Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-3.004-0001-C07
Наименование на проекта Оптимизация и иновации в ИА ГИТ
Бенефициент 831545394 Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда"
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 16.06.2016
Дата на стартиране 16.06.2016
Дата на приключване 02.10.2023
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • Територията на ЕС

Описание

Кратко описание на проекта
С настоящото проектно предложение ще се повиши капацитетът на ИА „ГИТ“ за ефективно и ефикасно осъществяване на нейните функции. За изпълнението на тази основна цел са предвидени следните специфични цели: 
1. Оптимизиране на бизнес процесите в работата на служителите в ИА ГИТ
2. Подобряване на инспекционната дейност в ИА ГИТ чрез прилагане на иновативни методи.
За постигането им са заложени дейности в четири направления:
1. Инспектиране, осъществявано от служители на ИА „ГИТ“
2. Повишаване знанията и уменията на работещите в ИА „ГИТ“
3. Повишаване на информираността на работодатели и заети в предприятията по отношение осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд и спазване на трудовото законодателство
4. Подкрепа на практики, насочени към борба със сивата икономика и недекларираната заетост в предприятията.
В допълнение, в съответствие с изискванията на УО на ОП РЧР са предвидени дейности за организация и управление на проекта и за информираност и публичност.
Очаквани резултати са:
-Създадена първоначална база данни на обектите за контрол
-Разработена и внедрена процедура за внедряване на критериите за оценка на рисковия потенциал на обектите за контрол в дейността на ИА ГИТ
-Разработена методика за инспектиране, чрез въпросници за самоконтрол и прилагане на системата в 200 предприятия
-Разработена процедура за активизиране на комитети и групи по условия на труд (КУТ/ГУТ) и приложена в най-малко 200 предприятия
-Внедрена електронна система за обучение и контрол на знанията 
-Разработена и приложена методика за наблюдение и контрол на нововъведената система за обучение 
-Обучени минимум 300 служители на ИА ГИТ 
-Закупено, доставено и въведено в експлоатация оборудване
-Осигуряване на високо качество на всички дейности и разработки по проекта
-Проучени и разпространени добри практики във всяка административна област на Република България.
Проектното предложение е насочено към служителите на агенцията като целева група.
Дейности
  • Дейност: Дейности за организация и управление на проекта: За изпълнение на настоящата дейност са предвидени три поддейности. 1. Екип по проекта Във връзка с реализирането на дейността ще бъде сформиран екип за организация и управление на проекта, като за целта ще бъде осъществено следното: 1.1. Определяне на членовете на екипа за организация и управление на проекта в състав: - Ръководител на проекта - създава цялостната организация за изпълнение на проекта, като разпределя задачи между членовете на екипа и следи за изпълнението им. Представлява бенефициента както пред УО, така и пред изпълнителите; - Координатор на проекта - в оперативен порядък координира действията по изпълнение на проекта. Представлява бенефициента (без право на подпис) при отсъствие на ръководителя; - Счетоводител на проекта - води счетоводната дейност по проекта и следи за спазване на приложимите нормативни актове и бюджетната рамка на проекта; - Юрист на проекта - оформя юридически цялата документация по проекта. Следи за законност на договори, процедури, контакти и кореспонденция с УО и трети страни; - Експерти - 9 броя - изпълняват възложени от ръководителя на проекта задачи, съобразно своята професионална квалификация. Играят водеща роля при управление и контрол и изпълнение на конкретни дейности, за които се изискват специфични компетенции. 7 от експертите ще бъдат от ИА ГИТ, а двама ще бъдат външни. Първият експерт ще отговаря за дейностите , свързани с обучение и укрепване на капацитета на служителите на ИА ГИТ, като подпомага екипа за успешната реализация на Дейности 3, 5 и 6. Вторият експерт ще отговаря за въпроси свързани с информационни технологии, хардуер и програмни продукти по дейности 2, 3, 5 и 10 (ИТ експерт). - Специалист информираност и публичност - следи за спазване на изискваната от ОП РЧР информираност и публичност на проекта. Изпълнява и други задачи възложени от ръководителя на проекта; - Технически сътрудник - отговаря за съхраняване, класифициране и архивиране на цялостната документация по проекта. Играе водеща роля при подготовка на документи за верифициране на разходите по проекта заедно със счетоводител по проекта и съответния експерт; 1.2. Определяне на правила за работа, вътрешна комуникация и докладване, както и процедури за вътрешен мониторинг и отчетност по време на началната среща, организирана след стартиране на проекта. 1.3. Определяне на специални нива за достъп до информационната система на ИА "ГИТ", както за този проект, така и за всички други проекти, изпълнявани от агенцията. 1.4. Функциониране на екипа: провеждане на регулярни срещи, подготовка на документи, мониторинг изпълнението на дейностите. 2. Предоставяне на възможност на екипа за мониторинг изпълнението по проекта, чрез осигуряване на средства за командировки. Екипа ще извършва регулярно посещение на място върху реализацията на дейностите от страна на изпълнителите. Във връзка с успешното постигане на резултатите и недопускането на финансови корекции е предвидено организирането на изнесени срещи на екипа за обсъждане на въпроси свързани с коректното реализиране на проекта. 3. Гарантираме безпрепятстваната работа на екипа по проекта чрез доставката на необходимите канцеларски материали, тонери и копирна хартия както следва: - 19 броя тонери, 150 пакета хартия, 50 броя класьори., Договорена стойност: 749 440.54 , Отчетена стойност: 748 867.57
  • Дейност: Създаване на база данни на обектите за контрол: Дейност 2 ще включва следните поддейности: 2.1. Разработване на критерии за оценка на рисковия потенциал на обектите на контрол и създаване на система за планиране на инспекционната дейност според рисковия потенциал на обектите за контрол. Поддейност 2.1. ще се раздели на две части: 2.1.1. Разработване на критерии за оценка на рисковия потенциал на обектите на контрол: 2.1.2. Създаване на система за планиране на инспекционната дейност според рисковия потенциал на обектите за контрол. Системата ще: - посочи алгоритъм, по който се определя рисковия потенциал на конкретния обект на контрол, чрез обработка на данните за всеки един от критериите определени в етап 4 от дейност 2.1.1. - определи период, по които отделните критерии ще се актуализират; - създаде процедура за планиране на контролната дейност, която ще отчита рисковия потенциал на обектите за контрол. 2.2. Представяне на критериите за оценка на рисковия потенциал и системата за прилагането им на заинтересованите страни. Изготвените критерии ще бъдат представени и обсъдени на среща с директори, началник отдели и други заинтересовани лица от ИА ГИТ, с не по-малко от 45 човека. 2.3. Пилотно внедряване на системата и критериите за оценка на рисковия потенциал в най-малко две инспекции и нанасяне на необходимите корекции. 2.4. Разработване на софтуер за управление на база данни, която ще групира предприятията според техния рисков потенциал, като периодиката на планираните проверки в обектите за контрол ще зависи от техния рисков потенциал. 2.5. Обучение на служителите на ИА ГИТ - 340 човека - за прилагане критериите за оценка и на системата за планиране на инспекционната дейност, според рисковия потенциал на обектите за контрол. Обученията ще бъдат тридневни и в присъствена форма. Ще се проведат 17 обучения със средно 20 обучавани в група. Логистичната подкрепа и лекторите ще са осигурени от Изпълнителя на дейността. 2.6. Тестване на софтуера и корекции при необходимост. 2.7. Разработване на процедура за внедряване на критериите за оценка на рисковия потенциал на обектите за контрол в дейността на ИА ГИТ., Договорена стойност: 455 398.51 , Отчетена стойност: 455 398.51
  • Дейност: Разработване на нови и гъвкави форми на инспектиране. : Дейността ще включи следните поддейности: 1. Разработване на въпросници за самоконтрол, които ще бъдат комбинирани с примери за добри практики и предложения за изпълнение. Тези въпросници ще позволят на работодатели или длъжностни лица, на които са предоставени, по собствена инициатива да отстранят нарушение на трудово законодателство, идентифицирано при работа с въпросниците. 2. Разработване на методика за планиране на дейността и контрол чрез въпросници за самоконтрол. 3. Тестване на въпросниците в пет Д ИТ, определени от възложителя. 4. Обучение на 340 служители на ИА ГИТ за работа с въпросниците и методиката за планиране на дейността. 5. Популяризиране на методиката за инспектиране и планиране, чрез създаване на информационни материали с тематична насоченост, като се използват примери и илюстрации от въпросниците, и разпространението им сред работодатели, работещи, социални партньори и други заинтересовани лица. 6. Представяне на разработената методика и материали пред социалните партньори и други заинтересовани лица (двудневен семинар с не по-малко от 50 човека на територията на Република България). 7. Разработване и внедряване на софтуер за изпращане, приемане и обобщаване на въпросниците за самоконтрол в електронна форма, който ще бъде интегриран с информационната система на ИА ГИТ и неговото тестване, и пилотно прилагане в най-малко 200 предприятия. 8. Изготвяне на процедура/правила за осъществяване дейността на ИА ГИТ в условия на кризисна ситуация, и в случаите на обявено извънредно положение по чл. 84, т. 12 от Конституцията на Република България. Процедурата ще обхваща действия/правила/процедура за осъществяване дейността на ИА ГИТ в условия на кризисна ситуация, и в случаите на обявено извънредно положение по чл. 84, т. 12 от Конституцията на Република България, които биха могли да се отложат във времето, и действия, който следва да се извършват в условия на криза. Дейностите, които не могат да бъдат отложени във времето, следва да се разделят в две направления: - извършвани от работно място в офис на ИА ГИТ; - посещение и проверка на място; При възникналите нови обстоятелства, всяко едно от двете направления съдържа в много от случаите значителен риск, тъй като често е свързано с контакт с потенциални вирусоносители. Това от своя страна налага допълнителни както организационни, така и технически мерки, които следва да обхванат осъществяване на контрол по спазване на трудовото законодателство в условия на кризисна ситуация и осигуряване на безопасни условия на труд и подобряване на работната среда и организацията на труд. Това изисква новата процедура да бъде съобразена с преразгледана оценка на риска за служителите на ИА ГИТ, отчитаща въведеното извънредно положение., Договорена стойност: 424 048.70 , Отчетена стойност: 424 048.70
  • Дейност: Разработване на процедура за активизиране на комитети и групи по условия на труд (КУТ/ГУТ) в предприятията.: Дейност 4 ще включва следните поддейности: 4.1. Проучване на практиката в ИА ГИТ за съвместна работа с КУТ/ГУТ и нагласата за такава и в най-малко три страни членки на ЕС. 4.2. Проучване на нагласата на КУТ/ГУТ за съвместна работа с ИА ГИТ. 4.3. Разработване на процедура за активизиране на комитети и групи по условия на труд (КУТ/ГУТ) в предприятията. Процедурата ще обхване: 4.3.1. всички етапи при извършване на проверка в контекста на дейността, както следва: - избор на обект за контрол, в които тя ще се прилага; - откриване на проверката; - извършване на проверката; - приключване на проверката; - последващи проверки. 4.3.2. включване на КУТ/ГУТ в информационни мероприятия провеждани от ИА ГИТ. Всеки от етапите ще описва действията на служители на ИА ГИТ и комуникацията, които те ще осъществяват с работодателя, или негови представители и членовете на КУТ/ГУТ. 4.4. Представяне на процедурата пред служители на ИА ГИТ, чрез организиране на двудневен семинар с най-малко 50 участника. 4.5. Разработване на модел на информационна кампания за популяризиране на процедурата. 4.6. Представяне на процедурата пред социалните партньори и други заинтересовани лица, чрез организиране на двудневен семинар с най-малко 50 участника. 4.7. Разработване на информационни материали за популяризиране на процедурата. 4.8. Провеждане на информационна кампания за популяризиране на процедурата. 4.9. Пилотно прилагане на процедурата в най-малко едно предприятие от всяка Д ИТ, и в не по-малко от 200 проверени предприятия в цялата страна. 4.10. Провеждане на 6 регионални работни срещи (за не по-малко от 200 участника общо) с присъствието на представители от предприятия, участвали в прилагането на процедурата и други заинтересовани лица, за споделяне на опит и обмен на добри практики. В срока за изпълнение на дейността е включено времето за изготвяне на документация и провеждане процедурата за избор на изпълнител., Договорена стойност: 292 928.53 , Отчетена стойност: 293 310.73
  • Дейност: Разработване и прилагане на електронна система за обучение и контрол на знанията и вътрешни практики за наблюдение и контрол върху използването на нововъведената система за обучение и резултатите от нея и предприемане на действия за подобряване ефективността на системата за обучение в ИА ГИТ: Дейността включва следните компоненти: 5.1. Разработване, внедряване и поддръжка на електронна система за обучение и контрол на знанията със зададени от Възложителя параметри за функционалност най-малко в следните направления: обучения, проверка на знания, обмен на информация между участниците, електронна библиотека, търсене (карта на библиотеката) и администриране. 5.2. Актуализиране на наличните в ИА ГИТ информационни и методически материали, и привеждането им във вид подходящ за публикуване в платформата за дистанционно обучение. 5.3. Създаване на информационен масив от български и чужди източници, включващи добри практики в сферата на дейност на ИА ГИТ, като материалите от чужди източници следва да бъдат преведени на български език. 5.4. Разработване на ръководство за работа с платформата за дистанционно обучение и обучение на вътрешни лектори и администратори за работа с платформата. 5.5. Провеждане на пилотно дистанционно обучение на най-малко 300 служители на ИА ГИТ от обучените лектори (също служители на ИА ГИТ) при използване на електронната система за обучение и контрол на знанията. Дистанционното обучение ще бъде по теми включени в годишния план за обучение на служители на ИА ГИТ за съответната година. 5.6. Провеждане на заключителна дискусия по въпросите на дистанционно обучение в ИА ГИТ, чрез провеждане на двудневен семинар за най-малко 45 участника. В срока за изпълнение на дейността е включено времето за изготвяне на тръжна документация и провеждане процедурата за избор на изпълнител. 5.7. Разработване на методика за наблюдение и контрол на нововъведената система за обучение. 5.8. Оценка на ефекта от пилотното дистанционно обучение. , Договорена стойност: 371 804.88 , Отчетена стойност: 371 804.88
  • Дейност: Повишаване на капацитета на служителите на ИА ГИТ в иновативни сфери на инспекционната дейност, чрез специализирани обучения за служители по нововъзникващи въпроси от дейността на ИА ГИТ (например: международна трудова миграция, нанотехнологии, ергономия, психосоциални рискове, условия на труд на специални групи работници и други).: Дейността включва следното: 6.1. Провеждане на специализирани (тематични) обучения на служители на ИА ГИТ ( служители с инспекторски правомощия, юрисконсулти, икономисти) в присъствена форма на територията на Република България, по теми посочени от Възложителя включващи най-малко следното: международна трудова миграция, нанотехнологии, ергономия, психосоциални рискове, условия на труд на специални групи работници, инспекционна практика, практика на административните съдилища отнасящи се до дейността на ИА ГИТ, управление дейността на ИА ГИТ и други. В срока за изпълнение на дейността е включено времето за изготвяне на документация и провеждане процедурата за избор на изпълнител., Договорена стойност: 256 261.22 , Отчетена стойност: 456 145.07
  • Дейност: Информиране и публичност: Своевременно информиране на обществеността, потенциалните изпълнители на дейностите по проекта и представителите на целевите групи и заинтересованите лица за целите на дейностите, очакваните резултати и съфинансирането от европейския социален фонд, с оглед спазване на принципите за прозрачност и добро управление и активизиране на широка подкрепа за проектните дейности и цели. Дейностите по визуализация, информиране и публичност ще се осъществят в съответствие с изискванията посочени в единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г., и ще включват извършване на: 1. Провеждане на 2 пресконференции - една при стартиране и една при приключване на проекта. 2. Разработване и доставка на информационни материали. 3. Периодично информиране чрез средствата за масово осведомяване за степента на напредъка на проекта, чрез публикуване на прессъобщения на официалната интернет страница на ИА ГИТ. 4. Разработване и поддръжка на интернет страница на проекта. В срока за изпълнение на дейността е включено времето за изготвяне на тръжна документация и провеждане процедурата за избор на изпълнител., Договорена стойност: 37 452.00 , Отчетена стойност: 37 452.00
  • Дейност: Закупуване на оборудване и лицензи необходими за изпълнение дейностите по проекта (материални и нематериални активи): За осигуряване изпълнението на отделните дейности по проекта ще бъде закупено следното оборудване: 1.Компютърна конфигурация - 330 бр. (по проекта ще се създаде съвременна платформа за обучения, база данни на рисковите обекти на контрол, софтуер за изпращане, приемане и обобщаване на въпросниците за самоконтрол в електронна форма, система за еднодневни трудови договори базирани на нови технологии, за ползването на които ще се изискват работни станции със съвременни параметри, чрез платформата за обучения, която ще се създаде в рамките на проекта, се предвиждат видео обучения и видео/аудио конференции, които изискват надеждни камери, слушалки и качествени микрофони към тях. Съществуващите настолни компютри в ИА ГИТ, използвани от служителите с инспекторски функции са физически и морално остарели и не могат да обслужват новите системи, респ. бизнес процеси. Всички разработвани системи ще притежават аналитична част, която ще извършва процеси на клиентските десктоп машини); 2.Сървър - 2 бр. (необходимо е осигуряването на безотказен сървърен ресурс (уеб сървъри и сървъри за бази данни(дублирани) за публичната електронна услуга за всички програмни продукти разработвани по проекта, тъй като няма свободен капацитет на текущата сървърна инфраструктура.) 3.Дисков масив - 1 бр. (в рамките на проекта ще бъдат изградени 3 централизирани информационни системи, съхраняващи голям и нарастващ обем от данни - платформа за обучения, система за рискови предприятия и система за еднодневни трудови договори, които ще изискат дисково пространство, с което ИА ГИТ не разполага в момента.) 4.Копирна машина - 28 броя (в рамките на проекта ще има голям документооборот за копиране, разпечатване и редовно сканиране на голям обем от документи с цел да се дигитализират и данните от тях да се съхранят в системите. Необходимо е да се закупи по 1 бр. копирна машина за нуждите на всяка дирекция ИТ, тъй като в момента ИА ГИТ не разполага с такива. Тези нови машини са силно необходими за обслужване на системата за обработка на въпросниците, както и за системата за система за обучение и контрол на знанията .Необходими са нов вид съвременни копирни машини, които ще са изключително производителни и могат да обслужват различни хартиени формати.) 5.Екран - 28 бр. (необходими са за електронната система за обучение и контрол на знанията) 6.Система за групова видеоконференция - 28 броя (необходими са за групови видео конференции използвани в електронната система за обучение и контрол на знанията.) 7.Лекторска система за групова видеоконференция с екрани - 1 брой (чрез платформата за обучения, която ще се създаде в рамките на проекта, се предвиждат видео обучения и групови видео конференции, водени от голяма зала, които изискват системи за видеоконференция за всяка дирекция ИТ с достатъчно добро качество за лекторския екип в централно управление.) 8.Лицензи за сървърна операционна система за два двупроцесорни сървър с по 8 ядра всеки процесор (32 ядра общо),с включена виртуализация за над 2 бр. виртуални машини на физически сървър, лицензи за СУРБД за неограничен брой потребители, позволяващ клъстер тип активен-пасивен за 8 ядрен активен и 8 ядрен пасивен сървър. Сървърен публичен SSL сертификат за два домейна/поддомейна от световно доверена оторизирираща организация. Лицензи за използване/отключване на 8 порта от комуникационно устройство за връзка с дисков масив - QLogic SANbox 5800V 8 Gb Fibre Channel Switch. Закупуването на материални и нематериални активи е отразено в бюджета на проекта. В срока за изпълнение на дейността е включено времето за изготвяне на документация и провеждане процедурата за избор на изпълнител., Договорена стойност: 810 878.40 , Отчетена стойност: 810 878.40
  • Дейност: Повишаване на информираността на работодатели и заети в предприятията по отношение осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд и спазване на трудовото законодателство. : 1.1. За изпълнение на дейността ще бъдат наети помощник инспектори по трудови правоотношения, които ще извършат следното: - Провеждане на информационни кампании от “врата на врата” в предприятията; - Проучване на нагласата на комитетите и групите по условия на труд, за активизиране съвместната им дейност с ИА ГИТ; - Представяне на добри практики за функционирането на КУТ и ГУТ в предприятия; - Ще участват в създаване на първоначална база данни на национално ниво на обектите за контрол; - Популяризирането на методиката за инспектиране и планиране; - Подкрепа за практики, насочени към стимулиране на защитата на трудовите, осигурителните и социалните права на работниците и служителите в предприятията. Помощник инспекторите ще бъдат обучени за дейностите по проекта, в които ще участват. Броят на помощник инспекторите ще варира в зависимост от етапа на изпълнение на дейностите по проекта., в които те ще участват. 1.2. Съгласно преразгледаната оценка на риска за служителите в ИА ГИТ и разработена процедура/правила/мерки за осъществяване дейността на ИА ГИТ в условия на кризисна ситуация, и в случаите на обявено извънредно положение по чл. 84, т. 12 от Конституцията на Република България по Дейност № 3, за осъществяване на контрол по спазване на трудовото законодателство в тези условия, служителите на ИА ГИТ извършват дейността си и във високо рискова работна среда, например задължително разследване на злополука в стопански обект с налични вирусоносители, или потенциални такива, или извършване на проверки за установяване доколко работодателите са изпълнили предвидените от законодателството мерки, свързани с обявеното извънредно положение. Тези обстоятелства изискват като възможна компенсаторна мярка срещу стреса на който те са изложени и повишеният риск за инфектирането им осигуряване на възнаграждения за тях. , Договорена стойност: 3 092 149.08 , Отчетена стойност: 2 776 906.94
  • Дейност: Подкрепа на практики, насочени към борба със сивата икономика и недекларираната заетост в предприятията: Дейността ще включва следното: 1. Създаване и внедряване чрез надграждане на информационен продукт за електронно регистриране на трудови договори по чл.114а, ал.1 от Кодекса на труда. 2. Наемане на помощник-инспектори по трудови правоотношения, които да следят за прилагането на трудовите договори по чл. 114а, ал. 1 от Кодекса на труда, като техния брой няма да надвишава 45 човека. 3. Закупуване на 30 (тридесет) броя леки автомобили за осъществяване на контрол за прилагането на трудовите договори по чл. 114а, ал. 1 от Кодекса на труда. , Договорена стойност: 3 852 493.16 , Отчетена стойност: 3 675 252.87
  • Дейност: Логистична подкрепа за дейностите по проекта: За осигуряване на логистична подкрепа за преките дейности по проекта (извън дейностите по организация и управление), ще се извърши: - доставка на канцеларски материали необходими (копирна хартия, тонери и канц. м-ли) за работа на помощник инспекторите при провеждане на кампанията от врата на врата и проучване нагласата на комитети и групи за съвместна работа с ИА ГИТ, както и за пилотно обучение с лектори от ИА ГИТ по системата за електронно обучение. Необходимите материали са както следва: - тонер касети - 500 броя - копирна хартия - 3000 пакета - флаш памет - 350 броя - тонер касети за многофунционални копирни машини - 150 броя - канцеларски материали с общо предназначение ( химикали - 1000 броя, кламери - 1000 пакета, листчета за лепене - 1000 пакета, класьори - 700 броя, джобове - 700 пакета, PVC папки - 700 броя, перфоратори - 200 броя, антителбод - 200 броя, телбод - 200 броя, телчета за телбот - 200 пакета, DVD дискове - 1500 броя) - командировка на инспектори при пилотно внедряване на въпросниците за самоконтрол, критериите за оценка на рисковия потенциал и процедурата за активизиране на КУТ/ГУТ; - Доставка на лични и колективни предпазни средства, тестове за изследване на коронавирус и медицински изделия (дезинфектанти) за служители на ИА ГИТ, както следва: - маски за обща употреба: 30 000 броя; - ръкавици: 30 000 броя (3000 пакета по 100 броя); - дезинфектанти: 1 000 литра; - калцуни: 30 000 броя (3000 пакета по 100 броя); - облекла за обща употреба за еднократна употреба: 3000 броя; - защита за очи (очила): 400 броя; - предпазни шлемове: 500 броя; - еднократни гащеризони: 3000 броя; - PCR тест за изследване на коронавирус (COVID-19): 510 броя., Договорена стойност: 242 554.98 , Отчетена стойност: 146 278.06

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: АСАП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 278 400.00 , Отчетена стойност**: 278 400.00
  • Изпълнител: ИВЕЛ ПРО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 80.00
  • Изпълнител: МИТОВ.НЕТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 15 840.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: СГМ Груп ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 261 477.60 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ФРЕШ ТРЕЙД 2016 ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 109.03
  • Изпълнител: АНЕТА И СИЕ - ФАРМА ЕООД , Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 40.00
  • Изпълнител: Дейта Солюшънс ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 469 740.00 , Отчетена стойност**: 297 300.00
  • Изпълнител: ЛИРЕКС БГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 250 800.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: КАТЯ ФАРМА ЕООД , Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 33.60
  • Изпълнител: ВИП СТИЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 21 612.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: СКАЙ ТРЕЙД ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 371.94
  • Изпълнител: САМОСТОЯТЕЛНА МЕДИКО-ДИАГНОСТИЧНА ЛАБОРАТОРИЯ - РАМУС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 5 440.00
  • Изпълнител: РОНОС ООД, Договорена стойност по проекта*: 14 250.60 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Красимир, Договорена стойност по проекта*: 66 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ВАЛЕНА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 81.12
  • Изпълнител: Емил, Договорена стойност по проекта*: 6 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: РОЕЛ-98 ООД, Договорена стойност по проекта*: 8 685.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: КАПСИМА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 298.00
  • Изпълнител: МАРВИН ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 319.30
  • Изпълнител: ПРИНТРЕФИЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 97 586.64 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: СЕВДА СИРАКОВА 2018 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 202.50
  • Изпълнител: Калина, Договорена стойност по проекта*: 7 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ИНТЕР БИЗНЕС 91 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 16 200.00
  • Изпълнител: ДРАГО И РАДО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 358.80
  • Изпълнител: ИНДУСТРИАЛ КОМЕРС КО ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 1 124 676.00 , Отчетена стойност**: 1 124 676.00
  • Изпълнител: "СМАРТ" ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 132 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ДЗЗД БЕЗОПАСНОСТ 2019, Договорена стойност по проекта*: 342 000.00 , Отчетена стойност**: 342 000.00
  • Изпълнител: КОНТРАКС АД, Договорена стойност по проекта*: 560 078.40 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: БУЛТЕКС 99 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 83.69
  • Изпълнител: Маргарита, Договорена стойност по проекта*: 10 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Мария, Договорена стойност по проекта*: 28 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ПРОЛЕТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 287.60
  • Изпълнител: Оля, Договорена стойност по проекта*: 7 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "ГФК-2016" ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 258 604.80 , Отчетена стойност**: 258 604.80
  • Изпълнител: М енд Д Фарма ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 17.50
Подизпълнители Няма
Членове на обединение
  • Член на обединение: МЕДИКО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: Дейта Солюшънс ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ФОКУС СИСТЕМС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой проекти, насочени към публичните администрации и публичните услуги на национално, регионално или местно равнище, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Заети лица, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 465.00 , Достигната стойност: 650.00
Индикатор 3 Подкрепени служители, пряко изложени на риск от заразяване с COVID-19 със запазена заетост, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 350.00 , Достигната стойност: 887.00
Индикатор 4 Брой въведени нови и/или актуализирани процеси и модели за планиране и изпълнение на политики и услуги, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 2.00
Индикатор 5 Брой служители придобили квалификация при напускане на операцията, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 415.00 , Достигната стойност: 974.00
Индикатор 6 Заети лица, пряко изложени на риск от заразяване с COVID-19, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 350.00 , Достигната стойност: 372.00
Индикатор 7 Брой предприятия, получили подкрепа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 200.00 , Достигната стойност: 295.00
Индикатор 8 Брой срещи за представяне на еднодневните трудови договори и разясняване работата със софтуера, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2 000.00 , Достигната стойност: 7 178.00
Индикатор 9 Увеличаване броя на сключените еднодневни договори на 5%, спрямо средноаритметичния брой на договорите, сключени през последните три години, в резултат на подобрените контролни дейности., Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 5.00 , Достигната стойност: 11.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 10 183 341.30 BGN
БФП 10 183 341.30 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 10 183 341.30 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: "Провеждане на специализирани (тематични) обучения на служители на ИА ГИТ ( служители с инспекторски правомощия, юрисконсулти, икономисти) в присъствена форма на територията на Република България.", Прогнозна стойност: 250 000.00
  • Обособена позиция 1: "Провеждане на специализирани (тематични) обучения на служители на ИА ГИТ ( служители с инспекторски правомощия, юрисконсулти, икономисти) в присъствена форма на територията на Република България."
    Изпълнител: СГМ Груп ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 261 477.60
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на 30 броя нови леки автомобили за осъществяване на контрол за прилагането на трудовите договори по чл. 114а, ал. 1 от Кодекса на труда, Прогнозна стойност: 942 000.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на 30 броя нови леки автомобили за осъществяване на контрол за прилагането на трудовите договори по чл. 114а, ал. 1 от Кодекса на труда“
    Изпълнител: ИНДУСТРИАЛ КОМЕРС КО ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 124 676.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на канцеларски материали, копирна хартия и тонери, необходими за изпълнението на проект BG05M9OP001-3.004 „Оптимизация и иновации в ИА ГИТ““, Прогнозна стойност: 205 000.00
  • Обособена позиция 1: "Доставка по еднократна или периодични заявки на хартия"
    Изпълнител: РОНОС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 250.60
  • Обособена позиция 2: "Доставка по периодични заявки на канцеларски материали"
    Изпълнител: РОЕЛ-98 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 685.00
  • Обособена позиция 3: "Доставка по периодични заявки на оригинални консумативи за разпечатваща техника (тонер касети)"
    Изпълнител: ПРИНТРЕФИЛ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 97 586.64
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: „Закупуване на лицензи необходими за изпълнение на дейностите по проект BG05M9OP001-3.004 „Оптимизация и иновации в ИА ГИТ““ , Прогнозна стойност: 210 000.00
  • Обособена позиция 1: „Закупуване на лицензи необходими за изпълнение на дейностите по проект BG05M9OP001-3.004 „Оптимизация и иновации в ИА ГИТ““
    Изпълнител: ЛИРЕКС БГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 250 800.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: „Избор на външен експерт за изготвяне на техническа спецификация за обществена поръчка с предмет "Разработване на критерии за оценка на рисковия потенциал на обектите на контрол и създаване на система за планиране на инспекционната дейност според рисковия потенциал на обектите за контрол.“" , Прогнозна стойност: 20 000.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: „Избор на външен експерт за изготвяне на техническа спецификация за обществена поръчка с предмет: „Разработване и прилагане на електронна система за обучение и контрол на знанията и вътрешни практики за наблюдение и контрол върху използването на нововъведената система за обучение и резултатите от нея и предприемане на действия за подобряване ефективността на системата за обучение в ИА ГИТ“, Прогнозна стойност: 20 000.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: „Избор на външен експерт за изготвяне на техническа спецификация за обществена поръчка с предмет: „Разработване на процедура за активизиране на комитети и групи по условия на труд (КУТ/ГУТ) в предприятията.“, Прогнозна стойност: 20 000.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: „Избор на външен експерт като член на екипа за организация и управление на проекта с професионална компетентност – Информационни технологии“, Прогнозна стойност: 66 000.00
  • Обособена позиция 1: „Избор на външен експерт като член на екипа за организация и управление на проекта с професионална компетентност – Информационни технологии“
    Изпълнител: Красимир
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 66 000.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: „Избор на външен експерт като член на екипа за организация и управление, който ще отговаря за дейностите , свързани с обучение и укрепване на капацитета на служителите на ИА ГИТ“ , Прогнозна стойност: 28 000.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: „Разработване и доставка на информационни материали“, Прогнозна стойност: 18 010.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: „Разработване и поддръжка на интернет страница на проект BG05M9OP001-3.004 „Оптимизация и иновации в ИА ГИТ“, Прогнозна стойност: 18 500.00
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: „Разработване и прилагане на електронна система за обучение и контрол на знанията и вътрешни практики за наблюдение и контрол върху използването на нововъведената система за обучение и резултатите от нея и предприемане на действия за подобряване ефективността на системата за обучение в ИА ГИТ“, Прогнозна стойност: 422 000.00
  • Обособена позиция 1: Разработване и прилагане на електронна система за обучение и контрол на знанията и вътрешни практики за наблюдение и контрол върху използването на нововъведената система за обучение и резултатите от нея и предприемане на действия за подобряване ефективността на системата за обучение в ИА ГИТ
    Изпълнител: АСАП ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 278 400.00
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: „Разработване на процедура за активизиране на комитети и групи по условия на труд (КУТ/ГУТ) в предприятията.“, Прогнозна стойност: 291 000.00
  • Обособена позиция 1: „Разработване на процедура за активизиране на комитети и групи по условия на труд (КУТ/ГУТ) в предприятията.“
    Изпълнител: "ГФК-2016" ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 258 604.80
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: „Разработване на софтуер за управление на база данни, който ще групира предприятията според техния рисков потенциал“, Прогнозна стойност: 290 392.00
  • Обособена позиция 1: Разработване на софтуер за управление на база данни, който ще групира предприятията според техния рисков потенциал
    Изпълнител: Дейта Солюшънс ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 297 300.00
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на оборудване, необходимо за изпълнение на дейностите по проект BG05M9OP001-3.004 „Оптимизация и иновации в ИА ГИТ“, Прогнозна стойност: 487 500.00
  • Обособена позиция 1: Закупуване на оборудване, необходимо за изпълнение на дейностите по проект BG05M9OP001-3.004 „Оптимизация и иновации в ИА ГИТ“
    Изпълнител: КОНТРАКС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 560 078.40
Процедура 16 Предмет на предвидената процедура: Избор на външен експерт за изготвяне на техническа спецификация за обществена поръчка с предмет: „Разработване на методика за планиране на дейността и контрол чрез въпросници за самоконтрол.“, Прогнозна стойност: 20 000.00
Процедура 17 Предмет на предвидената процедура: Разработване на критерии за оценка на рисковия потенциал на обектите на контрол и създаване на система за планиране на инспекционната дейност според рисковия потенциал на обектите за контрол, Прогнозна стойност: 150 000.00
  • Обособена позиция 1: Разработване на критерии за оценка на рисковия потенциал на обектите на контрол и създаване на система за планиране на инспекционната дейност според рисковия потенциал на обектите за контрол
    Изпълнител: "СМАРТ" ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 132 000.00
Процедура 18 Предмет на предвидената процедура: Разработване на методика за планиране на дейността и контрол чрез въпросници за самоконтрол, Прогнозна стойност: 352 000.00
  • Обособена позиция 1: Разработване на методика за планиране на дейността и контрол чрез въпросници за самоконтрол
    Изпълнител: ДЗЗД БЕЗОПАСНОСТ 2019
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 342 000.00
Процедура 19 Предмет на предвидената процедура: Създаване и внедряване чрез надграждане на информационен продукт за електронно регистриране на трудови договори по чл.114а, ал.1 от Кодекса на труда., Прогнозна стойност: 150 000.00
  • Обособена позиция 1: Създаване и внедряване чрез надграждане на информационен продукт за електронно регистриране на трудови договори по чл.114а, ал.1 от Кодекса на труда.
    Изпълнител: Дейта Солюшънс ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 172 440.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN