Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-1.002-0342-C01
Наименование на проекта Разработване на иновативна кибер платформа за жестово управление на роботизирани системи от стартиращо предприятие Креативни технологии ООД
Бенефициент 204043410 КРЕАТИВНИ ТЕХНОЛОГИИ EООД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 11.05.2017
Дата на стартиране 11.05.2017
Дата на приключване 17.09.2019
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Плевен, Плевен, гр.Плевен
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Град (BG411), Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
В рамките на проектното предложение ще бъде разработен иновационен продукт (кибер платформа за жестово  управление на роботизирани системи като превозни средства, летателни апарати, подводни уреди и др.) на базата на кибер ръкавица за жестово управление на роботизирана ръка. Разработваната по проекта иновация попада в обхвата на приоритетнo направлениe "Роботика и автоматизация на процеси, в т.ч. 3-D моделиране на роботизирани автоматизирани системи" на тематична област "Мехатроника и чисти технологии" на  ИСИС. Иновацията се реализира от стартиращо предприятие Креативни технологии ООД.

Проектът ще се изпълнява в Северозападен район за планиране (гр. Плевен) и следва да се отбележи и факта, че за СЗР тематична област "Мехатроника и чисти технологии" е определена като първа приоритетна област. Реализирането на проекта ще способства за реализирането на регионалната специализация за СЗР, заложена в ИСИС.

Проектното предложение ще бъде реализирано чрез изпълнението на 6 дейности:
1. Извършване на приложни научни изследвания, тествания, изпитвания и измервания (вкл. създаване на програми и методики), свързани с разработването на иновативния продукт или процес (дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал и придобиване на оборудване - 2 бр. изч. системи за обработка на данни в реално време и Дискова система за съхранение на големи обеми данни)
2. Създаване и тестване на прототипи и пилотни линии (дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал и закупуване на материали)
3. Изработване на икономическа оценка, финансова оценка и техническа оценка (вкл. инвестиционен бизнес план) на разработвания иновативен продукт или процес
4. Изработване на пазарни анализи и проучвания, маркетингови планове за пазарна реализация на иновативния продукт или процес 
5. Организиране на промоционални събития в България, свързани с популяризиране на иновативния продукт 
6. Визуализация на проекта
Дейности
  • Дейност: Извършване на приложни научни изследвания, тествания, изпитвания и измервания (вкл. създаване на програми и методики), свързани с разработването на иновативния продукт или процес (дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал и придобиване на оборудване - 2 бр. изч. системи за обработка на данни в реално време и Дискова система за съхранение на големи обеми данни): Тази дейност се състои от три основни подетапа, които ще се изпълняват паралелно за постигане на синергичен ефект. Подетап 1 ще се изпълнява от 1 до 10ти месец включително, подетап 2 ще се изпълнява от 1 до 4ти месец включително, а подетап 3 - от 2 до 6ти месец включително. 1.1 Реализиране на научни и технологични проучвания и анализ на предметната област, в която се предлага иновативния продукт Целта на проучванията е да се натрупа значителна по обем информация относно научните и технологичните постижения в областта на жестовото управление с кибер ръкавица и идентифициране на същностните характеристики на предлагания продукт. В екипа на проекта са включени експерти (Експерти 1, 3 и 9) с дългогодишен опит в научноизследователската дейност, което е предпоставка за качественото и навременно изпълнение на този подетап. Резултатите от проучванията и последващия анализ ще бъдат използвани за взимане на решения относно хардуерната конфигурация, софтуерната архитектура, функционалните и нефункционалните изисквания към разработвания продукт. Допълнително ще бъдат извършени проучвания сред потенциалните потребители на продукта с цел идентифициране на функционалните и нефункционалните изисквания към него. 1.2 Изготвяне на техническа и функционална спецификация на продукта Резултатите от проучванията и анализа ще бъдат използвани при изготвянето на техническата и функционалната спецификация на продукта. Ключов експерт в изпълнението на дейността ще бъде Експерт 2, който има доказан опит в проектирането и разработването на прототип за жестово управление на роботизирана ръка. В дейността ще бъдат включени още 3 експерта, при което ще бъдат оформени две групи – една за изготвяне на техническата спецификация и втора за изготвяне на функционалната спецификация. 1.3 През този етап е планирано придобиването на ново оборудване и хардуерни компоненти (2 бр. изчислителни системи за обработка на данни в реално време и Дискова система за съхранение на големи обеми от данни от разнородни източници) за разработване и тестване на продукта, обект на настоящето проектно предложение. В изпълнението на дейността ще бъдат закупени и пуснати в експлоатация предвидените в бюджета на проекта ДМА, с които ще бъде обезпечено изпълнението на основните проектни дейности, свързани с разработването и тестването на предложения продукт. Софтуерната реализация на предложената роботизирана система включва разработване на приложен програмен интерфейс за събиране на данни от разнородни източници, като сензори, камери и др. Тяхното съхранение в „суров“ вид изисква наличието на дисково пространство, което позволява натрупване на големи по обем данни. От друга страна е необходимо да се осигури обработка на данните в реално време, което обуславя необходимостта от високопроизводителна изчислителна система. Тя също така ще бъде използвана за изпълнение на алгоритми за извличане на информация и знание от данни, резултатите от които ще се използват за взимане на решение относно ефективността на управлението на роботизираната система. Предвидената за закупуване втора високопроизводителна изчислителна система ще бъде използвана при верификацията и валидацията на роботизираната система. На нея ще бъдат изпълнявани заложените в Дейност 2 тестове на различни нива. Изпълнение на дейността изисква избор на доставчик съгласно условията и реда, предвидени в Закона за управление на средствата от Европейските структурни и инвестиционни фондове и подзаконовите актове по прилагането му. Екипът от страна на Кандидата, който ще бъде ангажиран в управлението на проекта ще подготви техническата спецификация и ще организира избора на доставчик. Период на заетост за наетия персонал: 10 месеца за експерти 1, 3 и 9; 4 месеца за експети 2, 5, 6 и 8 Избор на изпълнител за доставка на ДМА - от 2ри до 4ти месец Сключване на договор и доставка на активите - от 4ти до 6ти месец Дейноста води до изпълнение на общата цел и специфична цел 1 на проекта., Договорена стойност: 183 982.40 , Отчетена стойност: 182 662.14
  • Дейност: Създаване и тестване на прототипи и пилотни линии (дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал и закупуване на материали): Тази дейност се състои от два основни подетапа, които ще се изпълняват паралелно за постигане на синергичен ефект. Подетап 1 ще се изпълнява от 4 до 19 месец включително, а подетап 2 ще се изпълнява от 8 до 19 месец включително. 2.1 Хардуерна и софтуерна реализация на продукта кибер платформа за жестово управление на роботизирани системи Наличието на прецизна техническа и функционална спецификация на продукта, като резултат от изпълнение на Дейност 1, е предпоставка за качественото и навременно изпълнение на тази дейност. Реализацията на продукта включва изпълнение на следните поддейности: • Запознаване с техническата спецификация на хардуерните компоненти, които ще бъдат използвани за изграждане на роботизираната система (Експерти 2, 4, 5, 6, 7, 8 и 9); • Запознаване със спецификациите на комуникационните протоколи за сензорите и устройствата, които ще бъдат използвани за изграждане на роботизираната система (Експерти 2, 4, 5, 6, 7, 8 и 9); • Конструиране на роботизираната система (Експет 2); • Реализация на приложен програмен интерфейс за жестово управление с кибер ръкавица (Експет 5); • Реализация на приложен програмен интерфейс за събиране на данни от сензори и апарати (Експерт 6); • Реализация на приложен програмен интерфейс за събиране на данни апарати (Експерт 8). • Реализация на потребителски интерфейс за настройка на жестови команди (Експерт 9). Реализация на приложните програмни интерфейси за жество управление и за събиране на данни ще бъдат разработени като набор от софтуерни пакети. Всеки пакет ще предоставя възможност за комуникация със специфичен компонент на роботизираната система (сензор, камера, роботизирана ръка и т.н.). За постигане на по-висока ефективност в процеса на реализацията на продукта ще бъде използван софтуер за управление на проекти, предоставящ общо работно пространство, в което ще се съхранява и управлява цялата документация, свързана с разработването (софтуерни и хардуерни спецификации, софтуерни библиотеки, програмни версии на продукта и др.) Ключов експерт в изпълнението на дейността ще бъде Експерт 2, тъй като той има доказан опит в проектирането и разработването на прототип за жестово управление на роботизирана ръка. Предвид големият обем на дейността, в нея ще бъдат включени още 6 експерта от екипа. 2.2 Верификация и валидация на продукта кибер платформа за жестово управление на роботизирани системи Верификацията и валидацията на продукта включва проверка на крайния продукт за съответствие с потребителските изисквания и техническата и функционална спецификации. Тук се включва планиране и провеждане на тестове на различни нива – Тестване на ниво програмна единица - тестване на интерфейси (Експерт 1), Функционално тестване (Експерт 4), Тестване на системната интеграция - тестване на интеграцията, системно тестване (Експерт 3). Нефункционалното тестване и тестовете за удобство за ползване от крайния потребител ще бъдат извършени от Експерт 7. Нефункционалното тестване валидира изисквания за бързодействие, производителност, отказоустойчивост и др. качествени характеристики. В края на дейността ще бъдат проведени тестове за приемане на продукта. Успешното им изпълнение ще бъде индикатор за стартиране на Дейност 3. Във верификацията и валидацията на продукта ще бъдат включени 4 експерта, които ще бъдат разделени в две групи – една за хардуерната (Експерти 4 и 7) и втора за софтуерната (Експерти 1 и 3) реализация. Период на заетост за наетия персонал: 15 месеца за експерти 2, 4, 5, 6, 7, 8 и 9; 11 месеца за експети 1 и 3. Дейноста води до изпълнение на общата цел и специфична цел 1 на проекта., Договорена стойност: 206 925.05 , Отчетена стойност: 156 964.43
  • Дейност: Изработване на икономическа оценка, финансова оценка и техническа оценка (вкл. инвестиционен бизнес план) на разработвания иновативен продукт или процес (кибер платформа за жестово управление на роботизирани системи): Необходимостта от разработването на инвестиционен бизнес план се определя от обстоятелството, че производството на нов продукт изисква значителни инвестиции и възвращаемостта им във времето е от съществено значение за жизнеспособността на предприятието. Необходимо е постигане на убеденост, че средствата, които ще бъдат инвестирани, ще се възвърнат в приемливи срокове. Реализацията на предложения иновативен продукт е свързана с риск. С разработката на инвестиционен бизнес план той няма да бъде елиминиран, но може да бъде анализиран, оценен и сведен до възможния минимум. Дейността ще стартира след приключване на успешното разработване на новите функционалности на системата и предвидените по проекта прототипи и след верификация от страна на Управляващия орган - за което предвиждаме срок от три месеца - месеци - 20, 21 и 22 от проекта. Избор на изпълнител за извършване на услугата - 23ти месец Сключване на договор и извършване на услугата - 24ти месец. Дейноста води до изпълнение на общата цел и специфична цел 2 на проекта., Договорена стойност: 18 000.00 , Отчетена стойност: 18 720.00
  • Дейност: Изработване на пазарни анализи и проучвания, маркетингови планове за пазарна реализация на иновативния продукт или процес (кибер платформа за жестово управление на роботизирани системи): Тази дейност се състои в провеждане на пазарен анализ и проучване за пазарна реализация на иновативния продукт кибер платформа за жестово управление на роботизирани системи. Целта на проучването е да предостави подробна информация за коректността при позиционирането на продукта в сферата на роботизираните системи с жестово управление, при което да се определи мястото му сред наличните на пазара продукти. Тази информация ще допълни предварително направеното от Кандидата проучване и ще се ползва за развитие и повишаване на качеството на продукта и за прогнозиране на реализацията му на националния и международните пазари. Резултатите от проучването на актуалното състояние на пазара и нагласата на потребителите ще позволи да се вземат адекватни решения за успешно предлагане на продукта на потенциалните потребители. Дейността ще стартира след приключване на успешното разработване на новите функционалности на системата и предвидените по проекта прототипи и след верификация от страна на Управляващия орган - за което предвиждаме срок от три месеца - месеци - 20, 21 и 22 от проекта. Избор на изпълнител за извършване на услугата - 23ти месец Сключване на договор и извършване на услугата - 24ти месец. Дейноста води до изпълнение на общата цел и специфична цел 2 на проекта., Договорена стойност: 14 000.00 , Отчетена стойност: 18 720.00
  • Дейност: Организиране на промоционални събития в България, свързани с популяризиране на иновативния продукт кибер платформа за жестово управление на роботизирани системи: С цел успешна пазарна реализация на иновативната кибер платформа за жестово управление на роботизирани системи ще бъдат организирани две кръгли маси с представители на индустрията и браншови организации в два големи български града. На кръглите маси ще бъде демонстриран предлагания продукт. Планирана е подготовка на безплатни демонстрационни пакети, които ще бъдат разпространени сред заинтересованите страни. Участниците и местата за провеждане на кръглите маси ще бъдат избрани на база на предварителния пазарен анализ за пазарна реализация на платформата. На събитията ще бъдат поканени собственици и управители на фирми, както и представители на браншови организации в следните сектори: • Здравеопазване - производство на рехабилитационно оборудване, където роботизираната система да предложи изпълнение на повтарящи се и прогресивно усложняващи се процедури от пациентите при дистанционна намеса на рехабилитатора. • Земеделие Платформата може да осигури и подобрения във въздействието върху околната среда, като например прецизно дозиране на пестициди, намалени нива на земно уплътняване и по-високи равнища на използване на земята. Събирането на данни за времето, почвата, качеството на въздуха, степента на зрялост на продукцията и дори за разходите, направени за оборудване и труд може да се използва за извършване на прогнозни анализи, подпомагащи взимането на ефективни решения. • Логистика и транспорт Роботизирането в големите складове навлиза в широк мащаб. Внедряването на платформата ще доведе до намаляване на разходите в складовете и мрежите за доставка. • Спорт и образование Кибер платформата може да бъде използвана за реализация на тенис тренажор, при което управляемият обект да са топките за тенис, а управляващия тенисиста. Предимство е събирането на данни за сила на удар, ротация на топката, наклон на тенис ракетата при удар и др., което може да осигури мигновена обратна връзка на тенисиста за техниката на игра. Платформата има приложение и в редица други спортове, в които прецизността на движение на ръката е от първостепенна важност. • Военно оборудване Жестово управляемите роботи намират приложение в критични военни мисии - откриване и обезвредяване на взривоопасни средства, проучване на терени по време на битка и др. Иновативният контрол посредством кибер ръкавица избягва необходимостта от използване на тежка апаратура. • Борба с природни бедствия Получаването на информация за параметрите на околната среда при пожари, наводнения и др. бедствия е предпоставка за навременното справяне с тях и в същото време живото застрашаващо при директна намеса на човека. • Провеждане на научни изследвания и експерименти Натрупването на данни с цел последващ анализ е базова стъпка при провеждането на фундаментални научни изследвания и експерименти. Тяхното събиране често пъти е възпрепятствано поради физическа недостъпност на източника, риск за човешкия живот, недостатъчна прецизност на използваното оборудване и др. • Интелигентни домове Разработената кибер ръкавица позволява отдалечено управление на уреди и устройства в дома като телевизор, компютър, осветителни тела и др. • Астронавтика Прецизното отчитане на движенията на ръката позволява платформата да бъде използвана за управление на електроника и устройства, подпомагащи ежедневната работа на космонавтите. Дейността ще стартира след приключване на успешното разработване на новите функционалности на системата и предвидените по проекта прототипи и след верификация от страна на Управляващия орган - за което предвиждаме срок от три месеца - месеци - 20, 21 и 22 от проекта. Период на заетост за наетия персонал: 2 месеца за експерти 4 и 7 Дейноста води до изпълнение на общата цел и специфична цел 2 на проекта., Договорена стойност: 9 193.60 , Отчетена стойност: 2 400.00
  • Дейност: Визуализация на проекта: Във връзка с изпълнението на задълженията за информация и публичност, на уеб-сайта на предприятието ще бъде публикувано кратко описание на проекта, включително на неговите цели и резултати, в което се откроява финансовата подкрепа от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие и ОПИК, в рамките на два дни от датата на сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ. Със средства по проекта ще бъде изработен и поставен минимум един плакат с информация за проекта (минимален размер А3), в който се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място, напр. на входа на сградата, където се изпълнява проекта. На всички закупени активи ще бъдат поставени стикери, указващи подкрепата на ОПИК и ЕФРР. Визуализацията на проекта цели популяризиране на резултатите от него на национално и международно ниво. Тя ще бъде съобразена с изискваните мерки за информиране и публичност в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020. Целите за визуализацията ще бъдат постигнати с помощта на набор от дейности, които са разделени на: (1) създаване на материал за разпространение (2) разпространение на създадени материали (3) организиране на мероприятия. В тази връзка се планира: • Разработването и непрекъснато обновяване на уеб сайт; • Подготовка на информационни табели, промотиращи 1600 листовки, 1800 брошури и 40 плакати за проекта и тяхното редовно разпространение в средите на целевите групи и мероприятия. Всички информационни материали ще показват резултатите от проекта, както и подкрепата от програмата и ЕФРР. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от Креативни технологии ООД задължително ще се указва съфинансирането на проекта от ЕФРР, чрез поставяне на: емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 г. на Комисията, с упоменаване на ЕС; упоменаване на ЕФРР; общото лого за програмен период 2014-2020 г.; • Разпространение на резултатите в индустриалната сфера, организирани индустриални семинари, подготвяне и провеждане на консултации и демонстрации; • Свързване с и взаимодействие с други европейски проекти и групи със сходни интереси. Дейността ще се извършва от Експерт 4 и Експерт 7. Дейноста води до изпълнение на общата цел и специфична цел 2 на проекта., Договорена стойност: 2 000.00 , Отчетена стойност: 1 124.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: НИМЕКС БГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 312.03
  • Изпълнител: Дрон 1 ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 089.00 , Отчетена стойност**: 1 523.22
  • Изпълнител: Дигитални и софтуерни решения ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 33 696.00 , Отчетена стойност**: 43 228.00
  • Изпълнител: СОНИК МП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 948.00
  • Изпълнител: ГАРД ПРОПЪРТИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 9 747.00 , Отчетена стойност**: 7 771.00
  • Изпълнител: ПАН ТУРС - 2000, Договорена стойност по проекта*: 2 160.00 , Отчетена стойност**: 2 400.00
  • Изпълнител: БЪЛГАРСКА ФИНАНСОВА ГРУПА ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 011.60 , Отчетена стойност**: 1 124.00
  • Изпълнител: СТБ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 360.00
  • Изпълнител: НЮ-ТЕК ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 86 850.00 , Отчетена стойност**: 96 500.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Производствени инвестиции: Брой предприятия, получаващи подкрепа, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Научни изследвания, иновации: Частни инвестиции, допълващи публичната подкрепа за иновации или за научноизследователски и развойни проекти, Мерна единица: евро, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 22 195.23 , Достигната стойност: 19 459.58
Индикатор 3 Финансирани проекти за еко-иновации, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 434 101.05 BGN
БФП 390 690.94 BGN
Собствено финансиране 43 410.11 BGN
Общо реално изплатени суми 342 531.34 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Визуализация на проекта. , Прогнозна стойност: 2 000.00
  • Обособена позиция 1: Визуализация на проекта
    Изпълнител: БЪЛГАРСКА ФИНАНСОВА ГРУПА ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 011.60
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на материали и консумативи по проект BG16RFOP002-1.002-0342-C01 Разработване на иновативна кибер платформа за жестово управление на роботизирани системи от стартиращо предприятие Креативни технологии ООД, Прогнозна стойност: 12 602.25
  • Обособена позиция 1: Развойна платка
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Захранване нза развойна платка
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Развойна платка за симулации
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 4: Количка за управление на развойна платка
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 5: Електромотор за количка
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 6: Робо ръка с хващач
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 7: Оптични сензори за сгъване
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 8: Камера за запис на Motion видео 4к
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 9: Интерфейсен кит
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 10: Сензори за развойни платки /светлина, движение, влажност/
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 11: WIFI Развоен модул
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 12: Модули за развойна работа мини размер
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 13: Тяло за smart сензорна ръкавица
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 14: FULL HD камера със сериен интерфейс
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 15: Материали за запояване
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 16: Поялник
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 17: Станция за запояване
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 18: Камера за запис на Motion видео 2к
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 19: Апарат Samsung S4
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 20: Монитор 4К - LG24UD58-B
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 21: Резервни части- сензори
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 22: Sony SD карта памет
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 23: Сензорна ръкавица и летателен обект AURA
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 24: Сензорна ръкавица и летателен обект Force Flyer
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 25: Сензорна ръкавица – лява
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 26: Сензорна ръкавица – дясна
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 27: Външен хард диск
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 28: Термичен сензор Flir C3
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка, инсталиране, тестване и пускане в експлоатация на 2 бр. Изчислителна система за обработка на данни в реално време и извършване на високопроизводителни тестове и 1 бр. Дискова система за съхранение на големи обеми от данни от разнородни източници, Прогнозна стойност: 97 836.00
  • Обособена позиция 1: Доставка, инсталиране, тестване и пускане в експлоатация на 2 бр. Изчислителна система за обработка на данни в реално време и извършване на високопроизводителни тестове и 1 бр. Дискова система за съхранение на големи обеми от данни от разнородни източници
    Изпълнител: НЮ-ТЕК ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 86 850.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Изработване на инвестиционен бизнес план на разработвания иновативен продукт (кибер платформа за жестово управление на роботизирани системи), Прогнозна стойност: 18 000.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Изработване на пазарен анализ за пазарна реализация на иновативния продукт (кибер платформа за жестово управление на роботизирани системи), Прогнозна стойност: 14 000.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Наем на зали и техника за организиране на две промоционални събития в България за популяризиране на иновативния продукт., Прогнозна стойност: 2 400.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Наемане на офис помещение в гр. Плевен за период от 19 месеца по проект BG16RFOP002-1.002-0342-C01 Разработване на иновативна кибер платформа за жестово управление на роботизирани системи от стартиращо предприятие Креативни технологии ООД. Процедурата, която ще бъде приложена е "Съобщение за набиране на ценови предложения"., Прогнозна стойност: 11 970.00
  • Обособена позиция 1: Наемане на офис помещение в гр. Плевен за период от 19 месеца по проект BG16RFOP002-1.002-0342-C01 Разработване на иновативна кибер платформа за жестово управление на роботизирани системи от стартиращо предприятие Креативни технологии ООД. Процедурата, която ще бъде приложена е "Съобщение за набиране на ценови предложения".
    Изпълнител: ГАРД ПРОПЪРТИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 747.00
  • Обособена позиция 2: Наемане на офис помещение в гр. Плевен за период от 19 месеца по проект BG16RFOP002-1.002-0342-C01 Разработване на иновативна кибер платформа за жестово управление на роботизирани системи от стартиращо предприятие Креативни технологии ООД. Процедурата, която ще бъде приложена е "Съобщение за набиране на ценови предложения".
    Изпълнител: Дрон 1 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 089.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN