Идентификация

Номер от ИСУН BG16M1OP002-6.002-0009-C02
Наименование на проекта Mатериално-техническо обезпечаване на дейностите по управление, оценка и контрол на ОПОС
Бенефициент 000697371 МИНИСТЕРСТВО НА ОКОЛНАТА СРЕДА И ВОДИТЕ, Главна дирекция "Оперативна програма "Околна среда", отдел "Координация, комуникация и техническа помощ"
Източник на финансиране ЕФРР ==> Околна среда
Дата на сключване на договора/заповедта 03.04.2019
Дата на стартиране 03.04.2019
Дата на приключване 16.11.2020
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България

Описание

Кратко описание на проекта
Целта на бюджетната линия е осигуряването на подкрепа за материално-техническо обезпечаване на дейностите на УО на ОПОС 2014-2020 г. с оглед ефективното управление и изпълнение на програмен период 2014-2020 г. и навременна подготовка на програмен период 2021-2027 г. Нивото на материално-техническа осигуреност и създаването на съвременна и здравословна среда на работния процес са сред определящите фактори за постигане на ефективно управление и контрол на финансовите ресурси от ЕСИФ.

В рамките на настоящата бюджетна линия се предвижда да бъдат финансирани следните дейности:  
1. Осигуряване на съвременна работна среда на служителите на ГД ОПОС, посредством извършването на ремонтна дейност в предоставената административна сграда.
2. Комплексно почистване на административната сграда.
3. Осигуряване на обзавеждане и оборудване, отговарящо на съвременните изисквания за аудио, визуално и конферентно оборудване на залите за провеждане на срещи и обучения с бенефициенти.
4. Техническа обезпеченост на осъществяваните работни процеси в УО на ОПОС 2014-2020 г. , чрез закупуване на съвременни версии на софтуер, и съвременна периферна и компютърна техника.
5. Подобряване на ефективността и ускоряване на процесите в ежедневната работа, посредством закупуването на нови моторни превозни средства за целите на ОПОС 2014–2020 г.
6. Закупуване на  специализирана  литература за нуждите на експертите от ГД ОПОС във връзка с изпълнението на служебните им задължения.

Бюджетната линия е в изпълнение на Дейност 5 "Осигуряване на необходимата материална база и техническо оборудване и информационни системи за управлението и изпълнението на ОПОС" по Стратегическа цел 1 "Укрепване на административния капацитет на отговорните структури с цел ефективно и ефикасно изпълнение на дейностите, свързани с програмирането, управлението, наблюдението, оценката и контрола на ОПОС" от Стратегическия план за техническа помощ на ОПОС 2014-2020 г.
Дейности
  • Дейност: Извършване на ремонтно-строителни работи в административната сграда в гр. София, ул. Уилям Гладстон № 67 : Настоящата дейност включва извършване на ремонтно-строителни дейности в административната сграда на МОСВ, находяща се на ул. „У. Гладстон“ № 67 с оглед осигуравяне на необходимите условия за съвременна работна среда на служителите на Управляащия орган на ОПОС . В изпълнението на дейността са планирани извършването на ремонт на наличните санитарни помещения, намиращи се в сградата на МОСВ, ул. "У. Гладстон" 67. Ще бъдат извършени ремонтни дейности в кабинетите на ет. 1, както и във фоайето на ет.1. Ще бъдат подменени остарелите и амортизирани хоризонтални водопроводни щрангове в сутерена на сградата. Ще бъдат извършени ремонтни дейности в конферентните зали, намираще са на партера и на ет. 1. Ще бъде демонтирана наличната физически остаряла абонатна станция, ще бъде доставена, монтирана и въведена в експлоатация нова абонатна станция. Закупуване на санитарно оборудване за санитарните помещения, кухненско оборудване за сервизните помещения, както и друго оборудване, свързано с материално-техническата осигуреност на сградата на МОСВ на ул. "Уилям Гладстон" № 67. , Договорена стойност: 261 089.00 , Отчетена стойност: 220 179.31
  • Дейност: Комплексно почистване на административната сграда на ул. "У. Гладстон" 67: В рамките на дейността се планира извършването на комплексно почистване на работните и санитарни помещения в сградата на "У. Гладстон" 67., Договорена стойност: 24 000.00 , Отчетена стойност: 17 246.71
  • Дейност: Осигуряване на обзавеждане и аудио, визуално и конферентно оборудване на заседателните залите в сградата на ул. "У.Гладстон" 67 : В рамките на тази дейност е планирано осигуряване на съвременно офис обзавеждане и оборудване на заседателните зали за осигуряване провеждането на работни срещи, обучения с бенефициенти и др. във връзка с изпълнение на дейностите на УО на ОПОС 2014- 2020 г. Ще бъдат извършени доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на аудио, визуално и конферентно оборудване в заседателната зала (зала "Партер") в сградата на ул. „Уилям Гладстон“ 67, както и закупуване на нови мебели и обзавеждане за залата. В рамките на тази дейност се предвижда закупуване и монтаж на преградни модули за зала "Инфоцентър", с оглед рационалното използване на залата за различни работни посещения и срещи. В рамките на тази дейност е планирано и закупуването на автоматични номератори за документи във връзка с провеждането на срещи и обучения, както и закупуването на 4 бр. стерео диктофони за запис и протоколиране на срещите при необходимост., Договорена стойност: 131 632.00 , Отчетена стойност: 38 204.11
  • Дейност: Доставка на компютърна и периферна техника за нуждите на Оперативна програма околна среда 2014 -2020 : В рамките на дейността ще бъдат закупени необходимите софтуерни продукти, компютърно и периферно оборудване за изпълнение на Oперативна програма „Околна среда 2014–2020 г.”, която включва: Доставка на програмно осигуряване (софтуер) • 125 лицензи за MS Office 2019; • 5 броя лицензии за AutoCad LE; • 30 броя лицензи за Abbyy Finereader 14 Corporate Доставка на периферна техника • А3 Цветно мултифункционално устройство - 6 броя; • А4 монохромен лазерен принтер – 37 броя; • А4 цветен лазерен принтер – 11 броя; • Персонален настолен скенер - 20 броя; „Доставка на компютърна техника • Потребителски компютри (тип Desktop)-120 броя; • Високопроизводителни работни станции – 5 броя; • Монитори 24“ LED – 135 броя; • Монитори 27“ LED – 5 броя; • Мобилни компютри тип 1 (лаптоп)– 5 броя; • Мобилни компютри тип 2 (лаптоп) – 5 броя; Чрез доставянето и монтажа на необходимо технологично и информационно оборудване, ще се постигне надеждност при съхранение на данните и ще се повиши ефективността при изпълнение на задълженията по управление на оперативната програма и чрез работа в реалната информационна среда ИСУН 2020. , Договорена стойност: 899 779.00 , Отчетена стойност: 898 601.59
  • Дейност: Доставка и гаранционно обслужване на нови пътнически автомобили за нуждите на Оперативна програма околна среда 2014-2020: Във връзка с необходимостта от обезпечаване на транспортни дейности, свързани със задълженията по изпълнение и управление на оперативната програма, при осъществяване на проверки на място на проекти по ОПОС 2014- 2020 г., при осъществяване на проверки за проследяване устойчивост на инвестициите на проекти по ОПОС 2007- 2013 г., осигуряване на документи от архива на ГД ОПОС в кв. „Илиянци“, транспортиране на служебна поща между сградите на МОСВ на ул. „Уилям Гладстон“ № 67 и бул. „Мария Луиза“ № 22, работни посещения, информационни кампании, участие в различни мероприятия в цялата страна е идентифицирана необходимостта от закупуване на общо 7 моторни превозни средства за нуждите на Оперативна програма околна среда 2014-2020, както следва: Доставката и гаранционното обслужване на 2 бр. леки пътнически автомобили, 4+1 места, тип „седан”. Доставката и гаранционното обслужване на 2 бр. леки пътнически автомобили 4+1 места с хибридно задвижване. Доставката и гаранционното обслужване на 1 бр. автомобил 4+1 места, тип „SUV“ със задвижване 4x4. Доставката и гаранционното на 2 бр. леки автомобили 4+1 места, тип „седан“ със задвижване 4x4., Договорена стойност: 488 000.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Закупуване на издания на специализирана литература: В рамките на дейността ще бъдат закупени хартиени издания на ЗОП, ГПК, АПК и друга специализирана литература, Договорена стойност: 1 818.00 , Отчетена стойност: 1 570.56
  • Дейност: Мерки за информация и комуникация на бюджетната линия.: Бенефициентът ще постоянна обяснителна табела на бюджетната линия на подходящо място, видимо за обществеността, като ще бъдат спазени изискванията за текстова и визуална информация посочени в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014- 2020 г. Също така на закупеното оборудване по бюджетната линия ще бъдат поставени стикери на подходящо място на повърхността на оборудването. Ще бъдат спазени изисванията за необходимата информация, която следва да се съдържа върху стикера, съгласно за текстова и визуална информация посочени в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014- 2020 г., Договорена стойност: 100.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ПРОМЕТ-БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 9 522.30 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "ХИДРОСТРОЙ-БГ 63" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 200 104.02 , Отчетена стойност**: 199 489.01
  • Изпълнител: "КООПЕРАЦИЯ ПАНДА", Договорена стойност по проекта*: 13 040.17 , Отчетена стойност**: 13 040.17
  • Изпълнител: "ПРОБИЛД-2016"ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 17 047.62 , Отчетена стойност**: 17 047.62
  • Изпълнител: "КЮ ЕЛЕКТРОНИК" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 774 019.20 , Отчетена стойност**: 774 019.20
  • Изпълнител: "ПИ АР ЕМ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 14 979.60 , Отчетена стойност**: 14 978.71
  • Изпълнител: "КОНТРАКС" АД, Договорена стойност по проекта*: 124 582.39 , Отчетена стойност**: 124 582.39
  • Изпълнител: Красимир, Договорена стойност по проекта*: 7 924.00 , Отчетена стойност**: 8 778.28
  • Изпълнител: "А 1 БЪЛГАРИЯ" ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 14 159.52 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Степен на удовлетвореност на бенефициентите от мерки по техническа помощ и проведениобучения, Мерна единица: %, Базова стойност: 35.00 , Целева стойност: 40.00 , Достигната стойност: 93.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 1 175 802.28 BGN
БФП 1 175 802.28 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 1 175 802.28 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на софтуер, периферна и компютърна техника за нуждите на ОПОС 2014-2020", с включени три обособени позиции, Прогнозна стойност: 749 816.00
  • Обособена позиция 1: "Доставка на програмно осигуряване (софтуер)
    Изпълнител: "КОНТРАКС" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 124 582.39
  • Обособена позиция 2: "Доставка на периферна техника"
    Изпълнител: "КЮ ЕЛЕКТРОНИК" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 349 357.20
  • Обособена позиция 3: "Доставка на компютърна техника"
    Изпълнител: "КЮ ЕЛЕКТРОНИК" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 424 662.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: "Извършване на ремонтно-строителни дейност в административни сгради, стопанисвани и управлявани от Министерство на околната среда и водите", с включени две обособени позиции, Прогнозна стойност: 423 692.41
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1 - "Ремонтно-строителни дейности за обект намиращ се в град София, ул. Уилям Гладстон № 67"
    Изпълнител: "ХИДРОСТРОЙ-БГ 63" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 200 104.02

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN