Идентификация

Номер от ИСУН BG05FMOP001-3.002-0105-C02
Наименование на проекта Осигуряване на топъл обяд в община Павликени
Бенефициент 000133901 ОБЩИНА ПАВЛИКЕНИ
Източник на финансиране ФЕПНЛ ==> Храни
Дата на сключване на договора/заповедта 19.09.2016
Дата на стартиране 17.10.2016
Дата на приключване 31.10.2017
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Велико Търново, Павликени

Описание

Кратко описание на проекта
Чрез настоящото проектно предложение ще се създаде обществена трапезария на територията на община Павликени, която ще осигурява топъл обяд на лица, живеещи в бедност, с цел преодоляване на основно материално лишение. Трапезарията ще се реализира със собствен ресурс на Община Павликени, като приготвянето на храната ще се извършва от Домашен социален патронаж. Предвижда се топъл обяд да получават основно самотноживеещи лица и семейства, получаващи ниски пенсии и не могат сами да се издържат от имуществото си.Ще се даде възможност на лица от няколко населени места от тази група да получават топъл обяд след предоставяне на списъци от Дирекция социално подпомагане и извършване на подбор от комисия. Основните дейности, които ще бъдат изпълнявани са:определяне на целевите групи, закупуване на хранителни продукти, осигуряване на топъл обяд и предоставяне на съпътстващи мерки. Община Павликени при реализирането на проекта ще гарантира, че ще се предоставя разнообразно седмично меню, прозрачност при закупуване на хранителните продукти, недопускане на разхищението им и спазване на хигиенните норми при производството и доставянето на храната.
Дейности
  • Дейност: Определяне на целевите групи: Целта на дейността е да бъдат определени лицата, които ще имат право да получават топъл обяд от обществена трапезария Павликени. Дейността включва изискване на информация от Дирекция социално подпомагане за лица, отговарящи на следните целеви групи- "Самотноживеещи лица и семейства,които не могат да се издържат чрез имуществото си или труда си и получават пенсии в минимални размери" и "Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от дирекция социално подпомагане", съгласно Наредба РД-07-1 от 4 април 2016 г. за реда и условията за определяне на целевите групи, сформиране на комисия за подбор на лицата, които ще получават топъл обяд и класирането им. Предвижда се обслужване на 22 лица от целевата група по чл.5 ал.1 т.3 от Наредбата "Самотноживеещи лица и семейства,които не могат да се издържат чрез имуществото си или труда си и получават пенсии в минимални размери" и 8 "Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от дирекция социално подпомагане" по чл.5 ал.1 т.2 от Наредбата от населените места с.Караисен, с.Батак , с.Патреш, с.Горна Липница и с.Долна Липница. През периода на реализация на проектните дейности ще продължи приема на заявления от желаещи да ползват услугата при нововъзникнали случаи. Заявленията ще бъдат разглеждани от комисията и класирани и добавяни в списъка на чакащите кандидати. При отпадане на някой от одобрените потребители, комисията за подбор ще заседава за вземане на решение за включване на алтернативен потребител., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Закупуване на хранителни продукти: Целта на дейността е да бъдат закупени хранителните продукти, необходими за приготвянето на топлия обяд от обществената трапезария.Доставката на хранителните продукти ще бъде възложена по реда на Закона за обществените поръчки при спазването на националното законодателство.Доставката на хранителните продукти ще се извършва в склада на Домашен социален патронаж с.Караисен, като ще се предприемат всички действия за недопускане на замърсяване и унищожаване на продукти.Трапезарията се предвижда да стартира от 17.10.2016г. и да приключи на 31.10.2017 г., като храната ще се доставя в работните дни на месеца. Общият брой на дните, в които трапезарията ще предоставя топъл обяд е 263 дни, разпределени както следва: -м.октомври 2016-11 р.д.; -м.ноември 2016-22 р.д.; -м.декември 2016-21 р.д.; -м-януари 2017-22 р.д.; -м.февруари 2017-20 р.д.; -м.март 2017-22 р.д.; -м.април-2017-18р.д. -м. май 2017 - 20р.д.; - м. юни 2017 - 22р.д.; - м. юли 2017 - 21р.д.; - м. август 2017 - 23р.д.; - м. септември 2017 - 19р.д.; - м. октомври 2017 - 22р.д. Общият брой лица, които ще получават топъл обяд от трапезарията е минимум 30 лица месечно от определените целеви групи., Договорена стойност: 18 909.00 , Отчетена стойност: 15 690.00
  • Дейност: Осигуряване на топъл обяд: Целта на дейността е да се осигури топъл обяд за определените лица от целевата група и се постигне преодоляване на основно материално лишение.Предвижда се функционирането на една трапезария, с адрес с.Караисен, Домашен социален патронаж,ул."Двадесет и седма"№29.Сградата на патронажа е общинска собственост и се състои от кухня, подготвителни помещения за обработка на суровините, изливно помещение и складово помещение.Оборудвана е с ел.уреди за приготвяне на храната, а именно пекарна и електрически котлон с шест плочи, зеленчукорезачка за обработка на суровините. Приготвянето на храната се извършва при спазване мерките за безопасност , като в обекта е въведена система по НАССР и са въведени добри производствени практики.Обектът притежава удостоверение по чл.12 от Закона за храните, също така и наличното транспортно средство, с което се разнася храната, отговаря на изискванията на Агенцията по безопасност на храните.Персоналът на Домашен социален патронаж с.Караисен, се състои от домакин, готвач, шофьор и разносвач на храна.При отсъствие на някое лице от персонала, се осигурява заместващ от патронажа в гр.Павликени, с цел осигуряване непрекъснатост на производствения процес. Разходооправдателните документи за закупените хранителни продукти ще бъдат заскладявани и отчитани от Домашен социален патронаж с.Караисен, също изписването и влагането им в кулинарната продукция ще се извършва от домакина на патронажа, а разплащането ще се извършва от Община Павликени., Договорена стойност: 945.45 , Отчетена стойност: 784.50
  • Дейност: Предоставяне на съпътстващи мерки: Реализирането на съпътстващи мерки е специфична мярка на подпомагането от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица.Предвижда се реализирането на съпътстващите мерки по настоящото проектно предложение да се извършват от социалния работник и управителя на Домашен социален патронаж гр.Павликени.Ежемесечно и при нужда социалният работник и управителят ще консултират потребителите, на които е осигурен топъл обяд, относно ползването на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива, финансирани от ЕСФ. Съпътстващите мерки ще се изразяват и в съдействие, консултиране и други форми на подкрепа, в отговор на конкретнит нужди и проблеми на представителите на целевите групи., Договорена стойност: 945.45 , Отчетена стойност: 784.50

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ЦВЕТАН ЦВЕТКОВ ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 9 337.85 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 лица, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 30.00 , Достигната стойност: 42.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 20 605.19 BGN
БФП 20 605.19 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 20 605.19 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN