проект е възможността за изграждане и развитие на нова заетост за седем безработни или неактивни лица, които да се присъединят към екипа на компанията; 
- Надграждане на ключовите компетенции на заетите по проекта, като паралелно с разкриването на нова заетост ще се инвестира в закупуване на стопански инвентар и оборудване за по-качествена трудова дейност на целевата група;
- Запазване на пет от седем заети лица от целевата група, за още минимум 12 месеца след края на проекта; 
- Повишаване на финансовите показатели на фирмата, подобряване представянето на компанията при работа с клиенти и партньори и по-висока конкурентоспособност.

Целеви групи
- Целева група по проекта ще бъдат четири безработни или неактивни младежи започнали работа на възраст до 29 години;
- Втора целева група ще бъдат три безработни или неактивни лица започнали работа на възраст над 30 години;

Цели на проекта
- Увеличаване броя на включените в заетост безработни или неактивни младежи на възраст до 29 години;
- Увеличаване броя на започналите работа безработни или неактивни лица на възраст над 30 години;
- Повишаване на работните умения на заетите по проекта;
- По-висока и по-качествена заетост;
- Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване.

Очаквани резултати
- Осигурена заетост за 7 лица от целевата група за срок от 12 месеца;
- Осигурена заетост за 5 от 7 лица, които ще продължат да работят във фирмата и след приключване на проекта; 
- Повишаване на работните умения на заетите по проекта;
- По-висока и по-качествена заетост;
- Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване.

Основни дейности
- Наемане на персонал и осигуряване на възнаграждения;
- Закупуване на оборудване и стопански инвентар;
- Информираност и публичност;
- Договор за трудова медицина за целевата група заети по проекта; 
- Сформиране на екип за управление и отчитане на проекта.
Дейности
  • Дейност: Наемане на персонал и осигуряване на възнаграждения: Цел на дейността - Наемане на персонал за фирмата кандидат. За целта ще бъдат назначени 7 лица на трудов договор представители на целевата група по проекта. - Наемане на четирима безработни или неактивни младежи до 29 години, които ще започнат работа във фирмата и ще запазят своите позиции през цялото времетраене на дейността за срок от 12 месеца. - Наемане на три безработни или неактивни лица на възраст над 30 години, които ще започнат работа във фирмата и ще запазят своите позиции през цялото времетраене на дейността за срок от 12 месеца. Шест лица ще бъдат наети на позиция с код по НКПД 2011: 33222007 - Търговски сътрудник. Едно лице ще бъде наето на позиция с код по НКПД 2011: 24215030 - Ръководител търговски екип. - Подписване на трудов договор, длъжностна характеристика и заповед за постъпване на работа. Изготвяне на досиета за всички наети лица по проекта; - Изплащане на ежемесечни възнаграждения и осигурителни вноски на лицата заети по проекта. Изготвяне на платежни ведомости, платежни нареждания, друга счетоводна информация, които ще бъдат водени на отделна счетоводна сметка за по-добро проследяване и отчитане на резултатите; - Сумата за осигуровки и възнаграждения е съобразена с минимален осигурителен доход по МОД 2015 за предвидените позиции по проекта, като е предвидено 2% увеличение на разходите, поради възможна промяна на осигурителните прагове през 2016 година. Увеличението е направено на база становище на управляващия орган по повод на зададен въпрос от кандидат по процедурата; - Предоставяне на встъпителни обучения за наетия персонал по проекта, относно специфичните трудови задължения произлизащи от всяка длъжност; - Последващи обучения за заетия персонал от целевата група по проекта, за изграждане на по-креативна работна среда; - Запазване на пет от седем лица от целевата група заети по проектното предложение за още минимум 12 месеца след края на дейностите по проекта. Период на изпълнение - Дейността ще стартира с началната дата на изпълнение на проекта. През първия месец ще се извърши подбор на персонал от представители на целевите групи, които да бъдат назначени на работа във фирмата. След закупуване на необходимото оборудване за изграждане на работните места за новонаетия персонал, което сме предвидили да се случи през първия месец на изпълнение на проекта чрез "Дейност 2", ще преминем към подписване на трудови договори(длъжности характеристики, заповед за назначаване и др.) и разкриване на нова заетост за упоменатите по-горе длъжности. През целия период на изпълнение на дейността представителите на целевата група ще бъдат напътствени и подпомагани при извършване на трудовата си дейност от кандидата и екипа по отчитане на проекта. Период на изпълнение на дейността 14 месеца. Наблюдение и вътрешна оценка при изпълнение на дейността - Стриктното изпълнение на дейностите, при спазването на финансовите и времеви параметри и навременното отчитане на резултатите, ще гарантира постигане на целите; - Ръководителят на проекта след съгласуване с екипа ще издаде: заповед за изпълнението, правила за мониторинг и контрол, като част от нея ще е таблицата с дейностите-срокове-заложени резултати-реализирани резултати; - На месечни срещи на екипа ще се обсъждат предпоставките за добро изпълнение и анализ на рисковете за проекта; - Ръководителят ще проверява всеки отчетен документ за съответствие с изискванията по програмата. Всички участници в проекта ще имат равен достъп до този вид документация, а веднъж месечно ще се прави обобщен месечен отчет, отчитащ напредъка на проекта, предназначен за заинтересованите страни. С това ще се гарантира прозрачното изпълнение на проекта., Договорена стойност: 52 951.92 , Отчетена стойност: 47 708.28
  • Дейност: Закупуване на оборудване и стопански инвентар: Цел на дейността - Закупуване на седем броя компютри за лицата от целевата група по проекта. Длъжности: Търговски сътрудник и Ръководител търговски екип. Тази техника ще спомогне за по-качествено извършване на трудовата дейност. Посредством тези компютри лицата ще успеят да подобрят представянето на фирмата в онлайн средата. Комуникацията с клиенти, оферти, изготвяне на справки и отчети, поддържане на информация за услугите, които са все дейности задължаващи използването на компютър; - Закупуване на седем броя монитори за лицата от целевата група по проекта. Длъжности: Търговски сътрудник и Ръководител търговски екип. Тази техника е необходима за изграждане на цялостните работни места за лицата заети по проекта, посредством инсталиране за работа със закупените компютри; - Закупуване на софтуер - "Система за управление на взаимоотношенията с клиентите"(CRM система). Длъжности: Ръководител търговски екип. Този софтуер ще позволи на заетите лица от целевата група по проекта да придобият познания за работа с такива системи и паралелно с това да улесни изключително много тяхната дейност. Посредством внедряването на закупената програма лицата от целевата група ще съумеят да управляват собствените си дейности свързани с продажби, трудов процес, време за изпълнение и др. Посредством този софтуер лицето заето на длъжност "Ръководител търговски екип" ще има възможност да регулира и управлява своите подчинени по-много по-добър начин. Тези и други предпоставки задължават внедряването на този софтуерен продукт; - Закупуване на седем броя офис бюра за лицата от целевата група по проекта. Длъжности: Търговски сътрудник и Ръководител търговски екип. Това оборудване ще спомогне за изграждане на работните места на лицата от целевата група по проекта; - Закупуване на седем броя офис столове за лицата от целевата група по проекта. Длъжности: Търговски сътрудник и Ръководител търговски екип. Това оборудване ще спомогне за изграждане на работните места на лицата от целевата група по проекта; - Закупуване на седем броя телефони за лицата от целевата група по проекта. Длъжности: Търговски сътрудник и Ръководител търговски екип. Това оборудване е жизнено важно, защото в бизнеса който развиваме комуникацията с клиентите се извършва основно посредством телефон; - Повишаване на трудовите умения на лицата от целевата група заетите по проекта, посредством използване на закупеното оборудване; - Подобряване на стопанския инвентар и условията на труд във фирмата за лицата наети от целевата група по проекта; - Повишаване качеството на предоставяните услуги. Период на изпълнение - Предвиждаме да закупим и инсталираме необходимото оборудване през първия месец от изпълнението на проекта. Целта ни е да осигурим всички необходими компоненти за стартиране на "Дейност 1" на проекта; - Дейността е с продължителност 6 месеца. Наблюдение и вътрешна оценка при изпълнение на дейността - Стриктното изпълнение на дейностите, при спазването на финансовите и времеви параметри и навременното отчитане на резултатите, ще гарантира постигане на целите; - Ръководителят на проекта след съгласуване с екипа ще издаде: заповед за изпълнението, правила за мониторинг и контрол, като част от нея ще е таблицата с дейностите-срокове-заложени резултати-реализирани резултати; - На месечни срещи на екипа ще се обсъждат предпоставките за добро изпълнение и анализ на рисковете за проекта; - Ръководителят ще проверява всеки отчетен документ за съответствие с изискванията по програмата. Всички участници в проекта ще имат равен достъп до този вид документация, а веднъж месечно ще се прави обобщен месечен отчет, отчитащ напредъка на проекта, предназначен за заинтересованите страни. С това ще се гарантира прозрачното изпълнение на проекта., Договорена стойност: 15 158.08 , Отчетена стойност: 15 158.08
  • Дейност: Информираност и публичност: Цел на дейността - Осигуряване на информираност и публичност; - Избор на фирма изпълнител на дейността; - Изработване и поставяне на информационна табела, която да бъде съобразена с изискванията на "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020"; - Необходими реквизити за изработка на информационна табела: Емблемата на ЕС; Изписването на фразата „Европейски съюз”; Наименование на фонда; Общото лого за програмен период 2014-2020 г. с наименование на финансиращата процедура; Наименование на проекта; Наименование на бенефициента; Стойност на проекта в български лева. - Изработени и поставени тридесет и седем информационни стикери за закупеното оборудване по проекта. Период на изпълнение - Дейността ще бъде реализирана през първите шест месеца от стартиране на проекта, защото изработката и поставянето на информационните стикери ще последва приключването на "Дейност 2", цел на която е осигуряване на оборудване и стопански инвентар за лицата от целевата група. Ще бъде поставена информационна табела и информационни стикери за закупеното оборудване. Наблюдение и вътрешна оценка при изпълнение на дейността - Стриктното изпълнение на дейностите, при спазването на финансовите и времеви параметри и навременното отчитане на резултатите, ще гарантира постигане на целите; - Ръководителят на проекта след съгласуване с екипа ще издаде: заповед за изпълнението, правила за мониторинг и контрол, като част от нея ще е таблицата с дейностите-срокове-заложени резултати-реализирани резултати; - Ръководителят ще проверява всеки отчетен документ за съответствие с изискванията по програмата. Всички участници в проекта ще имат равен достъп до този вид документация, а веднъж месечно ще се прави обобщен месечен отчет, отчитащ напредъка на проекта, предназначен за заинтересованите страни. С това ще се гарантира прозрачното изпълнение на проекта., Договорена стойност: 170.00 , Отчетена стойност: 170.00
  • Дейност: Договор за трудова медицина за целевата група заети по проекта: Цел на дейността - Подобряване условията на труд във фирмата, за целевата група по проекта; - Избор на фирма, предоставяща услуги в областта на трудовата медицина, за изготвяне на документи за лицата от целевата група наети на работа; - Извършване на прегледи на лицата от целевата група и замерване на условията на труд; - Изготвяне на становища на фирмата избрана за доставчик на тези услуги и предоставяне на всички нормативно необходими документи; - Предоставените услуги ще бъдат единствено и само за времето, в което се реализира проекта. Период на изпълнение - Дейността ще бъде реализирана през първите четири месеца от стартиране на проекта. След наемане на всички лица от целевата група предвидени от длъжностите по "Дейност 1", ще преминем към изпълнение на дейността. Наблюдение и вътрешна оценка при изпълнение на дейността - Стриктното изпълнение на дейностите, при спазването на финансовите и времеви параметри и навременното отчитане на резултатите, ще гарантира постигане на целите; - Ръководителят на проекта след съгласуване с екипа ще издаде: заповед за изпълнението, правила за мониторинг и контрол, като част от нея ще е таблицата с дейностите-срокове-заложени резултати-реализирани резултати; - Ръководителят ще проверява всеки отчетен документ за съответствие с изискванията по програмата. Всички участници в проекта ще имат равен достъп до този вид документация, а веднъж месечно ще се прави обобщен месечен отчет, отчитащ напредъка на проекта, предназначен за заинтересованите страни. С това ще се гарантира прозрачното изпълнение на проекта., Договорена стойност: 500.00 , Отчетена стойност: 300.00
  • Дейност: Сформиране на екип за управление и отчитане на проекта: Цел на дейността - Ще подпишем договор за ръководство на проекта, като ръководител проект ще бъде лицето Христо Колев, чиито данни са упоменати в секция №9 Екип; - Дейността ще бъде коректно реализирана от ръководителя на проекта; - Ще бъдат изготвени всички необходими реквизити и счетоводни документи, за цялостното и коректно отчитане на проекта, съобразени с ръководството на бенефициента по настоящата процедура; - Ще се провеждат ежемесечни срещи между всички заинтересовани страни по проекта включително(целевата група, ръководителя на проекта и управителя на фирмата кандидат) за поставяне на необходимите цели и действия за постигане на коректно изпълнение на проекта, спрямо изискванията на процедурата; - Изготвяне на отчети за изпълнение на дейностите по проектното предложение; - Изготвяне на междинен технически и финансов отчет на проекта; - Изготвяне на финален(заключителен) технически и финансов отчет на проекта. Период на изпълнение - Дейността ще стартира през първия месец от началото на проекта и ще продължи през всичките 14 месеца. Наблюдение и вътрешна оценка при изпълнение на дейността - Стриктното изпълнение на дейностите, при спазването на финансовите и времеви параметри и навременното отчитане на резултатите, ще гарантира постигането на целите; - Ръководителят на проекта след съгласуване с екипа ще издаде: заповед за изпълнението, правила за мониторинг и контрол, като част от нея ще е таблицата с дейностите-срокове-заложени резултати-реализирани резултати; - Ръководителят ще проверява всеки отчетен документ за съответствие с изискванията по програмата. Всички участници в проекта ще имат равен достъп до този вид документация, а веднъж месечно ще се прави обобщен месечен отчет, отчитащ напредъка на проекта, предназначен за заинтересованите страни. С това ще се гарантира прозрачното изпълнение на проекта., Договорена стойност: 7 100.00 , Отчетена стойност: 7 000.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ПЛЕСИО КОМПЮТЪРС ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 1 779.75 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: МЕДИЯ ПЛЕЙ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 450.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ТОБИ БГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 633.33 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ИВАМА ООД, Договорена стойност по проекта*: 8 295.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 170.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: СТМ КОНСУЛТ 2004 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 300.00 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 5.00 , Целева стойност: 5.00 , Достигната стойност: 5.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 7.00 , Достигната стойност: 7.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 75 880.00 BGN
БФП 75 880.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 70 296.36 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Набиране на ценови предложения за доставка на 7 броя компютри и 7 броя монитори, Прогнозна стойност: 8 500.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на 7 броя компютри и 7 броя монитори
    Изпълнител: ИВАМА ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 295.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Набиране на ценови предложения за доставка на CRM система (Customer Relationship Management), Прогнозна стойност: 4 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на CRM система
    Изпълнител: МЕДИЯ ПЛЕЙ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 450.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Набиране на ценови предложения за доставка на офисни бюра , Прогнозна стойност: 1 100.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на офис бюра
    Изпълнител: ПЛЕСИО КОМПЮТЪРС ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 787.50
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Набиране на ценови предложения за доставка на офисни столове , Прогнозна стойност: 1 100.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на офис столове
    Изпълнител: ПЛЕСИО КОМПЮТЪРС ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 992.25
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Набиране на ценови предложения за доставка на телефони(GSM - апарати) , Прогнозна стойност: 1 400.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на телефони(GSM - апарати)
    Изпълнител: ТОБИ БГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 633.33
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Набиране на ценови предложения за избор на Служба по трудова медицина, Прогнозна стойност: 500.00
  • Обособена позиция 1: Избор на Служба по трудова медицина
    Изпълнител: СТМ КОНСУЛТ 2004 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 300.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Набиране на ценови предложения за избор на фирма доставчик на информационни материали , Прогнозна стойност: 600.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на информационни материали
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 170.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN